Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 405 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Juist, laten we het gewoon on topic houden, ja. (WTF is is nu weer het fok-forum??)

    Maruh, echt hoor mensen, ik kijk nu al ontzettend graag naar Cloverfield uit. De achter de schermen filmpjes, en de trailers beloven al heel wat, en de hype zal de film alleen maar succes brengen, ben ik van overtuigd........

    liefs,

    moppersmurf

  2. #77

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moppersmurf Bekijk bericht
    ik weet het hulkje, om triest van te worden, ik voel met je mee. Zullen we samen even uithuilen, dat helpt, geloof me
    Ik dacht dat je op ging rotten
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #79

    Standaard

    Mijn interesse is alvast gewekt, maar ik hoop dat Abrams weer niet zoiets gaat flikken als bij Alias of Lost, in de helft van het project de benen nemen om naar het volgende project over te stappen, en een staf van verwarde scenaristen achterlaten die er dan een einde aan moeten trachten te breien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #80

    Standaard

    De film (als dat het is dan) lijkt mij wel interessant. Maar de kans is groot dat dit een zware flop kan worden wegens overhype.

    De discussies hierzo zijn trouwens erg vermakelijk!

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Mijn interesse is alvast gewekt, maar ik hoop dat Abrams weer niet zoiets gaat flikken als bij Alias of Lost, in de helft van het project de benen nemen om naar het volgende project over te stappen, en een staf van verwarde scenaristen achterlaten die er dan een einde aan moeten trachten te breien.
    Alias kende inderdaad een wat minder laatste en op een na laatste seizoen, maar moet toch zeggen dat Lost er niet slechter op is geworden (in tegendeel zelfs).

  7. #82

    Standaard

    Mee eens, vooral de laaste episodes van Season 3 hebben wij weer tevreden kunnen stellen na het teleurstellende deel 2.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #83

    Standaard

    Effe een zooi off topic en gerel verwijderd.

    @Moppersmurf: gelieve constructief aan dit topic bij te dragen of gewoon ophouden met posten hier. Het is de liefhebbers van deze film/dit gerucht nu wel duidelijk dat je er niet in gelooft of niet ziet zitten.

  9. #84

    Standaard

    Ik begin Sjeisbroochem een zeer sympathieke gast te vinden! Hij en ik zijn het niet eens over Superman Returns, maar jij, Moppersmurf komt hier gewoon reactie's uitlokken van mensen wel uitkijken naar deze film!

    Wat het ook mag zijn, ik zal gaan kijken! Ofwel vind ik hem goed ofwel vind ik hem slecht. En ja, dan kan er reactie komen van "Spider-Steve, jij vindt toch alle films heel goed?!"

    Ongeveer ja, maar Die Hard 4 heeft mij toch wel een beetje teleurgesteld! Er zat té veel onmogelijke dingen in. Ik wil meer schieten en vechten zien en niet een auto die vast geraakt in een lift en toch geraakt John McClane hier uit zonder gebroken armen of benen???!!!!!

    Back 2 topic:

    Ist nog niet 18-08-08????

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  10. #85

    Standaard

    Moppersmurf heeft op eigen verzoek een ban ontvangen.

  11. #86

    Standaard

    Zijn daar open sollicitaties voor dan? Eh... Kijk uit naar de film in dit topic...

  12. #87

    Standaard

    Moest iemand het hoofd weg kunnen doen, zou dit goed passen voor deze film




    Is een print screen van de teaser voor Resident Evil 3: Extention

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Moest iemand het hoofd weg kunnen doen, zou dit goed passen voor deze film




    Is een print screen van de teaser voor Resident Evil 3: Extention

    Steve
    Ik snap 'm niet helemaal? Maar kan aan mijn liggen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #89

    Standaard

    Wel, op die print screen zie je The Statue of Liberty mét hoofd, doe het hoofd weg en dan zou dat toch beter passen voor deze film.

    Op de achtergrond zien we zand. Dat zou dan wel moeten veranderd worden in puin van kapotte gebouwen denk ik.

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Wel, op die print screen zie je The Statue of Liberty mét hoofd, doe het hoofd weg en dan zou dat toch beter passen voor deze film.

    Steve
    Dat kan je dan toch van iedere foto van het vrijheidsbeeld zeggen hé

    Benieuwd wat de volgende teasers weer zullen brengen, ik verwacht wel een reeksje van dergelijke posters tot het zover is.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat kan je dan toch van iedere foto van het vrijheidsbeeld zeggen hé

    Benieuwd wat de volgende teasers weer zullen brengen, ik verwacht wel een reeksje van dergelijke posters tot het zover is.
    En het is ook nog een screenshot van de L.A strip, zie de Eiffeltoren.
    Laatst aangepast door frank_black : 09-08-2007 om 13:14

  17. #92

    Standaard

    ik hoop dat ze er een mooie film van gaan maken.
    De teaser ziet er goed uit en de brul klinkt goed.

    Maar er zijn al zo veel films met monsters.
    En hoeveel twists kunnen ze in zo'n film steken.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    ik hoop dat ze er een mooie film van gaan maken.
    De teaser ziet er goed uit en de brul klinkt goed.

    Maar er zijn al zo veel films met monsters.
    En hoeveel twists kunnen ze in zo'n film steken.
    In combinatie met ála blairwitch style. Dus zo amateuristisch mogelijk maken zodat het realisme gehalte stijgt.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  19. #94
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    inderdaad ... dit klinkt gewoon als een vervolg op Godzilla van Emmerich.

    Hoeft daarom niet slecht te zijn maar aan de andere kant als dit klopt is het wel wat mager om er zoveel drukte om te maken.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    inderdaad ... dit klinkt gewoon als een vervolg op Godzilla van Emmerich.

    Hoeft daarom niet slecht te zijn maar aan de andere kant als dit klopt is het wel wat mager om er zoveel drukte om te maken.
    Dat zou idd een beetje tegenvallen als dat het verhaal is, maar bij deze film gaat volgens mij toch sowieso alles aankomen op de manier waarop het getoond gaat worden. We shall see

  22. #97

    Standaard

    Als je 6 minuten wacht zou je het geluid moeten horen van het monster. Ben het nu aan het testen.

    http://www.1-18-08.com/
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #98

    Standaard

    Je weet dat de 6 minuten al om zijn?

  24. #99

    Standaard

    What the hell, heb net 1 van de foto's omgedraait, maar alleen 1 witte 8ergrond, maar weet niet hoe ik dit weer voor elkaar krijg.

    Iemand dit gelukt?

  25. #100

    Standaard

    heb ook al een foto omgedraaid
    is vast de bedoeling.

    Edit: alle foto's omgedraaid...en nu?:smile:

Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •