Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Televisie seizoen 2007-2008

    goed deze week in New York hebben al de grote netwerken weer bekend gemaakt welke series vernieuwd worden en welke pilots er opgenomen worden door de netwerken.

    Mijn vraag nu is: waar kijken jullie naar uit ? en hoe schat je hun toekomst in ?

    natuurlijk zal ik desperate housewives(abc), grey's anatomy(abc) en lost(abc) blijven volgen.

    Heroes(nbc) waarschijnlijk ook,

    Van nieuwe series kijk ik enorm uit naar Cashmere mafia(abc) en Lipstick Jungle(nbc). Heel sex & the city achtig. Persoonlijk denk ik dat cashmere mafia meer kans op slagen heeft dan lipstick jungle (want de 2 lijken sterk op elkaar) doordat abc een groter netwerk is, het programma vroeger begint en het een beter uitzend uur krijgt.
    + ik hou van lucy liu.

    verder lijken gossip girl (the cw), big shots(abc) en dirty sexy money(abc) mij ook wel leuk.
    Private Practise(abc) zal ik ook een kans geven, alhoewel ik daar misschien mee zal wachten, want ik was niet zo een fan van de backdoor pilot.

    Duidelijk is wel dat ABC een van mijn favoriete netwerken is. Naar mijn mening levert het ook een aantal kwalitatieve series en ziet het er naar uit dat er daar nog enkele zullen bijkomen

    Ik denk niet dat ik nieuwe programma's zal beginnen downloaden, want anders is elke maand mijn limiet op :P

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ik nieuwe programma's zal beginnen downloaden, want anders is elke maand mijn limiet op :P
    Hierdoor kan ik dus bijna geen nieuwe series volgen, ik volg er al teveel die een aantal jaar lopen ondertussen zoals 24, Lost, Prison Break enzovoort.

    Ik ga op TV.com de lijst van series voor volgend seizoen eens doorspitten of er iets tussenzit dat ik ga volgen, en dan maar hopen dat die series niet vroeg gecancelled worden. 2006-2007 was op dat vlak zeer triest, het is te hopen dat de nieuwe lading beter is want ik vond het huidige TV-seizoen maar zwakjes voor wat betreft nieuwe series.

  3. #3

    Standaard

    Ik kijk erg uit naar de nieuwe serie Big Shots met Michael Vartan Eindelijk Michael weer in een serie op tv ghehe. Daarnaast zie ik ook erg uit naar GossipGirl, de nieuwe serie van de creator van the O.C. Heb er al wat stukjes van gezien, zag er wel goed uit. Ik zag eerst uit naar Lipstick Jungle, maar dat was nog toen Melissa George ervoor gecast was, en niet Brooke Shields.
    En natuurlijk Private Practise, maar ik denk dat ik die serie gewoon op tv ga volgen.
    Maar het meest verschrikkelijke van deze upfronts is, is dat Veronica Mars is gecanceled één van de meest slimme geschreven shows wordt zo in de prullenbak gedaan, schande schande. Maar gelukkig is Scrubs dan wel weer voor nog een seizoen aangekocht

  4. #4

    Standaard

    Ik kijk vooral uit naar series die ik nu al volg, zoals 24. Maar goed ik download eigenlijk nooit tv afleveringen, dus voordat ik ze kan zien duurt nog wel een hele tijd

  5. #5

    Standaard

    Naast de series die ik nu al volg kijk ik vooral uit naar Big shots, lipstick jungle en natuurlijk Private practice.

    En ik ben ook wel benieuwd naar die serie over die vampier detective, kan even niet op de naam komen :wink: Wel afgekeken van Angel natuurlijk

    Downloaden doe ik ze niet, ik wacht wel tot Nederland ze een keer aankoopt.
    Laatst aangepast door movie.tim : 19-05-2007 om 20:46

  6. #6

    Standaard

    De series die ik helemaal ga volgen:

    Smallville (Natuurlijk): Krijgt maximaal nog 2 seizoenen, en minimaal 1.
    Lost: Niks over te zeggen, superserie.
    Prison Break:Heerlijk spannend.
    The Class: Vind dit een best wel grappige serie.

    Er komt een nieuwe series waar ik heel erg naar uitkijk:

    Back to you: Met Kelsey Grammer en Patricia Heaton een sitcom over 2 nieuwslezers die de hele tijd ruzie hebben. Die ga ik zeker volgen.

    En die nieuwe serie van de mensen achter The OC, ben ik ook wel benieuwd naar.

  7. #7

    Standaard

    ik vraag mij af of er echt monster hits tussen gaan zitten ?
    dat hadden we afgelopen jaar niet.
    beste was heroes met 14 miljoen gemiddeld.

    ik ga wachten met kijken tot december, kijken hoe de series evolueren of ze niet gecancelled worden.

    maar ze zijn alleszins veelbelovend !

  8. #8

    Standaard

    van smallville komen zeker nog 2 seizoenen, tja voor de rest blijf lost natuurlijk interesant, en the sarah connor chronicles net als painkiller jane. Daarnaast zal vast nog wel het een en ander gecanceled worden
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9

    Standaard

    Mijn hoogte punt uit tv seizoen 2007/2008 word denk ik de nieuwe VARA serie:

    Deadline

    Leuk met Derek de Lint, Alwien Tulner (die enge mevrouw met het zwarte haar uit Dood Eind die roept: Where's My Baby! :P, maar ook gewoon uit Rozengeur en Wodka Lime) en een echte serieuze rol van Vivienne van den Assem. Verder wordt de serie gemaakt door de makers van Vuurzee, en die serie was echt geweldig!


    Als dat er niet spannend uit ziet!
    Laatst aangepast door Fontane : 21-05-2007 om 16:38

  10. #10

    Standaard

    Enige waar ik naar uit kijk is een serie die ik al volg en grote fan van ben en dat is seizoen 6 van The Dead Zone.

  11. #11

    Standaard

    Als het goed is komt Nip/Tuck in september terug. Daar kijk ik naar uit!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot Bekijk bericht
    Als het goed is komt Nip/Tuck in september terug. Daar kijk ik naar uit!
    Hier kijk ik ook naar uit. Is echt een geweldige serie :wink:

  13. #13

    Standaard

    Lost, Prison Break, House M.D., Grey's Anatomy volg ik al en zal ik ook zeker blijven doen. Daarnaast ga ik waarschijnlijk ook wel Private Practice volgen, en voor de rest zie ik wel wat op mijn pad komt

  14. #14

    Standaard

    Heroes
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  15. #15

    Standaard

    Ik ga al zeker de volgende series volgen:
    -Lost
    -Prison Break
    -Family Guy
    -Heroes
    -American Dad!
    -Futurama (want die beginnen toch terug in 2008?)

    Misschien nog 24 en Smallville, hangt er vanaf hoever ik zit met de DVD's.

    Back to You ga ik misschien ook wel volgen, klinkt in ieder geval zeer leuk.

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Futurama weer terug? zou mooi zijn. Hebben we toch nog vervanging voor the simpsons
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  17. #17

    Standaard

    Ik keek al uit naar Dead Line, dat had het hoogte punt moeten worden.

    Dit totdat ik laatst een mailtje ontving met daarin het bericht dat men zojuist is begonnen met de opnames van Vuurzee II! Alle cast weer terug, en Jochum ten haaf en Victoria Koblenko er nieuw bij, en weer een ongelooflijk spannend verhaal!

  18. #18

    Standaard

    Ja, ik ben ook erg blij met Vuurzee 2! Ik dacht dat het eenmalig was en dat Deadline de niet officiële opvolger van Vuurzee zou zijn. Nu kijk ik uit naa beide series!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop Bekijk bericht
    Ja, ik ben ook erg blij met Vuurzee 2! Ik dacht dat het eenmalig was en dat Deadline de niet officiële opvolger van Vuurzee zou zijn. Nu kijk ik uit naa beide series!
    Absoluut! Overigens deed de VARA ook wel een beetje alsof Dead Line de nieuwe Vuurzee zou worden, dit omdat Vuurzee een nog al gesloten einde had.

    Maar dit nieuwe seizoen beloofd echt heel veel spanning want de vele branden in Boedzand doen de naam vuurzee nu wel echt eer aan!

  20. #20

    Standaard

    Heb eindelijk mijn seizoenslijstje gemaakt:

    Prison Break.
    Lost.
    Smallville.
    The Big Bang Theory. Preview-Clip (Makers van 2 and a half man)
    Back To You.
    ''Life'' Preview-Clip
    Pushing Daisies. Preview-Clip
    Chuck.

    Dit zijn de series die ik gekozen heb voor het 2007 - 2008 TV-Seizoen.
    Voor de nieuwkomers lijken mij The Big Bang Theory, Life en Pushing Daisies een geweldige nieuwe serie.
    Laatst aangepast door frank_black : 18-09-2007 om 19:35

  21. #21

    Standaard

    Ik heb voorlopig nog een nieuwe series op het programma staan om te volgen. Wel Lost en 24 in 2008 zoals gewoonlijk, maar voor de series die dit TV-jaar hun debuut maken ga ik toch even afwachten (vorig jaar zeker 5 series gevolgd die midden in het seizoen werden stopgezet ofzo).

  22. #22

    Standaard

    Van de nieuwkomers lijken Cane, Life, Chuck, Journeyman erg leuk. Van alle 4 de pilots gezien en kan niet wachten op aflevering 2.

  23. #23

    Standaard

    Voor samenvattigen kijk op tv.com

    Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan series, hier mijn lijstje:

    Lopende series die ik verder ga volgen:
    Smallville ~ Nog steeds een geweldige serie, heb goede hoop voor S7
    Prison Break ~ Krijgt het voordeel van de twijfel, was tot nu toe nog steeds
    lekker spannend, maar de 1e aflevering van S3 was niet bijster indrukwekkend we zullen eens zien
    Supernatural ~ Hele sterke serie met prima chemie tussen de hoofdrolspeler , een lekkere dosis horror afgewisselfd met luchtige humor, ik zit met smacht op S3 te wachten
    Lost ~ In tegenstelling tot Prison Break nog steeds intressant en spannend, kom maar op met S4
    One Tree Hill S4 had een betere season finale dan de meeste series finales zich kunnen wensen en op zich was dat een mooi einde geweest, daarintegen is de serie met elk seizoen alleen maar beter en leuker geworden dan die al was en het uitgangspunt van de 4 jaar die tussen S4 en S5 zit heeft potentie voor een volledige frisse start, ik kan in iedere geval niet wachten

    Nieuwe series die ik ga volgen:
    Californication ~ Wat ik tot nu toe heb vernomen van de serie is erg positief,
    ik ga er veder vrij neutraal ik maar ben erg benieuwd
    Reaper ~ De pilot was hilarisch (wat te verwachten valt onder de regie van Kevin Smith),
    en het uitgangspunt is geweldig, evenals de cast, de grappen en de special effects, kan wel eens een nieuwe favoriet gaan worden, gaat dit zien
    Aliens in America ~ Naast een samenvatting van de serie, en wat reviews weet ik er
    helemaal niks van, maar dat beetje informatie wat ik kreeg is genoeg aanzet om deze
    serie eens te gaan volgen
    Pushing Daisies ~ Fantastische kleurrijke en fantasierijke pilot, met een slimme basis
    en overall feel die doet denken aan Tim Burton, hoewel ik lyrisch ben over de eerste aflevering ben ik bang dat deze serie niet al te lang zal lopen aangezien lang niet iedereen hier warm voor zal lopen, niet commercieel genoeg
    Toch hoop ik dat Pushing Daisies een lang toekomst tegemoet gaat want deze serie verdient het, dus allemaal kijken mensen

    Enkele series die ik aan het inhalen ben op DVD enz. alvorens
    ik de nieuwe seizoenen kan gaan volgen:
    Heroes ~ Net mee begonnen maar zeker spannend en veelbelovend
    Entourage ~ Bijna klaar met seizoen 1, zeer positieve indruk tot nu toe, geen rare fratsen
    maar gewoon een erg fraaie comedy serie met een top cast, ga zeker verder kijken
    Jericho ~ hoop ik later deze week op terug te komen
    Dexter ~ Lees Jericho commentaar

    De volgende series heb ik op mijn must see lijstje staan, zijn er mensen die mij
    zouden kunnen aanraden wat echte aanraders zijn en de mindere?:

    Deadwood
    Carnivale
    Six Feet Under
    The Sopranos
    Shark
    House
    Brothers and Sisters
    Nip/Tuck

    Eventuele tips zijn natuurlijk altijd welkom!
    Laatst aangepast door Johan Pluim : 20-09-2007 om 15:40
    "Riggs: We both know why I was transferred. Everyone thinks I'm suicidal, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me; or they think I'm faking to draw a psycho pension, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me. Basically, I'm fucked."

  24. #24

    Standaard

    Heroes

    House MD
    en misschien Brothers and Sisters
    Op DVD wil ik Boston legal gaan aanschaffen om te kijken of het iets is.
    Morgen ga ik beginnen met seizoen 1 van west wing. Heb de serie te leen. Heb er nog niets van gezien.

  25. #25

    Standaard

    vanavond begint desperate housewives en ik kijk er toch wel naar uit eigenlijk.

    gossip girl vond ik eigenlijk maar een sisser, was neit wat ik ervan verwacht had.

    jammer eigenlijk, nouja, one less show to download.
    (ja, ik ga het geen tweede kans geven, nu toch nog niet)

    dan rester er mij nog

    - desperate housewives
    - dirty sexy money
    - ugly betty
    - grey's anatomy

    en later op seizoen hopelijk nog cashmere mafia en lost.

    heroes eventueel ook, alhoewel ik nu wel al voldoende programma's heb denk ik

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •