De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard wat is de beste beamer op dit moment ?

    ik bezit op dit moment een Epson TW 100, als ik nu een vergelijkbare of betere beamer zou moeten kopen wat is dan de beste keus

  2. #2

    Standaard

    Epson TW700/ Pana PT AE 100 / Hitachi PJ-TX300
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=49240.0 voor als je een echt goede projector wilt.

  4. #4

    Standaard

    Wil je het gelijk goed aanpakken dan ga je voor de Sony Ruby (VW100HT). Je hebt dan wel een beurs nodig met 10.000 euro.



    Maar ff zonder gekheid, het zou handig zijn als je hier laat weten wat precies je budget is. Anders kan niemand je een zinvol advies geven.

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Anders kan niemand je een zinvol advies geven.
    Mijn advies was serieus en zinvol.......... :wink:

  6. #6

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiebe dijkstra
    mijn budjet is 3000 euro
    Maar wat zoek je precies, nieuw of 2de hands, lcd, dlp of crt.

    ps. mijn crt zit op €2000 incl scaler (noodzakelijk bij crt) en kabels ter waarde van €700,-
    Daarnaast is de kwaliteit beter dan vrijwel iedere lcd en dlp onder de €4000,-
    Zelfs de meeste crt,s hebben er een flinke klus aan om deze voorbij te gaan en het belangrijkste, hij is in 100% nieuwstaat met zeer weinig speel uren.
    Enig nadeel is zijn formaat...

    Maar mocht je echt voor goed willen gaan dan is dit zeker een mogelijkheid.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    ik ben ook een beetje weer aan het rond kijken, en wil over een paar maanden een beamer kopen.
    Wat is jullie menig over hdtv projectoren? is de kwaliteit van deze dingen al goed?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    ik ben ook een beetje weer aan het rond kijken, en wil over een paar maanden een beamer kopen.
    Wat is jullie menig over hdtv projectoren? is de kwaliteit van deze dingen al goed?
    De kwaliteit is zeker goed maar je moet gewoon zelf eerst gaan kijken. Rustig inventariseren wat je bevalt en wat niet. Er is zoveel keuze. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard

    Zonder dollen: ik zou de optie van j.vandendool zeer serieus overwegen in die prijsklasse! Betere projectie dan CRT verwacht ik niet dat je kunt krijgen onder de €3.500.

    Maar ja, het is wel een gedoe:
    * groot (WAF?)
    * zwaar (incl. consequenties voor ophangconstructie)
    * mogelijk geluid van de koeling (? ik ken dit apparaat niet)
    * instellen vraagt iets meer inzet/tijd/moeite/kennis (maar is eigenlijk ook wel weer heel leuk)
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Het is inderdaad gewoon de max tenzij je een veelvoud wilt uitgeven.

  13. #13

    Standaard

    ik zou gaan voor de PT-AE1000 van panasonic, full hd, met 2 hdmi connectors, contrast 11000:1 met een prijs rond 4000euro
    Pracht van een toestel!!!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan
    contrast 11000:1
    Zou dit niet al te serieus nemen..........dit zijn vaak theoretische waardes bij digitale projectoren en worden met kunst en vliegwerk bereikt, wat meestal niet het totale kijkgenot bevorderd.

    Bij een CRT is het wel gewoon standaard, en eerder vaak nog hoger 20000:1 of hoger is geen uitzondering, eerder regel.

    Niet dat de Panasonic een slechte projector zou zijn, in tegendeel, maar geloof niet dat dit een realistiesche waarde is.

    Echt betaalbare CRT killers schat ik dat die tussen de 3 en 5 jaar komen, en bedoel dan minder dan 3000 euro wat opzich ook al een aardig bedrag is als je het onder de noemer 'betaalbaar' wil scharen.
    Grtz Ron

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •