Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 77 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Favorite Seasons Finale/Serie's Finale.

    Seasons Finales zijn naar mijn mening soms een van de beste momenten van een tv-serie.
    Nou was ik me aan het bedenken welke Cliffhanger en Einde van een serie ik nou heel erg goed vond.
    Hier heb ik het dus over de laatste scene, maar hele aflevering kan ook.
    Laatst aangepast door frank_black : 31-05-2008 om 03:31

  2. #2

    Standaard

    Seasons finale:
    (hele afleveringen)

    Alias - season 4 - Before the flood (http://www.youtube.com/watch?v=rx5TlCwzobo)
    Angel - season 3 - Tomorrow (http://www.youtube.com/watch?v=i-sV0neZzss)
    Buffy the vampire slayer - season 2 - Becomming part 1 & 2 (http://www.youtube.com/watch?v=T1N0NUrG7y4)
    Grey's Anatomy - season 2 - Losing my religion (http://www.youtube.com/watch?v=7nbhEWiYKJc)
    Lost - season 1 - Exodus (http://www.youtube.com/watch?v=cZtGmBCCgfA)
    The 4400 - season 1 - White Light

    Series finale:
    (hele afleveringen)

    Cold feet - season 5 - finale
    Buffy the vampire slayer - season 7 - Chosen (http://www.youtube.com/watch?v=Kvsdtj7dBog)
    Friends - season 10 - The last one (http://www.youtube.com/watch?v=mLD5IMVOUC0)
    X-files - season 9 - The truth (http://www.youtube.com/watch?v=CcGx-ka_SZA)

  3. #3

    Standaard

    Seasons Finale
    Hele aflevering:

    Spooks s3 afl.10
    Spooks s4 afl.10

  4. #4

    Standaard

    De Series finale van Buffy!! (Seizoen 7)

    Heerlijk spectaculair einde en gewoon een waardig einde aan deze baanbrekende serie!!
    Ik kan me niet bedenken hoe je de serie anders had moeten eindigen [spoiler:a63cff257b]behalve wat er met Anya gebeurt misschien, maar je kan haast geen Joss Whedon script hebben zonder dat er in iedergeval een aantal doden vallen.[/spoiler:a63cff257b]

    Daarentegen had ik wel een bloedhekel aan de series finale van Angel.
    Een open einde ok....maar stoppen middenin de aktie was voor mij echt een WTF! moment!

  5. #5

    Standaard

    Einde van 24 season 5 is ook meesterlijk.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  6. #6

    Standaard

    Dan schiet me maar 1 direct binnen: de series finale van Six Feet Under. Gewoon heel erg mooi.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Dan schiet me maar 1 direct binnen: de series finale van Six Feet Under. Gewoon heel erg mooi.
    Niet alleen erg mooi,maar een kunstwerk op zich.
    Deed me wel denken aan het einde van 25th hour van Spike Lee,maar ja, beter goed gejat dan...

  8. #8

    Standaard

    Voor mij is dat buffy the vampire slayer, s3 graduation day part 1 + 2


    Csi Grave Danger
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Dan schiet me maar 1 direct binnen: de series finale van Six Feet Under. Gewoon heel erg mooi.
    Die heb ik idd vandaag ook op YouTube gezien. moet eerlijk zeggen dat ik van 6FU maar 1 aflevering gezien heb, maar als ik een fan geweest zou zijn zou ik daarvan wel een traantje in m'n ogen van gehad hebben.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Dan schiet me maar 1 direct binnen: de series finale van Six Feet Under. Gewoon heel erg mooi.
    Die heb ik idd vandaag ook op YouTube gezien. moet eerlijk zeggen dat ik van 6FU maar 1 aflevering gezien heb, maar als ik een fan geweest zou zijn zou ik daarvan wel een traantje in m'n ogen van gehad hebben.
    Hier een grote fan van Six Feet Under...en ik kan je garanderen dat dat zeker gebeurt als je fan zou zijn!

    Zonde trouwens dat je het einde al hebt gezien (terwijl je maar 1 aflevering pas hebt gezien), deze serie is het zo ontzettend waard om helemaal gezien te hebben!!

  11. #11

    Standaard

    Die van Six Feet Under is inderdaad een kunstwerk, die laatste scene het past perfect bij de serie, die muziek bij die beelden, beter kon niet. Lijkt onmogelijk voor welke serie dan ook om een betere einde van een serie te maken.

  12. #12

    Standaard

    My thoughts exactly :wink: 10 min voor het einde dacht ik nog: hoe gaan ze hier een fatsoenlijk eind aan breien? En dan komen ze vervolgens met dat einde op de proppen. Briljant.

  13. #13

    Standaard

    goede season finals

    desperate housewives seizoen 1: omdat dan de hele ontknoping volgt
    lost seizoen 2: vond ik echt gestoord spannend !
    grey's anatomy seizoen 2: mooi !

    maar absolute favoriet in season finals: the oc seizoen 1: zo emotioneel !!

    beste series finals

    six feet under: een mooi einde ! zo weet ge echt wat er gebeurt en blijft ge niet echt met veel vragen achter
    sex and the city: vind ik persoonlijk een van de beste, indien niet hét beste einde van een serie

  14. #14

    Standaard

    Nog een paar seizoen finales die ik erg goed vond:

    Angel - Season 3 - [spoiler:dfb0b46cf8]Hoe Angel door z'n zoon word opgesloten in of andere ijzeren doodskist en zakt naar de bodem van de oceaan.
    (Z'n "watery grave" zogezegd)
    Terwijl hij ondertussen Cordelia zou ontmoeten en zij samen een romantisch samenkomen hadden moeten hebben (hun liefdesverklaring naar mekaar toe)...maar dan word Cordelia ineens meegenomen naar een andere dimensie om een "higher being" te worden.[/spoiler:dfb0b46cf8]

    Buffy - Season 5 - [spoiler:dfb0b46cf8]gewoon het hele gevecht met helgod Glory in die wankele toren vond ik erg spectuculair en dan ook nog eens dat hartverscheurende einde met Buffy en Dawn bovenop die toren, waar Buffy zichzelf opofferd.[/spoiler:dfb0b46cf8]
    Alias - Season 4 - [spoiler:dfb0b46cf8]Waar Vaugh aan Sidney verteld dat hij al die jaren een dubbel-agent is en dan worden ze meteen kijhard aangereden van de zijkant.....erg plotseling en gemeen einde...maar toch cool![/spoiler:dfb0b46cf8]

    Xena - Season 5 - [spoiler:dfb0b46cf8]Waar Xena het einde van de goden teweeg brengt, waar Gabrielle dood aan het gaan is en Ares zijn godheid opofferd om Gabrielle te redden.....iets wat je niet zag aankomen.
    Gewoon zo bijmekaar een zeer spectaculair einde aan dat seizoen.....echt "op-het-puntje-van-je-stoel-zitten"-spannend!![/spoiler:dfb0b46cf8]

  15. #15

    Standaard

    Zag dit topic afgelopen nacht al, maar heb er even over na kunnen denken en nog steeds weet ik er geen goed antwoord op.

    Dus ik ga even langs welke series ik heb.

    Niet bevredigend vond ik iig Sex And The City en Friends. Je weet nog niets namelijk. [spoiler:be20eb84c2]Mr Big en Carrie en Ross en Rachel gaan al jaren van 'aan' naar 'uit' en waarom zou het nu dan anders zijn?[/spoiler:be20eb84c2]

    Dawson's Creek en Will & Grace proberen tenminste nog iets anders door naar de toekomst te fast-forwarden.

    Ally McBeal vond ik ook wel een mooi eind, omdat [spoiler:be20eb84c2]veel van de oude cast weer even terugkomt[/spoiler:be20eb84c2].

    Roswell had ook wel een intense laatste aflevering, tijdens die diploma-uitreiking.
    Popular heeft een heftige season finale met season 2, maar dit werd uiteindelijk dus de series finale.

    Season finales? 24: Season 1 & 2.
    Carnivale: Season 1 & 2.
    Friends: Season 5 & 7.

    Uhm...jah.
    té moeilijk voor mij om nu te antwoorden...mét kater.;
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dawson's Creek en Will & Grace proberen tenminste nog iets anders door naar de toekomst te fast-forwarden.

    Ally McBeal vond ik ook wel een mooi eind, omdat [spoiler:0dfbb4c9db]veel van de oude cast weer even terugkomt[/spoiler:0dfbb4c9db].
    dawson's creek was nog goed, maar will & grace was toch veel om te vatten he, dat ze elkaar 20 jaar niet spreken ?

    en ally mcbeal vond ike cht niet goed, echt slecht zelfs !

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dawson's Creek en Will & Grace proberen tenminste nog iets anders door naar de toekomst te fast-forwarden.

    Ally McBeal vond ik ook wel een mooi eind, omdat [spoiler:c25965fd35]veel van de oude cast weer even terugkomt[/spoiler:c25965fd35].
    dawson's creek was nog goed, maar will & grace was toch veel om te vatten he, dat ze elkaar 20 jaar niet spreken ?
    Dat ze elkaar zo lang niet meer spreken had van mij ook niet gehoeven maar maakt het wel extra mooi dat ze daardoor wel weer in contact komen waarna d.m.v. hun kinderen de geschiedenis weer laat herhalen.

    Mijn toevoeginen;

    * The Simpsons - Seizoen 6; Who Shot Mr. Burns?
    (eerste die bij mij binnenschoot :wink: )
    * Two and a half men - Seizoen 3
    * Scrubs - Seizoen 1
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #18

    Standaard

    Cold Feet
    The Office Christmas specials

    Prachtig, prachtig, maar toch ook weer niet écht superbijzonder of superspannend ofzo. Gewoon precies goed.

  19. #19

    Standaard

    Voor seizoenfinales van series:
    veronica mars seizoen 1 (want wie was dat nou aan de deur :P)
    Alias seizoen 4 (whaaaaah-gevoel)
    24 seizoen 1

    Voor seriesfinales:
    Alias (precies goed dat laatste shot)

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Om het op eigen bodem te zoeken;

    Het geslacht De Pauw (S1) was gewoonweg geniaal. En bij Het Eiland (S2) was ik helemaal voldaan.

  22. #22

    Standaard

    Season Finale's

    The Wire sz 1 t/m 4.
    The Sopranos sz 5
    Rome sz 1
    Deadwood sz 2
    Dexter sz 1


    Serie's Finale

    Six Feet Under (zeer vanzelfsprekend)
    Arrested Development


    Ben reuze benieuwd hoe The Wire en The Sopranos zullen worden geconcludeerd dit jaar.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door utmachine
    Angel seizoen 5
    ppppffff da was gewoon klote
    Wa een *** einde

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door utmachine
    Angel seizoen 5
    ppppffff da was gewoon klote
    Wa een *** einde
    Zo erg vond ik het echt niet, deze aflevering draaide vooral om de moeilijke keuzes die de karakters moesten maken en niet zo zeer om de aktie. Natuurlijk is het wel jammer dat we de afloop van het gevecht niet echt weten, maar ondanks dat kan ik niet zeggen dat het een slechte laatste aflevering was.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •