De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Fok Jou!

  1. #1

    Standaard Fok Jou!

    Binnenkort, vanaf komende dinsdag, wordt deze serie om 20.30 u uitgezonden op Internet en om 23.00u op Nederland 3.

    In de zomervakantie heb ik hier twee dagen aan meegedaan, in de jeugdgevangenis, en het wordt echt een hele goeie, heftige serie, waar de makers voor weinig terugdeinzen, positief bedoeld.

    Hanro Smitsman is een hele bevlogen, betrokken regisseur. Het was erg leuk dat we de eerste dag dat we daar waren uitgebreid met hem konden praten. Ook de rest van de cast en crew was erg tof.

    Hopen dat dit een succes wordt, ook vanwege de verhaallijn: het schijnt vrij vaak te gebeuren wat Anna in de serie overkomt. Ook de situatie in een jeugddetentie gebouw is soms erbarmelijk slecht. De opnames waren ook in een gebouw waar ook een jeugdgevangenis in heeft gezeten (maar stond leeg vanwege wanbeheer). Ik zal die sfeer daar nooit vergeten, vreselijk.

    Met een beetje geluk zit ik in een klaslokaal en loop ik door de gang. Andere figuranten van die dag zitten al in de promo, grrrrrr!

    Kijken, je krijgt er geen spijt van!

    www.nps.nl/fokjou
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  2. #2

    Standaard

    Ik hou m even hoog :wink:
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #3

    Standaard

    Heb 2 weken geleden de premiere van deze serie mogen bijwonen in het ketelhuis hier in Adam. De scenario schrijver (Franky Ribbens) is een vriend van mij.

    Serie zag er inderdaad erg goed uit. Acteurs zijn relatief jong en ook vaak beginnende actrices, maar dat doet niets af aan de kwaliteit van deze serie...

  4. #4

    Standaard

    Jah ben benieuwd. Ken het project nog toen het onder de titel 'Little Girl Blue' was. Het gegeven dat het allemaal geïnspireerd is op een waargebeurd verhaal maakt het extra interessant.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Jah ben benieuwd. Ken het project nog toen het onder de titel 'Little Girl Blue' was.
    Ik ook. Zo heette het nog tijdens de opnames. De jonge acteurs en actrices zijn trouwens erg sterk: vooral het meisje dat Cleo speelt is geweldig.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #6

    Standaard

    De eerste aflevering net online bekeken. Ziet er goed uit, maar ik ben nog niet echt onder de indruk van deze eerste afl. Ik vind het jammer dat ie is opgesplitst in vijf korte afleveringen.
    Als een film zou hij denk ik beter aankomen.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Heb gekeken, vond het er zeker goed en interessant uitzien! Volgens mij wel aardig realistisch neergezet..

    En Maarten, heb je jezelf nog langs zien komen?
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Heb gekeken, vond het er zeker goed en interessant uitzien! Volgens mij wel aardig realistisch neergezet..

    En Maarten, heb je jezelf nog langs zien komen?
    Omdat het nogal laat was heb ik het opgenomen, dus ik moet het nog zien. Maar ik denk niet dat ik er al in zit. De scenes die ik zag getuigden van een verhaallijn die al wat meer ontwikkeld was.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  10. #10

    Standaard

    Net gezien op Uitzending Gemist, superserie! Dat taalgebruik is gruwelijk triest, maar sommige mensen praten nou eenmaal zo...
    Mezelf nog niet teruggezien, maar dat komt hoop ik nog wel
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Dat taalgebruik is gruwelijk triest, maar sommige mensen praten nou eenmaal zo...
    TV recencent Marcel Peereboom Voller in De Telegraaf :

    “Fok jou”, ‘zegt de kleine, nét drie turven hoog, opeens aan de dinertafel. Fok jou? “Hé mafkees, fok jou!” roept hij.
    ‘Waar komt dat nu toch opeens vandaan?’, vraagt ik me af.
    Hij heeft net naar het rondje Villa Achterwerk-Klokhuis-Jeugdjournaal gekeken.
    Maar we kunnen ons niet voorstellen dat het keurige Nederland 3 hierin een voorbeeldfunctie heeft gehad.
    “Verdomme!”, roept hij weer, gevolgd door een niet nader te bepalen lichaamsdeel.’
    Ik kom tot de conclusie dat de kleine een aankondiging van de dramareeks heeft gezien tijdens zijn televisie-uurtje.
    ‘Bedankt NPS...Of beter gezegd: fok jullie!’
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  12. #12

    Standaard

    Snap ik niet
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Snap ik niet
    Misschien nu wel ?
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  14. #14

    Standaard

    Nee!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  15. #15

    Standaard

    Maw. meneer Marcel Peereboom Voller is niet zo gechameerd van de serie

  16. #16

    Standaard

    Kan ik me enigszins wel voorstellen. Maar ik vind het supergoed. Oke, ik ben bevooroordeeld, maar die cast en crew hebben echt met het volste enthousiasme en toewijding aan die serie gewerkt, en ik vind de bedoeling achter de serie ook erg goed.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  17. #17

    Standaard

    Ik vond 'm gister weer goed! Alleen zijn ze zo kort :x
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Dat taalgebruik is gruwelijk triest, maar sommige mensen praten nou eenmaal zo...
    Het is zeker ala Bolletjes Blues,ik zag die trailer,mijn hemel,die mensen kunnen amper Nederlands praten,laat staan Engelse scheldwoorden,sorry hoor,maar dit klinkt echt zo dom,hebben die mensen dat zelf nu niet door.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •