Pagina 15 van 39 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 969 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    vraagje,

    als de programmeur in de toekomst met 3.1 e.d komt is een geldige licensie van 3.0 dan ook voldoende?
    Ik heb een paar geleden een premium licentie van DVD Profiler 2.x aangeschaft. Met deze kan ik nog steeds toe, ook in versie 3. Moest wel even een nieuwe key aanvragen, maar hoefde er niets extra voor te betalen.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  2. #352

    Standaard

    vraagje

    als ik 3.0 wil bestellen moet ik inloggen, maar invelos.com herkent mijn oude inlognaam van intervocative.com niet.

    ben bang dat als ik een nwe account open dat ik al mijn info kwijt raak dus mijn vraag is of juliie wel met de oude code kunnen inloggen op de nieuwe?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    vraagje

    als ik 3.0 wil bestellen moet ik inloggen, maar invelos.com herkent mijn oude inlognaam van intervocative.com niet.

    ben bang dat als ik een nwe account open dat ik al mijn info kwijt raak dus mijn vraag is of juliie wel met de oude code kunnen inloggen op de nieuwe?
    Je moet je op nieuw aanmelden. Niet handig maar het is niet anders.

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    vraagje

    als ik 3.0 wil bestellen moet ik inloggen, maar invelos.com herkent mijn oude inlognaam van intervocative.com niet.

    ben bang dat als ik een nwe account open dat ik al mijn info kwijt raak dus mijn vraag is of juliie wel met de oude code kunnen inloggen op de nieuwe?
    Je moet inderdaad weer opnieuw aanmelden, had ik ook. Je gegevens gaan niet verloren dan.

  5. #355

    Standaard

    Irritant dat je nu niet meer je collectie kan uploaden zonder te betalen...

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramon van Dam Bekijk bericht
    Irritant dat je nu niet meer je collectie kan uploaden zonder te betalen...

    Dat slaat dus een beetje op mijn eerdere reactie in dit topic, je kan mensen niet tot versie 2.4 aan je app laten gewennen (freeware) en vervolgens er 'n groot slot op gooien daar het groot en deels handwerk is geweest van mensen en de database door de gebruikers zelf gecrëeerd is.

    Nu moeten velen dus geheel opnieuw beginnen in alternatieve programma's.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #357

    Standaard

    Als je het niet noodzakelijk vindt dat je collectie niet online zichtbaar is, is het programma nog steeds gratis hoor! Met precies dezelfde database waar betalenden ook gebruik van maken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #358

    Standaard

    thx voor de reacties boys!

    wat zijn eigenlijk de (gratis) alternatieven van dvdprofiler?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #359

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk wel wat bizar dat sommigen wel een collectie hebben van honderden DVDs, maar dan zitten te zaniken over €23 voor een betalende full-feature licensie van een software-pakket dat hen duidelijk beviel (anders zouden ze wel iets anders gebruikt hebben).
    En zoals Ludo zegt: zelfs zonder betalende licensie heb je een volledig werkend database programma waarbij je overigens nog lekker de profielen kunt downloaden waar notabene betalende gebruikers tijd en werk in gestoken hebben om ze up-to-date te brengen! Nog steeds geen slechte deal, lijkt me!

  10. #360

    Standaard

    Het percentage NIET betalende klanten die bij versie 2.4 bijdragen leverden is volgens mij sowieso ontzettend klein. En idd, niet zeiken over die belachelijke lage prijs. Anders ga je maar lekker in een excel file lopen typen . Allemaal weer Hollands krenterig gedoe zeg

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Het percentage NIET betalende klanten die bij versie 2.4 bijdragen leverden is volgens mij sowieso ontzettend klein. En idd, niet zeiken over die belachelijke lage prijs. Anders ga je maar lekker in een excel file lopen typen . Allemaal weer Hollands krenterig gedoe zeg

  12. #362

    Standaard

    Wat ik wel irritant vind is dat voor één en dezelfde EAN meestal 2 keuzes zijn. Een hollandse en en belgische. Waarom? Trouwens er bestaat geen belgische of hollandse versie. Er bestaat alléén een benelux versie.
    Bij de ene vindt je informaties die bij de andere niet te vinden is.

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Het percentage NIET betalende klanten die bij versie 2.4 bijdragen leverden is volgens mij sowieso ontzettend klein. En idd, niet zeiken over die belachelijke lage prijs. Anders ga je maar lekker in een excel file lopen typen . Allemaal weer Hollands krenterig gedoe zeg
    Ja, dat is misschien krenterig gedoe, maar vergeet niet dat de database gebouwd wordt door klanten waarbij niemand geinformeerd wordt dat het vanaf versie 3.0 niet meer mogelijk is om je dvd te sharen (waar zoveel mensen uren ingestoken hebben) en dit misschien wel de main-feature is, gelukkig zijn er genoeg wegen die naar 'n patched versie leiden
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #364

    Standaard

    Belgen hebben altijd maar makkelijk te praten in hun belastingparadijs

    Ikzelf heb de versie ook gekocht, tot op heden nog geen spijt van gehad.

    Trouwens de NL versie van the grudge 2 heb ik nog niet kunnen vinden op dvdprofiler, betreft dee hollywood versie..
    Laatst aangepast door Wim S. : 09-06-2007 om 11:35

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Wat ik wel irritant vind is dat voor één en dezelfde EAN meestal 2 keuzes zijn. Een hollandse en en belgische. Waarom? Trouwens er bestaat geen belgische of hollandse versie. Er bestaat alléén een benelux versie.
    Vroeger was er geen Locality Belgium. Dit is een tijdje geleden blijkbaar ingevoerd op aanvraag van Belgische/Nederlandse users omdat er soms verschillen zaten tussen beide landen. En zelfs eenzelfde DVD kan bvb in beide landen op verschillende datums gereleased worden (en dus verschilllende Release Date hebben) en bvb een verschillende SRP hebben. In die zin is het dus normaal dat sommige DVDs met zowel een Belgium als Netherlands locality in de master database zitten.
    Overigens is de software daar helemaal niet verantwoordelijk voor maar de users die deze profielen submitten. Overigens, moest ik echt volgens de regels moeten werken, zou ik dus ook al mijn DVDs als locality Belgium moeten ingeven omdat ik nu eenmaal in België mijn DVDs koop. Het grote nadeel hiermee is dat ik echter dan geen updates krijg als het Netherlands profiel gewijzigd werd. Daarom dat ik steevast Netherlands kies als locality, er zijn nu eenmaal meer Nederlanders dan Belgen die profielen updaten .
    Dit is trouwens een vaak terugkerend thema op de Invelos forums. Het huidige datamodel is eigenlijk nogal simpel. Het gevolg is dat veel data gedupliceerd in de database zit. Bvb een hele cast en crew voor elke film zit er tientallen keren in omdat elke locality van een bepaalde film uiteraard wel nog altijd dezelfde cast heeft, en alleen de DVD-schijf zelf, met audio tracks, ondertitels, covers, etc... verschillen tussen de landen.
    Op die manier zou ook het België vs Nederland probleem kunnen opgelost worden. Beide zouden dezelfde informatie van DVDs kunnen delen, en dan enkel voor localiteit-specifieke data zoals Release Date en SRP hun eigen waarden hebben. Maar dan spreken we echt al over een zeer uitgebreid relationeel database ontwerp, en ik ben vrij zeker dat geen enkel ander software-pakket dit specifieke probleem wel beter aanpakt.
    Maar vind je het nu echt 'irritant' dat je voor sommige DVDs nog 1 muisklik meer moet doen om aan te geven dat je het Netherlands profiel wil selecteren ?

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ja, dat is misschien krenterig gedoe, maar vergeet niet dat de database gebouwd wordt door klanten waarbij niemand geinformeerd wordt dat het vanaf versie 3.0 niet meer mogelijk is om je dvd te sharen (waar zoveel mensen uren ingestoken hebben) en dit misschien wel de main-feature is, gelukkig zijn er genoeg wegen die naar 'n patched versie leiden
    Ik kan me moeilijk inbeelden dat dat hetgeen is wat veel niet-betalers missen. Ik denk dat de meesten het jammer vinden dat ze hun lijstjes niet meer online via het web kunnen bekijken (en laten bekijken).
    Ik ben het er wel mee eens dat het nogal raar is dat je nu mensen verplicht om te betalen als ze nog willen meewerken aan het contribueren en updaten van profielen. Maar blijkbaar is de reden achter die beslissing dat er vroeger nogal veel onzin-submissions waren, en men hoopt bij Invelos dat dat een pak beter wordt als alleen betalende leden (die dus wellicht sowieso de software wat serieuzer gebruiken) dat kunnen doen. Maar ik ben er zelf dus ook niet van overtuigd dat dat een goede keuze is/was. Wat wel goed is, is dat enkel betalende leden kunnen stemmen, zo vermijd je wel dat mensen verschillende gratis accounts aanmaken zodat ze op zichzelf Yes kunnen voten om hun wijzigingen er door te duwen.

  17. #367

    Standaard

    Wat Rob zegt !
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  18. #368

    Standaard

    klopt het dat ik mijn collectie uit 2.X moet opslaan?

    of kan ik in na het aanschaffen van 3.0 meteen mijn titels uit de database uploaden?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    klopt het dat ik mijn collectie uit 2.X moet opslaan?

    of kan ik in na het aanschaffen van 3.0 meteen mijn titels uit de database uploaden?
    Eerst exporteren vanuit 2.4 en dan importeren in 3.0.

  20. #370

    Standaard

    BTW, ook een 'gemene streek' is dat je in 3.0 geen export naar CSV meer kunt doen. Ik gebruikte dat om op mijn pda altijd een lijstje met onze collectie bij te houden (was nodig nadat we al paar keer een DVD dubbel gekocht hadden ).
    Maar heb nu toch maar eens DVD Profiler Mobile geprobeerd (en uiteindelijk gekocht) en is echt wel geweldig. Kan ik nu eindelijk ook Movie Pick doen, watch events zetten, of ratings geven, zonder telkens de PC te moeten aanzetten .

  21. #371

    Standaard

    Op het forum van Invelos kan je een patch vinden waardoor je toch nog kan exporten naar CSV. Het is echter geen officiele patch maar gemaakt door een user.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  22. #372

    Standaard

    Ik zou best willen betalen voor deze versie, maar zou niet weten hoe...
    Ik heb geen creditcard. Hoe komen jullie overigens aan het bedrag van €23,00?
    Volgens mij kan je alleen maar in dollars betalen, toch?

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla Bekijk bericht
    Ik zou best willen betalen voor deze versie, maar zou niet weten hoe...
    Ik heb geen creditcard. Hoe komen jullie overigens aan het bedrag van €23,00?
    Volgens mij kan je alleen maar in dollars betalen, toch?
    Omgerekend is het € 23,-. Bij online betalingen worden valuta automatisch geconverteerd. Ik heb zelf ook geen creditcard. Een vriend van mij heeft me vaker bijgestaan met buitenlandse cc-betalingen, waarvan ik dus ook weet dat het zo werkt bij het betaalproces. Ook even iemand in je omgeving zoeken die de cc-betaling voor je kan doen. € 23,- naar hem of haar overmaken... et voila.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  24. #374

    Standaard

    Je kan ook met Paypal betalen.

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Maar vind je het nu echt 'irritant' dat je voor sommige DVDs nog 1 muisklik meer moet doen om aan te geven dat je het Netherlands profiel wil selecteren ?
    Wat ik vervelend, om het woord "irritant" niet te gebruiken , vind is dat ik altijd de 2 profielen (Hollandse en belgische) moet selecteren om dan een combinatie te doen met al de gegevens die in deze twee profielen zijn. Beiden hebben meestal informaties die de andere niet heeft.
    Ik kies ook meestal de nederlandse profiel ondanks ik al mijn dvd's in België koop want die is meestal de beste van de twee. Maar meestal ontbreekt er een informatie die de andere wel heeft.
    Ik begin ook met nieuwe profielen te creëren die ik niet vind of die compleet onvoledig zijn zoals het derde seizoen van "The 4400". En die stuur ik naar de site zodat andere er ook kunnen van genieten.

    Hoe komt je aan de Disc ID van een schijfje? Ik heb de instructies van de site gevolgd maar het lukt niet.

Pagina 15 van 39 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •