Pagina 28 van 39 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 969 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ik heb besloten om toch maar voor de betaalde versie gegaan. Geen cc dus gekozen voor PayPal. Aangezien ik nog geen account had heb ik deze gisteren aangemaakt. Klopt het dat ik dan pas over 1,5-2 weken mijn code heb (5-7 dagen voor ik mijn bankrekening kan bevestigen bij Paypal en dan nog 4-6 dagen om over te schrijven van bank naar Paypal en dan nog de tijd die het kost van Paypal naar invelos overschrijven om de code te krijgen)?
    Nee.

    Geld naar Paypal sturen dit inderdaad een paar dagen. Van het ene paypal account naar de andere geld overmaken gebeurt echter direct. Voor zover ik kan me kan herinneren kreeg ik ook binnen een paar uur na betaling al de code.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Nee.

    Geld naar Paypal sturen dit inderdaad een paar dagen. Van het ene paypal account naar de andere geld overmaken gebeurt echter direct. Voor zover ik kan me kan herinneren kreeg ik ook binnen een paar uur na betaling al de code.
    Ok, maar voordat ik mijn bankrekening kan bevestigen (doordat ze 2 kleine bedragen storten die ik dan als code moet invoeren) duurt 5-7 dagen en dan overschrijven van bank duurt dacht ik ook 4-6 dagen, dus dan ben ik 9-13 dagen verder toch of zie ik iets verkeerd?

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ok, maar voordat ik mijn bankrekening kan bevestigen (doordat ze 2 kleine bedragen storten die ik dan als code moet invoeren) duurt 5-7 dagen en dan overschrijven van bank duurt dacht ik ook 4-6 dagen, dus dan ben ik 9-13 dagen verder toch of zie ik iets verkeerd?
    Ah, ja, totdat je paypal account goed en wel werk kan het even duren inderdaad. Maar vanaf dat moment is het dus zo gebeurd.

    Die beveiliging is nog vrij nieuw. Mijn bestaande account werd geblokkeerd toen ze dit invoerden, heb nooit de moeite gedaan om het te herstellen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #679

    Standaard

    Het heeft ook geen haast, maar nu ik er toch voor gekozen heb om te betalen wil ik het het liefst zo snel mogelijk allemaal hebben natuurlijk
    Heb nu 3.0.2, is het nog nuttig om 3.1 te downloaden of voegt dat niet veel toe?

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Het heeft ook geen haast, maar nu ik er toch voor gekozen heb om te betalen wil ik het het liefst zo snel mogelijk allemaal hebben natuurlijk
    Heb nu 3.0.2, is het nog nuttig om 3.1 te downloaden of voegt dat niet veel toe?
    Als je straks betalend user ben zou ik elke update mee pakken.

    Baat het niet dan schaadt het ook niet, en het is maar een paar minuten werk :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Het heeft ook geen haast, maar nu ik er toch voor gekozen heb om te betalen wil ik het het liefst zo snel mogelijk allemaal hebben natuurlijk
    Heb nu 3.0.2, is het nog nuttig om 3.1 te downloaden of voegt dat niet veel toe?
    D'r zijn vooral bugfixes in versie 3.1.1: http://www.invelos.com/dvdpro/ReleaseNotes.aspx#3.1.1

    Maar zoals Patrick al meldde: het is een paar minuutjes werk, en het baat zeker!

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    D'r zijn vooral bugfixes in versie 3.1.1: http://www.invelos.com/dvdpro/ReleaseNotes.aspx#3.1.1

    Maar zoals Patrick al meldde: het is een paar minuutjes werk, en het baat zeker!
    M'n bankrekening is inmiddels al gekoppeld aan Paypal, dus net even geld overgeboekt naar Paypal, zal wel paar dagen duren. Denk dat ik maar gewoon alles er af gooi (2.5 en 3.0) en dan 3.1 installeer en de code invoer.

  8. #683

    Standaard

    Ik heb net de 30 dollar overgemaakt vanaf PayPal. Hoe werkt dat nu dan met die code? Krijg ik de gemaild ofzo? En hoe lang duurt dat?

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ik heb net de 30 dollar overgemaakt vanaf PayPal. Hoe werkt dat nu dan met die code? Krijg ik de gemaild ofzo? En hoe lang duurt dat?
    Bij mijn volgensmij binnen een paar uur al (via de mail).

    Ik zou het mailtje wel printen en/of archiveren. Je hebt de code weer nodig als je een keer een nieuwe pc hebt en het programma opnieuw installeert.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Bij mijn volgensmij binnen een paar uur al (via de mail).

    Ik zou het mailtje wel printen en/of archiveren. Je hebt de code weer nodig als je een keer een nieuwe pc hebt en het programma opnieuw installeert.
    Ok, dan wacht ik nog even geduldig af

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Bij mijn volgensmij binnen een paar uur al (via de mail).

    Ik zou het mailtje wel printen en/of archiveren. Je hebt de code weer nodig als je een keer een nieuwe pc hebt en het programma opnieuw installeert.
    Hoeft niet persè hoor dat printen. Je kan je registratie code ook van de website van Invelos ophalen als je daar onder je UserID inlogt. Op het main screen heb je een tabje "Registration" waar je je key can copy'en om deze vervolgens in een nieuwe installatie van DVD Profiler te pasten..... Handig extraatje van Invelos....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  12. #687

    Standaard

    Hij is binnen, dus ik ga er meteen maar eens aan de slag. Vanavond even de nieuwe versie er op zetten en dan meteen de key er maar overheen. Eindelijk m'n collectie weer eens online zetten en betere covers

  13. #688

    Standaard

    Ben gister eindelijk overstag gegaan en heb profiler gekocht, maar nu zit ik met een probleem . Ik heb mijn oude profiler geimporteerd en daar een hoop nieuwe titels bijgezet, maar als ik de titels dan op alfabetische volgorde sorteer krijg ik eerst de nieuwe titels (niet in alfab. volgorde) gevolgd door de oude lijst. Iemand een idee hoe dit te verhelpen valt?

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kasjper
    Laatst aangepast door Kasper P. : 26-04-2008 om 10:26

  14. #689

    Standaard

    Als ik op die link klik, krijg ik gewoon alle dvd's keurig op alfabetische volgorde te zien.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #690

  16. #691
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Is er iemand die voor mij (tegen compensatie) de 30 dollar over zou willen schrijven naar DVD Profiler. In verband met het niet hebben van creditcard... alvast bedankt
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  17. #692

    Standaard

    Volgens mij gaat dat niet omdat het op naam gaat. Iemand die dus al een account heeft kan denk ik geen tweede openen...

  18. #693
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Volgens mij gaat dat niet omdat het op naam gaat. Iemand die dus al een account heeft kan denk ik geen tweede openen...
    Ik kan dan toch de betalingsgegevens doorgeven. ik neem aan dat het werkt met een betalingskenmerk. maar heb geen idee, dus je kan gelijk hebben
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Ik kan dan toch de betalingsgegevens doorgeven. ik neem aan dat het werkt met een betalingskenmerk. maar heb geen idee, dus je kan gelijk hebben
    Volgens mij moet iemand anders dat gewoon voor je kunnen doen.

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Volgens mij moet iemand anders dat gewoon voor je kunnen doen.
    Ik weet het wel zeker, want iemand anders heeft het ook voor mij gedaan. Mijn CC was namelijk gekoppeld aan Paypal en mijn Paypal account is al jaren dicht.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #696

    Standaard

    Even een vraagje, mijn lijst in DVD Profiler zelf is het aantal 783 maar ik krijg hem in de online link telkens op 790 staan, dus wat doe ik verkeerd ?.

    Heb al een aantal keer geprobeerd om te uploaden maar het helpt niet.
    What ?

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Even een vraagje, mijn lijst in DVD Profiler zelf is het aantal 783 maar ik krijg hem in de online link telkens op 790 staan, dus wat doe ik verkeerd ?.

    Heb al een aantal keer geprobeerd om te uploaden maar het helpt niet.

    Heb je ook in je profiler op je computer DVD's in je wishlist staan? Die upload ie namelijk ook naar je online overzicht, moet je maar eens op het tabbllad wishlist klikken.

  23. #698

    Standaard

    Volgens mij ontbreken er diverse nummers in je collectie (bijv. nummer 17, 65, etc.). Daarom is de telling anders. Je kunt DVDProfiler dit laten oplosssen door te kiezen in het menu voor 'Collection >> Reassign Collection Numbers' zodat de telling weer doorlopend is.

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Bas Bekijk bericht
    Volgens mij ontbreken er diverse nummers in je collectie (bijv. nummer 17, 65, etc.). Daarom is de telling anders. Je kunt DVDProfiler dit laten oplosssen door te kiezen in het menu voor 'Collection >> Reassign Collection Numbers' zodat de telling weer doorlopend is.

    Thanks , probleem is verholpen.

    Alleen had sinds gister 250 dvd's genummerd, dit moet nu wel weer opnieuw .
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 23-07-2008 om 18:55
    What ?

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Alleen had sinds gister 250 dvd's genummerd, dit moet nu wel weer opnieuw .
    Marcel geeft hierboven al een oplossing, daar is een optie voor
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 28 van 39 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •