Pagina 19 van 39 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 969 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Voor het overzetten moet je geloof ik CSV hebben, maar ik zou gewoon beide doen, voordat je de oude profiler verwijderd, better safe than sorry
    Ik denk toch dat 3.0 automatisch 2.4 overschrijft? Anyway, dat ga ik zo testen!

    edit: Je kunt dus niet uploaden zonder 30 dollar te dokken, goh...
    Laatst aangepast door Kees Hoekerd : 09-08-2007 om 13:56

  2. #452

    Standaard

    Noch CSV noch XML. Je moet echt de 'backup' functionaliteit gebruiken. Die genereert dan een vrij groot bestand (pdb-filetype of zoiets, dacht ik). Daar zitten immers ook al je cover scans en zo in.

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    Ik heb een vraag over DVD Profiler. Sinds de overgang van dvd.nl op de nieuwe stijl doet mijn dvdprofiler het niet meer. Ik heb al overal lopen zoeken maar kan het probleem niet vinden. Ik heb al verschillende uploads gedaan en ben ook via www.intervocative.com gaan kijken of er iets mis was m.b.t. de dvdcollectie. Het vreemde is dat ik via die site wel mijn dvd kan zien. het kopieren van de link naar mijn profiel op dvd.nl werkt ook niet. Wie o wie kan mij helpen?
    de nwe profiler gaat via www.invelos.com misschien dat het daar fout bij je gaat!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    bedankt Coen, ik zie inderdaad dat ik op die website niet kan inloggen....moet ik mij dan weer opnieuw registreren? goed, ik zal het vanavond even uitzoeken.
    Als het goed is kan je je oude inlog gewoon gebruiken voor 3.0.

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    bedankt Coen, ik zie inderdaad dat ik op die website niet kan inloggen....moet ik mij dan weer opnieuw registreren? goed, ik zal het vanavond even uitzoeken.
    je kan ook met je oude key inloggen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #456

    Standaard

    Maar als je op de website je gegevens wilt inzien moet je je geloof ik wel registreren op invelos.com. Ach, je merkt het vanzelf, gewoon eerst proberen met de oude op Invelos, en anders even opnieuw registreren.

    Tip om het adres van je online collectie te achterhalen:
    Kijk naar het adres van een ander (van mij bijvoorbeeld) en vervang de username aan het einde van de URL door die van jezelf.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #457

    Standaard

    Vraagje, ik heb helaas mijn harde schijf moeten formateren, en ben vergeten een backup te maken van mijn profiler database. Mijn online collectie is nog wel up-to-date. Is het mogelijk om vanuit mijn online collectie informatie te downloaden naar dvd profiler, of moet ik gewoon alle titels opnieuw handmatig toevoegen?

  8. #458

    Standaard

    Je kan op dezelfde manier waarop je van je harddisk naar internet upload ook van internet naar je harddisk downloaden:

    Online--->DVD Profiler Online ---->Download (in plaats van upload).

  9. #459

  10. #460

    Standaard online krijgen

    Hoi,

    Ik wil mijn dvd lijst online krijgen maar als ik dit heb gedaan en je kijkt naar de link dan zie je dat de lijst niet geupload is.maar ik heb dit wel gedaan.

    Weet iemand wat ik verkeerd gedaan heb en wel wat te doen om het voor elkaar te krijgen
    Is er misschien een handleiding voor??????

    Alvast hartelijk dank...........pamajoje

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik wil mijn dvd lijst online krijgen maar als ik dit heb gedaan en je kijkt naar de link dan zie je dat de lijst niet geupload is.maar ik heb dit wel gedaan.

    Weet iemand wat ik verkeerd gedaan heb en wel wat te doen om het voor elkaar te krijgen
    Is er misschien een handleiding voor??????

    Alvast hartelijk dank...........pamajoje
    Gebruik je wel die goede link? (www.invelos.com i.p.v. www.intervocative.com)

  12. #462

    Standaard

    Hoi,

    Bedankt voor je reactie en volgens mij gebruik ik de goede link

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/pamajoje

    Ik hoop op een oplossing.

    Groetjes

  13. #463

    Standaard

    Als ik hem van pc naar online wil uploaden geeft hij nog steeds 0 aan
    Mijn database op de pc heet Default.misschien moet ik dit veranderen?

    Groetjes

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik wil mijn dvd lijst online krijgen maar als ik dit heb gedaan en je kijkt naar de link dan zie je dat de lijst niet geupload is.maar ik heb dit wel gedaan.

    Weet iemand wat ik verkeerd gedaan heb en wel wat te doen om het voor elkaar te krijgen
    Is er misschien een handleiding voor??????

    Alvast hartelijk dank...........pamajoje
    Ik heb wel zo'n vermoeden hoe dit komt, waarschijnlijk heb je niet betaald voor je versie of wel?

    Oplossing: Betalen :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #465

    Standaard

    Hoi
    Inderdaad.....niet betaald.

    Moet dit echt????????

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    Hoi
    Inderdaad.....niet betaald.

    Moet dit echt????????
    Ja, bij meer dan 50 titels heb je zoveel beperkingen, dat ik toch echt zou betalen als ik jou was, het is het geld meer dan waard voor dit prachtige programma.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    Hoi
    Inderdaad.....niet betaald.

    Moet dit echt????????
    Als je je collectie online wil zetten wel ja.

  18. #468

    Standaard

    Lol, toch grappig om te zien hoeveel fanboys dit programma heeft
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #469

    Standaard

    ok.ga wat muntjes uitgeven.

    Bedankt allemaal

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    ok.ga wat muntjes uitgeven.

    Bedankt allemaal
    Heb uiteindelijk ook de 30 dollar uitgegeven (blij dat de dollar zo goedkoop is nu ). Ik moet zeggen: het is het waard.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  21. #471

    Standaard

    Hoi,

    ik wil nu het geld overmaken maar krijg dit met paypal niet voor elkaar...ik gebruik geen creditkaart.

    Wie weet hoe ik het kan overmaken?

    Alvast dank

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    Hoi,

    ik wil nu het geld overmaken maar krijg dit met paypal niet voor elkaar...ik gebruik geen creditkaart.

    Wie weet hoe ik het kan overmaken?

    Alvast dank
    Je moet een paypal account aanmaken, vervolgens maar je saldo over naar paypal. Duurt een paar dagen voordat dit er op staan. Daarna kun je met je paypal saldo, je profiler betalen.

    Instructies staan duidelijk op de paypal site.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Lol, toch grappig om te zien hoeveel fanboys dit programma heeft
    Ja, nog een geluk dat er mensen bereid zijn voor dergelijke software te betalen, anders zouden de downloaders ook niets te downloaden hebben...

  24. #474

    Standaard

    Wat *** dat je er nu voor moet betalen zeg. Was een leuk programma, maar is me geen 5euro waard.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Wat *** dat je er nu voor moet betalen zeg. Was een leuk programma, maar is me geen 5euro waard.
    Niemand verplicht je het nu nog te gebruiken
    Ik heb het wel gekocht (is nog geen 22 euro). Dat is het mij wel waard.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Pagina 19 van 39 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •