Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 193 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    -De darmen van een ander
    Wat gebeurt er bij jouw in de bioscoop .
    Waarschijnlijk veel mensen met een wat winderige tik.

  2. #152

    Standaard

    hm:denk dat het toch voornamelijk aan de prijzen ligt.
    het downloaden speelt een kleine rol denk ik.
    Naar de bios is gaan is toch een avondje uit lijkt mij.
    Maar als je kijkt naar de toegangsprijzen
    ik heb dan wel een pathe unlimited pas dus dat scheelt, en ga meestal 1x in de week en kijk dan 2 of 3 films achter elkaar.
    Was naar davinci geweest met mijn pa in den bosch, waar geen pathe is, en daar vroeg de cassiere doodleuk of ik even 19 euro wilde afrekenen! voor 2 kaartjes toen nog een pak popcorn, kleinste was eur 3,50 en een fles drinken en toen was ik al in totaal 26 euro kwijt
    Ik zal wel naar de bios blijven gaan, want die pas is ideaal, maar ik kan mij wel voorstellen dat de mensen die die pas niet hebben toch wel 2x nadenken of ze naar de bios gaan.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #153

    Standaard

    John, zelf denk ik inderdaad dat downloaden ook een kleine rol speelt, ik zie een avondje bios ook als een avondje uit, maar ik neem de 8 a 9 euro pp voor lief hoor, vergelijk het eens met een avondje kroeg, dan ben je toch veel meer kwijt? En ik vind een avondje bios soms nog wel gezelliger.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rob tiebie
    John, zelf denk ik inderdaad dat downloaden ook een kleine rol speelt, ik zie een avondje bios ook als een avondje uit, maar ik neem de 8 a 9 euro pp voor lief hoor, vergelijk het eens met een avondje kroeg, dan ben je toch veel meer kwijt? En ik vind een avondje bios soms nog wel gezelliger.
    aha, zo kan je het ook bekijken idd, maar ik heb al sinds augustus vorig jaar die pas dus ik vind het wel prima zo :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #155

    Standaard

    Ik ken genoeg mensen die eerder heel vaak naar de bioscoop gingen en veel films huurden maar nu alleen maar downloaden. Ze maken er ook een sport van ; heb jij die film al ? De 1 wil nog eerder zijn dan de andere.
    Kwalijke zaak vind ik maar ook wel begrijpelijk als ik heel eerlijk ben.
    Mijn financiele situatie laat toe dat ik toch redelijk veel dvd's kan kopen maar er zijn ook mensen die het stukken minder hebben.

  6. #156

    Standaard

    muziek koop ik niet, maar download ik alleen maar, vooral omdat er vaak maar 1 of 2 nummers op een cd staan die ik de moeite waard vind

    met film is dat anders, een film is helemaal de moeite waard of helemaal niet, die download ik dan ook niet, maar koop de dvd zodra ze betaalbaar zijn (een film die ik zo de moeite waard vind dat ik 'm in de bios ga zien, wil ik ook nog meestal op dvd hebben)

    en series op dvd wissel ik ook uit met vrienden, die lenen we van elkaar zodat er maar één de hoge aanschafprijs hoeft te betalen, maar we er toch met meerdere mensen plezier van hebben

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik ken genoeg mensen die eerder heel vaak naar de bioscoop gingen en veel films huurden maar nu alleen maar downloaden. Ze maken er ook een sport van ; heb jij die film al ? De 1 wil nog eerder zijn dan de andere.
    Kwalijke zaak vind ik maar ook wel begrijpelijk als ik heel eerlijk ben.
    Mijn financiele situatie laat toe dat ik toch redelijk veel dvd's kan kopen maar er zijn ook mensen die het stukken minder hebben.
    Ja, als ik hoor wat mensen allemaal hebben staan dan denk ik "en kom je daar aan toe". Financieele situaties vind ik eigenlijk geen excuus, dan laat je maar iets. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben.

    @Wouter van Dis: Om die 3e bioscoop is heel veel te doen. Er zouden zelfs voor die ene andere gaan sluiten, maar hoe waar of onwaar dat is..ik weet het niet. Het schijnt trouwens wel een hele goede bioscoop te zijn.

    @John Sital: Daarom probeer ik het altijd zo betaalbaar mogelijk te houden. Ik ga soms zelfs tijden alleen tijdens het happy-hour, omdat ik dan inc. een kleine cola en popcorn minder kwijt ben dan normaal aan 1 kaartje. En zelfs dan is een bioscoopje voor mij een uitje. Een uitje waar ik dan zo intens mogelijk van probeer te genieten. Maar vaker dan 1 keer per maand naar de bioscoop gebeurd eigenlijk niet. Hetzij door kosten, hetzij door tijd, het zij door uitstel.

    @Redbulletje: Zo doe ik het ook. Ik wissel uit en huur. Dat scheelt geld. Maar zo is het niet anders gegaan. Dan deed ik met video's, cd's en computerspellen ook. En ik doe het ook met boeken. En volgens mij is dat heel normaal.

  8. #158

    Standaard

    Laten we vanaf nu iedereen die een bioscoop in wil gaan een algemeen filmkennis-examen afnemen! Niet te moeilijk, juist moeilijk genoeg om bepaalde individuen te weren. Zijn we van al die vervelende storende elementen af.


    ... oh wat ben ik toch geniaal
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #159

    Standaard

    Waar mijn broek van afzakt, is dat er op dit forum (vol filmliefhebbers, zou je denken), mensen zitten die popcorn eten in de bioscoop. Wat mij betreft is dat zo ongeveer de grootste ellende in de bioscoop: een of andere *=^éù*¨§£* met een krakende emmer popcorn naast me, die me er een uur lang elke 30 seconden aan doet denken dat ik in de bioscoop zit en niet in Mordor, de Bronx, Narnia, Skull Island of waar dan ook. Gruwelijk hatelijk gedrag!

  10. #160

    Standaard

    Ben gisteren avond naar The Shaggy Dog geweest, dit is nog wel een Disney film, locatie was de Utopolis in Almere, Zaal 4. Het is een zaal voor 240 mensen, en we hebben met 8 man naar de film gekeken.

    Toch wel heel belabberd.

  11. #161

    Standaard

    'k Ga graag naar de film van 17 uur. Dan is het lekker rustig, zelfs bij films die net in premiere zijn en het is goed te combineren met na afloop nog een terrasje gaan pakken in de stad. De metropolis in Antwerpen is zodanig geluidsdempend dat je geen last hebt van knagende medebiosbezoekers. Zelf mag ik ook graag een bakje nacho's met warme kaassaus snacken tijdens een filmpje.

  12. #162

    Standaard

    Ik heb laatst zelfs met een volle zaal mensen gewacht totdat een uitgelopen voorstelling was afgelopen...er zaten 2 mensen in. En ik heb zelfs eens met 4 man in een zaal gezeten. De operator kwam zelfs nog door de zaal hollen om de film aan te zetten .

    @Blackthorne: De een houd ervan, de ander niet. Je kunt natuurlijk niet álles hebben in de bioscoop vol mensen :wink: . Maar ik begrijp je punt, het is maar net hoe je jezelf kunt afsluiten voor andere geluiden en de film in kan worden getrokken.

    @Werner Peeters: Je bent de briljanste geest die ik ooit heb gezien op een forum. Ik denk alleen dat de branche je met zo'n idee wel kan vermoorden (a).

    Over de branche gesproken, ik las laatst in een branche-blaadje (dat in de bioscoop lag) dat ze bijna de apocalyps voorspellen voor de branche. Er gaan in ieder geval grote dingen veranderen..en eigenlijk zou ik het niet zo vreemd vinden als dat niet zo was. De wereld verandert, dus bioscopen ook.

  13. #163

    Standaard

    Ach ja ik heb weer een ander probleem, tijd vinden om naar de bioscoop te gaan en als ik wil gaan is het uitverkocht..... damn! Dat krijg je als je niet zo'n grote bioscopen in de buurt hebt.

  14. #164

    Standaard

    waar ik me de laatste tijd aan stoer bij Pathe de kuip en schouwburgplein is dat je ontzettend lange rijen hebt en vaak dan geeneens alle kassa's open zijn. verder zijn de parkeervoorzieningen altijd overvol en dus gewoon te weinig.

    de kaartjes zijn duur maar met pathe unlimited is dat goed te doen. alleen het eten en drinken is niet normaal meer hoor. je bent zo 5 tot 10 euro kwijt voor een beetje popcorn en cola das toch niet normaal man.

    films downloaden of gekopieerde films lenen doe ik nooit

    1. ik heb liever het origineel
    2. de kwaliteit vind ik bovendien ook nog superslecht zodat het de hele film verziekt
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #165

    Standaard

    Als er te weinig mensen naar de bioscoop komen moet dat maar eens betekenen dat ze er FATSOENLIJKE films gaan draaien!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  16. #166

    Standaard

    De kastelen van de grootheren moeten nu wel eens flink aangeveegd worden. Het is schandelijk om te zien hoe bomen en bossen gekapt worden om nieuwe struiken te planten! Bush is best een toffe peer eigenlijk, alleen jammer van die wrat op zijn enkel.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    De kastelen van de grootheren moeten nu wel eens flink aangeveegd worden. Het is schandelijk om te zien hoe bomen en bossen gekapt worden om nieuwe struiken te planten! Bush is best een toffe peer eigenlijk, alleen jammer van die wrat op zijn enkel.


    ?????????????????????????????????????????????????? ??????
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    De kastelen van de grootheren moeten nu wel eens flink aangeveegd worden. Het is schandelijk om te zien hoe bomen en bossen gekapt worden om nieuwe struiken te planten! Bush is best een toffe peer eigenlijk, alleen jammer van die wrat op zijn enkel.


    ?????????????????????????????????????????????????? ??????
    Nou ja, ik vond de volslagen idioterie van de post boven me zo onbegrijpelijk, dat ik dacht: dat kan ik ook :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #169

    Standaard

    Het spijt me als ik een beetje onnozel overkom, maar hoe werkt een Pathé Unlimited Pas, en hoe duur is hij? Ik heb zelf geen Pathé in de buurt, maar toch handig om te weten..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  20. #170

    Standaard

    Ook in Dordrecht verdwijnt er een bioscoop wegens dalend bezoek. We houden dan alleen een filmhuiszaaltje over, wat wel toffe films draait maar niet echt heel vaak.
    Etcultera schreef er een artikel over ophttp://www.etcultera.nl/artikel/2362
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Het spijt me als ik een beetje onnozel overkom, maar hoe werkt een Pathé Unlimited Pas, en hoe duur is hij? Ik heb zelf geen Pathé in de buurt, maar toch handig om te weten..
    17,50 p/maand. Hele week door, geen IMAX voorstellingen...

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Als er te weinig mensen naar de bioscoop komen moet dat maar eens betekenen dat ze er FATSOENLIJKE films gaan draaien!
    Wat de een fatsoenlijk vind, vind de ander een ramp. Daarom heb je zowel bioscopen als filmhuizen.

    @Nielsje: Dat is MEDE de oorzaak, maar net als bij mijn videotheek zeker niet alleen de oorzaak. Het kan ook zijn dat ze verkeert hebben ingekocht of hun films verkeert hebben geprogrammeerd.

  23. #173

    Standaard

    Tja , prijzig is de bios wel ( vind ik ) ,
    maar het "leeft" wel veel meer .
    Thuis voor de buis zit ik iedere dag al , wel leuk hoor , maar naar de bios is ook een leuk avondje uit !
    En daar kan je schoonmoeder je niet tijdens de film storen met een telefoontje ! ha ha

  24. #174

    Standaard

    De titel van deze topic kan weer worden veranderd, want voor t eerst in tijden is t bioscoopbezoek weer gestegen. En wel met 7%, komt door toppers als Da Vinci Code, MI3 e.d.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    De titel van deze topic kan weer worden veranderd, want voor t eerst in tijden is t bioscoopbezoek weer gestegen. En wel met 7%, komt door toppers als Da Vinci Code, MI3 e.d.
    Zal straks wel weer dalen wegens het voetbal :wink:
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •