Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 152 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    A3aan en Olivier, prachtige humorvolle boeken, wellicht een aanrader om eens te lezen voor je Olivier.

  2. #102
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard


    Ik had helaas even geen tijd om die laatste paar reacties door te lezen.

  3. #103
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    Ik had helaas even geen tijd om die laatste paar reacties door te lezen.
    Geeft niks .... Olivier had ook niet eerder tijd om ze te schrijven:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift
    A3aan, het spijt me, maar ik was nog niet toegekomen aan mijn slotpleidooi. Bij deze...
    .

  4. #104

    Standaard

    overigens, men weet wel wat service is:
    Hello Mr. Smit,

    we will send the new remote controller today by DPD.

    Please send us the defect remote controller back.
    ik zal dus de oude snel opsturen als ik de nieuwe heb ontvangen.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    overigens, men weet wel wat service is:
    Hello Mr. Smit,

    we will send the new remote controller today by DPD.

    Please send us the defect remote controller back.
    ik zal dus de oude snel opsturen als ik de nieuwe heb ontvangen.
    Netjes! Daar kunnen ze bij It's nog wat van leren ... (ik mag 3 weken wachten op de reparatie van de ab van mijn TV ).
    Krijg je niet eens vervangende of desnoods goedkope universele mee?

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Krijg je niet eens vervangende of desnoods goedkope universele mee?
    Helaas. "Je zult 'm even op het toestel zelf moeten bedienen."
    Er is toch niks op, dus je hebt alleen de aan/uit knop nodig .

  7. #107

    Standaard

    Zo, vandaag eindelijk eens op mijn gemak een filmpje opgezet. MI 3 gepakt, die wilde ik al een tijdje kijken dus die in de speler gedaan.

    de tune is natuurlijk al fantastisch, zelfs als 96kbps MP3 swing je er nog op mee maar dit is echt even andere koek zeg. Alsof ik nieuwe speakers heb staan, wat een sound, wat een power wat een details.

    heb je MI 3 nog niet gezien, lees dan niet verder ivm spoilers.

    [spoiler:1e678d8bbf]die heliachtervolging tussen de windmolens[/spoiler:1e678d8bbf] dat was echt een ervaring op zich, alsof je daadwerkelijk in die heli zat.

    [spoiler:1e678d8bbf]de eerste operatie waarbij de automatische automatische geweren staan opgesteld[/spoiler:1e678d8bbf] waanzinnig, hoe de kogels je letterlijk om de oren vliegen, de schade die aangericht wordt zo duidelijk hoorbaar, de inslagen, alles hoorbaar zelfs muziek die tussendoor in diverse scenes bleef spelen zo duidelijk te onderscheiden van de effecten.

    Ik moet zeggen dat ik fil kijken via surround op zich al een beleving vond en dat ik sowieso erg snel in film gezogen wordt, maar nu kan er een bom naast me ontploffen en ik zou denken dat het in de film zit.

    voolumeschaal loopt van 0 tot 100 (denk ik, nog niet zover opengedraaid :wink: ) en de film stond op 43, echt heerlijk hard maar totaal geen last van luistermoeheid, iets wat bij de yamaha op hogere volumes wel voorkwam.

    Ik hoop dat maandag de nieuwe AB er is, want die heb ik helaas nog niet ontvangen dit weekeinde. Maar nu hij normaal functioneert is het al een hele verbetering. Wat wel opvalt is datondanks dat hij nog niet optimaal is ingesteld de surround effecten al zeer goed aanwezig zijn. Ik vermoed dat als ik er strax weer een testsignaal doorheen jaag de rears niet zo heel veel bijgesteld hoeven te worden. Ook opvallend is het nu lijkt of de rears veel beter benut worden en hun capaciteiten echt laten merken, iets wat met de yammie die middels dB meter en DVE DVD was ingesteld toch echt minder was.

    Al met al ben ik zeer tevreden met dit beest.

  8. #108

    Standaard

    goed om te horen Edgar!
    het is altijd vervelend als je iets hebt gekocht dat niet in orde blijkt te zijn, helemaal als dit via internet is geweest! gelukkig was het 'maar' de AB, dus lekker blijven genieten van het beest!

  9. #109

    Standaard

    Mooi Edgar.

    En nu temmen dat beest! :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Zo, vandaag eindelijk eens op mijn gemak een filmpje opgezet. MI 3 gepakt, die wilde ik al een tijdje kijken dus die in de speler gedaan.

    de tune is natuurlijk al fantastisch, zelfs als 96kbps MP3 swing je er nog op mee maar dit is echt even andere koek zeg. Alsof ik nieuwe speakers heb staan, wat een sound, wat een power wat een details.

    heb je MI 3 nog niet gezien, lees dan niet verder ivm spoilers.

    [spoiler:287473ac88]die heliachtervolging tussen de windmolens[/spoiler:287473ac88] dat was echt een ervaring op zich, alsof je daadwerkelijk in die heli zat.

    [spoiler:287473ac88]de eerste operatie waarbij de automatische automatische geweren staan opgesteld[/spoiler:287473ac88] waanzinnig, hoe de kogels je letterlijk om de oren vliegen, de schade die aangericht wordt zo duidelijk hoorbaar, de inslagen, alles hoorbaar zelfs muziek die tussendoor in diverse scenes bleef spelen zo duidelijk te onderscheiden van de effecten.

    Ik moet zeggen dat ik fil kijken via surround op zich al een beleving vond en dat ik sowieso erg snel in film gezogen wordt, maar nu kan er een bom naast me ontploffen en ik zou denken dat het in de film zit.

    voolumeschaal loopt van 0 tot 100 (denk ik, nog niet zover opengedraaid :wink: ) en de film stond op 43, echt heerlijk hard maar totaal geen last van luistermoeheid, iets wat bij de yamaha op hogere volumes wel voorkwam.

    Ik hoop dat maandag de nieuwe AB er is, want die heb ik helaas nog niet ontvangen dit weekeinde. Maar nu hij normaal functioneert is het al een hele verbetering. Wat wel opvalt is datondanks dat hij nog niet optimaal is ingesteld de surround effecten al zeer goed aanwezig zijn. Ik vermoed dat als ik er strax weer een testsignaal doorheen jaag de rears niet zo heel veel bijgesteld hoeven te worden. Ook opvallend is het nu lijkt of de rears veel beter benut worden en hun capaciteiten echt laten merken, iets wat met de yammie die middels dB meter en DVE DVD was ingesteld toch echt minder was.

    Al met al ben ik zeer tevreden met dit beest.
    Hallo Edgar, goed om te horen dat het probleem opgelost is! Tja, nu hoor en ervaar je de meerwaarde van een echt goede versterker. Ik begrijp dus dat het probleem de afstandsbediening was, die het apparaat niet goed instelde? Hoefde je gelukkig dus alleen de AB op te sturen. :wink: Veel plezier ermee! :wink:

  11. #111

    Standaard

    Vandaag voor de kinderen (mooi smoesje :wink even cars opgezet. Deze film heb ik in de bios gezien maar ook met de yammie, dus was het leuk om te vergelijken.

    De Bios : ik had er toen al over geklaagd, dit was in pathe arena een speciale voorpremiere waarbij veel kinderen aanwezig waren. Ik vond het volume niet echt indrukwekkend en er leek geen LFE aanwezig. ik weet nog steeds niet of dat ivm het aantal kids was of dat pathe arena echt slecht geluid heeft.

    Yammie, klonk al beter van de DVD opmdat vooral de LFE veel duidelijker aanwezig was. Maar vooral de surround effecten leken met de yammie toch wel weinig.

    Het beest: teringmozeskriebel wat een geluid!!!!!
    sorry voor mijn taalgebruik, maar het leek wel of ik een compleet andere uitgave oid aan het kijken was! Het begon al met het THX logo en robotje, zo ongelooflijkk duidelijker waren zowel de LFE als de surround effecten. Toen de film zelf, de soundtrack die erin knalde, de effecten tijdens het racen, de momenten waarop de uitlaten zich lieten horen, alsof je er echt naast stond, en dat terwijl dit een animatiefilm is.

    ik zei het al na aanscxhaf, maar nu weet ik het zeker:
    Mijn kijk en luisterachterstand is hiermee in keer teruggevallen op mijn volledige collectie!

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Toen de film zelf, de soundtrack die erin knalde, de effecten tijdens het racen, de momenten waarop de uitlaten zich lieten horen, alsof je er echt naast stond, en dat terwijl dit een animatiefilm is.
    Ka-chow!!!

    Ik begin toch wel heel benieuwd te worden naar die machine van je, Edgar .

    Overigens leuke film, Cars. Stukje op het einde [spoiler:425bc53b73]met de Michael Schumacher ferrari waarbij zowel Luigi als Guido 'flauwvallen'[/spoiler:425bc53b73] is iedere keer weer hilarisch .
    Niet alleen dat stukje, ook het stukje waarin ze overenthousiast vragen of hij ferrari's kent en hij dan zegt van niet en de laatste pitstop zijn heel grappig.

    Maar ik kan je verzekeren, het klinkt ongeveer zo:
    neem een zeer goede stereoversterker en stel je voor dat je over 5 kanalen zulke kwaliteit hoort, tel daarbij op dat zelfs de sub zeer goed wordt aangestuurd en je hebt een idee :wink: .

  13. #113

    Standaard

    Ik weet precies wat het is, na een mooie upgrade wil je al je films opnieuw gaan bekijken.

    Dit was bij mij het geval bij mijn sub upgrade.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #114

    Standaard

    En vandaag de nieuwe AB ontvangen en alles werkt naar behoren. Ik = blij!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    En vandaag de nieuwe AB ontvangen en alles werkt naar behoren. Ik = blij!
    klik
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    En vandaag de nieuwe AB ontvangen en alles werkt naar behoren. Ik = blij!
    klik
    Wat een verrasing A3aan :wink: .

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    En vandaag de nieuwe AB ontvangen en alles werkt naar behoren. Ik = blij!
    klik
    Wat een verrasing A3aan :wink: .
    Eindelijk alles compleet. Nu kan het echte genieten beginnen. :wink:

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    En vandaag de nieuwe AB ontvangen en alles werkt naar behoren. Ik = blij!
    klik
    Wat een verrasing A3aan :wink: .
    Eindelijk alles compleet. Nu kan het echte genieten beginnen. :wink:
    Dat was al begonnen., maar nu wordt het nog meer genieten!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    En vandaag de nieuwe AB ontvangen en alles werkt naar behoren. Ik = blij!
    klik
    Wat een verrasing A3aan :wink: .
    Eindelijk alles compleet. Nu kan het echte genieten beginnen. :wink:
    Dat was al begonnen., maar nu wordt het nog meer genieten!
    Naja, met de niet goed functionerende Ab genoot je een stuk minder dan dat je nu waarschijnlijk doet! :wink:

  20. #120

    Standaard

    Heerlijk in de stoel kunnen zitten en alsmaar harder zetten, zonder op een gegeven moment naar het beest te moeten rennen om deze zachter te zetten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #121
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Edgar,

    je moet ook eens I Robot erin schuiven. Daar zitten ook een paar heftige scenes in! Zeker bij sommige passages word je subwoofer flink aan de tand gevoeld. 8)

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Edgar,

    je moet ook eens I Robot erin schuiven. Daar zitten ook een paar heftige scenes in! Zeker bij sommige passages word je subwoofer flink aan de tand gevoeld. 8)
    Klopt, die staat ook al op de lijst, evenals finding nemo maar ook U571 en the matrix, HOFD en hero.

  23. #123

    Standaard

    Kweet niet of die vraag al gesteld is (tis ondertussen al een lang topic he).
    Maar hoe is hij in stereo?
    Kun je zeggen hoe hij bvb is ivg met stereoversterkers van zo een 4 a 500 eur?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RCduck7
    Kweet niet of die vraag al gesteld is (tis ondertussen al een lang topic he).
    Maar hoe is hij in stereo?
    Kun je zeggen hoe hij bvb is ivg met stereoversterkers van zo een 4 a 500 eur?
    Ik heb nog niet echt op mijn gemak stereo kunnen beluisteren, maar wat ik gehoord heb tot nu toe zeer goed. Zeer volle en gedetailleerde sound en ook helder en neutraal. Het is een versterker waarop je zeer goed de verschillen tussen kabels/speakers/andere componenten kunt horen.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RCduck7
    Kweet niet of die vraag al gesteld is (tis ondertussen al een lang topic he).
    Maar hoe is hij in stereo?
    Kun je zeggen hoe hij bvb is ivg met stereoversterkers van zo een 4 a 500 eur?
    Ik denk dat hij beter is dan een gemiddelde stereoversterker van die prijs.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •