Pagina 17 van 39 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 969 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Je kan wel nog je online collectie terugplaatsen op je harde schijf volgens mij, maar ik ben liever dubbel voorzichtig
    dat kan idd,

    daarom maak ik nooit een update, maar als er iets met de database van intervocative (nu invelos) zou gebeuren was ik de pineut geweest...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Erm ja... je moet wel gek zijn om geen backups te maken van bestanden waar je veel tijd en werk in steekt.
    Snap de vraag niet zo goed eigenlijk...
    eigenlijk doe ik zeer zeldzaam backups

    Sinds 1995 heb ik een computer en heb tot nu toe zeer zeldzaam backups gedaan. Tot nu toe heb ik veel geluk gehad. Maar ik denk dat ik wat meer backups ga doen van al mijn bestanden in geval dat ik een probleem heb met mijn computer.

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Sinds 1995 heb ik een computer en heb tot nu toe zeer zeldzaam backups gedaan. Tot nu toe heb ik veel geluk gehad. Maar ik denk dat ik wat meer backups ga doen van al mijn bestanden in geval dat ik een probleem heb met mijn computer.
    Vele jaren geleden eens een hele partitie van een PC kwijtgespeeld (en door mijn eigen fout dan nog eens onherstelbaar weg) en sindsdien heb ik mijn lesje wel geleerd : wekelijks incrementele backup van alle PCs in huis!
    En maar goed ook... Vorig jaar nog twee harde schijven (en veel meer dan dat) om zeep door overspanning in mijn PC (kapotte voeding, wellicht). Toen was ik echt alles kwijt. Maar gelukkig had ik dus zeer recente backup.
    En recent nog dacht ik de backup nodig te hebben toen DVD Profiler 3.0 ineens offline ging en ik 2.4 niet meer staan had. Had stilaan zin om backup terug te zetten en verder te doen met 2.4 tot dan gelukkig die zaak tussen Invelos en Intervocative uitgeklaard werd.

    Maar we raken stilaan offtopic .

  4. #404

    Standaard

    Ik heb even hulp nodig.

    Ik heb de volle versie van dvdprofiler 3 in gebruik en uploade net mijn collectie, nu is mijn vraag of ik ergens na kan kijken op welke URL deze nu staat. Het uploaden lukt namelijk wel, maar vervolgens komt er geen locatie. De link in mijn sig is nog van de oude profiler.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik heb even hulp nodig.

    Ik heb de volle versie van dvdprofiler 3 in gebruik en uploade net mijn collectie, nu is mijn vraag of ik ergens na kan kijken op welke URL deze nu staat. Het uploaden lukt namelijk wel, maar vervolgens komt er geen locatie. De link in mijn sig is nog van de oude profiler.
    Als het goed is, is het gewoon de oude link alleen dan i.p.v. intervocative is het invelos. Dus www.intervelos.com/dvdcollection.aspx/jenaam.

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik heb de volle versie van dvdprofiler 3 in gebruik en uploade net mijn collectie, nu is mijn vraag of ik ergens na kan kijken op welke URL deze nu staat. Het uploaden lukt namelijk wel, maar vervolgens komt er geen locatie. De link in mijn sig is nog van de oude profiler.
    Gewoon intervocative vervangen door invelos. Op www.invelos.com kun je trouwens bij My Profiler een paar dingen instellen voor je online lijst, alsook gewoon op een link klikken om die te bekijken.

  7. #407

    Angry Problemen

    GRRRR ik heb de betaalde versie, maar omdat mijn harde schijf opnieuw is geformatteerd ben ik ook mijn inloggegevens kwijtgeraakt. Als ik deze wil opvragen of als ik een nieuw account wil aanmaken krijg ik de boodschap dat ik binnen enkele minuten een e-mail ontvang, zowel via Intervocative als invelos. Ik krijg deze echter niet. Ook niet via de map 'ongewenste e-mail'. Het irritante is ook dat als je nergens contact kan maken. Ook via het forum kan ik geen info krijgen want daar heb je weer dezelfde gegevens voor nodig.

  8. #408

    Standaard

    Is er 'n optie, om 'n andere sites aan dit icoontje: te verbinden?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Heb net al wat zitten te spelen. Een heel leuke functie is de collection galery, een diashow van de hoezen van jouw dvds. Aantal zaken zitten op andere plaats of kun je verplaatsen. Ziet er leuk uit. En nu naar bed en dromen van het nieuwe programma of van iets anders.......
    Ik heb hier het probleem mee dat ik het niet af kan sluiten, net als de knop 'Help > Over DVD-Profiler', waar je het versienummer te zien krijgt.

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe Bekijk bericht
    GRRRR ik heb de betaalde versie, maar omdat mijn harde schijf opnieuw is geformatteerd ben ik ook mijn inloggegevens kwijtgeraakt. Als ik deze wil opvragen of als ik een nieuw account wil aanmaken krijg ik de boodschap dat ik binnen enkele minuten een e-mail ontvang, zowel via Intervocative als invelos. Ik krijg deze echter niet. Ook niet via de map 'ongewenste e-mail'. Het irritante is ook dat als je nergens contact kan maken. Ook via het forum kan ik geen info krijgen want daar heb je weer dezelfde gegevens voor nodig.
    Heb inmiddels 2.4 weer proberen te installeren, maar heb hetzelfde probleem. Krijg ook bij downloaden de melding dat aantal bestanden te nieuw zijn voor deze versie.

    Ik herinner me ook dat er iets in mijn profiel stond dat mijn inlognaam automatisch veranderd was, omdat de accent ecu (of hoe heet dat ding) op de e (é) niet herkend werd. Maar ik krijg dus nog steeds die e-mails niet met mijn gegevens, terwijl ik wel steeds een bericht krijg op de website dat er 1 verstuurd is.

    HELP IK WIL MIJN GELD TERUG. :smile:

  11. #411

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe Bekijk bericht
    Heb inmiddels 2.4 weer proberen te installeren, maar heb hetzelfde probleem. Krijg ook bij downloaden de melding dat aantal bestanden te nieuw zijn voor deze versie.

    Ik herinner me ook dat er iets in mijn profiel stond dat mijn inlognaam automatisch veranderd was, omdat de accent ecu (of hoe heet dat ding) op de e (é) niet herkend werd. Maar ik krijg dus nog steeds die e-mails niet met mijn gegevens, terwijl ik wel steeds een bericht krijg op de website dat er 1 verstuurd is.

    HELP IK WIL MIJN GELD TERUG. :smile:
    Neem contact op met Ken of Gerri Cole, de mensen achter Invelos en DVD Profiler.
    Je kunt ze een PM sturen via onderstaande links.

    http://www.invelos.com/UserProfile.a...ias=Ken%20Cole

    http://www.invelos.com/UserProfile.a...s=Gerri%20Cole

    Je kunt via hun om je gegevens vragen.

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Neem contact op met Ken of Gerri Cole, de mensen achter Invelos en DVD Profiler.
    Je kunt ze een PM sturen via onderstaande links.

    http://www.invelos.com/UserProfile.a...ias=Ken%20Cole

    http://www.invelos.com/UserProfile.a...s=Gerri%20Cole

    Je kunt via hun om je gegevens vragen.
    Te gek. Bedankt voor je hulp. PM vraagt ook weer om inloggegevens. Heb daarom maar een bericht gestuurd via hun e-mailadres.

  13. #413

    Standaard

    Ik ben ook geabonneerd op deze thread, maar ook die e-mails ontvang ik niet meer. Heb aangevinkt dat ik deze wel wil ontvangen. Heeft het misschien iets met de instellingen van Outlook te maken?

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Neem contact op met Ken of Gerri Cole, de mensen achter Invelos en DVD Profiler.
    Je kunt ze een PM sturen via onderstaande links.

    http://www.invelos.com/UserProfile.a...ias=Ken%20Cole

    http://www.invelos.com/UserProfile.a...s=Gerri%20Cole

    Je kunt via hun om je gegevens vragen.
    Ik heb inmiddels contact met ze gehad via e-mail, met de suggestie contact op te nemen met mijn provider om er voor te zorgen dat het domein van Invelos op de Whitelist van hun spamfilter komt. Maar HCCnet zegt dat ze geen Whitelist en Blacklists kunnen maken en dat de fout bij de websites moet liggen. Zijn er meer van jullie die dit probleem hebben? De website van Intervocative geeft echter hetzelfde probleem. In het verleden heb ik daar nooit last van gehad.

  15. #415

    Standaard

    Kan je met 3.0 zoeken welke acteurs/actrices het meeste in je collectie voorkomen?

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eindie Bekijk bericht
    Kan je met 3.0 zoeken welke acteurs/actrices het meeste in je collectie voorkomen?
    Movie Collector kan dit in ieder geval wel, CLICK
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #417

    Standaard

    Ik heb profiler 3.0 gedownload ongeveer een week geleden, in eerste instantie kon ik niet meer dan 50 dvd's uploaden uit mijn bestand, echter vandaag weer geprobeerd en kon nu wel het hele bstand van 2.4 uploaden naar 3.0 zonder registration key dus blijkbaar werkt het nu wel, tis maar dat een ieder het weet.

  18. #418

    Standaard Hoe kan ik filteren op tags?

    Ik heb een aantal filters aangemaakt en zou het leuk vinden als ik daarop kan filteren.
    Maar ik weet niet of dit kan.

    Weet iemand dit.

    Bedankt!

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Movie Collector kan dit in ieder geval wel, CLICK
    Ziet er goed uit.
    Hoe kunnen wij die zelf aanmaken?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Ziet er goed uit.
    Hoe kunnen wij die zelf aanmaken?
    Via moviecollector, echter wel op eigen domein.

    Mocht je deze zoekfunctie willen heb ik hier de templates voor.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #421

    Standaard

    hoi,

    kan iemand mij uitleg geven over het volgende?
    ik heb 707 dvd's in totaal staan maar geeft aan filter totaal 690. Wat houdt dit precies in?

    Ik heb een screenshot, ik hoop dat het niet te groot is, Doe dat nl voor het eerst.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    hoi,

    kan iemand mij uitleg geven over het volgende?
    ik heb 707 dvd's in totaal staan maar geeft aan filter totaal 690. Wat houdt dit precies in?

    Ik heb een screenshot, ik hoop dat het niet te groot is, Doe dat nl voor het eerst.
    Mogelijk heb jij je filter de XXX titels weg laten filteren?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Mogelijk heb jij je filter de XXX titels weg laten filteren?
    maar dan mis ik er nog een aantal hoor. Je hebt xxx en xxx 2 - State of the union:wink:

    maar ik ben er nu net uitgekomen. had idd met de 18+ filter te maken?!?!? heel raar, want american pie en american ninja films vallen daar dus onder.......
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 03-07-2007 om 15:55
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #424

    Standaard

    Als we op die tour gaan ... is het nog altijd xXx
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #425

    Standaard

    Heb nu 2.4 maar krijg bij het updaten van de catalogus de melding: "This format is newer than this version of DVD profiler. You will need to obtain a newer copy of DVD profiler to proceed."

    Betekent dit dat ik nu verplicht word 3.0 te kopen?

Pagina 17 van 39 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •