Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 172 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Weet iemand waar ik de aflevering van 30-12-06 kan zien.
    Mijn video heeft hem niet helemaal opgenomen, ik was aan het werk dus heb hem helaas niet kunnen zien

  2. #77

    Standaard

    Op TV zal je een poos moeten wachten, dan zou je moeten downloaden.

    Vanaf zaterdag weer HH's want dit was de laatste van S3

  3. #78

    Standaard

    dus op dit moment is het seizoen 3

  4. #79

    Standaard

    Het was het einde van seizoen 3.
    Ik weet niet wanneer ze gaan beginnen met seizoen 4.
    Ik denk zelf rond maart/april weer.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    ik ga de eerste week van januari naar LV voor me werk.
    Ff kijken of er zulke mooie vrouwen echt bestaan in de US
    Ja die bestaan daar!!
    Maar geloof me..... ook hele lelijke
    In welk hotel verblijf je?
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  6. #81

    Standaard

    Ik kijk deze serie bijna elke week. Heb zojuist seizoen 1 maar eens besteld. Inderdaad erg veel mooie vrouwen in deze serie. Mijn persoonlijke favoriet:

    Vanessa Marcil
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver
    Ik kijk deze serie bijna elke week. Heb zojuist seizoen 1 maar eens besteld. Inderdaad erg veel mooie vrouwen in deze serie. Mijn persoonlijke favoriet:

    Vanessa Marcil
    Oeh inderdaad

    Seizoen 3 is uit zag ik, helaas heb ik nog niet genoeg tijd gehad voor seizoen 2.

  8. #83

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernst985
    Zij is idd de knapste
    idd

  10. #85

    Standaard

    ik vindt het een leuke serie ondanks dat ik pas 2 dvd's van het eerste seizoen heb gekeken.

    waar ik mij een beetje aan stoor is het gecensureer allemaal. Ze hebben allemaal prachtige vrouwen en er zijn hier en daar wel eens bed scenes laat dan iets zien ook. ik bedoel ik hoef echt geen penetraties te zien ofzo maar kom op eej.

    Volgens mij heb ik wel eens iemand gehoord over ongesencureerde versies.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #86

    Standaard

    Leuke serie om af en toe op tv te bekijken. Maar voor mij zeker geen aanschaf waard. Simpele serie met veel mooie vrouwen in beeld. niet meer en niet minder.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Volgens mij heb ik wel eens iemand gehoord over ongesencureerde versies.
    De seizoenen op dvd zijn ongecensureerd zo ver ik weet. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #88

    Standaard

    ik heb alle drie de uitgekomen seizoenen op dvd. de afleveringen die ongesencureerde versies bevatten staan ook zo op de dvd's.

  14. #89

    Standaard

    Ik heb sinds kort het eerste seizoen in huis en ben er erg tevreden over. Het is een lekkere lichte serie zodat je niet teveel hoeft na te denken over eerdere afleveringen, perfect dus om tussen een wat ingewikkelde serie door te kijken. En natuurlijk zijn de vrouwen ook niet mis

    Ik heb de serie altijd al gekeken op Rtl4 maar heb toch maar besloten het eerste seizoen te kopen, vooral omdat die zo voordelig was bij de blokker.

  15. #90

    Standaard

    Heb seizoen 1 en hij kijkt lekker weg.

    Bij Blokker seizoen 1 voor 19 euro!

    Bij v. Leest seizoen 3 voor € 25,-

  16. #91

    Standaard

    Actie bij van Leest was 2 weken geleden!

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tarzanjane
    Actie bij van Leest was 2 weken geleden!
    Ik hem hem dinsdg nog gekocht voor 25!

  18. #93

    Standaard

    Kleine update over de serie.

    Na wat speculaties heeft NBC besloten om toch met de serie door te gaan, nadat de bedoeling was dat het huidige seizoen 4 het laatste zou zijn. Dit door tegenvallende kijkcijfers.
    James Caan zal zijn rol als Ed Deline echter niet meer spelen (hij wil weer films gaan maken) en ook Nikki Cox zal de serie gaan verlaten. Een echte reden voor haar vertrek is niet gegeven maar het heeft waarschijnlijk met het totale kostenplaatje te maken.

    Misschien toch nog niet zo'n slecht idee om te stoppen met de serie als James Caan eruit stapt, hij is toch zo'n beetje degene die de hele serie draagt!


    Bron: NBC
    http://www.thefutoncritic.com/news.a...=20070227nbc03
    http://www.tvfodder.com/archives/200...aan_nikk.shtml
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  19. #94

    Standaard

    Dan kunnen ze er beter mee stoppen lijkt mij.
    Zonder James Caan zal de serie niet veel meer zijn. Hij draagt de serie eigenlijk.

  20. #95

    Standaard

    Jammer!! Zonder James Caan en Nikki Cox zul je toch veel gaan missen... misschien toch een goed idee om een goed einde te maken..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #96

    Standaard

    Ben nu bezig met Seizoen 3 en ik zit er weer helemaal in. Heb zojuist de aflevering Mothwomen gekeken,

    [spoiler:c4a8034432]Erg raar en onrealistisch wat er met Monica gebeurt.. beetje vaag.. [/spoiler:c4a8034432]
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #97

    Standaard

    zonder ed is er nix aan. dat vind ik echt de beste rol uit de serie

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Jammer!! Zonder James Caan en Nikki Cox zul je toch veel gaan missen... misschien toch een goed idee om een goed einde te maken..
    Ja,das zeker een stuk minder en het overwegen waard om te stoppen,aan alle goede dingen komt een einde.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #99

    Standaard

    Volgens mij kunnen ze dan ook beter stoppen idd. Anders wordt het weer uitmelken van een goede serie. Soms kun je beter wat eerder stoppen, dan door te gaan en dat het dan slecht wordt Maar wel jammer, Las Vegas is een erg leuke serie.

  25. #100

    Standaard

    eehhh sorry mag ik even offtopic...... WHOEHAAAAAAAA !!!! eeehhh ssooo het gaat weer.




    Heb net de aflevering met de Pussycat dolls afgerond..... eehhgrmm ja weer ontopic graag.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •