Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 257 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Mooi man, hoeveel inch woofer zit erin?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Mooi man, hoeveel inch woofer zit erin?
    Leg 'm maar es op tafel ja .
    http://www.mjacoustics.co.uk/MJ_Acou...Ref_1_MkII.htm
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #153

    Standaard

    Dat ziet er inderdaad erg goed uit.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #154

    Standaard

    Je hebt soms van die merken die gewoon bestaan en eigenlijk zeer goed zijn maar om een of andere reden komen deze niet echt in de grote belangstelling. MJ is er 1 van.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Je hebt soms van die merken die gewoon bestaan en eigenlijk zeer goed zijn maar om een of andere reden komen deze niet echt in de grote belangstelling. MJ is er 1 van.
    Dat komt omdat helaas en zwaar ten onrechte er op diverse fora veel te 'smal' geadviseerd wordt. :wink:

    Misschien niet altijd uit opzet, en vaak door napraten en/of wat elders gelezen is maar daardoor niet minder jammer.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Dat komt omdat helaas en zwaar ten onrechte er op diverse fora veel te 'smal' geadviseerd wordt. :wink:
    Absoluut waar. Op htforum beklagen zich ook meer en meer mensen dat er alleen maar aandacht voor SVS en Velodyne lijkt te zijn als het gaat om subwoofers. Beide prima merken uiteraard, maar beslist niet de enige spelers op die markt.
    Sja feit blijft dat niemand wilt toegeven aan miskopen en iedereen zijn eigen aankoop wilt verdedigen en ophemelen!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Dat komt omdat helaas en zwaar ten onrechte er op diverse fora veel te 'smal' geadviseerd wordt. :wink:
    Absoluut waar. Op htforum beklagen zich ook meer en meer mensen dat er alleen maar aandacht voor SVS en Velodyne lijkt te zijn als het gaat om subwoofers. Beide prima merken uiteraard, maar beslist niet de enige spelers op die markt.
    Inderdaad, maar zo zijn er ook voor andere productgroepen genoeg voorbeelden te noemen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Dat komt omdat helaas en zwaar ten onrechte er op diverse fora veel te 'smal' geadviseerd wordt. :wink:
    Absoluut waar. Op htforum beklagen zich ook meer en meer mensen dat er alleen maar aandacht voor SVS en Velodyne lijkt te zijn als het gaat om subwoofers. Beide prima merken uiteraard, maar beslist niet de enige spelers op die markt.
    Inderdaad, maar zo zijn er ook voor andere productgroepen genoeg voorbeelden te noemen.
    Juist, vergeet niet dat lang niet iedereen de bedragen die voor SVS/Velodyne neergelegd moeten worden kan ophoesten. Daarnaast spelen er meer factoren mee zoals afmetingen, soms geen dealer in de buurt, WAF, noem maar op.

  9. #159

    Standaard

    de vragen die er waren zijn inmiddels beantwoord zie ik
    het wordt inderdaad een zwarte. lekker neutraal. mijn speakers zijn kersen, maar daar heb je ook weer 100 verschillende soorten van, dus het risico dat het er niet uit ziet naast elkaar ga ik niet lopen...

    het was voor mij inderdaad een kwestie van geld, zoals Edgar zegt om te gaan zoeken naar een mooie sub in een lagere (prijs)klasse.
    wat ik zo aan prijzen heb gezien die voor deze MJ worden betaald/gevraagd en hoe de reacties op deze sub zijn, heb ik voor dit bedrag volgens mij echt een goede koop gedaan (zoals Alexander ook al zei )

    ik ben benieuwd hoe hij gaat klinken bij mij thuis! review volgt uiteraard zodra ik hem heb!

  10. #160

    Standaard

    En jawel! Hij is binnen. Ik had het al gemeld in de Update HT thread, maar hierbij dan ook de foto's

    Hij is vrij groot en ik weet dan ook niet of dat ik hem op deze plaats laat staan of dat ik hem naast de bank zet.

    Ik ben er tot nu toe behoorlijk tevreden over! Erg komt echt een kracht uit dat ding, dat is ongehoord. Ik kan de gain dan ook maar een paar milimeter open draaien anders trilt echt alles uit de kamer en is het ook niet meer relaxed luisteren

    Ik kan hier nog heel lang plezier van gaan hebben en zal niet snel een upgrade nodig hebben denk ik. Eerder de speakers...



  11. #161

    Standaard

    Hele mooie sub en daar ga je zeker lang plezier van hebben .

  12. #162

    Standaard

    Sicco,

    Controleer effe de schroeven waarmee het versterkerpaneel vast zit in de sub. Die zitten soms niet supervast en dan kun je ze nog een kwart of halve slag aandraaien.

    Verder denk ik serieus dat er voor deze nieuwprijs geen betere sub te koop is momenteel. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #163
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ziet er strak uit allemaal, super.

  14. #164

    Standaard

    de sub is inderdaad helemaal nieuw. hij rook zelfs nog naar verf toen hij uit de doos kwam.
    voor deze prijs is het echt een goede koop. als je je bedenkt voor welke prijzen hij normaal weggaat.

  15. #165

    Standaard

    Mooie upgrade, heb je al een cinch aangesloten en een dvd opgezet?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Mooie upgrade, heb je al een cinch aangesloten en een dvd opgezet?
    nog niet aangesloten met een cinch, enkel met de bijgeleverde Neutrik.
    ik wacht nog even de loting van komende woensdag af voordat ik zelf een andere kabel ga kopen.

    is de MonsterBass 300 een beetje een degelijke kabel dat jullie weten? en zal ik veel verschil gaan horen met de kabel en de manier van aansluiten die ik nu gebruik?

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Mooie upgrade, heb je al een cinch aangesloten en een dvd opgezet?
    nog niet aangesloten met een cinch, enkel met de bijgeleverde Neutrik.
    ik wacht nog even de loting van komende woensdag af voordat ik zelf een andere kabel ga kopen.

    is de MonsterBass 300 een beetje een degelijke kabel dat jullie weten? en zal ik veel verschil gaan horen met de kabel en de manier van aansluiten die ik nu gebruik?
    Monster maakt goede kabels. Voor sub zeker niets mis mee.

    Ik weet niet wat die precies kost dus kan je ook geen alternatieven noemen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #168

    Standaard

    voor 3,5 meter komt ie op ongeveer €30 volgens mij...

  19. #169
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Monster maakt o.a hele goede kabels maar hun aanbod loopt van zeer eenvoudig tot aan de hoogste kwaliteit.
    Je kan dus alle kanten op binnen merk.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    voor 3,5 meter komt ie op ongeveer €30 volgens mij...
    IS niet duur...
    Maar zoals aangegeven zijn er andere alternatieven..

    Heb zelf het een en ander van Monster en ben tevreden.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #171

    Standaard

    Hierbij nieuwe foto's van de woonkamer. Zoals gezegd heb ik de sub naar een plek naast de bank verplaatst. Hij klinkt hier voor mijn gevoel nog beter dan vooraan en ik hoef niet heel de tijd naar een grote zwarte doos te kijken op de sub staat nu een lamp (links achterin)

    de nieuwe Loveseat bevalt goed en sinds vandaag ook een nieuwe simpele salontafel gekocht.



  22. #172
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ziet er prima uit.

  23. #173

    Standaard

    Mooi hoor zo.
    Geen last van een trillende lamp bij heftige subscenes trouwens?

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Geen last van een trillende lamp bij heftige subscenes trouwens?
    Nee, tot nu toe nog niet. De kast trilt ook opvallend weinig mee moet ik zeggen. Een erg diepe bass die alles kan laten trillen in de kamer, maar toch blijft de sub zelf netjes staan

  25. #175
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Nee, tot nu toe nog niet. De kast trilt ook opvallend weinig mee moet ik zeggen. te="Een erg diepe bass die alles kan laten trillen in de kamer, maar toch blijft de sub zelf netjes staan
    En zo hoort het ook bij een goede subwoofer, de sub behuizing zelf moet stil blijven en dus een lamp erop zoals in dit geval moet geen enkel probleem opleveren.

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •