Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 320 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    de geweldige Alien-reeks is al misbruikt door A:R. De AvP-reeks staat wat mij betreft gelukkig helemaal los van de Alien-reeks

    *zet de special-cut van Alien3 maar weer op*

    Alien 3 zuigt ook. (vergeleken met 1 en 2)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Alien 3 zuigt ook. (vergeleken met 1 en 2)
    Dat is een beetje overdreven. Hij is minder goed dan 1 & 2 maar nog steeds een erg goede film. Bekijk de Director's cut maar eens.

    ALIEN RESURRECTON was slechter.
    Superman Returns

  3. #28

    Standaard

    Eigenlijk vind ik toch alle Aliens heel goed maar toch is deel 1 het allerbeste van de reeks. Deel 3 hoort gewoon bij het verhaal van de Alien Reeks, heel grimmig en donker precies zoals de Aliens zelf zijn. Zeker wel spannend om s'nachts te bekijken met een 5.1 sound system. Ik vind het jammer dat het gore'sum echt super verminderd was in Alien VS Predator wat ik totaal niet verwachte. Hopelijk is dit wel anders in de Directors cut (Jammer genoeg als die hier uit komt).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter


    Alien 3 zuigt ook. (vergeleken met 1 en 2)
    neen...de Special-Cut is erg goed

  5. #30

    Standaard

    De Alien 3 Special Cut is inderdaad een stuk beter, maar laten we dit topic wel over AvP 2 laten gaan, discussie's over de Alien-films zelf kunnen in de betreffende topics

  6. #31
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Deel 1 had heel veel potentieel. Helaas zaten er ook zoveel slechte dingen in:
    - van ei naar full-grown alien in een uurtje
    - predators in no time afgeslacht
    - vriendschap tussen mens en alien
    om maar wat te noemen.....

    maar het ene echte gevecht tussen alien en predator zag er heel goed uit. en wat voor mij het money-shot van de film was; de predator die de aanval op de queen opent met een of andere dubbele schroef meters in de lucht.

    als ze in deel 2 nou het menselijke deel achterwege laten, of op zijn hoogst een of andere sjakie er op af sturen om een documentaire te schieten, dan wordt het echt alien vs predator.

    P.S.: de alien/predator chestbuster....... bad idea. hopelijk wordt dat niet in deel 2 verder uitgewerkt
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  7. #32

    Standaard

    Die alien predator chestburster is wel mogelijk in de alienwereld. De predator is gewoonweg een andere host.

  8. #33

    Standaard

    De eerste was al tenenkrommend.........en nu deel II

  9. #34

    Standaard

    ik hoop [spoiler:8290826670]dat zwart meisje niet gaat mee doen in deel 2[/spoiler:8290826670] ik moest daar nie veel ven hebben :wink:

  10. #35

    Standaard

    News

    The sequel to ALIEN VS. PREDATOR is far enough along in development that Fox has given it an August 10th, 2007 release date. They haven't released any other details but chances are that original AVP writer and director Paul W.S. Anderson will likely be coming back to write and direct this installment. The flick clearly made enough bank to merit a sequel and possibly a third installment (to capitalize on the lucrative triology dvd sales) so if they want similar results, why not get Anderson back to do whatever it is he does that makes movies turn a profit. I suppose if they're aiming for straight-to-dvd then they could theoretically ask anybody but something tells me they want another critically panned but surprisingly decent box office money-maker theatrical release. We can also probably also expect a few people from the original to make their way into the sequel because again, why the hell not?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #36

    Standaard

    ik kan er nie aan doen maar kijk er wel naar uit!
    ik ben 1maal ne Predator-fan terwijl de meeste alien-fans zijn :wink:
    dus hoop ik dat ze in dees deel de aliens hun ass zwaar gaan kicken [spoiler:f33e19e2a2]niet dat ze weer dadelijk dood gaan[/spoiler:f33e19e2a2]
    en dat we eindgevecht krijgen gelijk lotr
    ach ja ik kan er maar van dromen

  12. #37

    Standaard

    Ik hoop nog altijd op Alien 5 op aarde en zonder Ripley. Misschien heiligschennis voor sommigen. Maar heet het dink niet ALIEN.

    Dat even terzijde.

    Ik vond AvP zeer vermakelijk. Een typische no brainer met 2 filmmonsters waar ik mee opgroeide. Dus ja ik kijk wel uit naar de volgende. Ik zou het tof vinden als er geen humans in zitten. Want het einde van de eerste bewandelt die mogelijkheid.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  13. #38

    Standaard

    Hier zou een scriptreview zijn opgedoken.

    http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=23106

    Het resultaat is volgens hen, en wat ik heb kunnen lezen matig tot slecht.
    Hoop dat dit het script niet word, want
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #39

    Standaard

    Ik vond AvP ook een vermakelijk filmpje, maar ik zou het fijn vinden als AVP2 meer dan dat zou worden. En als ze Paul W.S. Anderson weer gaan laten schrijven en regisseren, dan zit dat er gewoon niet in.

    Die man heeft eerder de Resident Evil films verpest, wat knap is, aangezien de gameserie toch een behoorlijk goede inspiratiebron was. Op het forum van zowat elke filmsite wordt hij verbaal compleet afgeslacht. Dus wat voor plezier denken de mensen van de filmstudio aan de fans te doen door deze man weer aan het roer te zetten?

    Kennelijk denken zij er heel anders over, want op de extra's van AvP legde één van de producenten uit hoe Anderson met zijn "doodenge scenario" de studio-executives binnen 5 minuten wist te overtuigen. Vervolgens werd er door de regisseur veel lof gestrooid over het acteerwerk in de film. Terwijl de acteurs en het script wat mij betreft de grote manco's van de film waren. Qua actie, camerawerk en special effects was de film wel dik in orde. Ik vond het juist goed dat je de Aliens en Preds af en toe eens goed te zien krijgt. Less may be more, maar het is ook zonde om de helft van je filmbudget uit te geven aan indrukwekkende monsters, en ze vervolgens nooit laat zien omdat ze steeds verstopt zijn in het donker.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    James Cameron droomt nog steeds van 'Alien 5', de film die opzij geschoven werd door Twentieth Century Fox om de 'Alien Vs. Predator' film te kunnen maken. "I started working on a story, I was working with another writer and Fox came back to me and said, "We've got this really good script for 'Alien Vs.Predator' and I got pretty upset. I said, "You do that and you're going to kill the validity of the franchise in my mind." Because to me, that was Frankenstein Meets Werewolf. It was Universal just taking their assets and starting to play them off against each other. So, I stopped work”. Een aantal jaar geleden werd Cameron nog gelinkt aan een project waar hij momenteel nog steeds intensief mee bezig is: 'Coffin', een samenwerking met regisseur Guillermo Del Toro (van 'Hellboy'). "Coffin is definitely not dead and Guillermo says he still wants to make it. He's just finishing up his Spanish film right now”.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    doodenge scenario ?
    Daarom had ik het ook tussen aanhalingstekens gezet. Die producent zei letterlijk dat hij het script (quote) 'zo spannend en zo eng vond'. Hij vergeleek het zelfs met Jaws. Nou weet ik dus niet welk script hij gelezen heeft, maar AvP kan er toch op papier ook niet als meer dan een pulpfilmpje uit hebben gezien.

    James Cameron heeft uiteindelijk in een interiew gezegd dat hij AvP nog best goed vond. Maar toch jammer dat de studio daarvoor Alien 5 heeft laten schieten. Dus voor AvP2 moeten ze gewoon een speeltijd van 2 uur uittrekken en een paar fatsoenlijke scenaristen achter het script zetten. Misschien wil Cameron wel een paar ideeën aandragen.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld

    James Cameron heeft uiteindelijk in een interiew gezegd dat hij AvP nog best goed vond. Maar toch jammer dat de studio daarvoor Alien 5 heeft laten schieten. Dus voor AvP2 moeten ze gewoon een speeltijd van 2 uur uittrekken en een paar fatsoenlijke scenaristen achter het script zetten. Misschien wil Cameron wel een paar ideeën aandragen.
    laat hem gewoon meteen het script helemaal schrijven

  20. #45

    Standaard

    Alien vs. Predator 2 Update

    Fangoria reports that Alien vs. Predator sequel Alien vs. Predator: Survival of the Fittest (new title) starts shooting in Vancouver on September 23 and wraps on December 14:

    AVP's Tom Woodruff Jr. and Alec Gillis of Amalgamated Dynamics, veterans of the first AVP and all the previous ALIEN sequels, will encore on the creature FX. The Shane Salerno script places the battling extraterrestrials on U.S. soil (the Midwest).

    Colin and Greg Strauss are making their feature directorial debut on the film, opening December 21, 2007.

  21. #46

    Standaard

    Wat een #%^* titel zeg

  22. #47

    Standaard

    Met die titel alleen al klinkt het veelbelovend (niet dus).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    Nouja, gelukkig wordt de film niet geregisseerd door Anderson.

  24. #49

    Standaard

    Survival of the Fittest
    da valt toch nog mee

  25. #50

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •