Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 106 worden weergegeven.

Discussie: Jericho

  1. #51
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Bij Paramount weten ze van niks, MAAR.... het volgende scenario is me al meerdere malen bij andere releases overkomen:
    (1) ik koop de regio 1
    (2) ik bespreek de regio 1 voor DVD Info, er goed over klagend dat de release bij ons niet te krijgen is,
    (3) Drie maanden later ligt er in de winkels... raad eens?

    Ik heb het gehad met Sliders. Met Futurama. Met Airwolf. En nog een paar. Mijn bespreking is nog niet koud, of HOPLA, een bericht van het persbureau dat dit of dat wordt aangekondigd.

    Dus: zou ik misschien een R1-tje gaan kopen? Bij mijn laatste informatieronde bij Paramount ving ik nog bot.
    Ik ga hem regio 1 kopen want bij Pacific kost hij ocharme 20€.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Ik ga hem regio 1 kopen want bij Pacific kost hij ocharme 20€.
    Bedankt voor de tip, die bedragen lijken altijd heel groot, maar we moeten de lage koers van de dollar in het oog houden. Ik heb nu misschien en paar euro meer betaald voor Swedish Shipping...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #53

    Standaard

    Er is nog hoop voor de serie. Blijkbaar hebben Sci Fi en The CW interesse om de serie over te nemen. Hopelijk gaat CBS hier op in en krijgen we toch nog een 3rde seizoen van Jericho. Een TV-film zie ik echter niet zitten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #54
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Er is nog hoop voor de serie. Blijkbaar hebben Sci Fi en The CW interesse om de serie over te nemen. Hopelijk gaat CBS hier op in en krijgen we toch nog een 3rde seizoen van Jericho. Een TV-film zie ik echter niet zitten.
    Oh no aub laat CBS hier niet op in gaan, laat Sci Fi channel of een andere maatschappij overnemen en deze serie rendabel maken want CBS heeft zwaar gefaald in mijn ogen, het is hun schuld dat de serie niet bekend is geworden omdat ze gewoonweg geen reclame gemaakt hebben !!!!!!!!!

    Ik heb gehoord dat de 7de aflevering (vandaag trouwens te downloaden, doen dus !!!!!!!!!!!!) meer een seizoensfinale is dan een serie finale. Maar dat zal ik straks zien als ik ze bekijk

  5. #55

    Standaard

    Ik lees ofwel uw post verkeerd ofwel scheelt er iets aan. Laat ze er niet op in gaan, maar laat Sci Fi toch de serie overnemen? Terwijl mijn post net zegt dat Sci Fi interesse heeft om deze over te nemen...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #56

    Standaard

    Ik zou ook wel willen dat het overgenomen word, maar volgens mij is dat niet te doen. Hoewel er al veel gesneden is in het budget voor seizoen 2, is het nog steeds een te dure serie om te produceren voor The CW of Sci Fi.

    De laatste aflevering ging wel in een super tempo, was uiteindelijk een leuke afsluiter, maar ze hadden het wel iets beter kunnen uitspreiden over die 7 afleveringen. Er zou prima een derde seizoen gemaakt kunnen worden. Er zijn nog genoeg interessante verhaallijnen die ze kunnen uitwerken.

  7. #57

    Standaard

    Ik zou graag deze serie gaan kijken, maar kan iemand me vertellen of de serie na de laatste aflevering wel afgesloten is of is het een open einde?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    Ik zou graag deze serie gaan kijken, maar kan iemand me vertellen of de serie na de laatste aflevering wel afgesloten is of is het een open einde?
    Het is in principe een afgesloten einde, er is geen cliffhanger en de verhaallijnen zijn afgerond. Maar ondanks dat het wel een afgesloten einde is, is dit helemaal niet het einde dat de makers in gedachte hadden. Een derde seizoen zou nodig zijn om heel het verhaal af te ronde.

    Je kan dus gerust beginnen met kijken van de serie, maar hou wel in gedachte onder welke omstandigheden het 2e seizoen is gemaakt. Ik vond het een prima seizoen, alleen hadden ze weinig tijd om alles te vertellen.

  9. #59

    Standaard

    Mijn god, wat is dit een fantastische serie! Pure zonde dat het nu dreigt af te lopen, want je kon met de opzet van de serie alle kanten op. Seizoen 1 is magisch, mysterieus en zeer spannend. Seizoen 2 ook, maar je merkt dat er op een gegeven moment afgeraffeld moest worden. Hoewel ze dat op een keurige wijze gedaan hebben, mis je de zaken als karakterontwikkeling en is het puur focussen op de algemene verhaallijn. Anderhalf seizoen voor zo'n fantastisch idee is helaas te kort, maar als de kijkcijfertjes tegenvallen dan is helaas bye bye in Amerika. Fingers crossed voor een eventueel vervolg, maar ik vrees het ergste. Als je de serie nog niet gezien hebt en je twijfelt of je dat nog moet doen vanwege de onzekere toekomst... laat deze niet aan je voorbij gaan. De episodes die er nu zijn, zijn juweeltjes en met het einde valt best te leven.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #60

    Standaard

    Gisteren de eerste aflevering op TV gezien, en vond hem erg leuk... Wil graag weten hoe die verder gaat, en snap (nog) niet waarom ie in America gecanceld is...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Gisteren de eerste aflevering op TV gezien, en vond hem erg leuk... Wil graag weten hoe die verder gaat, en snap (nog) niet waarom ie in America gecanceld is...
    Het waarom is zoals meestal wel vrij simpel: onvoldoende kijkcijfers. Of de serie het ook verdiende om gecancelled te worden op basis van de kwaliteit, dat laat ik in het midden, want ik heb er maar enkele afleveringen van gezien. Maar als ik dat zo hoor was het volgens velen wel een goede serie.

  12. #62

    Standaard

    Gister ook de pilot gezien op Veronica. Best wel een goede pilot. Ik ging daarna wel meteen slapen en dat was niet zo slim. Zo eng was de pilot niet maar...:P Maar ik blijf hem wel volgen. Als er maar een goed einde aan zit. Dvd's koop ik dan niet, dat is wat zonde maar op tv kijk ik ze wel.

  13. #63

    Standaard

    Ja, goede pilot. Was al gelijk erg spannend en ben benieuwd hoe het verder gaat, maar het begin is in ieder geval erg goed.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #64

    Standaard

    Binnenkort komt er op R1 een box met beide seizoenen uit, geloof dat die $39,99 moet gaan kosten... zal hem wel even opzoeken...

    Edit... gaat (bij Amazon) $49,- kosten...

    Seizoen 1 nu $24,99
    Seizoen 2 nu $21,99
    Laatst aangepast door Gaberiel-2 : 21-05-2008 om 08:25
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  15. #65

    Standaard

    Geweldige serie. Je moet wel volhouden, want de serie kakt na een aflevering of vier behoorlijk in en begint wat soapachtige trekken te vertonen. Bij aflevering acht zit er weer schot in.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    Geweldige serie. Je moet wel volhouden, want de serie kakt na een aflevering of vier behoorlijk in en begint wat soapachtige trekken te vertonen. Bij aflevering acht zit er weer schot in.
    Thanks for the warning...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  17. #67

    Standaard

    Gisteren de tweede aflevering gezien en ik ben alleen maar meer benieuwd geworden... ik heb zo'n gevoel dat ik dit een erg leuke serie ga vinden...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  18. #68

    Standaard

    4 september komt seizoen 1 in Nederland op DVD.
    Kun je hier lezen ;

    http://www.dvd-home.nl/pers/paramo.htm#22

  19. #69

    Standaard

    Eindelijk! Kijk er erg naar uit om S1 nog eens te herbekijken.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #70

    Standaard

    Zou die set met de 2 seizoenen plus die bonusdisc hier ook nog uitkomen? Zo ja wacht ik liever nog even af.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Ik moet nog drie afleveringen van seizoen 1 en snap echt niet waarom deze serie is gecanceld. Zelfs al zouden de kijkcijfers ver beneden peil zijn dan nog vind ik dat deze serie iig een tweede (heel) seizoen zou hebben verdiend.

    Goed uitgangspunt, veel interessante karakters, leuke verhaallijnen, echt gewoon zonde dat hier niet mee is verder gegaan...!!
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Ik moet nog drie afleveringen van seizoen 1 en snap echt niet waarom deze serie is gecanceld. Zelfs al zouden de kijkcijfers ver beneden peil zijn dan nog vind ik dat deze serie iig een tweede (heel) seizoen zou hebben verdiend.

    Goed uitgangspunt, veel interessante karakters, leuke verhaallijnen, echt gewoon zonde dat hier niet mee is verder gegaan...!!
    Voor mij was het iig.één van de revelaties van het afgelopen jaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Voor mij was het iig.één van de revelaties van het afgelopen jaar.
    Inderdaad... ...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  24. #74

    Standaard

    Hmz misschien toch ook maar eens even aan beginnen dan.

  25. #75

    Standaard

    Wacht inmiddels op de complete serie (R1). Vind het wel weer een minne streek, dat eerst seizoen 1 wordt uitgebracht, daarna seizoen 2 en tegelijkertijd met het uitbrengen van seizoen 2 een box met de complete serie komt, die een extra bonusdisc met meer extra's bevat. Waarom niet alle extra's op zowel seizoen 2 als de complete serie? De echte fans die dus direct seizoen 1 kochten, komen zo bedrogen uit.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •