De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: starwars

  1. #1

    Standaard starwars

    weet iemand waar ik een trailer van episode 2 kan vinden???????
    i`m always In trouble.
    But it`s so much fun.

  2. #2

    Standaard

    Check even bij KaZaA, anders heb ik hem wel voor je, maar dan moet je wel zoveel mail kunnen ontvangen
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  3. #3

    Standaard Re: starwars

    Vergeet KaZaA (ala spyware) maar even. Heb een link voor je waar je alle trailers van AOTC kan downen.

    http://www.movie-list.com/s/starwars2.shtml
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  4. #4

    Standaard

    Winmx en Morpheus zijn spyware-loze alternatieven voor Kazaa.

    De trailers zijn uiteraard ook te vinden via de officiële site van Star Wars.

    Als ik me niet vergis zijn er intussen 4 trailers: Mystery, Breath, Forbidden Love en Clone War. Daarnaast is er links en rechts nog wel eens een nepper te vinden (te herkennen aan Gabriel Byrne en een kort fragment van Braveheart waar lichtzwaarden in gemonteerd zijn).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    kijk is op www.quicktime.com daar vind je ook verschrikkelijk veel trailers.....

    suc6

  6. #6

    Standaard

    Wanneer je nu morpheus download, dan heb je er WEL een met spyware, beter download je gewoon kazaa, en een handig programmatje genaamd "ad-ware" Dit verwijderd alle spyware, en dan hoef je niet op morpheus (de nieuwe want de oude werkt niet meer) te zoeken, het gebruikers aantal is daar namelijk triest aan het terug lopen.
    Mochten er mensen intresse hebben in de uitleg hoe kazaa "spyware" vrij te maken is, dan moet je maar even een pm sturen.
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  7. #7

    Standaard

    op starwars.com; even registreren en je kunt ze alle 4(!) downloaden
    de breathing trailer
    de forbidden love trailer
    de mysterie trailer
    de clone war trailer (de vetste)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •