Pagina 20 van 39 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 969 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Heb het lang geleden ook al gekocht. Vind het meer dan normaal dat je voor een mooi programma als dit wat geld betaald.
    Als vergelijking: Ik kan bijvoorbeeld ook mn dvds in grote stapels op de grond bewaren, maar ik geef liever wat geld uit aan een mooie kast om ze netjes in te bewaren, zo zie ik het maar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #477

    Standaard

    Ik heb een serial gekregen, tof programma

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Ik heb een serial gekregen, tof programma
    Gekregen ?!
    Als het een illegale serial is, dan ben je er niets mee. Het programma draait rond een centrale online database, en zonder registratie ga je dus niets kunnen downloaden of uploaden. Of het zou moeten zijn dat je gewoon een serial van iemand leent en zo wel kunt downloaden (zonder uploaden). Maar van zodra die serial teveel uitgeleend wordt, vrees ik dat hij gaat geblacklist worden.

  4. #479

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Ik heb een serial gekregen, tof programma
    jij blij
    *** Star-trader / SafeTrader

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen Bekijk bericht
    jij blij
    Je hebt me lach-smily goed geïnterpreteerd.

  7. #482

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb een account aangemaakt bij paypal....maar wat duurt dat allemaal lang voordat het voor elkaar is.
    Zodra het bedrag op de rekening staat van paypal kan ik de key bestellen.

    ik moet dus nog even gedud hebben.maar bedankt voor de tips allemaal

    Groetjes

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb een account aangemaakt bij paypal....maar wat duurt dat allemaal lang voordat het voor elkaar is.
    Zodra het bedrag op de rekening staat van paypal kan ik de key bestellen.

    ik moet dus nog even gedud hebben.maar bedankt voor de tips allemaal

    Groetjes
    Kan wel een dag of vier duren idd...

    Voordeel is dan weer wel dat je dan direct kunt betalen en als het goed is ook direct je key krijgt. Zodra je dus paypal saldo hebt, heb je ook je profiler.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Je hebt me lach-smily goed geïnterpreteerd.

  10. #485

    Standaard

    BTW, ik vind het ook wel wat dubieus dat wanneer iemand hier met één woord durft reppen over het copiëren van DVDs hij gelijk een hele storm over zich heen krijgt en gelijk zijn topic gesloten wordt.
    Maar software copiëren (zelfs door anciens nota bene), dat wordt blijkbaar wel getolereerd.

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Maar software copiëren (zelfs door anciens nota bene), dat wordt blijkbaar wel getolereerd.
    Ik snap niet hoe jij die conclusie trekt, misschien moet je het topic nog eens doorlezen?

    p.s. Wat zijn anciens?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #487

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Weer wat geleerd! Komt zeker van het Engelse 'Ancient'?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Weer wat geleerd! Komt zeker van het Engelse 'Ancient'?
    Ancien en Ancienniteit zijn typisch Belgische woorden. Ze worden zowel in Vlaanderen als Wallonië (Ancien en anciennité) gebruikt. Maar je kan idd ook de link leggen met de Engelse taal.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #490

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb nu de key maar vraag me af hoe jullie een link kunnen maken naar je dvd lijst.

    Ik ben nog een leek wat dit betreft maar wie kan mij verder helpen?

    Alvast dank...............Paul

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb nu de key maar vraag me af hoe jullie een link kunnen maken naar je dvd lijst.

    Ik ben nog een leek wat dit betreft maar wie kan mij verder helpen?

    Alvast dank...............Paul
    Linksbovenaan de site zie je Persoonlijke instellingen staan. Hier klik je op waarna er een nieuw scherm komt. In dit scherm ga je met je muis op Instellingen & Opties staan waarna er een menu onder komt. Hierin klik je op Wijzig profiel. Bijna onderaan kan je dan aangeven of je Profiler 2.x of 3.0 heb en kan je je inlognaam van Invelos invullen. Als het goed is kunnen wij je collectie dan zien.

  17. #492

    Standaard

    Hoi,

    Bedankt voor de tip en het is gelukt zie link hieronder.

    Maar om bijvoorbeeld via een link zoals zovelen van jullie hebben ( dvd collectie of dvd profiler ) te maken dat weet ik nog niet.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/pamajoje


    Wie weet hoe ik dit kan doen.

    Groetjes..........Paul

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pamajoje Bekijk bericht

    Wie weet hoe ik dit kan doen.
    Een key KOPEN, dan kun je je collectie uploaden via het online menu bovenin...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #494

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb een key en ga het proberen.

    Bedankt.....paul

  20. #495

    Standaard

    Ik heb de nederlandse vertaling weer geupdate voor de komende versie 3.1.

  21. #496

    Standaard

    Voor de mensen die het nog niet weten, er is een nieuwe beta uit, versie 3.1.0 Build 1149.
    What ?

  22. #497

    Standaard DVD Profiler

    Ik krijg het met de nummering niet voor elkaar,ik heb nu 260 films ingevoerd en genummerd,dan begint hij bij nummer 1 en gaat dan verder bij 4,5,6 enz.
    Ik wil graag alles normaal genummerd hebben op volgorde,wie heeft een tip?
    Gr.Roel

  23. #498

    Standaard

    Menubalk: Collectie > Collectie Hernummeren.

    Daar staan alle opties voor een volledige hernummering.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Voor de mensen die het nog niet weten, er is een nieuwe beta uit, versie 3.1.0 Build 1149.
    Is er een verschil met versie 3.0.2 Build 1124?

    Hoe kan je die oude versie vervangen door die nieuwe versie?

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Hoe kan je die oude versie vervangen door die nieuwe versie?
    Online --> Programmaversie controleren

    Vervolgens wordt je doorgelinkt naar de site, download je de RAR, pak je die uit, installeren over de oude versie en klaar! :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 20 van 39 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •