Pagina 27 van 34 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 828 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Ik heb de Bood & Chocolate Steelbook bij de FRS wel 's zien liggen bij de 3 voor €25...Dus zo'n €8 voor een nieuw exemplaar. Als je daarvan uitgaat, moet je hem op Marktplaats (of op Ebay) voor zo'n €6 moeten krijgen. Mijn voorkeur gaat uit voor Marktplaats voor NL Steelbooks, omdat "die mensen" niet weten wat er voor betaald wordt, terwijl op Ebay vaak een hogere prijs wordt gevragd, aangezien deze Steelbook alleen in NL verkrijgbaar is!

  2. #652

    Standaard

    Vandaag mijn eerste echte steelbook gekocht, Unknown voor €1,90

  3. #653

    Standaard

    Nog even en we kunnen al onze gewone DVD en BD films in eigen Steelbooks gaan doen Release 25 juli. Ik heb er máár +/- 500 nodig:wallbash:

    Tuurlijk weer @ Amazon.de


    Uploaded with ImageShack.us

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Nog even en we kunnen al onze gewone DVD en BD films in eigen Steelbooks gaan doen Release 25 juli. Ik heb er máár +/- 500 nodig:wallbash:

    Tuurlijk weer @ Amazon.de


    Uploaded with ImageShack.us
    Hoe stom

  5. #655

    Standaard

    Deze 2 gisteren binnen gekregen!!
    Ik had natuurlijk geen tijd.., wedstrijd kijken en een overwinning vieren, vuvuzelaaaaaa!!!

    Anyway, gekocht via Ebay
    Death Proof had een klein deukje (wist ik) in de achterkant maar die kon ik eruit drukken en Planet Terror is nog sealed.









  6. #656

    Standaard

    ^^Wat is de losse DVD die er bij ligt?

    Voor de geinteresseerden...Bij de FRS kan je nu Star Trek, Watchmen en Transformers 2: Revenge of the Fallen Steelbook kopen voor €10! Harry Potter and the Half Blood Prince (Blu-ray) is ook in prijs verlaagd, nu voor €15...Verder zag ik nog Outlaw en Runnin Scared liggen voor €5.

    Onlangs binnengekregen: Donnie Darko & Southland Tales in een mooie embossed Steelbook!

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    ^^Wat is de losse DVD die er bij ligt?
    Hoort bij Death Proof. Het is een bonus dvd met 25 minuten "extra" extra's (scenes/commentaar enz.) van beide films, zit ook bij Planet Terror.

    (Donnie Darko is trouwens een gave film, jammer dat er geen apparte Steel van is, Soutland Tales vind ik zelf wat minder. Staat wel op mijn wishlist! Komt er ooit wel een keer in.)

  8. #658
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht



    Inmiddels is er een persbericht over Sherlock Holmes uitgekomen. Geen 2-disc versie voor NL.

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...ment&Itemid=54

    Of deze 2-disc steelbook is geschrapt. Of hij wordt achter de hand gehouden, voor de toekomst.
    Update: blijkbaar is deze versie toch uitgekomen. Alleen vooralsnog te vinden bij de FRS.

    http://www.freerecordshop.nl/films/s...-5051888050354

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Update: blijkbaar is deze versie toch uitgekomen. Alleen vooralsnog te vinden bij de FRS.

    http://www.freerecordshop.nl/films/s...-5051888050354
    Ik zoek deze steelbook in Blu-Ray, maar ik vind hem niet meteen, is hij te verkrijgen? En is dit misschien een Steelbook? http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...226&sku=303057

  10. #660
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ik zoek deze steelbook in Blu-Ray, maar ik vind hem niet meteen, is hij te verkrijgen? En is dit misschien een Steelbook? http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...226&sku=303057
    Da's geen steelbook. Deze wel met NL subs.

    http://www.amazon.de/Sherlock-Holmes...8696875&sr=8-5

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Da's geen steelbook. Deze wel met NL subs.

    http://www.amazon.de/Sherlock-Holmes...8696875&sr=8-5
    Bedankt Ik kijk wel even of ik dit Duits begrijp, ik hou ook niet zo van Amazon, maar ik koop het waarschijnlijk wel, bedankt!

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Update: blijkbaar is deze versie toch uitgekomen. Alleen vooralsnog te vinden bij de FRS.

    http://www.freerecordshop.nl/films/s...-5051888050354
    Maar is het een echte Steelbook? Heb hem zelf nog niet zien liggen bij de FRS...

  13. #663

    Standaard

    Binnen; The Curious Case Of Benjamin Button. Samen met de BD Steelbook van The Hurt Locker (zie BD Steelbook topic).
    Het is de HongKong versie (reg. 3) .











  14. #664

    Standaard

    De achterkant van "The Curious Case of Benjamin Button" moest de voorkant zijn... zo mooi!

  15. #665

    Standaard

    Ik heb mijn nieuwe steelbook binnengekregen: The Wolfman!
    Hij heeft een zeer mooie voorkan, de achterkant is gewoon de informatie, hij is mijn derde steelbook, maar ik doe het rustig aan, ik koop alleen de films die ik echt goed vind, en die niet in collectors item te vinden zijn

    Als je wil neem ik wat foto's van de steelbook, en van mijn Wanted steelbook wil ik ook wel, je zegt het maar

  16. #666

    Standaard

    Ehh...hm, ik heb weer een paar Steelbooks overgenomen (met dank aan een forum member) De meeste zijn nog gesealed.







    Non-Steelbooks. Chocolate is een Ironpack en de andere 3 zijn Metalcases


    En deze 4 + Hitman (Steelbooks) + Chocolate n-s stonden bij FR shop in de 5 euro bak. Prettig meevallertje/(foutje? van die FR.)


    Lijstje is weer updated. Denk dat ik nu maar een time-out neem
    Laatst aangepast door Morlock : 25-07-2010 om 08:50

  17. #667

    Standaard

    Eindelijk de 300 Steelbook gekregen die ik wilde
    Zo vind ik Steelbooks het mooist geen overbodige blabla alleen maar Art.

    300 (R3 Korea)




  18. #668

    Standaard

    Onderste 4 + Hitman (Steelbooks) + Chocolate n-s stonden bij FR shop in de 5 euro bak. Prettig meevallertje/(foutje? van die FR.)
    Ik wil ook een 5 euro bak in België, toch in Kortrijk, in de winkel zelf heb ik nog nooit een Steelbook gevonden.

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ik wil ook een 5 euro bak in België, toch in Kortrijk, in de winkel zelf heb ik nog nooit een Steelbook gevonden.
    Het verschilt wekelijks wat ze hebben bij FRS. Gisteren vond ik nog Saw 4, voor €6,- die stond er vorige week nog niet. Dus regelmatig blijven kijken zou ik zeggen Ook bij een Blokker in je buurt kijken kan wat opleveren.

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Het verschilt wekelijks wat ze hebben bij FRS. Gisteren vond ik nog Saw 4, voor €6,- die stond er vorige week nog niet. Dus regelmatig blijven kijken zou ik zeggen Ook bij een Blokker in je buurt kijken kan wat opleveren.
    Blokker? Ik zal zeker eens kijken! Bedankt

  21. #671

    Standaard

    Bij de FRS hebben ze inderdaad nu een aantal Steelbooks voor €5 (wo Outlaw, Basic en nog meer). NIet echt de topfilms, maar wel leuke films om te hebben, en voor die prijs =) Bij de MM Arnhem hebben ze ook een heelboel Steelbooks voor 5/6 euro, waaronder Saw 3, Saw 4, The Exorcist (2 versies) en nog wat. De Boekenvoordeel is ook een winkel om in de gaten te houden!

    Zelf onlangs binnengekregen: Highlander Immortal Edition en Léon (oude die ik al had was beschadigd). Net via Ebay Appleseed Ex Machina. Verder doeik het iets rustiger aan, aangezien er straks grote (en dure) tijden komen voor de BLu-ray Steelbooks!

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Bij de FRS hebben ze inderdaad nu een aantal Steelbooks voor €5 (wo Outlaw, Basic en nog meer). NIet echt de topfilms, maar wel leuke films om te hebben, en voor die prijs =) Bij de MM Arnhem hebben ze ook een heelboel Steelbooks voor 5/6 euro, waaronder Saw 3, Saw 4, The Exorcist (2 versies) en nog wat. De Boekenvoordeel is ook een winkel om in de gaten te houden!

    Zelf onlangs binnengekregen: Highlander Immortal Edition en Léon (oude die ik al had was beschadigd). Net via Ebay Appleseed Ex Machina. Verder doeik het iets rustiger aan, aangezien er straks grote (en dure) tijden komen voor de BLu-ray Steelbooks!
    Maar in de Belgische frs vind ik geen steelbooks heur ..

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ik wil ook een 5 euro bak in België, toch in Kortrijk, in de winkel zelf heb ik nog nooit een Steelbook gevonden.
    In Kortrijk ga je toch gewoon naar de Saturn? Daar hebben ze waarschijnlijk wel steelbooks, ik heb er 1 aan de kassa meegedaan aan €1,90...
    En in het gewoon assortiment zullen er ook wel verscheidene liggen die de helft goedkoper zijn dan in de FRS (die is echt een heel pak duurder als je de prijzen eens naast elkaar zet)

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Ehh...hm, ik heb weer een paar Steelbooks overgenomen (met dank aan een forum member) De meeste zijn nog gesealed.
    Welke uitvoering is dat van Lady Vengeance? en waar heb je `m vandaan?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dreamerke Bekijk bericht
    In Kortrijk ga je toch gewoon naar de Saturn? Daar hebben ze waarschijnlijk wel steelbooks, ik heb er 1 aan de kassa meegedaan aan €1,90...
    En in het gewoon assortiment zullen er ook wel verscheidene liggen die de helft goedkoper zijn dan in de FRS (die is echt een heel pak duurder als je de prijzen eens naast elkaar zet)
    Serieus? Goddd, ik was gisteren nog in de K :S Damn
    Maar ik zal er wel nog eens raken van de vakantie! Thankss

Pagina 27 van 34 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •