Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 167 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Shield Season 3 - Regio 2

    Weet iemand wanneer The Shield Season 3 (R2) uitkomt ? R1 is net uit, maar is 4:3, in tegenstelling tot de R2, die 16:9 is.

    Het mag de UK of NL release zijn, zolang het maar de R2 is....

  2. #2

    Standaard

    zal waarschijnlijk wel weer rond Augustus worden, net als de voorgaande 2 seizoenen.

  3. #3

    Standaard

    Iemand al meer info?

  4. #4

    Standaard

    nog steeds niemand die iets meer weet.....

  5. #5

    Standaard

    ik zal t mn buddy bij Sony Pictures eens vragen. die brengen m uit hier. i will report back.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    ik zal t mn buddy bij Sony Pictures eens vragen. die brengen m uit hier. i will report back.
    Thanks!

  7. #7

    Standaard

    kheb m net gesproken. helaas verwacht Sony m niet eerder dan begin 2006. da's niet erg hoopvol dus.
    misschien dat ie in engeland eerder uitkomt. die hebben volgens mij, voor de liefhebber, ook NL subs erop. ik hou Play.com in de peiling.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  8. #8

    Standaard

    Balen. Dit is inderdaad geen goed nieuws. Ik zit al een tijdje met smart te wachten.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    kheb m net gesproken. helaas verwacht Sony m niet eerder dan begin 2006. da's niet erg hoopvol dus.
    misschien dat ie in engeland eerder uitkomt. die hebben volgens mij, voor de liefhebber, ook NL subs erop. ik hou Play.com in de peiling.
    Verdorie da's jammer. Gelukkig is er ondertussen ook 'The Wire', ook een schitterende politieserie.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    kheb m net gesproken. helaas verwacht Sony m niet eerder dan begin 2006. da's niet erg hoopvol dus.
    misschien dat ie in engeland eerder uitkomt. die hebben volgens mij, voor de liefhebber, ook NL subs erop. ik hou Play.com in de peiling.


    Is het ook bekend waarom de dvd set een half jaar later verschijnt?

  11. #11
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    damm de beste serie op dit moment en daar moeten we weer op wachten dan misschien toch maar the wire proberen om de tijd te doden

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    damm de beste serie op dit moment en daar moeten we weer op wachten dan misschien toch maar the wire proberen om de tijd te doden
    dit is een goede serie maar The Wire is vele malen beter. Moet je zeker gaan kijken. Kan niet wachten op seizoen 2.

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    damm de beste serie op dit moment en daar moeten we weer op wachten dan misschien toch maar the wire proberen om de tijd te doden
    dit is een goede serie maar The Wire is vele malen beter. Moet je zeker gaan kijken. Kan niet wachten op seizoen 2.
    volgende maand als ik weer loon gehad heb ga ik deze serie dan maar kopen denk ik

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    damm de beste serie op dit moment en daar moeten we weer op wachten dan misschien toch maar the wire proberen om de tijd te doden
    dit is een goede serie maar The Wire is vele malen beter. Moet je zeker gaan kijken. Kan niet wachten op seizoen 2.
    ok, ik heb t nog niet gezien......maar vele malen beter, lijkt me ietwat overdreven. (temeer, omdat The Shield al vele malen meer prijzen heeft gewonnen, waaronder n Emmy en n Golden Globe. Zegt ook niet alles, geef ik toe. maar t is een indicatie).
    ik zal t wel gaan uitchecken, het is tenslotte van HBO. dus kwaliteit zal het vast wel bieden. en misschien kom ik dan terug op mn woorden. :wink:
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    dit is een goede serie maar The Wire is vele malen beter. Moet je zeker gaan kijken. Kan niet wachten op seizoen 2.
    Heb The Wire niet gezien, maar ik kan het me amper voorstellen dat ze in Amerika nóg een grotere rotzak hebben rondlopen dan Vic Mackey
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Ik vind The Wire beter, gebaseerd op het eerste seizoen van beide serie's. Ga deze week nog seizoen 2 kijken van The Shield.
    De serie's zijn natuurlijk ook niet echt te vergelijken, ze verschillen veel van elkaar. Maar als je dit een leuke serie vind, is de kans groot dat je The Wire ook goed vind.

  17. #17

    Standaard

    is er al nieuws wanneer ie komt....?????
    kanniet meer wachten

  18. #18

    Standaard

    lees eerst eens de berichten die hierboven zijn geplaatst...
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    lees eerst eens de berichten die hierboven zijn geplaatst...
    en wtf ben jij??


    iemand nog nieuws...
    rog is going mad!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    iemand nog nieuws...
    rog is going mad!
    Anders ik wel. :wink: Ik hoorde iets van januari/februari 2006. Het zou onlogisch zijn als het langer dan dat zou duren, terwijl andere series met schijnbaar grote haast op DVD uitgebracht worden.
    Aan de tegenvallende populariteit van de serie kan het niet liggen. The Sopranos is een topserie, maar hier in NL loopt het niet geweldig, terwijl de boxsets toch met goede regelmaat uitkomen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  21. #21
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Blijft vaag, op meerdere reclameblaadjes bij andere dvd's stond "season 3: coming soon". Hoe bedoel je misleiden.

  23. #23

    Standaard

    Dit schiet niet echt op zo!
    Ik heb de eerste 2 seizoenen een keer bij de mediamarkt gehaald voor 15 euro per seizoen. Heb nu niet echt zin om over te schakelen naar r1.
    Misschien moeten we Sony gewoon met mailtjes bombarderen hierover.

    Maarja, dan maar eerst The Wire halen op dvd binnenkort.
    Heb de drie seizoenen die er tot nu toe gemaakt zijn al gezien, maar wil als echte dvdfreak natuurlijk ook de boxsets gewoon in de kast hebben staan. Ik vind beide series erg goed en kan zo niet 1,2,3 zeggen dat de 1 beter is dan de ander. Ze staan in iedergeval beide in mijn top 5 van beste series.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #24

    Standaard

    de R1 versies zijn niet widescreen. dus sowieso niet doen. ik zag dat season 3 15 ipv. 13 afleveringen heeft. :P ik ga er nog steeds van uit dat die begin 2006 komt, volgens mn contact bij Sony. als ik m spreek zal ik n update vragen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  25. #25

    Standaard

    Damn ik vind dat ik nu al lang genoeg wacht..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •