Pagina 59 van 73 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 1812 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    en ten slotte zou ik ook graag Navy NCIS hier op DVD zien verschijnen (vooral omdat ik het pakken beter vind dan CSI, waar ik voorlopig niet aan begin om al die boxen en verschillende reeksen te kopen).
    het ziet er naar uit dat mijn geduld dan toch beloond gaat worden, volgens FRS komt Navy N.C.I.S. - Season 1 uit op 20/07.

  2. #1452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    queer as folk (USA)
    Nu te bestellen op Bol.com
    Gezien de cast, gaat het echt om de USA versie!
    Wel verdacht goedkoop.
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...TesE8jPu1Zv0k=

    blijkbaar toch de UK versie, jammer...

  3. #1453

    Standaard

    Het word tijd dat het derde seizoen en de rest van THE A TEAM op dvd verschijnd.

  4. #1454

    Standaard

    Deze had ik al een keer genoemd:
    "Laat maar Zitten" (1988) [TV-Series 1988-1990]
    "Freddy's Nightmares" (1988) [TV-Series 1988-1990]
    "American Family" (2002) TV Series
    "The Incredible Hulk" (1978) [TV-Series 1978-1982]
    "Into the West" (2005) (mini)
    "Twin Peaks" (1990) [TV-Series 1990-1991] Seizoen 2
    "Tour of Duty" (1987) [TV-Series 1987-1990]

    En daar komen deze bij:
    "Colditz" (1972) [TV-Series 1972-1974]
    "Derrick" (1974) [TV-Series 1974-1998]
    "Holocaust" (1978) (mini)
    "If Tomorrow Comes" (1986) (mini)
    "Wassende water, Het" (1986) (mini) TV Series
    "Zomer van '45, De" (1991) (mini)
    "Brug, De" (1990) (mini)
    "Appelgaard, De" (1985) TV Series
    "Weg, De" (1983) TV Series
    "Pagnol" (1978) [TV-Series]
    "Alfred J. Kwak" (1989) [TV-Series 1989-1991]
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #1455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Grey's anatomy. Ik vind dit zo'n goede serie, die in amerika jammer genoeg al wel uit is
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/92446...1/Product.html

    Op 10/7 is ie te koop bij play, geen ned ondertiteling maar wel regio 2, en met beetje geluk komt ie rond die tijd ook hier uit

  6. #1456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Grey's anatomy. Ik vind dit zo'n goede serie, die in amerika jammer genoeg al wel uit is
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/92446...1/Product.html

    Op 10/7 is ie te koop bij play, geen ned ondertiteling maar wel regio 2, en met beetje geluk komt ie rond die tijd ook hier uit
    Ik wist het al. Ik had het ook al in het desbetreffende topic gezegd, maar ik wil graag de NLO, dat vind ik toch wel iets makkelijker met die medische verhalen

  7. #1457

    Standaard

    Ik wacht al heeeeel lang op Serie 5 en verder van La Piovra (Octopus).

    DFW is toch wel de grootste grappenmaker onder de film en productie maatschappijen

    in december de vorige delen in 1 keer met korting verkopen vanwege het binnekort verschijnen van de andere delen.

    en vervolgens kunnen we wachten tot februari maart april, en nu eind Mei maar hij staat niet op de HOk site. en dvd outled heeft hem zelfs uit de pre order lijst gehaald.

    en wat duidelijker informatie sturen ipv een stom "hou onze site in de gaten berichtje" mag ook wel.

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdanny
    Ik wacht al heeeeel lang op Serie 5 en verder van La Piovra (Octopus).

    DFW is toch wel de grootste grappenmaker onder de film en productie maatschappijen

    in december de vorige delen in 1 keer met korting verkopen vanwege het binnekort verschijnen van de andere delen.

    en vervolgens kunnen we wachten tot februari maart april, en nu eind Mei maar hij staat niet op de HOk site. en dvd outled heeft hem zelfs uit de pre order lijst gehaald.

    en wat duidelijker informatie sturen ipv een stom "hou onze site in de gaten berichtje" mag ook wel.
    Ze staan gepland voor 30-05-2006 zover ik weet,even afwachten maar tot volgende week,ik hoop echt dat ze nu eindelijk komen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #1459

    Standaard

    queer as folk (USA)
    As if (van channel 4)
    x-men the animated series (zal er wel nooit van komen zeker...)
    x-men evolution (R2 season sets)

  10. #1460

    Standaard

    Prison Break
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  11. #1461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    ook ik wacht op een degelijke benelux-uitgave van SOUTH PARK
    Begin dit jaar was er sprake van een release in het najaar. Paramount zou de seizoenboxen van deze serie op de markt gaan brengen, maar om onduidelijke redenen is deze release geschrapt Ik zit ook al een aardige tijd op deze serie te wachten, maar ik ben bang dat het toch de losse delen gaan worden als het nog langer gaat duren

    Daarnaast wacht ik nog op "3rd Rock from the Sun" met ondertiteling en het zevende seizoen van ER mag van mij zo snel mogelijk uitkomen :P

  12. #1462

    Standaard

    1. 8 Simple Rules (nog steeds ).
    2. Smallville Season 5.
    3. Roseanne (De resterende seizoenen; S4 t/m 9) (R2UK).
    4. Lost Season 2 (R2NL).
    5. Prison Break Season 1 (R2NL).

  13. #1463

    Standaard

    Desperate Housewives Seizoen 2 R2NL
    The Shield Seizoen 3 R2NL
    O.C. Seizoen 3 R2NL

    Wacht op alle drie al een lange tijd, mag wat mij betreft wel es komen.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  14. #1464

    Standaard

    Prison break seisoen 1
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Desperate Housewives Seizoen 2 R2NL
    The Shield Seizoen 3 R2NL
    O.C. Seizoen 3 R2NL

    Wacht op alle drie al een lange tijd, mag wat mij betreft wel es komen.
    't TV seizoen is nog maar net afgelopen, en dan vind je nog dat je lang w8?

  16. #1466
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Out of this world (met Evie die alles stil kon zetten door haar twee wijsvingers tegen elkaar aan te drukken).

    Deze serie werd in Amerika uitgezonden in de jaren '80 en begin jaren '90. Ook RTL4 zond het uit, vaak tijdens Telekids.

    Titelmuziek: Would you like to swing on a star... Carry moonbeans home in a jar...

    Oh ja, vergeten JEM & THE HOLOGRAMS (aka JEM & THE MISFITS)!!! Tekenfilm over meidenbands (roze en groen haar). Echt vet! Uitgezonden op Sky Channel of Super Channel, jaren '80.

  17. #1467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Desperate Housewives Seizoen 2 R2NL
    The Shield Seizoen 3 R2NL
    O.C. Seizoen 3 R2NL

    Wacht op alle drie al een lange tijd, mag wat mij betreft wel es komen.
    't TV seizoen is nog maar net afgelopen, en dan vind je nog dat je lang w8?
    Kijk ze niet op t.v., maar wacht liever tot ze op dvd komen. de titel van de topic is toch ook: welke series op dvd. Dat bedoel k dus: kijk ze niet op tv, maar op dvd
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  18. #1468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Desperate Housewives Seizoen 2 R2NL
    The Shield Seizoen 3 R2NL
    O.C. Seizoen 3 R2NL

    Wacht op alle drie al een lange tijd, mag wat mij betreft wel es komen.
    't TV seizoen is nog maar net afgelopen, en dan vind je nog dat je lang w8?
    Kijk ze niet op t.v., maar wacht liever tot ze op dvd komen. de titel van de topic is toch ook: welke series op dvd. Dat bedoel k dus: kijk ze niet op tv, maar op dvd
    ik denkd at hij bedoelt dat dit topic eerder is voor series die maar niet gereleased worden, prison brake, the oc, desperate housewives lost en ga zo verder horen daar nie bij omdat die gereleased worden, maar daar is wel enige tijd voor nodig, ze kunnen het niet releasen voor het is uitgezonden he.

    maar series, om mijn eigen series te nemen zoals as if of x-men the animated series zijn al jaren gecancelled maar krijgen geen release.

  19. #1469

    Standaard

    Ik wacht hier ook op Prison Break S1 (en op S2 :wink: )

  20. #1470

    Standaard

    Ducktales Woohoo!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  21. #1471

    Standaard

    NOG steeds op OZ! NL subbed!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #1472
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Wacht op alle drie al een lange tijd, mag wat mij betreft wel es komen

    ik denkd at hij bedoelt dat dit topic eerder is voor series die maar niet gereleased worden, prison brake, the oc, desperate housewives lost en ga zo verder horen daar nie bij omdat die gereleased worden, maar daar is wel enige tijd voor nodig, ze kunnen het niet releasen voor het is uitgezonden he.
    Niet juist! LOST werd eerder uitgebracht (een enkele aflevering) en helemaal schokkend was het dat Smalville voor 39,99 euro te koop was, seizoen 1 (bij FRS), terwijl de serie nog niet op televisie te zien was in Nederland!

    Ik wacht trouwens op Nip/Tuck seizoen 2. Verwacht deze eerlijk gezegd niet in NL, omdat deze serie hier niet (meer) wordt uitgezonden...
    Jem & the Holograms terug op tv of op DVD aub!

  23. #1473

    Standaard

    Ik wacht trouwens op Nip/Tuck seizoen 2. Verwacht deze eerlijk gezegd niet in NL, omdat deze serie hier niet (meer) wordt uitgezonden...[/quote]

    hier in belgie is die toch al zeer lang te koop hoor

  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkjan99
    Wacht op alle drie al een lange tijd, mag wat mij betreft wel es komen

    ik denkd at hij bedoelt dat dit topic eerder is voor series die maar niet gereleased worden, prison brake, the oc, desperate housewives lost en ga zo verder horen daar nie bij omdat die gereleased worden, maar daar is wel enige tijd voor nodig, ze kunnen het niet releasen voor het is uitgezonden he.
    Niet juist! LOST werd eerder uitgebracht (een enkele aflevering) en helemaal schokkend was het dat Smalville voor 39,99 euro te koop was, seizoen 1 (bij FRS), terwijl de serie nog niet op televisie te zien was in Nederland!
    Maar ik heb het over de Amerikaanse uitzendperiode, niet over de Nederlandse.

    Er zijn zoveel tv series die niet in NL worden uitgezonden maar wel op DVD zijn uitgebracht.
    (De NLers liggen altijd een paar maanden achter).

  25. #1475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkjan99
    Wacht op alle drie al een lange tijd, mag wat mij betreft wel es komen

    ik denkd at hij bedoelt dat dit topic eerder is voor series die maar niet gereleased worden, prison brake, the oc, desperate housewives lost en ga zo verder horen daar nie bij omdat die gereleased worden, maar daar is wel enige tijd voor nodig, ze kunnen het niet releasen voor het is uitgezonden he.
    Niet juist! LOST werd eerder uitgebracht (een enkele aflevering) en helemaal schokkend was het dat Smalville voor 39,99 euro te koop was, seizoen 1 (bij FRS), terwijl de serie nog niet op televisie te zien was in Nederland!
    Maar ik heb het over de Amerikaanse uitzendperiode, niet over de Nederlandse.

    Er zijn zoveel tv series die niet in NL worden uitgezonden maar wel op DVD zijn uitgebracht.
    (De NLers liggen altijd een paar maanden achter).
    Kortom persoonlijke mening, daar gaat het om. En ik zit gewoon te wachten op de drie titels die ik heb genoemd omdat ik die graag op dvd zou zien. En als k dan zie dat Gilmore Girls seizoen 1 tegelijk uitkomt (of iets eerder of iets later) dan O.C. seizoen 2, en van GG nu seizoen 4 al uitkomt, zit ik toch echt op O.C. seizoen 3 te wachten. Persoonlijke mening, daar gaat t toch om? I rest my case...
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

Pagina 59 van 73 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •