Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 64 worden weergegeven.

Discussie: Two and a Half Men

  1. #26

    Standaard

    Ik heb gelezen dat Charlie Sheen tegen de 2 miljoen dollar per aflevering krijgt. Niet slecht voor 20 min werk.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Ik wil maar zeggen dat je op de rest niet echt hoeft te wachten.

    Seizoen 4 en 5 zijn ook nog goed te doen.
    Seizoen 6 zet serieus de aftakeling in en seizoen 7 kan je echt wel links laten liggen.
    Ah bedoel je zo... jammer te horen dat het minder wordt

    Dan alleen nog maar seizoen 4 en 5 kijken. En mocht ik echt niks te doen hebben, wellicht 6 en 7

  3. #28

    Standaard

    ik wordt er bijkans gek van hoelang ik hier moet wachten op de nederlandse uitgaven van seizoen 4, 5 en 6.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #29
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat Charlie Sheen tegen de 2 miljoen dollar per aflevering krijgt. Niet slecht voor 20 min werk.
    Er was zelfs een aflevering van slechts 17 minuten.
    Neem nu dat hij 3/4de van de tijd in beeld is, dat maakt het dus ruw geschat 13 minuten (minus intro en outro 12 minuten).
    Ofwel € 166 000 per minuut.
    Daar kunnen zelfs voetballers nog wat van leren.


    Dat vond ik toch echt wel gortig.
    Laatst aangepast door Jaded : 19-05-2010 om 20:39

  5. #30
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    En mocht ik echt niks te doen hebben, wellicht 6 en 7
    Natuurlijk ga je die zien, eerst kijken of ik wel gelijk heb hé.

  6. #31

    Standaard

    Ik vraag me af wanneer ze meer seizoenen op dvd gaan uitbrengen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Natuurlijk ga je die zien, eerst kijken of ik wel gelijk heb hé.
    Ben inmiddels bezig met seizoen 4. Ik laat je wel weten of ik vind dat je gelijk hebt

  8. #33

    Standaard

    Beter laat dan nooit:

    Seizoen 4 en 5 vanaf 20 oktober verkrijgbaar.

    "It's Kanokers, Vod Kanockers."
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #34

    Standaard

    Charlie Sheen krijgt geen 2 miljoen per aflevering, dat heeft hij ervoor gevraagd bij de besprekingen voor 2 nieuwe seizoenen. Of hij dat ook echt krijgt weet ik niet, maar het zal wel minstens 1.5 miljoen zijn.
    Wat ik mij afvraag: die series draaien niet in de bioscopen of zo, als ze een acteur zoveel geld betalen, dan zullen de totale kosten per aflevering wel 10 miljoen zijn of zo? Dat keer x 24 afleveringen, kost zo'n seizoen 200 miljoen dollar. Hoe verdienen ze dat ooit terug?

  10. #35
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoe verdienen ze dat ooit terug?
    Dvd verkoop.
    Reclame voor en na het programma.
    Kijkcijfers/marktaandeel dus.
    De talloze keren dat een serie/seizoen verkocht wordt aan andere zenders in ontelbare landen.
    En zo zullen er nog wel een paar zaken zijn.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Dvd verkoop.
    Reclame voor en na het programma.
    Kijkcijfers/marktaandeel dus.
    De talloze keren dat een serie/seizoen verkocht wordt aan andere zenders in ontelbare landen.
    En zo zullen er nog wel een paar zaken zijn.
    Jup, netwerk syndicatie is hetgene wat het echt de overtreffende trap geeft. Vraag Jerry Seinfeld maar, kerel heeft letterlijk haast niet gewerkt sinds '98 door die constante stroom van Seinfeld-geld.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #37
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Het gaat terug de goede kant uit met de laatste twee afleveringen.
    Maar ik denk dat de verhaallijnen voor Alan een beetje op zijn, hij blijft in rondjes draaien. Dat is een beetje vervelend.

  13. #38

    Standaard

    Inmiddels wordt seizoen 8 uitgezonden in de VS, maar loopt het niet zo'n vaart met de afleveringen. Niet iedere maandag komt er een nieuwe op tv. Zal wel te maken hebben met de rehab van Sheen.

    Blijf het nog altijd een erg leuke serie vinden, maar ik begin te twijfelen of Sheen nog in staat is om een 9e seizoen te maken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #39

    Standaard

    How much coke did Charlie Sheen take? Enough to kill Two and a Half Men...

  15. #40

    Standaard

    er gaan geruchten dat ze john stamos(full house) die rol willen aanbieden,maar zonder charlie mag de stekker er definitief uit vind ik.

    als je die tv-interviews met em ziet en die radio-tirades hoort,is ie wel behoorlijk van t padje af trouwens...

    gister stond er een groot stuk in nrcnext,hij schijnt wel populairder dan ooit te zijn op t moment...

    maar,uit deze impasse kan nooit meer een s.9 uitkomen met charlie...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    er gaan geruchten dat ze john stamos(full house) die rol willen aanbieden,maar zonder charlie mag de stekker er definitief uit vind ik.
    Contrary to the rumors, i am not replacing charlie sheen on two and half men. however, martin sheen has asked me to be his son.
    Althans Stamos.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  17. #42

    Standaard

    Dag two and a half men....

    Zal je missen.

  18. #43

    Standaard

    Ik zeg: brei er een einde aan. Zonder Sheen werkt het niet meer denk ik. Wat je zou kunnen doen is een spin-off proberen te maken met Alan. Ik bedoel: nu lijkt dat karakter op sterven na dood zeg maar, maar wat gebeurt er als je hem in een heel nieuwe situatie plaatst?
    En mochten ze toch Sheen gaan vervangen, vraag dan Emilio Estevez, zn broer. (ik weet niet hoe die er aantoe is, maar ze lijken qua doen en laten wel wat op elkaar).

  19. #44

    Standaard

    Ach joh, heel simpel. Die schrijven Charlie de serie uit met een ansichtkaartje op tafel; "I have won the lottery. So long, suckers!". Vervolgens is het ineens dik aan tussen Jake (Waarvan je eigenlijk al totaal niet meer van een 'half man' kan spreken) en een vriendin, hij heeft zijn eerste keer, gaat mis, Jake krijgt een kind en woppa, two and a half man again.

    xD

  20. #45

    Standaard

    Bah, echt balen.. had dan nog snel een final episode gemaakt. Puur en alleen voor de trouwe kijkers, want die waren er genoeg.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    How much coke did Charlie Sheen take? Enough to kill Two and a Half Men...


    Die Amerikanen toch xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #47

    Standaard

    CBS wil Charlie Sheen terug in Two and a Half Men

    CBS heeft enorme spijt van de beslissing om te stoppen met de serie Two and a Half Men. De zender wil dolgraag weer met Charlie Sheen de serie opnemen.



    CBS wil niets liever dan dat Charlie Sheen terugkomt, zodat de opnames van de serie weer van start kunnen gaan. De zender is bereid het obscure gedrag van de acteur te vergeven en te vergeten. Dat meldt de website Radar Online.

    Volgens de website zouden CBS en Warner Bros. al met elkaar in onderhandeling zijn over de aanpak van Charlie's terugkomst. Of de acteur dit plan ook ziet zitten, is nog maar de vraag.

    Warner Bros,. het bedrijf dat Two and a Half Men produceert, ontsloeg Charlie eerder omdat hij "door drank en drugs de weg zou zijn kwijtgeraakt". De acteur was hier woedend over en eiste van Warner Bros. het schamele bedrag van 100 miljoen dollar.

    Bron : Telegraaf.nl

    Ik denk dat als Charlie terug komt, dat ie goed gaat Cashen .
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-05-2011 om 13:06

  23. #48

    Standaard

    Goed nieuws, nu netjes afmaken het seizoen en het daarbij laten.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #49

    Standaard

    'Ashton K utcher in Two and a Half Men'

    Niemand minder dan Ashton K utcher schijnt gevraagd te zijn om Charlie Sheen te vervangen in de hitserie Two and a Half Men.



    Er is nog niks getekend maar de producers zijn wel in gesprek met de acteur. Chuck Lorre, een van de producers van de serie, ziet het wel zitten met Ashton K utcher. Toch zou hij nog een acteur op het oog hebben, om wie dit gaat wordt nog niet gezegd.

    Zeker is wel dat Charlie Sheen niet meer terugkomt, producer Chuck kon niet meer met de acteur door een deur. TMZ meldt dat de vervanger van Charlie aanstaande woensdag bekend wordt gemaakt.

    Bron : Telegraaf.nl

    De achternaam van Ashton K utcher moet aan elkaar, maar dat doet ie niet , krijg dan alleen ***cher te zien, vandaar ik de letters ff los heb neergezet.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-05-2011 om 13:13

  25. #50

    Standaard

    Moet het nog maar zien; Eerder werden Hugh Grant, John Stamos en Rob Lowe genoemd. Hugh Grant schijnt een bod van 1 miljoen per aflevering afgeslagen te hebben. En ben blij dat Rob Lowe het niet wordt, want hij is fantastisch in Parks And Recreation!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •