Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard GRATIS: Almost Famous Director's Cut r2nl *winnaar bekend*

    Er zijn wat jaartjes over heen gegaan, maar de 250e plus is dan toch binnen: sinds gisteren ben ik Five-Star Trader op dit forum.

    Vanwege dat feit verloot ik bij deze een DVD. Het gaat om de volgende titel:


    Almost Famous: Director's Cut
    - regio 2 NL
    - 2-disc keepcase (met beide versies van de film)
    - Engelse DTS
    - aantal extra's, waaronder audiocommentaar

    Voorwaarde: Kijk even in m'n collectie en raad me vervolgens een film aan die ik absoluut nog moet hebben (of gezien moet hebben). Laat hier dan even een bericht achter.

    Eindtijd: Reacties tot en met woensdag 18 oktober 23:00 uur zijn geldig. Ergens die donderdag of vrijdag erna maak ik de winnaar bekend en die krijgt bovenstaande DVD gratis opgestuurd.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #2

    Standaard

    Een hele, hele, hele mooie box, met daarin 5 hele mooie films ontbreekt.

    (voor mij) de mooiste films ooit gemaakt;

    Rocky (1t/m5)

    (oftewel The 5-disc Rocky Anthology (r2nl) is nog maar 30 euro ofzo, geen geld voor zo'n prachtding!)
    HUP NAC

  3. #3

    Standaard

    The Machinist vind ik wel een aanrader.


    En waar is seizoen 8 van the simpsons? (moet hem zelf ook nog halen maar toch)

  4. #4

    Standaard

    Nogmaals van harte!

    Ik raad aan om Sin City toe te voegen aan je (IMO) uitstekende collectie... Briljante film! :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5

    Standaard

    Revolver is zeker een titel die niet mag ontbreken. Een film die je zeker nog wel een keer wil bekijken. Vooral als je fan bent van Snatch ..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Jammer dat je Zerkalo al hebt, anders kon ik die weer vrolijk aanraden. Maar nu ik zie dat je Persona nog niet hebt kan ik je die van harte aanbevelen!

  7. #7

    Standaard

    Ik neem aan dat ik dit keer niet mee mag doen?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Ik neem aan dat ik dit keer niet mee mag doen?
    Van mij wel hoor.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  9. #9

    Standaard

    Ran ontbreekt nog, de criterion versie is schitterend.
    Leuke actie btw

  10. #10

    Standaard

    Een topactie, vind Almost Famous een topper die ik nog niet in mijn collectie heb

    Eentje die jij nog absoluut in jouw collectie moet hebben is : The House Of Sand And Fog met Jennifer Conelly en Ben Kingsley. Super acteerwerk en een magistrale film!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  11. #11

    Standaard

    Ik doe graag mee, deze staat al een behoorlijk lange tijd op m'n wishlist!

    Een titel die je absoluut nog moet hebben is La Passion de Jeanne d'Arc. Prachtfilm waarvan iedereen eigenlijk de Criterion uitgave in z'n bezit zou moeten hebben.

  12. #12

    Standaard

    ik zie dat je Batman Begins hebt. Ook heb je een aantal films van Tim Burton.

    Daarom vind ik het een goed idee om Batman van Tim Burton aan te schaffen
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #13

    Standaard

    Black Hawk Down...geweldige film
    I am fire
    I am..........Death

  14. #14

    Standaard

    M:I III


    leuke aktie,Sander

    gr.jan

  15. #15

    Standaard

    Gefeliciteerd met je 5-sterren! =)
    misschien vind je Session 9 wel wat.
    een film waar je eerst van denkt, wat is dit in godsnaam maar als je het een beetje laat bezinken kan je er lang over napraten =)


  16. #16

    Standaard

    aangezien je fight club van david fischer al uiterraad in je collectie hebt, raad ik je zeker The game van hem aan.
    almost famous is een van de weinig films uit imdb 250 die ik nog niet gezien hebt, misschien bij deze wel, groetjes jasmin

  17. #17

    Standaard

    Toffe aktie van je, ik raad je Machuca aan! Almost Famous heb ik nog nooit gezien. Ben er wel erg benieuwd naar!

  18. #18

    Standaard

    The Boondock Saints

    And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth unto Thee, and teeming with souls shall it ever be, In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.

    Zo'n goede film is dit! Van mij (en waarschijnlijk vele anderen) een dikke tien! Goede actie en heerlijk humor! Zeker wanneer [spoiler:e1e617568e]die kat per ongeluk tegen de muur aan flarden worden geschoten![/spoiler:e1e617568e]
    Een echte aanrader dus!

  19. #19

    Standaard

    Proficiat met je sterren!

    Geen interesse in de dvd. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peterpannetje
    The Boondock Saints
    Zo'n goede film is dit!
    Een verheerlijking van religieus geweld is inderdaad geweldig..

    (Sorry voor de vervuiling van je topic Headhunter, kon het niet laten )

  21. #21

    Standaard

    Sometimes in April ... zelfde onderwerp als Hotel Rwanda( en net zo indrukwekkend.

  22. #22

    Standaard

    The Game is al genoemd dus dan raad ik je maar eXistenZ aan. Geweldig film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #23

    Standaard

    Ten eerste maar even gefeliciteerd met je 5 sterren

    Ik zag dat je ook Hitchcock films hebt en je mist de grootste van zijn films.
    Psycho.
    The Hitchcock Collection.
    Oddworld rules

  24. #24

    Standaard

    Gezien je collectie hebben we een behoorlijk overeenkomende smaak, van mijn favorieten mis ik onder andere Mississippi Burning, Interstate 60 en V for Vendetta in je toch al mooie collectie.
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  25. #25

    Standaard

    Je hebt Tarantino's, maar geen Boondock Saints! Eigenlijk zou je je ervoor moeten schamen

    Boondock is dus een absolute aanrader!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •