Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839
De resultaten 951 tot 969 van 969 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt wel op type media selecteren zodat alle BD's eerst te zien zijn en dan de DVD's of andersom natuurlijk.

    ohhh ff zoeken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #952

    Standaard

    DVDProfiler 3.6.0 build 1382 is nu uit (geen beta)

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    DVDProfiler 3.6.0 build 1382 is nu uit (geen beta)
    Ik heb versie 3.6.0 gedownload. Als ik nieuwe DVD wil toevoegen, loopt het programma helaas vast.
    Schijnt bekende probleem te zijn: http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...topicID=440654
    Laatst aangepast door kuifje_007 : 26-03-2010 om 21:53

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kuifje_007 Bekijk bericht
    Ik heb versie 3.6.0 gedownload. Als ik nieuwe DVD wil toevoegen, loopt het programma helaas vast.
    Schijnt bekende probleem te zijn: http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...topicID=440654
    Heel bijzonder, het belangrijkste gedeelte loopt vast....:wallbash:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kuifje_007 Bekijk bericht
    Ik heb versie 3.6.0 gedownload. Als ik nieuwe DVD wil toevoegen, loopt het programma helaas vast.
    Schijnt bekende probleem te zijn: http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...topicID=440654

    Niet bij mij.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #956

    Standaard

    Ken Cole van Invelos:
    For those who experienced this issue, please select Online->Refresh Online Profile List and the problem should be resolved. We apologize for the inconvenience.

    The issue was server side and affected version 3.5.1 as well as 3.6.0, but is now resolved
    Lag dus aan de server!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht


    Lag dus aan de server!
    Tja, dat kan gebeuren. Vond het al zo vreemd dat het aan het programma zou liggen, werkt nu weer prima
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door casc Bekijk bericht
    kan iemand me helpen bij deze foutmelding zie bijlage, als ik een backup wil maken van mijn films krijg ik deze foutmelding, want het zou jammer zijn moest er iets mis lopen met mijn computer want dan is mijn werk voor niets geweest, het gaat over een 400 tal films
    Je hoeft niet per se een back up te maken. Je kan ook de online lijst importeren, als iets verkeerd gaat. Ik kwam er zelf ook achter na veel te vaak alles opnieuw invoeren .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #959

    Standaard

    Ik weet het niet meer. Is het "Program Download" of "Zip file download"?

    Is de nieuwe versie beter of niet?

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik weet het niet meer. Is het "Program Download" of "Zip file download"?

    Is de nieuwe versie beter of niet?
    Ik heb de 'program download' gedaan.
    Mooie vind ik dat je in het scherm dat verschijnt na het opstarten je een overzicht ziet van je uitgeleende titels.
    Verder zijn er wat kleine aanpassingen, maar daar heb ik het progamma nog te weinig voor gebruikt om te kunnen oordelen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #961

    Standaard

    Regelmatig doe ik een "Full backup". Is dat nodig of mag ik de tweede optie van de drie mogelijke backups doen dwz een kleinere backup met de laatste wijzigingen?

    Ik heb de 3.6 versie gedownload. Alles werkt perfect. Daar zijn een aantal verbeteringen maar daar zijn nog dingen die ik nog moet ontdekken.
    Laatst aangepast door BASIL : 28-03-2010 om 22:19

  12. #962

    Standaard

    net 3.6 gedownload, ben benieuwd
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #963

    Standaard

    Wat is er 'nieuw' in de nieuwe versie?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #964

    Standaard

    Mijns inziens is het programma erg verbeterd en bevat het veel interessante nieuwe functies. De changelog is zo uitgebreid (http://www.invelos.com/dvdpro/ReleaseNotes.aspx) dat een versieverhoging naar 4.0 perfect gerechtvaardigd was.

    Ga voor je aan installeren denkt naar Tools... Options... Utilities... "Repair Profile Database" en voer dit uit. Neem hierna een backup van je database en installeer 3.6 over je installatie heen zodat je database omgezet wordt.

  15. #965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Mijns inziens is het programma erg verbeterd en bevat het veel interessante nieuwe functies. De changelog is zo uitgebreid (http://www.invelos.com/dvdpro/ReleaseNotes.aspx) dat een versieverhoging naar 4.0 perfect gerechtvaardigd was.

    Ga voor je aan installeren denkt naar Tools... Options... Utilities... "Repair Profile Database" en voer dit uit. Neem hierna een backup van je database en installeer 3.6 over je installatie heen zodat je database omgezet wordt.
    ik heb gewoon een backup genomen, en dan de installatie gedaan
    verder niets met de backup en werkt ook gewoon?
    of zal ik nog fouten tegenkomen?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #966

    Standaard

    Nieuwe draadje over 3.6????

  17. #967

    Standaard

    maar die ouwe blijft het toch gewoon doen?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Nieuwe draadje over 3.6????
    Gezien het aantal berichten en pagina's in deze thread is dat geen overbodige luxe. Bij dezen aangemaakt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #969
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •