Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 456 worden weergegeven.

Discussie: Planet Earth

  1. #1

    Standaard Planet Earth

    Ik wil de serie Planet Earth van de BBC op blu ray kopen deze discs zijn import USA,mijn vraag is of je deze op een Playstation 3 kunt afspelen ivm regiocodering,ik zag al op het forum een site waar allerlei films staan en wat voor regoiocodering ze hebben maar die van Planet Earth staat daar niet bij. Iemand een idee of ik ze op mijn PS3 kan afspelen?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lionking68 Bekijk bericht
    Ik wil de serie Planet Earth van de BBC op blu ray kopen deze discs zijn import USA,mijn vraag is of je deze op een Playstation 3 kunt afspelen ivm regiocodering,ik zag al op het forum een site waar allerlei films staan en wat voor regoiocodering ze hebben maar die van Planet Earth staat daar niet bij. Iemand een idee of ik ze op mijn PS3 kan afspelen?
    Region: All Regions staat bij amazon.com

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de serie vandaag ontvangen en wil iedereen deze box aanraden want het is een prachtige serie die gaat over alle facetten van de aarde van de oceanen,bergen,woestijnen etc. De beeldkwaliteit is vanzelfsprekend adembenemend.Ik speel ze af met een PS3 op een 42" plasma van Panasonic enige nadeel is dat de box niet Nederlands ondertitelt is maar verder een aanrader,hij kreeg op Hig-Def-Digest vijf sterren qua beeldkwaliteit.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lionking68 Bekijk bericht
    Ik heb de serie vandaag ontvangen en wil iedereen deze box aanraden want het is een prachtige serie die gaat over alle facetten van de aarde van de oceanen,bergen,woestijnen etc. De beeldkwaliteit is vanzelfsprekend adembenemend.Ik speel ze af met een PS3 op een 42" plasma van Panasonic enige nadeel is dat de box niet Nederlands ondertitelt is maar verder een aanrader,hij kreeg op Hig-Def-Digest vijf sterren qua beeldkwaliteit.
    kun je deze ergens bestellen via nederland aan een mooi prijsje?

  5. #5

    Standaard

    Ik zou wachten op de UK-uitvoering, beschikbaar oktober 2007 of zo. Deze zal vermoedelijk uitgebreider zijn dan de US versie.

    Mogelijk is de US-box ok te koop bij rodisc.nl
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    De UK-uitvoering zal wel Nederlandse ondertiteling hebben?
    Mijn HT opstelling
    Denon AVR 3806 | Pioneer BDP-LX70 | Pioneer PDP 506XDE
    |Frontspeakers Focal JM Lab Daline 6.1 | Central Speakers Focal JM Lab Center Cobalt | Surrounds Focal JM Lab Chorus Line V800 series

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edvos Bekijk bericht
    De UK-uitvoering zal wel Nederlandse ondertiteling hebben?

    Waarschijnlijk niet, was ook niet het geval bij de Blue Planet :sad:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    I Deze zal vermoedelijk uitgebreider zijn dan de US versie.
    Ja, waarschijnlijk staan daar wel de korte making off's per aflevering op. Deze zijn erg interessant en de moeite waard. Ik heb die gezien op de UK DVD box die ik heb. De US uitgave bevat alleen alle afleveringen. Wel heel erg mooi in HD. Desalnietemin kan 't nog wel iets beter, hoewel dat met natuurfilms vanwege de moeilijke omstandigheden waarin wordt gefilmd erg lastig is.
    Maar als ik mijn foto's op m'n flatscreen bekijk zijn ze toch nog wel een stukkie scherper, zelfs als is m'n scherm maar 1024x768. De kwaliteit die ik met foto's heb op deze resolutie zie ik hooguit een enkele keer als ik een HD DVD kijk bij stilstaande beelden. Men kan wel schermen met 5 keer hogere resolutie maar dat is maar relatief, het bronmateriaal is vaak net even te wazig bij bewegend beeld.
    Toch is Planet Earth veel mooier in HD dan gewoon op DVD.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lionking68 Bekijk bericht
    Ik heb de serie vandaag ontvangen en wil iedereen deze box aanraden want het is een prachtige serie die gaat over alle facetten van de aarde van de oceanen,bergen,woestijnen etc. De beeldkwaliteit is vanzelfsprekend adembenemend.Ik speel ze af met een PS3 op een 42" plasma van Panasonic enige nadeel is dat de box niet Nederlands ondertitelt is maar verder een aanrader,hij kreeg op Hig-Def-Digest vijf sterren qua beeldkwaliteit.
    Ik heb ook deze box besteld, maar achteraf(de order is inmiddels 10 dagen onderweg) kwam ik erachter dat ie uit de USA werd verzonden en bij navraag bleek ie regio 1. Kun je regio 1 blu-rays afspelen op je Nederlandse PS3?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Huibertd Bekijk bericht
    Ik heb ook deze box besteld, maar achteraf(de order is inmiddels 10 dagen onderweg) kwam ik erachter dat ie uit de USA werd verzonden en bij navraag bleek ie regio 1. Kun je regio 1 blu-rays afspelen op je Nederlandse PS3?
    Dat verschilt per disc. Planet Earth is regiovrij dus je hebt geluk. Voor meer regio info kan je kijken op http://bluray.lindsite.dk/ , al is die nu alweer een tijdje niet geupdate. Iemand enig idee waarom?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Dat verschilt per disc. Planet Earth is regiovrij dus je hebt geluk.
    cool, Ik hoop dat die muts het verkeerd heeft doorgeven en dat ie inderdaad regiovrij is.

    Thanks, iig.

  12. #12

    Standaard

    Hij is regio vrij en heeeeeeel erg dik.

    Top aankoop. Beetje jammer dat de douane ook wat centen wilde hebben. al met al niet echt een koopje, het heeft me ruim 80 euro gekost.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Huibertd Bekijk bericht
    Hij is regio vrij en heeeeeeel erg dik.

    Top aankoop. Beetje jammer dat de douane ook wat centen wilde hebben. al met al niet echt een koopje, het heeft me ruim 80 euro gekost.
    Dik? De box is 2x zo dun als de DVD Box. Had wel in een enveloppe gekunt, dan was ie misschien niet onderschept door de douane.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #14

    Standaard

    Dik is ander woord voor vet....

  15. #15

    Standaard

    Bit old fashioned ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #16

    Standaard

    Ben nu met deze serie bezig op HD DVD (BBC versie), en heb maar 1 uitdrukking hiervoor:

    wow!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #17

    Standaard

    Is er al een definitieve release datum voor Europa/Benelux? En bevestiging dat deze NL subs zal hebben? Ben al hele tijd aan het uitkijken om deze te kopen, maar zou liever versie hebben met NL subs.

  18. #18

    Standaard

    Gisteren binnengekregen via een vriend in New York. $99,- Bij Fame. Zo'n 73 euro alhier. Voor zoiets moois best wel een koopje en ja: regiovrij!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  19. #19

    Standaard

    Binnenkort komt de UK versie uit en die is 5 discs!! Dus inclusief bonus dvd met de making of. Mjam!

  20. #20

    Standaard

    Wanneer is binnenkort? Graag een datum als iemand dat weet?!

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Heb deze Doos vandaag in mijn handen gehad dus ja, hij is uit (de UK versie dus)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #23

    Standaard

    Ook op hd-dvd en dan dan iets goedkoper bij play.com
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Op HD DVD is deze idd al bijna n jaar verkrijgbaar
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Dat is dan niet de UK versie, waar je het over hebt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •