Pagina 7 van 39 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 969 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Iemand hier nog problemen met de Profiler 3.0? De Invelos site werkt niet meer en ik kan ook maar niet connecten om DVD's toe te voegen of nieuwe profielen te downloaden..
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Iemand hier nog problemen met de Profiler 3.0? De Invelos site werkt niet meer en ik kan ook maar niet connecten om DVD's toe te voegen of nieuwe profielen te downloaden..
    Yup, ook hier problemen met de site........
    Maar hopen dat het snel is opgelost

  3. #153

    Standaard

    Gebeurt soms, vaak serveronderhoud.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #154

    Standaard

    Is bij mij al van gisteren bezig. Duurt wel lang nu.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #155

    Standaard

    Intervocative heeft Ken Cole voor de rechter gesleept:

    http://www.courts.mo.gov/casenet/cas...ype=caseNumber
    zoek op: 07CY-CV03512

    Dit kon wel eens fout aflopen voor versie 3.

  6. #156

    Standaard

    Oh wat lame, 3 is gewoon veel geiler (qua graphics ) dan 2...en dan gaan die kerels van 2 zeuren.

    Al moet ik wel toegeven, het is 100% gekopieerd op een opgepimpte layout na .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  7. #157

    Standaard

    Ik heb het nu ook die problemen.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Oh wat lame, 3 is gewoon veel geiler (qua graphics ) dan 2...en dan gaan die kerels van 2 zeuren.

    Al moet ik wel toegeven, het is 100% gekopieerd op een opgepimpte layout na .
    Ik weet niet of het gekopieerd is. Wat ik begrijp is dat de ontwikkelaar van DVDprofiler een eigen bedrijf is gestart en versie 3 op de markt heeft gebracht. Ik hoop dat ze er snel uitkomen want terug naar versie 2.4 lijkt mij geen optie.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030 Bekijk bericht
    Ik weet niet of het gekopieerd is. Wat ik begrijp is dat de ontwikkelaar van DVDprofiler een eigen bedrijf is gestart en versie 3 op de markt heeft gebracht. Ik hoop dat ze er snel uitkomen want terug naar versie 2.4 lijkt mij geen optie.
    Voor zover ik weet is DVDProfiler van Ken Kole. Hij en een paar vrienden waren Intervocative begonnen met het plan dat ze ieder verschillende applicaties zouden uitbrengen via Intervocative, Ken Kole was dus de enige die een fatsoenlijke applicatie had gemaakt. Omdat hij de enige was, heeft hij besloten om een eigen bedrijf te beginnen, speciaal voor DVDProfiler

  10. #160

    Standaard

    Fijn, koop je een key bij versie 3! En nu kan ik weer niets gebruiken! Ben echt pissed!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  11. #161

    Standaard

    Ik baal ook wel een beetje, ik heb woensdag een key aangeschaft en nu kan ik er gewoon niet meer op. Ach ff afwachten maar. Heb er toch weinig invloed op

  12. #162

    Standaard

    Dat wel, maar hij is niet backwards naar 2.4 anders had ik die nog kunnen gebruiken. Had ik hem toch maar beter bij IVS gekocht. Je zou op den duur echt geen geld meer geven aan software!

    Ik reken er niet op dat v3 terugkomt. De twee zitten in een rechtzaak
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  13. #163

    Standaard

    Vervelend dat het nu blijkbaar allemaal niet meer werkt, hopelijk komen ze er uit. Voorlopig nog maar even bij mijn oude versie houden dus.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Fijn, koop je een key bij versie 3! En nu kan ik weer niets gebruiken! Ben echt pissed!
    Hoezo? Je kan het programma, waar je voor betaald hebt, toch nog steeds gebruiken. Het enige nadeel is dat je je collectie nu niet kan delen met anderen, maar dat werd sowieso al weinig gedaan.

  15. #165

    Standaard

    Je kan het niet gebruiken... Het is onmogelijk om nieuwe DVD's toe te voegen voor mij want hij wil maar niet connecten naar de server. Je krijgt wel een lijst van DVD's maar als je op het profiel klikt is het gewoon wit en zie je dus niets...

    Echt zwaar beript als dit niet snel in orde komt. Dit is de eerste keer dat ik via internet iets van software koop en dan krijg je dit.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet Bekijk bericht
    Hoezo? Je kan het programma, waar je voor betaald hebt, toch nog steeds gebruiken. Het enige nadeel is dat je je collectie nu niet kan delen met anderen, maar dat werd sowieso al weinig gedaan.
    Daar heb je gelijk in, maar je kan ook geen profielen meer downloaden/contributen dat is voor mij een van de grootste nadelen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #167

    Standaard

    Ik moet ook zeggen dat dit 1 van de weinige x is geweest dat ik software legaal heb aangeschaft. Ben normaal van de crackz en serialz maar ik gun(de) de maker zijn geld wel.

    Voortaan maar weer verder op de ouwe voet :P Eerst maar even wachten hoe lang dit gaat duren. Een paar dagen kan ik wel wachten

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet Bekijk bericht
    Hoezo? Je kan het programma, waar je voor betaald hebt, toch nog steeds gebruiken. Het enige nadeel is dat je je collectie nu niet kan delen met anderen, maar dat werd sowieso al weinig gedaan.
    Delen van collectie interesseert me geen zier. Gaat mij puur erom dat ik kan mijn dvd collectie voor mijzelf kan bijhouden, en het is ook reuze handig om specificaties van andere DVDs op te zoeken. De reden dat ik mijn collectie met DVDP bij houdt is de hoge nauwkeurigheid, en het feit dat ik in principe weinig zelf hoef in te voeren. Nu is (voorlopig) dat laatste weggevallen, en kan ik bij wijze van net zo goed in een word document de boel zelf bij gaan houden.

    That said, ik heb begrepen dat het geen probleem is om je geld terug te vragen van Invelos.

  19. #169

    Standaard

    Inderdaad, heb het inmiddels gedaan en direct teruggekregen.

    Als het terugkomt schaf ik uiteraard opnieuw een licentie aan!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #170

    Standaard

    Heh. Hoe kan je uw geld terug vragen dan misschien? En hoeveel tijd heb je om dit te doen? Liefst van al zou ik graag hebben dat v3 terug online komt maar als dit niet het geval is vraag ik liever mijn geld terug natuurlijk...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #171

    Standaard

    De dvdprofiler is nog steeds niet online.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  22. #172

    Standaard

    Ik heb de license al een paar jaar dus ben weer terug naar 2.4 om de laaste DVD toe te voegen. Echter die database lijkt totaal niet meer up to date Iedereen lijkt gelijk naar 3 overgestapt te zijn. Dit is balen

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Heh. Hoe kan je uw geld terug vragen dan misschien? En hoeveel tijd heb je om dit te doen? Liefst van al zou ik graag hebben dat v3 terug online komt maar als dit niet het geval is vraag ik liever mijn geld terug natuurlijk...
    Normaal moet dat binnen de 40 dagen dacht ik. Dit moet je aanvragen via PayPal
    Resource Center (tabblad) en zo verder naar Dispute.

    Alles invullen en versturen. En 2 minuten later heb je je geld terug.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #174

    Standaard

    Paypal gaat maar 20 dagen terug... Bij mij is het al een maand geleden dat ik het gekocht heb. Maar ga nog even wachten voor ik het probeer. Te laat is het toch al... Misschien komt het nog wel allemaal in orde.

    Op het forum van intervocative staat er trouwens een topic van in het forum. Ga deze een beetje volgen om te zien wat er gaat gebeuren...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  25. #175

    Standaard

    Je kan het niet gebruiken... Het is onmogelijk om nieuwe DVD's toe te voegen voor mij want hij wil maar niet connecten naar de server. Je krijgt wel een lijst van DVD's maar als je op het profiel klikt is het gewoon wit en zie je dus niets...

    Je kunt kunt nog steeds dvds toevoegen. Het gaat wel wat lastiger, Je moet dit verbinding constant uitschakelen. Als daarna het scherm komt dvds aan bezit toevoegen, dan moet je afvinken Profiel van invelos downloaden en vraag naar personalisatie. Het is een beetje omslachtig maar uiteindelijk werkt het wel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 7 van 39 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •