Pagina 20 van 34 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 828 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Je betaalt een deposit van $7,50, en dan krijg je de Steelbook gratis mee, en heb je de dvd gepreordered...Ik heb hem nu, en hij is zooo mooi =) Ik zal er morgen foto's van maken, net als Dragonball Z - The History of Trunks/Bardock the father of Goku!
    I know. maar aangezien wij niet in de US wonen kunnen wij alleen de lege steelbook kopen (wat ik trouwens ook heb gedaan, via ebay. Erg mooie steelbook!), de schijfjes moeten we er zelf bij kopen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #477

    Standaard

    The black Dhalia R2
    Kill bill volume 1 R2
    Jackie Brown R2
    Csi: Grave Danger R2

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    I know. maar aangezien wij niet in de US wonen kunnen wij alleen de lege steelbook kopen (wat ik trouwens ook heb gedaan, via ebay. Erg mooie steelbook!), de schijfjes moeten we er zelf bij kopen

    Yup...Veel mensen keken me raar aan en vroegen zich af wat moet je nou met een lege verpakking? Ben nog wel van plan om Sneeuwwitjeerbij te kopen, en die DVD's dan in de steelbook te doen.

    Weer aantal toevoegingen:

    - Pan's Labyrinth
    - Hitman
    - Assault on precinct 13
    - In the name of the king
    - Tristan & Isolde

    Foto's komen asap!

  4. #479

    Standaard

    Pan's Labyrinth (Duitse Steelbook)






    Tristan & Isolde, Hitman, Assault on Precinct 13 en In The Name of the King


  5. #480

    Standaard

    Hoi,

    Hier zijn mij steelbooks...



    gr,vince.

  6. #481

    Standaard

    Pan's Labyrinth (Duitse Steelbook)
    Wauw!

  7. #482

    Standaard

    Om te laten zien hoe gek sommige mensen zijn...De Holy Grail van de Blu-Ray Steelbooks is die van Rambo (De DVD-versie haal je gewoon voor 8.50 bij de Free Record Shop). Hij wordt nu ter veiling aangeboden op Ebay en loopt morgenavond af. op dit moment staat ie op €225!

    http://cgi.ebay.nl/John-Rambo-Blu-Ra...d=p3286.c0.m14

    O_o

  8. #483

    Standaard

    Heb de steelbook van Traffic gekocht.

    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  9. #484

    Standaard

    De Blu-Ray Steelbook van Rambo is uiteindelijk weg gegaan voor €311...Belachelijk O_o

    Was vandaag bij de FRS, en zag dat er weer een hele lading Metal Packs is uitgebracht, waaronder Iron Man, Cloverfield, No Country for Old Men en Transformers...Nu wordt het nog lastiger om echte Steelbooks te onderscheiden...

    Heb net Gotham Knight uit USA besteld...en van Transformers 2 komt er hoogstwaarschijnlijk een Steelbook!

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Was vandaag bij de FRS, en zag dat er weer een hele lading Metal Packs is uitgebracht, waaronder Iron Man, Cloverfield, No Country for Old Men en Transformers...Nu wordt het nog lastiger om echte Steelbooks te onderscheiden...
    Dat is slecht zeg Eerst mooie Steelbooks uitgeven, en dan overgaan op Metalpacks


  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat is slecht zeg Eerst mooie Steelbooks uitgeven, en dan overgaan op Metalpacks
    Toch best intressant?
    Ik vind een metalpack van Cloverfield en No Country for Old Men best aantrekkelijk voor een mooi prijsje..Ik heb liever een metalpack dan een normale keepcase, en liever een steelcase dan een metalpack (maar dat spreekt voor zich).
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat is slecht zeg Eerst mooie Steelbooks uitgeven, en dan overgaan op Metalpacks
    Alleen Iron Man is toch eens eerder uitgekomen in een Steelbook (2-disc FRS-exclusive) ? Volgens mij zijn de andere 'stalen' uitgaven van Paramount allen eveneens Metalpacks geweest ....

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Toch best intressant?
    Ik vind een metalpack van Cloverfield en No Country for Old Men best aantrekkelijk voor een mooi prijsje..Ik heb liever een metalpack dan een normale keepcase, en liever een steelcase dan een metalpack (maar dat spreekt voor zich).
    Ik vind een keepcase altijd nog vele malen mooier op de plank staan dan een Metalpack.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    Alleen Iron Man is toch eens eerder uitgekomen in een Steelbook (2-disc FRS-exclusive) ? Volgens mij zijn de andere 'stalen' uitgaven van Paramount allen eveneens Metalpacks geweest ....
    Good point. Ik was vergeten dat Cloverfield en No Country in de UK als Steelbooks uitgekomen waren en niet in Nederland. Transformers is ook als Steelbook in Nederland geweest als een Van Leest exclusive (maar ben hem later in de MM tegengekomen).


  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Good point. Ik was vergeten dat Cloverfield en No Country in de UK als Steelbooks uitgekomen waren en niet in Nederland. Transformers is ook als Steelbook in Nederland geweest als een Van Leest exclusive (maar ben hem later in de MM tegengekomen).

    Daar dacht ik ook gelijk aan toen ik hem zag...En Sin City was al eerder zowel in Duitsland als in de VK uitgebracht als Steelbook...Vind het toch raar dat ze ook Iron Man uitbrengen als Metal Pak, terwijl die in NEderland ook als Steelbook is uitgebracht...Maakt het heel moeilijk om op internet (marktplaats, FRS ed) de juiste steelbook te vinden...Snappen mensen dan niet dat Steelbook een merk is?

  15. #490

    Standaard

    http://www.freerecordshop.nl/films/t...-8714865880913

    Weet iemand hier of het om de Transformers Steelbook gaat? Een paar posts hierboven staat dat het een metalpack betreft maar het ziet er erg steelbook achtig uit al kijk ik naar de zijkant...
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 08-10-2009 om 15:48

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    http://www.freerecordshop.nl/films/t...-8714865880913

    Weet iemand hier of het om de Transformers Steelbook gaat? Een paar posts hierboven staat dat het een metalpack betreft maar het ziet er erg steelbook achtig uit al kijk ik naar de zijkant...
    Is een nieuw soort metalpak, geen steelbook in ieder geval
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #492

    Standaard

    Is een nieuw soort metalpak, geen steelbook in ieder geval
    Helaas, bedankt!

  18. #493

    Standaard

    Gister ontvangen...Batman Gotham Knight, met een Exclusive DV Comics Character Guide, uit de VS!






  19. #494

    Standaard

    Sahara (2 disc)
    Bridge To Terabitha (2 disc)
    I Am Legend (2 disc)

    Maar niet gekocht om de verpakking.

    Wish list:

    Bourne Ultimatum (2 disc)
    Dark Knight (2 disc)

    Wish list, misschien:

    Finding Neverland (2 disc)
    V For Vendetta (2 disc)
    Shooter
    Eagle Eye
    Laatst aangepast door pietdvd : 11-10-2009 om 13:14

  20. #495

    Standaard

    recentelijk ontvangen:

    Hellboy Collection - 4 Disc




    Hooligans (Stand Your ground)




    Transformers




    Independence Day (Definitive Edition)




    Bad Boys 2




    Onderweg:
    Fantastic Four
    Dragonball Z
    Van Helsing
    Harry Potter en de Orde van de Phoenix (Blu-ray)
    The Curious Case of Benjamin Button

  21. #496

    Standaard

    Tijd voor een update!

    Thru The Moebius Strip




    3:10 To Yuma




    Mr & Mrs Smith (Definitive Edition)



    Fight Club (Definitive Edition)




    Reservoir Dogs




    Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer





    Dragonball Z Special: Lord Slug & Tree if Might






    Teller staat nu op108! En onderweg:

    - Dragonball Z 2 Specials
    - Léon
    - Greast Ever Slasher Movies
    - Devils' Reject
    - Appleseed
    - The Day After Tomorrow (R1)
    - Indiana Jones and the Crystal Skull (R3, OOP!)



    -

  22. #497

    Standaard

    Die metalpacks staan nu in MM en Saturn voor €7.90


  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Die metalpacks staan nu in MM en Saturn voor €7.90
    Bij FRS staan de meeste nu voor "2 voor 12 euro"...Grappig om te zien dat mensen op Ebay wel meer betalen voor de verkoopprijs van deze dingen, maar ze worden dan wel aangeprezen als "Steelbook"...zoals bv Kill Bill en The Golden Compass.

    Wat dingen ontvangen:

    The Devil's Rejects (R2, via Ferry [Forum])


    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (R2, OOP, via Earthx)

    (De sleeve eromheen reflecteert =)

    The Day After Tomorrow (R1, via Earthx)


    Appleseed (R1, OOP, ook weer via Earthx)


    Aeon Flux (R2, met poster)


    Greatest Ever...Slasher Movies (R2)



    Onderweg:
    Léon
    Voltron
    The Day After Tomorrow (R2)

  24. #499

    Standaard

    Hoeveel steelbooks heb je eigenlijk ?


  25. #500

    Standaard

    Hoeveel steelbooks heb je eigenlijk ?
    Op 14-11-09 stond zijn teller op 108! Zie 4 posts hierboven.

Pagina 20 van 34 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •