Pagina 22 van 39 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 969 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    My point exactly. En eten
    Juist, de 2 primaire levensbehoeftes!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Juist, de 2 primaire levensbehoeftes!
    jup
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Klopt, maar zodra ik moet gaan betalen voor een programmatje is het voor mij over en uit. Zo ging ik ook niet betalen voor muziek toen Napster en KaZaa legaal werden en voor moest worden betaald. Dan ga ik over naar een ander gratis programmatje. Is dat er niet, dan is dat pech hebben. Maar betalen ga ik er niet voor. Ik ben en blijf een Nederlander
    Daarbij kan ik m`n geld wel aan betere dingen besteden
    ja aan zo'n beautycase dvd set zeker

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister Bekijk bericht
    ja aan zo'n beautycase dvd set zeker
    tuurlijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zoals films
    Ik vraag me af waarom jullie die dan ook niet gewoon downloaden ?!

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom jullie die dan ook niet gewoon downloaden ?!
    Omdat ik voor de beste kwaliteit ga?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom jullie die dan ook niet gewoon downloaden ?!
    Ik zal maar doen alsof ik dit niet gelezen heb...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik sta eigenlijk verbaasd dat er mensen zijn met 500+ DVDs die al een hele tijd de oude versie (met plezier) gebruikten, er heel veel nut van ondervonden, maar dat nu allemaal willen opgeven omdat het hen een dikke 20 euro (wow!) zou kosten. Onbegrijpelijk. Nu ja, hun loss, not mine .
    Ik versta het ook niet. Voor die 20€ vind ik dvdprofiler fantastisch zelfs als ik veel contributions heb gedaan aan die master database. Indien er een 4.0 versie uitkomt binnen een jaar of drie en ik ben verplicht om terug 20€ te betalen, dan ga zekers betalen.

  9. #534

    Standaard

    Wat betreft de verschillende verpakkingen (keepcase/digipack/...) is de keuze beperkt. Is het mogelijk om type verpakkingen bij te voegen en hoe moet je dat doen? :wink:

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom jullie die dan ook niet gewoon downloaden ?!
    nou moeten we niet schijnheilig gaan doen.. ik durf te wedden dat ieder van jullie heus wel eens wat download, of het nou films, muziek of software is.. ik zelf download nooit films, maar regelmatig wel muziek en software


  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik versta het ook niet. Voor die 20€ vind ik dvdprofiler fantastisch zelfs als ik veel contributions heb gedaan aan die master database. Indien er een 4.0 versie uitkomt binnen een jaar of drie en ik ben verplicht om terug 20€ te betalen, dan ga zekers betalen.
    Inderdaad de moeite echt wel waard. Op het forum van Invelos zijn ook nog interessante plugins te vinden.

    Overigens bij de 4.0 versie hoef je niet nog eens te betalen. Je betaalt voor allle toekomstige versies. Ik ben er zelf al vanaf 1.(nog wat) bij en heb alleen de eerste keer moeten betalen.

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Wat betreft de verschillende verpakkingen (keepcase/digipack/...) is de keuze beperkt. Is het mogelijk om type verpakkingen bij te voegen en hoe moet je dat doen? :wink:
    Neen, die lijst is fixed. Al is ze in de recente 3.1 update wel wat uitgebreid. Zie ook de Invelos forums waar een thread te vinden is met foto's van elk type.

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Neen, die lijst is fixed. Al is ze in de recente 3.1 update wel wat uitgebreid. Zie ook de Invelos forums waar een thread te vinden is met foto's van elk type.
    heb zojuist de recente 3.1 updated en inderdaad de lijst is uitgebreid. Bedankt Avalan voor je hulp

  14. #539

    Standaard

    heb gisteren geupdated naar release 3.1, database getransefereerd, online ververst etc..beetje met de mogelijkheden van het programa gespeeld en dat zag er idd allemaal zeer mooi uit.
    Nu vandaag wil ik enkele nieuwe titels toevoegen, wat blijkt, het programma wil niet opstarten: stacket error read write error op een zeker hexadecimale waarde. IK heb het programma gedeinstalleerd, opnieuw gedownloaded, en opnieuw volledig geinstalleerd en het programma werkte weer. Ik sluit ter afronding het programma af en als test starte ik onmiddellijk het programma weer op: weer diezelfde foutmelding !!! en het programma start dus niet meer op.

    kan iemand mij uitleggen wat er verkeerd loopt?

  15. #540

    Standaard

    mhm...

    net update naar 3.1 gedaan (op andere PC) en nu laat het programma de thumbs niet meer zien. Komt dit omdat ik hi-res heb geselecteerd bij het installeren?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #541

    Standaard

    laat maar, je moet de plaatjes opnieuw downloaden via 'refresh all images'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #542

    Standaard

    Ik heb alleen de indruk dat synchroniseren met de mobile versie nog niet 100% loopt, hij zegt altijd dat hij niets vindt, maar uiteindelijk blijkt het synchroniseren toch gewerkt te hebben want de collectie op m'n gsm wordt bijgewerkt.

  18. #543

    Standaard

    Ik heb zelf maar 1 probleempje gehad met de Mobile versie. Eerst was die niet in de default locatie geïnstalleerd en wilde daarom niet syncen. Sindsdien is alles echter perfect in orde (behalve enkele bugjes).

  19. #544

    Standaard

    MIsschien is het al voorbij gekomen, maar om eerlijk te zijn had ik geen zin om alle pagina's naar te gaan. Ik heb een vraagje, ik heb van de week via Paypal een code gekocht, althans het geld is over gemaakt. Ik heb alleen nog geen mail van hun gehad met een code erin, weet iemand hoelang dat ongeveer duurt? Alvast bedankt
    Óla

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dyonvbaal Bekijk bericht
    MIsschien is het al voorbij gekomen, maar om eerlijk te zijn had ik geen zin om alle pagina's naar te gaan. Ik heb een vraagje, ik heb van de week via Paypal een code gekocht, althans het geld is over gemaakt. Ik heb alleen nog geen mail van hun gehad met een code erin, weet iemand hoelang dat ongeveer duurt? Alvast bedankt
    Normaal krijg je die onmiddellijk want is een geautomatizeerd systeem. Ik zou eens contact met hen opnemen, dan krijg je wellicht vandaag nog netjes je key doorgemaild. Via de website kun je overigens ook je key raadplegen.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik heb zelf maar 1 probleempje gehad met de Mobile versie. Eerst was die niet in de default locatie geïnstalleerd en wilde daarom niet syncen. Sindsdien is alles echter perfect in orde (behalve enkele bugjes).
    Bij mij is die goed geinstalleerd. Ik kan dat programma goed opendoen maar telkens ik op één van de knopjes druk komt er een foutieve melding. Ik heb in het begin synchronisaties gedaan en telkens kreeg ik een melding dat de synchronisatie gelukt is. Sindsdien heb ik dat programma niet meer gebruikt :sad:

  22. #547

    Standaard

    Kan iemand me misschien vertellen hoe ik in kontakt kan komen met de mensen van dvd profiler? Ik heb vorige week via paypal een code gekocht, dat was denk ik op maandag of dinsdag, en heb nu nog steeds niks ontvangen, behalve van paypal dat ik het betaald heb en van de bank dat het afgeschreven is.
    Ik kan op de website nergens een mail adres vinden, hopelijk weet iemand van jullie iets?
    Óla

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dyonvbaal Bekijk bericht
    Ik kan op de website nergens een mail adres vinden, hopelijk weet iemand van jullie iets?
    Je kan je gewoon registreren op de website/forum. Dan kan je via Support een supportcase openen.

  24. #549

    Standaard

    Is er ook een andere manier om zo'n code te kopen?
    Want met paypal krijg ik het niet voor elkaar

  25. #550

    Standaard

    Zijn er nog meer mensen hier die geen verbinding krijgen met de database? Hij geeft bij mij namelijk een error als ik een dvd wil zoeken en toevoegen.

Pagina 22 van 39 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •