Pagina 14 van 39 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 969 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    ze zijn daar bij Invelos dus eindelijk verstandig geworden
    Ze waren al lang verstandig... Alleen zat er nog een bug in de software waardoor sommige niet-geregistreerde users door de mazen van het net konden glippen. De details ken ik echter niet...
    Nu benieuwd of iedereen die zei dat ze dan wel zouden betalen, het nu effectief ook gaat doen .
    Laatst aangepast door Avalan : 01-06-2007 om 10:36

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Ik heb zo'n vermoeden dat het over is met het gratis gebruiken van dit programma, als ik mijn Invelos pagina wil bekijken zie ik niets meer, net zoals bij anderen hier die aangegeven hebben (nog) niet te hebben betaald. 't Was leuk zo lang het duurde.
    Yep bij mij werkt het ook niet meer. Moet ik toch maar eens mijn Paypal account gaan gebruiken

  3. #328

    Standaard

    Niet echt 'n hele nette actie?, om 'n programma voor tig gebruikers tot versie (was het 2.4?) freeware te houden. En nu restricties erop gooien. Ach het is de tijd voor de maker om te scoren zullen we maar zeggen.

    Ik hou het lekker bij "Freeware", zit moeite, veel tijd & geld genoeg in deze collectie en het archiveren daarvan...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #329

    Standaard

    ik denk dat collectorz ook geen freeware is + als ja al 700 DVD's hebt gekocht is $ 30 toch wel niet te veel.
    StarTrader

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Niet echt 'n hele nette actie?, om 'n programma voor tig gebruikers tot versie (was het 2.4?) freeware te houden. En nu restricties erop gooien. Ach het is de tijd voor de maker om te scoren zullen we maar zeggen.
    Dat kun je je idd afvragen. Of je kan het zien als een goede business beslissing. Want wellicht is een deel van het grote succes te danken aan het feit dat je met de gratis 2.4 versie eigenlijk bijna alles kon doen. Ik denk dat toen veel mensen niet wilden betalen voor enkel het wegkrijgen van reclame en high-res scans...
    Omgekeerd is het wel zo netjes dat mensen die voor 2.4 betaald hadden gratis een 3.0 licensie gekregen hebben. En wie nu pas instapt, beschikt over een veel vollediger database dan wat we pakweg 3 jaar geleden hadden.
    En laat ons ook niet vergeten dat je naast de software ook gebruik maakt van zijn infrastructuur voor de online database en je eigen collectie webpages.
    Zoals iemand al zei hier is de huidige prijs voor registratie nog altijd goed te doen, dus het is niet dat hij effen de gratis 2.4 gebruikers wil gaan uitmelken.

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door synoise Bekijk bericht
    ik denk dat collectorz ook geen freeware is + als ja al 700 DVD's hebt gekocht is $ 30 toch wel niet te veel.
    Idd, de Collectorz titels zijn zelfs nog iets duurder (heb zelf hun Games en Music Collector voor onze games en CDs). Al ben ik ook van hun software ook wel best tevreden. Alleen vind ik dat idee van een user-contribution online database wel geweldig. Wou dat ik dat ook kon gebruiken voor games of CDs (want cddb is toch ook verre van volledig/correct).

  7. #332

    Standaard

    Is toevallig nog iemand zijn online collectie verdwenen?? Ik wilde net even de lijst bekijken en WTF... gewoon leeg. Ik heb zelf niks veranderd. Ik gebruik de gratis variant van 3.0. Zouden ze nu al het slot erop hebben gegooid?

    In het programma zelf staat alles nog wel gewoon op zijn plek.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Is toevallig nog iemand zijn online collectie verdwenen?? Ik wilde net even de lijst bekijken en WTF... gewoon leeg. Ik heb zelf niks veranderd. Ik gebruik de gratis variant van 3.0. Zouden ze nu al het slot erop hebben gegooid?

    In het programma zelf staat alles nog wel gewoon op zijn plek.
    Staat een paar berichtjes boven die van jou gemeld :wink:
    Lijkt er op dat er een bug was die nu gefixed is en dat mensen met de gratis versie hun collectie niet meer kunnen uploaden.

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Staat een paar berichtjes boven die van jou gemeld :wink:
    Lijkt er op dat er een bug was die nu gefixed is en dat mensen met de gratis versie hun collectie niet meer kunnen uploaden.
    Oke thanks! Had dat nog niet gezien. Nou ja, helaas...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  10. #335

    Standaard

    Stel nu voor dat bij de nederlandse editie van een bepaalde titel geen informatie te vinden is over de Crew & Cast maar wel bij de amerikaanse editie. Ik kies voor de profiel van de nederlandse editie, maar hoe kan ik de gegevens van de Cast & Crew importeren van de amerikaanse naar de nederlandse editie?

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Stel nu voor dat bij de nederlandse editie van een bepaalde titel geen informatie te vinden is over de Crew & Cast maar wel bij de amerikaanse editie. Ik kies voor de profiel van de nederlandse editie, maar hoe kan ik de gegevens van de Cast & Crew importeren van de amerikaanse naar de nederlandse editie?
    Heel eenvoudig door in de bewerkingslijst van deelnemende Makers/Acteurs van het Amerikaanse profiel met de rechtermuisknop te klikken en daar "Alle Makers/Acteurs kopiëren" te kiezen en daarna in de bewerkingslijst van de deelnemende Makers/Acteurs van het Nederlandse profiel met de rechtermuisknop te klikken en daar "Alle Makers/Acteurs plakken" te kiezen.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet Bekijk bericht
    Heel eenvoudig door in de bewerkingslijst van deelnemende Makers/Acteurs van het Amerikaanse profiel met de rechtermuisknop te klikken en daar "Alle Makers/Acteurs kopiëren" te kiezen en daarna in de bewerkingslijst van de deelnemende Makers/Acteurs van het Nederlandse profiel met de rechtermuisknop te klikken en daar "Alle Makers/Acteurs plakken" te kiezen.
    Bedankt

  13. #338

    Standaard Problemen met uploaden

    Als ik met versie 3 probeer te uploaden geeft het schermpje aan dat ik online 0 dvd's heb staan. Als ik echter naar mijn online collectie ga staan hier 407 dvd's, terwijl ik lokaal er 409 heb. Dit aantal wordt niet aangepast...
    Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
    Ik heb een geldige licentie dus daar kan het niet aan liggen...

  14. #339

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Rob. Ik heb de aanpassingen inmiddels gedaan.
    Dit was echter niet het probleem. Ik heb twee online collecion links.
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/olemla2 en
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/olemla2
    Bij de bovenste staan de 407 dvd's wel en bij de onderste geen enkele.
    Heb je enig idee wat hier het probleem kan zijn?

  15. #340

    Standaard

    In de Online Collection Statistics geeft ie allemaal nullen, dus er staat inderdaad niets in... Enig idee wat ik hier aan kan doen?

  16. #341

    Standaard

    Heb je de gratis versie van 3.0? Want dan kan je inderdaad je collectie niet meer online zetten. Kon eerst nog wel, maar die bug hebben ze nu blijkbaar gefixed.
    Als je wel de betaalde versie hebt, weet ik het ook niet

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    Als ik met versie 3 probeer te uploaden geeft het schermpje aan dat ik online 0 dvd's heb staan. Als ik echter naar mijn online collectie ga staan hier 407 dvd's, terwijl ik lokaal er 409 heb. Dit aantal wordt niet aangepast...
    Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
    Ik heb een geldige licentie dus daar kan het niet aan liggen...


  18. #343

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    De bovenste werkt niet met versie 3.0, dus die wordt niet geupdate met je huidige DVD profiler. (Heb je toevallig onlangs twee titels toegevoegd?) Deze linkt is van de oude profiler (2.4) en is van een ander bedrijf. Je onderste link hoort bij versie 3.0, dus waarschijnlijk gaat er iets mis met het uploaden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie Rob. Ik heb de aanpassingen inmiddels gedaan.
    Dit was echter niet het probleem. Ik heb twee online collecion links.
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/olemla2 en
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/olemla2
    Bij de bovenste staan de 407 dvd's wel en bij de onderste geen enkele.
    Heb je enig idee wat hier het probleem kan zijn?
    Heb je een geldige (= betalende) licentie voor 2.4 of voor 3.0 ? Voor 3.0 heb je immers een andere key nodig. Heb je destijds betaald voor 2.4 dan kan je gratis een 3.0 key aanvragen.
    Check anders eens op www.invelos.com onder het 'Registration' menu item en kijk wat je staan hebt onder Current Registrations. Daar zou voor DVD Profiler moeten staan "This is an Unlimited Registration Key" als Type. Als dat er niet staat heb je geen geldige licensie. Als je toch betaalt hebt, open je best een Support ticket onder het 'Support' menu item op de site.

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Aangezien hij dat ene lijntje weggehaald heeft uit zijn oorspronkelijke post, zal dat het probleem wel zijn .

  22. #347

    Standaard

    Ik heb ook maar even een licentie aangevraagd. Alle opties nu, high-res. covers, het ziet er goed uit...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik heb ook maar even een licentie aangevraagd. Alle opties nu, high-res. covers, het ziet er goed uit...
    Heb ik ook gedaan nu kan ik tenminste de blu-ray titels aanvullen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  24. #349

    Standaard

    vraagje,

    als de programmeur in de toekomst met 3.1 e.d komt is een geldige licensie van 3.0 dan ook voldoende?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    vraagje,

    als de programmeur in de toekomst met 3.1 e.d komt is een geldige licensie van 3.0 dan ook voldoende?
    een licensie moet gelden voor iig alle subversies dus alles in de 3.** serie.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 14 van 39 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •