De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Weet Iemand docu's oude egypte ?

    Ik heb een paar jaar geleden een 2 docu's gezien over de piramide's in egypte gezien. 1 ging over de schachten in de pyramides die helemaal naar buiten gaan en die 1's in de 10.000 jaar gelijk staan met het sterrebeeld leeuw. endat ze een robotje op rups banden een schacht in rijden van 40 meter die doodloopt het robotje boort vervolgens een gaatje aan het einde en steekt dan een cameratje door het gaatje en toen stopte de docu. graag zou ik deze docu bemachtigen op DVD liefst R2 NL en helemaal graag het vervolg erop, want ik wil wel erg graag weten wat er zich in de ruimte bevindt achter de doodlopende schacht.

    Volgens mij op rtl5 of national geograffic gezien.

    De andere docu ging over het graf van toetangamon en over hoever de egyptenaren hun tijd vooruit waren betreft o.a het bewerken van graniet.

    Hopenlijk herkent iemand deze docu's.

    bedankt
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #2

    Standaard

    Die met het robotje is volgens mij van Discovery of National Geographic, is ondertussen erg vaak herhaald. Maar de titel...

  3. #3

    Standaard

    klopt ramon, maar nu nog ergens vinden....
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  4. #4

    Standaard

    Heeft iemand nog tips over docu dvd's van het oude egypte en dan bedoel ik de pyramides en de Sfinx ? Liefst R2 NL, maar mogen ook andere regio's zijn.

    Ook zou ik graag beelden bemachtigen van het openmaken van de tombe van toetanchamon.

    alvast bedankt.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Heeft iemand nog tips over docu dvd's van het oude egypte en dan bedoel ik de pyramides en de Sfinx ? Liefst R2 NL, maar mogen ook andere regio's zijn.

    Ook zou ik graag beelden bemachtigen van het openmaken van de tombe van toetanchamon.

    alvast bedankt.
    Van Imax hebben wij in de collectie de volgende dvd: Mysteries of Egypt.
    Dit is wel een mooie en interessante 40 minuten durende documentaire R2 met NL-subs.




    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #6

    Standaard

    Die documentaire waarin die robot voorkomt heet 'Secret chambers revealed'. National Geographic zendt hem op 3, 4 en op 8 juli uit. Je kan hem binnenkort dus opnemen. :wink:

    http://www.nationalgeographic.nl/channel/ en dan zoeken op Egypte.

    De internationale site van National Geographic geeft wat meer informatie:
    http://news.nationalgeographic.com/n...3_egypt_1.html

  7. #7

    Standaard

    eeej super !!!!! reuze bedankt zeg !
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #8

    Standaard

    Orion Channel brengt ook regelmatig documentaires op de markt over het oude Egypte. Orion Channel is een label uit België, maar verkoopt ook in Nederland.

    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2249

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •