De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A nightmare on Elm Street boxset

    Is de Nightmare on elm street boxset 7disc nederlands ondertiteld? (Verkrijgbaar bij WOW)

  2. #2

    Standaard

    voor zulke vragen hoef je geen nieuw topic te openen hoor, maar eerst zoeken of er al een topic van bestaat bijvoorbeeld bij "regio 2 DVD" of ergens, maar goed ik weet het antwoord niet maar ik dacht ik zeg het even :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #3

    Standaard

    Die van WOW weet ik niet, maar bij DVD outlet hebben ze ook een 7 dvd box, en die is zeker weten ned. ondertiteld

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    voor zulke vragen hoef je geen nieuw topic te openen hoor, maar eerst zoeken of er al een topic van bestaat bijvoorbeeld bij "regio 2 DVD" of ergens, maar goed ik weet het antwoord niet maar ik dacht ik zeg het even :wink:
    Ben het volledig met je mee eens. Probeer eerst eens met de Zoekfunctie te zoeken naar het Onderwerp, en probeer anders gewoon eens te Google-en. Je tikt gewoon de titel in van de DVD, en je krijgt een overzicht van Pagina's met info over die DVD.

    Je kan er eventueel ook bv Ondertiteling, Subtitles of Subs achterzetten, zodat je specifieker nog kunt zoeken. En je zou ook nog eens kunnen kijken op bv DVD vergelijkings-Sites zoals www.dvdcompare.net

    Hopelijk word je hiermee geholpen, maar probeer volgende keer eerst je huiswerk te doen. Anders word er bij het minste of Geringste een Onderwerp geopend wat er misschien al zou kunnen zijn, en dat is een beetje teveel van het goede zachtgezegd. Maar veel Succes ermee

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •