Pagina 26 van 34 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 828 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Ben ik nu scheel of hebben ze weer opeens de Iron Man steelbook in de online shop?

    http://www.freerecordshop.nl/films/i...-8714865504567

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Ben ik nu scheel of hebben ze weer opeens de Iron Man steelbook in de online shop?

    http://www.freerecordshop.nl/films/i...-8714865504567
    Dat is helaas geen echte Steelbook, maar een Metalpack. Ze hebben laatst allemaal nieuwe metalpacks uitgebracht voor films als Transformers, Iron Man, Cloverfield, Indiana Jones en nog meer...

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Dat is helaas geen echte Steelbook, maar een Metalpack. Ze hebben laatst allemaal nieuwe metalpacks uitgebracht voor films als Transformers, Iron Man, Cloverfield, Indiana Jones en nog meer...
    Klopt ja, is geen steelbook, de NL steelbook ziet er zo uit Leroy.

    Uploaded with ImageShack.us


    Amazon.de kondigt een steelbook aan voor Shutter Island!! Goeie film, een musthave voor mij als ie er goed uitziet tenminste

  4. #629

    Standaard

    Binnen uit de US; The Day After Tomorrow (samen met The Green Mile Blu-ray Book. Jaja, ik koop ook nog "gewone" dvd en bd uitgaven )
    List is updated

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Binnen uit de US; The Day After Tomorrow (samen met The Green Mile Blu-ray Book. Jaja, ik koop ook nog "gewone" dvd en bd uitgaven )
    List is updated
    Ik had gister 'The Day After Tomorrow' Definitive edition binnengekregen..Geseald en wel...ik maak hem open: Geen discs inside! What the hell :s Verkoper gemaild, en heeft gelijk het geld teruggestort. Steelbook mocht ik houden Maar toch, how bizarre

    Verder nog binnengekregen:
    Pearl Harbor
    Be Cool
    Dragonball Z Broly
    Ultraviolet
    Alien Definitive Edition

    Onderweg:
    Dragonball Z Fusion
    Ong Bak
    Sukiyaki Django
    Monster Quest
    Guns Girls, and Gasoline
    12 Monkeys

    en 10,000 BC Blu-ray!

  6. #631

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Ik had gister 'The Day After Tomorrow' Definitive edition binnengekregen..Geseald en wel...ik maak hem open: Geen discs inside! What the hell :s Verkoper gemaild, en heeft gelijk het geld teruggestort. Steelbook mocht ik houden Maar toch, how bizarre

    Verder nog binnengekregen:
    Pearl Harbor
    Be Cool
    Dragonball Z Broly
    Ultraviolet
    Alien Definitive Edition

    Onderweg:
    Dragonball Z Fusion
    Ong Bak
    Sukiyaki Django
    Monster Quest
    Guns Girls, and Gasoline
    12 Monkeys

    en 10,000 BC Blu-ray!
    Heb je een foto van je The Day After Tomorrow definitive edition? EN je 10 000 BC blu-ray?

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Heb je een foto van je The Day After Tomorrow definitive edition? EN je 10 000 BC blu-ray?
    Hierbij The Day After Tomorrow:



    10,000 BC Blu-ray moet ik nog binnen krijgen. Hoop dat het ook dat mozaiekeffect heeft zoals de DVD-versie!

  8. #633

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Hierbij The Day After Tomorrow:



    10,000 BC Blu-ray moet ik nog binnen krijgen. Hoop dat het ook dat mozaiekeffect heeft zoals de DVD-versie!
    Nice! En wa tis het verschil tussen de gewone versie en definitive version?

  9. #634

    Thumbs up

    Ik heb trouwens mijn Wanted steelbox: 2 disk limited edition ontvangen

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ik heb trouwens mijn Wanted steelbox: 2 disk limited edition ontvangen
    Nice! De zilveren editie met het kogelgat?

    Om nog even terug te komen op je vraag..Definitive editions prijzen zichzelf aan als the ultimate in home entertainment excitement, met beter geluid en meer specials en weet ik veel wat allemaal. Vroeger kwamen ze allemaal als Steelbook, maar tegenwoordig worden ze (ook in Nederland) alleen nog uitgebracht als Amaray case met een sleeve. De Steelbookversies beginnen zodeonde een rariteit te worden.

    Nog een tip trouwens: Bij de Boekenvoordeel liggen nu V For Vendetta (€8) en Sweeney Todd (€7) Steelbooks! Daarnaast ook een steelcase van Dead Snow (€7).

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Nice! De zilveren editie met het kogelgat?

    Om nog even terug te komen op je vraag..Definitive editions prijzen zichzelf aan als the ultimate in home entertainment excitement, met beter geluid en meer specials en weet ik veel wat allemaal. Vroeger kwamen ze allemaal als Steelbook, maar tegenwoordig worden ze (ook in Nederland) alleen nog uitgebracht als Amaray case met een sleeve. De Steelbookversies beginnen zodeonde een rariteit te worden.

    Nog een tip trouwens: Bij de Boekenvoordeel liggen nu V For Vendetta (€8) en Sweeney Todd (€7) Steelbooks! Daarnaast ook een steelcase van Dead Snow (€7).
    Okee, nice, thanx! En ja, inderdeed, met het kogelgat! Zeer mooie cover!

  12. #637

    Standaard

    Binnen uit de US of A (ebay):

    Robocop. Nice..

    Zit nu nog te wachten op Angels and Demons (taiwan versie). Ben benieuwd

    ...and still hunting!!

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Nog een tip trouwens: Bij de Boekenvoordeel liggen nu V For Vendetta (€8) en Sweeney Todd (€7) Steelbooks! Daarnaast ook een steelcase van Dead Snow (€7).
    Thnx!! Goeie tip He77razor Ben vandaag even gaan kijken!
    Thuis gekomen met:
    Sweeney Todd 6,99
    Feed 4,99
    Land of the Dead 4,99

    V for Vendetta lag er idd ook nog maar die heb ik al.

    (enpassant Tin Man voor 3,99 ook meegenomen,
    is geen steelbook natuurlijk )

    Lijstje weer updaten

  14. #639

    Standaard

    Duitse Amazon heeft Iron Man 2 Steelbook al in de pre-order staan!



  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Duitse Amazon heeft Iron Man 2 Steelbook al in de pre-order staan!
    Hij is deze keer iig zonder dat duitse blablabla op de cover

    Heb vandaag de Angels & Demons (Regio3) binnen gekregen..., errug mooi (vooral de achterkant) vind ik.





    Uploaded with ImageShack.us

  16. #641

    Standaard

    De binnenkant is ook erg mooi! Hoe duur en waar als ik vragen mag? =)

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    De binnenkant is ook erg mooi! Hoe duur en waar als ik vragen mag? =)
    Bij deze ebay verkoper. Bij yesasia hebben ze ook de Taiwan, Korea, en China uitgave, die trouwens allemaal hetzelfde zijn, alleen noemen ze het geen steelbook maar steel box enzo.
    Maar deze is toch "goedkoper" !

  18. #643

    Standaard

    Wishmaster en Wishmaster 2! Vind ze wel appart vanwege de opzet en de kleuren.
    (Regio 2 Duitsland)








    Uploaded with ImageShack.us

    En ik heb The Devil's Rejects ook nog gekocht bij die BV shop. (vorige keer niet zien liggen> brilletje??)
    Laatst aangepast door Morlock : 04-06-2010 om 21:14

  19. #644

    Standaard

    Hoe kan je met zekerheid als iets een steelbook is? Ik denk dat er hier 1 naast me liggen heb... als ik de barcode ingeef in dvd profiler wordt het niet teruggevonden, vond het een beetje raar dat deze nog niet in het systeem zat.
    Het gaat om "True Romance" van Quentin Tarantino, in het steelbook overzicht vind ik hem ook niet terug...

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dreamerke Bekijk bericht
    Hoe kan je met zekerheid als iets een steelbook is? Ik denk dat er hier 1 naast me liggen heb... als ik de barcode ingeef in dvd profiler wordt het niet teruggevonden, vond het een beetje raar dat deze nog niet in het systeem zat.
    Het gaat om "True Romance" van Quentin Tarantino, in het steelbook overzicht vind ik hem ook niet terug...
    Als er in de Steelbook zelf het logo van Steelbook met de naam van de website is terug te vinden, heb je te maken met een echte Steelbook! Bv de foto's hierboven van Morlock, vind je het logo gelijk boven de DVD's, rechterkant van de Sb, linksonder

    True Romance heb ik ook als Steelbook, dus grote kans dat het dezelfde is!



    Verder gisteren een best wel zeldzame uitgave binnengekregen...Terminator 2 Steelbook met Jacket, nummer 5 van de 5!


  21. #646

    Standaard

    Ah dan is het volgens mij toch geen echte steelbook... er staat wel een website aan de binnenkant maar ernaast staat er "ironpack"

    Nu ja ziet er leuk uit in ieder geval, en mooier dan andere metal cases die ik heb, deze kan ik tenminste mooi openplooien

  22. #647

    Standaard Zodiac Steelbook?

    Weet iemand toevallig of eBay item 350281492715 ook echt een Steelbook is? Ik zie een Duitse editie van Zodiac niet in de 'definitieve' Steelbook-lijst op dit forum staan, maar daar staan er wel meer niet tussen. De foto van de veiling biedt onvoldoende zekerheid, daar de typerende zijkant van de case niet te zien is.

    Alvast bedankt!

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Weet iemand toevallig of eBay item 350281492715 ook echt een Steelbook is? Ik zie een Duitse editie van Zodiac niet in de 'definitieve' Steelbook-lijst op dit forum staan, maar daar staan er wel meer niet tussen. De foto van de veiling biedt onvoldoende zekerheid, daar de typerende zijkant van de case niet te zien is.

    Alvast bedankt!
    Ik heb deze zelf ook en het is een echte Steelbook. Bij die van mij zat ook een heel boekwerk, wel in het Duits, maar wel leuk =)

  24. #649

    Standaard

    Hoeveel zou ik maximum bieden op de "Blood & Chocolate" Steelbook? Wil op internet niet meer betalen dan als ik hem in de winkel zou bestellen

  25. #650

    Standaard

    Waarom bieden, kijk je ook naar de verzendkosten? Je kan hem zo kopen op ebay en marktplaats voor 9,69 incl. verzending, nog gesealed ook.

Pagina 26 van 34 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •