Pagina 8 van 39 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 969 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Paypal gaat maar 20 dagen terug... Bij mij is het al een maand geleden dat ik het gekocht heb. Maar ga nog even wachten voor ik het probeer. Te laat is het toch al... Misschien komt het nog wel allemaal in orde.

    Op het forum van intervocative staat er trouwens een topic van in het forum. Ga deze een beetje volgen om te zien wat er gaat gebeuren...
    Heb de mijne toch kunnen claimen en heb hem gekocht op 15 maart, langer dan een maand toch
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ken geen sites waar je ze vandaan kunt halen.
    ja...tuurlijk!!! :wink:

    maar weet iemand van jullie hoe dat programma ook alweer heet waarmee je als je zelf een dvd wilt invoeren de cast en crew van imdb kunt kopieren?
    Ik heb het niet meer op mijn pc staan en kan niet meer op de naam komen...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ja...tuurlijk!!! :wink:

    maar weet iemand van jullie hoe dat programma ook alweer heet waarmee je als je zelf een dvd wilt invoeren de cast en crew van imdb kunt kopieren?
    Ik heb het niet meer op mijn pc staan en kan niet meer op de naam komen...
    Volgens mij doet Movie Collector dat ook.

    Jack

  4. #179

    Standaard

    Normaal moet dat binnen de 40 dagen dacht ik. Dit moet je aanvragen via PayPal
    Resource Center (tabblad) en zo verder naar Dispute.

    Alles invullen en versturen. En 2 minuten later heb je je geld terug.
    Hoi,kun je mij dat wat uitgebreider uitleggen ik zit op de nederlandstalige (België)van paypal?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 22-04-2007 om 09:36 Reden: Quote tags aangebracht

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ja...tuurlijk!!! :wink:

    maar weet iemand van jullie hoe dat programma ook alweer heet waarmee je als je zelf een dvd wilt invoeren de cast en crew van imdb kunt kopieren?
    Ik heb het niet meer op mijn pc staan en kan niet meer op de naam komen...
    Bedoel je niet Dougs programma?
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  6. #181

    Standaard

    Ik hoop dat ze er snel uitkomen. Zo een rechtzaak kan lang duren. Laat dan de server van Invelos tenminste online staan. Maar zet je nieuwe registratie uit of zo. Dit is een beetje oneerlijk.
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dizer Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze er snel uitkomen. Zo een rechtzaak kan lang duren. Laat dan de server van Invelos tenminste online staan. Maar zet je nieuwe registratie uit of zo. Dit is een beetje oneerlijk.
    Ik denk dat de advocaat gezegd heeft dat lopende de rechtzaak het slimmer is om het juist niet te doen. Dat geeft denk ik al aan hoe sterk ze denken te staan. Waarschijnlijk niet zo heel sterk.

  8. #183

    Standaard

    Fuck, net twee weken geleden gekocht...
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  9. #184

    Standaard

    Best wel ironisch, voor het eerst dat ik software koop...gebeurt er dit .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik denk dat de advocaat gezegd heeft dat lopende de rechtzaak het slimmer is om het juist niet te doen. Dat geeft denk ik al aan hoe sterk ze denken te staan. Waarschijnlijk niet zo heel sterk.
    Nee, ze zijn gedwongen door de rechter na een verzoek van de tegenpartij de server gedurende het onderzoek naar de rechten uit te zetten. Ik heb gelezen dat dit maximaal 2 of 3 maal binnen 30 dagen kan worden opgelegd. Dit betekent gerekent vanaf 19 april, dat de server van Invelos 29 april (10 dagen), 4 mei (15 dagen), 9 mei (20 dagen) of 19 mei (30 dagen) weer bereikbaar is, tenzij ze het kort geding verliezen.
    Laatst aangepast door Martin Zuidervliet : 24-04-2007 om 17:43

  11. #186

    Standaard

    Kan inmiddels intervocative.com ook niet meer bereiken. In aanvulling op verhaal van Martin, we moeten gewoon even geduld hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #187

    Standaard

    intervocative.com doet het hier prima hoor

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM Bekijk bericht
    intervocative.com doet het hier prima hoor
    Ik denk dat Rhodanos Invelos bedoelt
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  14. #189

    Standaard

    Ik vrees dat het wel eens lang kan duren voor dit opgelost is. Ook de lijst van IVS Profiler 2.4 wordt niet meer geupdated
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #190

    Standaard

    Het kan inderdaad een tijdje duren. Er is nog niet eens een datum bekend gemaakt voor wanneer ze voor de rechter moeten verschijnen.

    Verder is Ken Cole (schrijver van DVDProfiler, eigenaar van Invelos) nog bezig met het zoeken van iemand die Delphi code kan onderzoeken (bron). Ook al vind hij snel iemand, dan zal het nog een tijdje duren. Je onderzoekt de code van zo een uitgebreide applicatie niet binnen een dagje.

  16. #191

    Standaard

    Hmm, lijkt er dus op dat het om meer dan alleen de naam gaat .

  17. #192

    Standaard

    Ik bedoelde dus intervocative.com. Maar die was kort daarna weer online.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #193

    Standaard

    DVD profiler 3.0 is dus (voorlopig) niet meer welk program kan ik nu het best en betrouwbaarst kopen om mijn DVD colectie te bewaren?

    P.S ik heb onmiddellijk mijn geld terug gekregen van de 3.0 van bij pay pal.

  19. #194

    Standaard

    Hoop dat diegene die hun geld terugvragen dan wel het fatsoen hebben de registratie sleutel te verwijderen?

  20. #195

    Standaard

    Ik heb direct via de CC betaald
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  21. #196

    Standaard

    Kan je niet gewoon van invelos weer overstappen naar intervocative?

    Ik heb het wel geprobeerd maar ik kan met m'n username,password en registratienummer niet meer inloggen op intervocative....

  22. #197

    Standaard

    Nope, ze werken niet backwards. Je kan ze wel mailen want blijkbaar doen ze wel manueel je account uppen als je 3.0 hebt gekocht. Je krijg dan zo'n Pro Bono key.
    Maar momenteel ligt IVS er hier weer even uit....
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #198

    Standaard

    Momenteel staat op de site van de rechtbank: Filling Date: 04/05/2007. Misschien dat ie dan terug komt...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Nope, ze werken niet backwards. Je kan ze wel mailen want blijkbaar doen ze wel manueel je account uppen als je 3.0 hebt gekocht. Je krijg dan zo'n Pro Bono key.
    Maar momenteel ligt IVS er hier weer even uit....
    Wie moet je daarvoor mailen, de 3.0 of 2.x staff?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  25. #200

    Standaard

    Naar de 2.4 staff off course!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Pagina 8 van 39 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •