Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Sucker Punch

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan hoor ik heel graag van je in welk opzicht Watchmen een herhaling van een kunstje t.o.v. 300 is.....het zijn toch 2 totaal verschillende films?
    Het zijn beide comicverfilmingen, waarbij Snyder de afbeeldingen letterlijk kopieert (natuurlijk door middel van slow-motion, waarbij zelfs de sloomste fan doorheeft dat het een verwijzing naar de strip is). Dat is natuurlijk oke bij een verhaal als 300, maar bij Watchmen, dat natuurlijk wel wat meer om het lijf heeft, zie je duidelijk dat de film alleen maar goed te noemen is omdat hij de strip kopieert. Inhoudelijk is het niets. Wat dat betreft had ik veel liever de tien uur durende miniserie willen zien, die Terry Gilliam ervan had willen maken.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #52

    Standaard

    ga er morgen heen in IMAX, ben benieuwd!

  3. #53

    Standaard

    Gisteravond gezien. Visueel is het een prachtige film, in alle opzichten. Maar qua verhaallijn viel het me toch wat tegen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #54

    Standaard

    Had er ook meer van verwacht moet ik zeggen.
    Gelukkig in de IMAX gezien, want dat blijft gewoon cool.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het zijn beide comicverfilmingen, waarbij Snyder de afbeeldingen letterlijk kopieert (natuurlijk door middel van slow-motion, waarbij zelfs de sloomste fan doorheeft dat het een verwijzing naar de strip is). Dat is natuurlijk oke bij een verhaal als 300, maar bij Watchmen, dat natuurlijk wel wat meer om het lijf heeft, zie je duidelijk dat de film alleen maar goed te noemen is omdat hij de strip kopieert. Inhoudelijk is het niets. Wat dat betreft had ik veel liever de tien uur durende miniserie willen zien, die Terry Gilliam ervan had willen maken.
    Eigenlijk blijft hij simpelweg dicht bij het origineel (beide films wijken wel wat af van het bronmateriaal); en toevallig gaat het hier dan om een comic (of in het geval van 300 een graphic novel), waar natuurlijk alles 'zichtbaar' is in de vorm van de tekeningen.

    Tsja, als dat echt als herhaling van een 'kunstje' wordt gezien (wat een erg negatieve lading heeft)....dat moet ieder dan maar voor zich weten.

    Een regisseur die 2x een boekverfilming maakt die dicht bij het origineel blijft wordt ook niet vaak een parodie op zichzelf genoemd .

    Sucker Punch is niet gebaseerd op een comic/graphic novel, dus ik kan mij overigens niet voorstellen dat Patrick dit bedoelt.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Gisteravond gezien. Visueel is het een prachtige film, in alle opzichten. Maar qua verhaallijn viel het me toch wat tegen.
    gezien de trailers had ik zowieso van het verhaal weinig verwacht
    ik ga er morgen heen, imax ben wel benieuwd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    gezien de trailers had ik zowieso van het verhaal weinig verwacht
    ik ga er morgen heen, imax ben wel benieuwd
    maar dat is ook totaal mijn verwachting, geen verhaal gewoon pure actie met lekker wijven...

  8. #58

    Standaard

    Ik heb er ontzettend van genoten, zeker een van mijn favoriete films van dit jaar tot nu toe .
    Ikran is not horse!

  9. #59

    Standaard

    De critics zijn niet positief over Sucker Punch...

    20%
    Smoking-hot babes with swords! A daring escape from a creepy asylum! Samurais and dragons! Is there any way Sucker Punch could possibly go wrong? Well, yes, say critics, who find Zack Snyder's latest to be a compendium of geeky obsessions in search of a story (or indeed, general coherence). Emily Browning stars as Babydoll, a young woman whose mother has recently died, leaving her in the care of her evil stepfather, who ships her off to a mental hospital. Babydoll retreats into a dreamworld, teaming up with a bevy of gals who plan a treacherous escape from the facility. The pundits say Sucker Punch is admirably ambitious, but it fails to add up to much; it's an assault on the senses that suffers from jarring tonal shifts and a shortage of narrative logic.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  10. #60

    Standaard

    gisteren ook gezien in IMAX. Heb er erg van genoten, gewoon verstand op nul film en laten entertainen! Zelfs mijn vrouwtje vond hem leuk . Verwacht qua verhaal niks, veel actie en lekkere wijven

  11. #61

    Standaard

    visueel overdonderend, verhaal zoals verwacht niet veel om lijf, actie was goed, mooie meiden dus geen moment verveeld
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #62

    Standaard

    Leuk excuus voor veel visueel geweld, maar zo over de top dat het niet echt meer vermakelijk is. Alleen om de verkeerde redenen...

  13. #63

    Standaard

    Qua verhaal is 't niet veel, maar verder een fantastische film, met een geweldige soundtrack! Heb de CD gelijk besteld.

    Heb 'm woensdag gezien en ben gisteren nog 's geweest. Tot nu toe m'n favoriete film van dit jaar!
    "Bond. James Bond."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Qua verhaal is 't niet veel, maar verder een fantastische film, met een geweldige soundtrack! Heb de CD gelijk besteld.

    Heb 'm woensdag gezien en ben gisteren nog 's geweest. Tot nu toe m'n favoriete film van dit jaar!
    +1 verhaal niet super! Maar visueel prachtig zelfs de vriendin vond het een toffe film terwijl ze hier niet echt affectie mee heeft!

    7,5/10

  15. #65

    Standaard

    Mager verhaal,gezien de andere reactie's had ik ook niet echt een top film verwacht..maar wat een heerlijke soundtrack..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Mager verhaal,gezien de andere reactie's had ik ook niet echt een top film verwacht..maar wat een heerlijke soundtrack..
    Inderdaad, naast de spectaculaire special effects heeft de film een heerlijke soundtrack.
    Bij de aftiteling ook nog eens het heerlijke nummer "Love is the drug" wat gezongen wordt door twee castleden uit de film, je ziet trouwens tijdens de aftiteling ook nog een soort van optreden in die "club".
    Ikran is not horse!

  17. #67

    Standaard

    De film is behoorlijk geflopt in de States (kosten film $80m, opbrengst $30m!). Terecht? Of is dit typisch een film die het op dvd/bluray wél goed gaat doen? De buzz was iig erg groot rond deze film afgelopen jaar.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De film is behoorlijk geflopt in de States (kosten film $80m, opbrengst $30m!). Terecht? Of is dit typisch een film die het op dvd/bluray wél goed gaat doen? De buzz was iig erg groot rond deze film afgelopen jaar.
    Weet niet maar ik vond hem echt vet! Maar dat kan goed dat hij het op dvd/blu-ray wel heel goed gaat doen. Film moet het echt hebben van de CG/FX en de typisch stijl van zack, verhaal welk verhaal het is er wel maar zo mager daarvoor ga je niet.

    Zei al hou je van games en actie met oogverblindende CG/FX dan zit je bij sucker punch goed. Anders lekker weg blijven uit de bios wordt je alleen maar teleurgesteld van!

    Hij komt denk ik wereldwijd net uit de kosten. 66mil zit er al in de la dan moet dat laatste ook nog wel lukken + dvd/blu-ray verkoop erbij dan komt het wel goed En anders jammer voor Zack! Kijken we weer naar zijn volgende film Superman!

  19. #69

    Standaard

    Gezien en mijn critics:

    Visueel top overweldigend + Mooie slomo's

    Soundtrack Moordend goed en heb dan ook net de ost besteld. Een aanrader om je HT eens to the fullest te testen.

    Verhaal, beetje magertjes, maar dat haalt deze film niet onderuit.

    Nu nog wachten tot augustus dat ie op BR te halen is.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  20. #70

    Standaard

    Deze film moet je kijken als een lange videoclip,doe je dat niet dan blijft er weinig over.

  21. #71

    Standaard

    Toch wel benieuwd naar deze !
    Binnenkort op bluray !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #72

    Standaard

    De Engelse cover:



    De US cover:


  23. #73

    Standaard

    De engelse vind ik het mooist !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #74

    Standaard

    De kwaliteit van de blu-ray lijkt (zoals verwacht) in ieder geval dik in orde te zijn, volgens de review.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    De engelse vind ik het mooist !
    Vind die van de US mooier
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •