Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 106 worden weergegeven.

Discussie: Jericho

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    De serie heeft zn pieken en dalen... Sommige acteurs zijn goed gekozen, andere zijn dramatisch. De hoofdlijn is interessant, de meeste zijpaden zijn dat niet.
    Technisch gezien is de serie erg zwak, vooral de "actiescenes" zijn om te huilen.

    Verslavingsfactor? Geen, maar ik vind het zo ie zo al raar als je een serie verslavend vind
    Nou inderdaad, wie raakt er nou verslaafd aan een serie, dat is toch idioot?

    On a serious not...bedankt voor de info...ik ga mijn tijd niet aan Jericho besteden.

  2. #27
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    De serie heeft zn pieken en dalen... Sommige acteurs zijn goed gekozen, andere zijn dramatisch. De hoofdlijn is interessant, de meeste zijpaden zijn dat niet.
    Technisch gezien is de serie erg zwak, vooral de "actiescenes" zijn om te huilen.

    Verslavingsfactor? Geen, maar ik vind het zo ie zo al raar als je een serie verslavend vind
    Actiescenes om te huilen ? nou ja, de serie draait ook wel niet rond actie.

    Ikzelf vind het een topserie, het weet de spanning goed op te bouwen. Vooral het mysterie rond Jake in het begin was top en tevens de geheimzinnigheid van Hawkins, super

  3. #28

    Standaard

    Nee ik ben blij dat het niet om de actie gaat. De laatste aflevering was ook behoorlijk boeiend! Het enige karakter waar ik meer van wil weten is Hawkins, mede omdat hij goed gespeeld wordt!

    Skeet Ulrich is toch zo'n slecht acteur,lijkt wel of ie volgespoten is met botox, want veel gelaatstrekjes heeft ie niet

  4. #29
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ja vind ik ook, Hawkins wordt echt goed gespeeld. Die kerel is zo geheimzinnig

  5. #30

    Standaard


    Jericho may be coming back

    Posted Jun 5th 2007 4:15PM by Joel Keller



    Maybe Jericho's fans aren't nuts after all.
    After the serialized apocalypse-themed program was canceled by CBS, its rabid fans sent the network thousands of pounds of nuts, egged on by a well-organized internet campaign to save the show. Now, the ever-tuned-in Mike Ausiello is reporting that the network brass is listening, and is in talks to bring back the show for eight episodes, to possibly air at mid-season.

    If this "Nuts" campaign actually pulls off the impossible and Jericho comes back, I'm curious to see what the next group who wants to save a show will send a network. Will Knights of Prosperity fans send ABC a truckload of dreidels? Will Veronica Mars fans send the CW postal bags full of fake badges? The possibilities are endless, and now people have some precedent. Yikes.

    http://www.tvsquad.com/2007/06/05/je...e-coming-back/
    Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk terug komt op de buis...

  6. #31

    Standaard

    Mja.. het einde va nseizoen 1 was toch wel behoorlijk... het werd steeds beter en nu komt het niet meer terug.. of misschien toch wel

  7. #32

    Standaard

    Vond het einde erg jammer, zou leuk zijn als we toch een afsluiting krijgen. Maar om alles in 8 afleveringen af te ronden wordt erg moeilijk.

  8. #33

    Standaard

    Fans with battle for 'Jericho'
    CBS gives drama a new chance...
    For "Jericho," the pickup came after weeks of a relentless "Save 'Jericho' " fan campaign garnered with nuts -- tons of them -- sent to CBS executives in protest over the show's cancellation last month.

    CBS Entertainment president Nina Tassler broke the news of the sci-fi drama's return in a letter posted Wednesday in the fan section of the show's official Web site.

    "You got our attention; your e-mails and collective voice have been heard," she wrote to the fans.

    "In success, there is the potential for more," she said about the seven-episode order. "But for there to be more 'Jericho,' we will need more viewers."

    "Jericho" was canceled in May after its ratings took a hit in the second part of the season when it faced Fox's "American Idol."

    volledige bericht
    nou.. kunnen we toch nog enigszins zien hoe het afloopt

  9. #34

    Standaard

    CBS-noten hebben effect; Jericho terug
    Gepost door Christiaan (--Christiaan--) - Bron: Zap2it
    Gepubliceerd: donderdag 7 juni 2007 @ 07:34
    De actie van fans om noten te sturen naar het hoofdkantoor van CBS heeft effect gehad. CBS heeft besloten de TV-serie Jericho niet geheel te schrappen, maar komt in oktober en november met zeven nieuwe afleveringen.

    In een verklaring op haar site zegt CBS onder de indruk te zijn van de acties die mensen ervoor over hebben om hun favoriete serie op de buis te houden. Bovendien weten ze te melden dat indien het kijkersaantal toeneemt, het wel eens niet bij zeven afleveringen kan blijven.

    Drie weken geleden stuurden enkele duizenden fans miljoenen notn naar CBS, omdat de hoofdpersoon van de tv-serie hierover een opmerking maakte in de laatste aflevering van het seizoen, dat nu toch niet de laatste blijkt. In totaal is er voor meer dan $50.000 aan noten verstuurd, en $13.000 dollar aan een goed doel gegeven.

  10. #35

    Standaard

    Zo; VT4 is in Vlaanderen ook met deze reeks gestart. Het schijnt toch aan te slaan want er zijn blijkbaar plannen voor een tweede reeks. De eerste paar afleveringen waren in elk geval al zeer veelbelovend, ik had minder het gevoel zoals bij Lost dat het scenario zomaar in het wilde weg is geschreven. Nog fans hier op het forum?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Ik ben er niet echt wild van. Maar mijn verwachtingen lagen niet hoog, integendeel, that saved the day. De drama-lijnen zijn om te huilen, het acteerwerk zeer afwisselend (Ulrich is geen leading man, Hawkins is al heel wat beter) en het scenario is ook niet wat het moet zijn. There are many flaws, maar wat me het meeste stoort is de editing, verchrikkelijk. Wegens gebrek aan beter deze zomer en het feit dat ik kerieus genoeg ben naar waar het zal op uitdraaien, blijf ik toch kijken.

  12. #37

    Standaard

    De eerste kijkcijfers waren 256.000 kijkers. Niet slecht wetend dat Heroes op dezelfde dagen tijdstip uiteindelijk maar op 233.000 kijkers afsloot en kwam van 300.000 kijkers voor zijn eerste afleveringen.

    Jericho doet het dus goed , zeker wetend dat het met minder naambekendheid van start gaat.

    Het is zeker wat beter van Lost in verhaalontwikkeling , de stappen die ze nemen lijken veel logischer dan wat bij Lost gebeurde bijvoorbeeld. En dat er vragen overblijven vind ik normaal aan dit soort series. Ze slagen er wel beter in om de kijker enig idee te geven wat er gebeurt, wat bij Lost soms absoluut niet gebeurt.
    Dat er niet bepaald veel bekende tv sterren in voorkomen is ook een deel van de charme van de serie. Een beetje zoals ook Invasion die had.
    In ieder geval zet het me aan het denken , wat ik zelf zou doen bij een atoomaanval.
    Een realiteit die we in ons achterhoofd hebben geplaatst. En alleen voor dat is Jericho kijken interessant.
    Tv serie fan

  13. #38

    Standaard

    Normaal kijk ik zelden een serie op tv maar toen dit vorige week (pilot op VT4) toevallig mijn aandacht trok, ben ik uit nieuwsgierigheid toch blijven kijken. Dinsdag meteen op internet beginnen surfen maar tot vaststelling gekomen dat s1 pas in oktober op dvd komt (tenminste R1) en dus gisteren maar weer verder gevolgd. Persoonlijk vind ik het gegeven van de serie bijzonder interessant (ja, zelfs realistisch) en ook de meeste acteurs kunnen behoorlijk overtuigen, zoals idd Lennie James als Hawkins alhoewel ik Gerald McRaney nog een beetje zie als George Hearst uit Deadwood (moet nog wat afkicken ). Wat mij echter minder overtuigt, zijn de (buiten)decors. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ik regelmatig op bordkartonnen achtergronden zit te kijken. In een 'oude' film heeft dit nog zijn charmes maar in een moderne serie/ film vind ik dit toch wat minder.
    Uiteindelijk is dit toch een serie die mij behoorlijk kan boeien vooral omwille van de verhaalllijn en bepaalde acteerprestaties.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Zo; VT4 is in Vlaanderen ook met deze reeks gestart. Het schijnt toch aan te slaan want er zijn blijkbaar plannen voor een tweede reeks. De eerste paar afleveringen waren in elk geval al zeer veelbelovend, ik had minder het gevoel zoals bij Lost dat het scenario zomaar in het wilde weg is geschreven. Nog fans hier op het forum?
    Ik ben twee weken geleden ook beginnen kijken op VT4 en denk wel dat ik het ga blijven volgen.

  15. #40

    Standaard

    Ook ik ben aan het kijken op vt4 aangezien het onderwerp mij wel kan boeien maar voor mij is dit tot nu toe toch geen "topserie" zoals ze deden uitschijnen bij vt4 en indien het niveau niet spectaculair de hoogte zou ingaan zeker geen dvd aanschaf waard.

  16. #41

    Standaard

    Idd, ook ik volg de reeks en moet zeggen dat dit toch niet de serie van 2007 is. Leuk concept, maar soms veel te slap geschreven en als het niveau idd niet enorm stijgt dan zal het ook voor mij geen aankoop waard zijn. Leuke tussendoor serie voor mij.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #42

    Standaard

    Jammer, maar ik heb het reeds opgegeven. Mogelijk een iets te voorbarige beslissing, maar als een serie na verschillende afleveringen alleen maar meer van hetzelfde heeft te bieden, zonder écht van de grond te komen ... they lost me. Misschien zie ik het ooit nog op DVD terug.

  18. #43

    Standaard

    Wel, je zou je wel eens lelijk kunnen vergissen. Naarmate de aflevering vorderen word je stukje bij beetje duidelijk wat er precies is gebeurd in de "buitenwereld", alhoewel je dat maar in zeer fragmentarische puzzelstukjes te zien krijgt en zelf nog in elkaar moet zien te passen. Het drama-gehalte neemt ook na enkele afleveringen spectaculair toe wanneer de bewoners van Jericho niét zo vriendelijk meer met elkaar omgaan als aanvankelijk, wanneer één en ander op begint te raken en zo... Ik vind de benaming topreeks die ze er bij VT4 hebben opgestempeld terecht, en ja ik weet dat ze dat daar van alle reeksen zeggen, nee ik heb er geen aandelen bij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Deze week begint eindelijk Seizoen 2 van deze in mijn mening uitstekende serie . Allemaal de eerste aflevering downloaden en kijken zou ik zeggen

  20. #45

    Standaard

    De eerste drie eps zijn al een hele tijd op het net te vinden. S2 begint enorm goed. De eerste 3 eps zijn top! Jammer dat S1 niet op DVD verschijnt hier. Wil deze nogmaals zien want net zoals Werner zei is de serie op het einde toch echt wel beter dan verwacht. Naarmate het vordert wordt alles duidelijk en de personages leuker (Sommige toch).
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #46
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Deze week, 25 maart, is het definitief gedaan met Jericho. Dan zenden ze de 7de aflevering en meteen ook de laatste van seizoen 2 uit van deze in mijn ogen prachtige serie. Hopelijk wordt de serie opgepikt door een ander netwerk.

  22. #47

    Standaard

    't Wordt overigens eens dringend tijd dat Jericho op dvd uitkomt hier.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Idd, ik zit er ook al een geruime tijd op te wachten. S2 was terug enorm goed. Hoop dat ze alles kunnen afronden in de seizoensfinale van volgende week. Erg jammer dat deze goeie serie moet verdwijnen en er enorm veel mindere shows blijven bestaan. Hopelijk brengen ze hier vlug S1 en 2 op DVD uit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #49
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    't Wordt overigens eens dringend tijd dat Jericho op dvd uitkomt hier.
    Zit de kans erin dat , dat gebeurt ?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Zit de kans erin dat , dat gebeurt ?
    Bij Paramount weten ze van niks, MAAR.... het volgende scenario is me al meerdere malen bij andere releases overkomen:
    (1) ik koop de regio 1
    (2) ik bespreek de regio 1 voor DVD Info, er goed over klagend dat de release bij ons niet te krijgen is,
    (3) Drie maanden later ligt er in de winkels... raad eens?

    Ik heb het gehad met Sliders. Met Futurama. Met Airwolf. En nog een paar. Mijn bespreking is nog niet koud, of HOPLA, een bericht van het persbureau dat dit of dat wordt aangekondigd.

    Dus: zou ik misschien een R1-tje gaan kopen? Bij mijn laatste informatieronde bij Paramount ving ik nog bot.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •