Pagina 21 van 34 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 828 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Hoeveel steelbooks heb je eigenlijk ?
    Ik zit nu op 115 unieke Steelbooks, waaronder Gladiator, Harry Potter 4 en The Clone Wars Blu-ray Steelbook! Met nog 3 onderweg zit ik dan op 118!

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Ik zit nu op 115 unieke Steelbooks, waaronder Gladiator, Harry Potter 4 en The Clone Wars Blu-ray Steelbook! Met nog 3 onderweg zit ik dan op 118!
    Mooi! The Clone Wars heb ik zelf ook, HP4 ? Heb je daar foto's van ? En de Gladiator bedoel je daarmee ook de Blu-Ray ?


  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    Iemand toevallig interesse in 2 verschillende Hellsing ultimate steelbooks?
    stuur me maar een bericht!

    niemand interesse?
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Mooi! The Clone Wars heb ik zelf ook, HP4 ? Heb je daar foto's van ? En de Gladiator bedoel je daarmee ook de Blu-Ray ?

    Hierbij mijn foto's van de Blu-ray Steelbooks. Ik heb zelf nog geen Blu-ray speler, dus vandaar dat ik er zo weinig heb. Gladiator moet ik gewoon hebben, want dat is gewoon een superfilm...en de andere twee heb ik heel goedkoop op de kop kunnen tikken =)




  5. #505
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    G.I. Joe steelbook (FRS)


  6. #506

    Standaard

    Jammer, G.I.Joe is dus géén echte steelbook!:sad:

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Jammer, G.I.Joe is dus géén echte steelbook!:sad:
    Metalcase dan ?


  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Metalcase dan ?
    Het is wel een metalcase, ja. ( sorry, had ik gelijk even moeten vermelden )

  9. #509
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heb 'm vandaag binnen gekregen. Het is een metalpak geworden. Maar liever een metalpak dat een plasticen keepcase.

  10. #510

    Standaard

    Up is daarentegen wel een echte Steelbook! Whoopee!

    Ontvangen
    Leon der Professional
    Wanted
    White Noise 2

    Besteld:
    Man-Thing
    X-Men Trilogy
    National Treasure
    The Punisher
    Basic
    Terminator Salvation
    Hood of Horror
    Hellboy
    New Police Story

  11. #511

    Standaard

    Iemand die de steelbook van UP bezit?
    Zo ja, zou die persoon dan even wat foto's ervan kunnen maken? Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  12. #512

    Standaard

    Kan iemand mij misschien uitleggen waarom bij sommige (steelbook?) uitgaven de discs onbedrukt zijn en alleen zo'n (saaie) grijze kleur hebben? De meeste discs hebben meestal een mooie fotoprint maar oa Star Trek XI en Iron Man hebben dat niet.

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Kan iemand mij misschien uitleggen waarom bij sommige (steelbook?) uitgaven de discs onbedrukt zijn en alleen zo'n (saaie) grijze kleur hebben? De meeste discs hebben meestal een mooie fotoprint maar oa Star Trek XI en Iron Man hebben dat niet.
    Dat ligt niet aan de Steelbook uitgaves, maar gewoon aan Paramount uitgaves, volgens mij.


  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat ligt niet aan de Steelbook uitgaves, maar gewoon aan Paramount uitgaves, volgens mij.
    Hm, ik denk dat je gelijk hebt! Ik heb even vluchtig mijn dvds bekeken en de Paramount uitgaven die ik heb zijn idd, op uitzondering na van de SCE Once upon a time in the west, zonder fotoprint en de enige andere steelbook met een Paramount film die ik heb, ''Cloverfield'' (net gekocht), heeft ook die grijze discs.

  15. #515
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Iemand die de steelbook van UP bezit?
    Zo ja, zou die persoon dan even wat foto's ervan kunnen maken? Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.
    Ik heb 'm zelf niet. Maar hier is een stock plaatje:


  16. #516

    Standaard

    Die had ik zelf ook al gevonden, maar toch bedankt
    Ik was vooral benieuwd naar de binnenkant, en of al die teksten er ook opstaan.
    Heb zelf de 4 disc gekocht, maar ben toch wel benieuwd.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    ...en of al die teksten er ook opstaan.
    Die (lelijke) teksten staan er gewoon op gedrukt (geen sticker ofzo).

  18. #518

    Standaard

    Onwijs zonde, het is naar mijn mening dan veeel te druk. Ik ben meer van het simpele classy uiterlijk.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Onwijs zonde, het is naar mijn mening dan veeel te druk. Ik ben meer van het simpele classy uiterlijk.
    Mee eens...De Canadese Steelbook is daarentegen een stuk mooier qua front, alleen de dikte hea..


  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Onwijs zonde, het is naar mijn mening dan veeel te druk. Ik ben meer van het simpele classy uiterlijk.
    Ik ook (vind de Free Record Shop-exclusieve Steelbook van Iron Man nog steeds één van de mooiste R2NL-steelbooks). Mede daarom (en omdat een 2e schijf met als enige extra een digitale kopie mij weinig boeit) heb ik de 2-disc links laten liggen en ben gewoon voor de 1-disc gegaan.

  21. #521

    Standaard

    Die Steelbook is wel mooi, alleen persoonlijk vind ik dat het op de achterkant iets te druk is. Zonde dat die dan weer zo dik is inderdaad. Het is ook nooit goed he! Haha
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  22. #522

    Standaard

    Binnen! District 9 hmv exclusief! Gelijk met de BD uitvoering gekocht, kon het niet laten voor die prijs!
    Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, die heb ik even "geleend" ben niet zo'n fotograaf nl. maar hier kan je de Bluray uitvoering goed bekijken en die is vrijwel hetzelfde alleen heeft de dvd meer "front".
    Totaal Steelbooks; 25 (and counting)
    In bestelling; Inglourious Basterds (en nog een paar onderweg van Ebay enzo)
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Binnen! District 9 hmv exclusief! Gelijk met de BD uitvoering gekocht, kon het niet laten voor die prijs!
    Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, die heb ik even "geleend" ben niet zo'n fotograaf nl. maar hier kan je de Bluray uitvoering goed bekijken en die is vrijwel hetzelfde alleen heeft de dvd meer "front".
    Totaal Steelbooks; 25 (and counting)
    In bestelling; Inglourious Basterds (en nog een paar onderweg van Ebay enzo)
    Wow, das wel een hele mooie =) Waar heb je die gekocht? Gewoon via de site van HMV? En verzenden die ook naar nederland, zo ja hoeveel =)

    Onlangs binnen: The Curious Case of Benjamin Button, Star Trek, Up!

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Wow, das wel een hele mooie =) Waar heb je die gekocht? Gewoon via de site van HMV? En verzenden die ook naar nederland, zo ja hoeveel =)
    Yep bij hmv! Incl. verzending komt ie ,omgerekend, op ong. 13 euro.
    (De bluray is al uitverkocht denk ik)

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Onlangs binnen: The Curious Case of Benjamin Button
    Ben hier zelf ook naar op zoek dus ben benieuwd waar en voor hoeveel je 'm gekocht hebt ....

Pagina 21 van 34 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •