Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 106 worden weergegeven.

Discussie: Jericho

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    Wacht inmiddels op de complete serie (R1). Vind het wel weer een minne streek, dat eerst seizoen 1 wordt uitgebracht, daarna seizoen 2 en tegelijkertijd met het uitbrengen van seizoen 2 een box met de complete serie komt, die een extra bonusdisc met meer extra's bevat. Waarom niet alle extra's op zowel seizoen 2 als de complete serie? De echte fans die dus direct seizoen 1 kochten, komen zo bedrogen uit.
    Seizoen 1&2 zijn los goedkoper dan de Complete Collection, vandaar dat ik maar heb besloten om niet te wachten, van deze aanschaf zal je iig geen spijt gaan krijgen, ik vind het een erg goede serie
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Seizoen 1&2 zijn los goedkoper dan de Complete Collection
    Natuurlijk, want bij de CC zit er een bonusdisc méér.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #78

    Standaard

    Ahaa...

    Toch ben ik blij dat ik niet heb gewacht, wij hebben gisteren de laatste afleveringen van seizoen 1 gezien, en wederom kan ik echt niet bedenken waarom deze serie is gecanceld. Zelden heb ik zo'n goede en uitgebreide filmwereld gezien als die van Jericho. Er zijn heel veel, naar mijn mening, interessante karakters veel leuke bijrollen en Jericho heeft een goed verhaal dat met veel vaart wordt verteld.

    Ik ben wel heel erg blij dat de fans zoveel kilo nootjes hebben opgestuurd en we nu iig nog 7 afleveringen hebben gekregen om de serie op een fatsoenlijke manier af te sluiten...

    Doodzonde...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  4. #79

    Standaard

    Zou leuk zijn als er hier ooit ook een complete series box uitkomt, die zou ik voor een leuke prijs zeker aanschaffen. Ik heb wel nog altijd niet veel gezien van de serie (enkel de eerste 3-4 afleveringen van seizoen 1 ofzo).

  5. #80
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Seizoen 1&2 zijn los goedkoper dan de Complete Collection, vandaar dat ik maar heb besloten om niet te wachten, van deze aanschaf zal je iig geen spijt gaan krijgen, ik vind het een erg goede serie
    Los goedkoper dan de complete box ? Dan mag je mij wel even zeggen waar

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Los goedkoper dan de complete box ? Dan mag je mij wel even zeggen waar
    www.amazon.com
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  7. #82

    Standaard

    Heb gisteren seizoen 2 in één zit achter elkaar gezien. Wat is dat een gaaf seizoen!! Seizoen 1 was goed en erg leuk, maar de 7 afleveringen van seizoen 2 tillen Jericho wat mij betreft naar een (nog) hoger niveau. Alle favoriete personages zijn terug en de centrale verhaallijn is spannend en origineel.

    Seizoen 2 deed ons zelfs wel een beetje denken aan 24 in zijn beste tijd... wat mij betreft echt een MUST SEE...!!

    9.7/10
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  8. #83

    Standaard

    En heeft de serie nu een einde (lees: afsluiting) gekregen in seizoen 2? Of is het opnieuw een zeer open einde?

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    En heeft de serie nu een einde (lees: afsluiting) gekregen in seizoen 2? Of is het opnieuw een zeer open einde?
    Het is gelukkig een (goed en bevredigend) einde geworden waar eventueel nog wel op voort te borduren was...

    De belangrijkste verhaallijnen van de eerste twee seizoenen zijn netjes afgerond maar Jericho was eigenlijk nog niet klaar. Ik kan alleen niet te veel vertellen zonder spoilers prijs te geven. Voor mij persoonlijk had de serie zeker een bevredigend slot, maar ik had wel graag willen weten hoe het in het "Jericho universum" door was gegaan...

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Het is gelukkig een (goed en bevredigend) einde geworden waar eventueel nog wel op voort te borduren was...

    De belangrijkste verhaallijnen van de eerste twee seizoenen zijn netjes afgerond maar Jericho was eigenlijk nog niet klaar. Ik kan alleen niet te veel vertellen zonder spoilers prijs te geven. Voor mij persoonlijk had de serie zeker een bevredigend slot, maar ik had wel graag willen weten hoe het in het "Jericho universum" door was gegaan...

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
    Okay bedankt voor de reactie

  11. #86

    Standaard

    Vandaag is de complete serie (R1) eindelijk gearriveerd! Vanavond meteen maar eens beginnen. De verpakking valt me wel tegen. In een kartonnen omhulsel zitten de twee seizoenen (seizoen twee gewoon in een keepcase). De bonusdisc zit in zo'n papieren fluthoesje en is er gewoon los bij geleverd, ik mag wel oppassen dat ik hem niet kwijtraak. Jammer, maar het gaat om de inhoud, he.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    Vandaag is de complete serie (R1) eindelijk gearriveerd! Vanavond meteen maar eens beginnen. De verpakking valt me wel tegen. In een kartonnen omhulsel zitten de twee seizoenen (seizoen twee gewoon in een keepcase). De bonusdisc zit in zo'n papieren fluthoesje en is er gewoon los bij geleverd, ik mag wel oppassen dat ik hem niet kwijtraak. Jammer, maar het gaat om de inhoud, he.
    Dat is idd wel jammer, dan zullen ze waarschijnlijk gewoon seizoen 1 & 2 bijelkaar hebben gegooid met daarom heen een nieuw hoesje...

    Eén troost, de serie is wel heel erg goed...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  13. #88
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    Vandaag is de complete serie (R1) eindelijk gearriveerd! Vanavond meteen maar eens beginnen. De verpakking valt me wel tegen. In een kartonnen omhulsel zitten de twee seizoenen (seizoen twee gewoon in een keepcase). De bonusdisc zit in zo'n papieren fluthoesje en is er gewoon los bij geleverd, ik mag wel oppassen dat ik hem niet kwijtraak. Jammer, maar het gaat om de inhoud, he.
    Maak je effe wat screenies voor mij aub ? Ik heb deze namelijk ook besteld

  14. #89

    Standaard

    Moet je me eerst vertellen hoe dat moet!

  15. #90

    Standaard

    Eindelijk het tweede seizoen helemaal gezien (inclusief het alternatieve einde). Inderdaad een bevredigend einde voor Jericho. Toch vond ik het eerste seizoen beter. Er was meer tijd en ruimte voor onderlinge relaties van de hoofdrolspelers (Jake met zijn vader, Jake en zijn broer), terwijl in seizoen twee voor mijn gevoel teveel nadruk op actie lag. Ook vond ik de afwezigheid van Johnston Green (Gerald McRaney) en Gail Green (Pamela Reed) een enorm gemis. Desondanks steekt Jericho nog steeds met kop en schouders boven de gemiddelde tv-serie uit.

    Las op internet dat er plannen zijn voor een speelfilm. Laat maar komen!

  16. #91

    Standaard

    Zou het eigenlijk de moeite zijn om hier in R2 NL te wachten op een volledige box? De R1 heeft een disc extra en daar wil ik wel nog even voor wachten, maar het mag toch echt niet meer te lang duren. Iemand al een idee van de planning bij Paramount??
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #92

    Standaard

    Er gaat denk ik wel een complete series box uitkomen. Paramount heeft dit van praktisch alle reeksen al gedaan die volledig uitgegeven zijn. Maar of die extra disc er zal bij zitten is de vraag.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #93

    Standaard

    Heb zelf de complete box uit Amerika, maar die extra bonusdisc is echt een aanfluiting. Het bestaat slechts uit een verzameling reclamefilmpjes, gemaakt om destijds kijkers te trekken voor seizoen twee. Gewoon een goedkope marketingtruc, je kan net zo goed seizoen een en twee los kopen

  19. #94

    Standaard

    Bedankt voor de randinformatie, als er werkelijk zo weinig op die extra bonusdisc staat... heb je ergens referenties?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #95

    Standaard

    Net seizoen 1 af. Werkelijk een positieve verrassing. Continu boeiend en terecht gewelddadig, paranoide...precies wat je verwacht na een crisis als deze!

    Hoop dat seizoen 2 de serie sterk houdt, want deze serie zo snel laten doodbloeden is 'nuts'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #96

    Standaard

    Wanneer wordt het 2e seizoen in Nederland uitgegeven op DVD?

  22. #97

    Standaard

    Wow, dit was toch een tegenvaller. Vol goede hoop begonnen aan de serie maar ik kan goed begrijpen dat dit van de buis is gehaald.
    Acteerwerk is zo'n beetje Bold and the Beautiful niveau waardoor je geen enkele binding krijgt met de personages. Op een gegeven moment interesseerde het me
    niet meer of een personage nou stierf of bleef leven. De dialogen tussen de personages zijn lachwekkend, beetje Goede Tijden Slechte Tijden niveau.

    De aflveringen zijn voorspelbaar en meestal verschrikkelijk saai, inventiviteit is ver te zoeken.

    Veel vergelijkingen met Lost gelezen op het internet. Sorry maar Lost is toch wel 10x zo goed als deze prul.

  23. #98

    Standaard

    Met moeite heb ik me nu door de eerste 8 afleveringen heen weten te worstelen.
    Ik heb het nog geen moment echt spannend of boeiend gevonden.

    Ik kan het niet helpen, maar elke keer als ik naar die beteuterde kop van Pamela Reed (Gail Green) kijk, zie ik Minister Vogelaar voor me



    Wat betreft het acteerwerk sluit ik me bij de vorige spreker aan.

    Hopelijk wordt het snel beter, anders kijk ik de serie niet eens af.
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 03-10-2008 om 19:11

  24. #99

    Standaard

    tsja,

    dit is geen big budget serie. De acteurs zijn geen grote sterren, maar 'Jake' en 'Hawkins' zijn toch zeker boeiende karakters.

    Het verhaal is geen dikke actie, maar meer een kijk op de paranoia en overlevingsdrang van een dorp na een verschrikkelijke aanslag op een land (met hier en daar een mysterie in het plot).

    Vond deze serie zelf juist de moeite van het zien waard!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #100

    Standaard

    Me too. Vooral Hawkings was een geweldig karakter. Overigens had ik nergens het idee dat ik naar een lowbudget serie zat te kijken. Ben het wel eens met Herman wat Pamela Reed betreft. Kon ik ook niet echt uitstaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •