Pagina 102 van 218 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 5442 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    Ik had de film besteld bij cdwow maar werd gecancelled.... Balen, lijkt me zeer de moeite waard. Dit schaduwspel doet me meteen denken aan The Third Man.

  2. #2527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik had de film besteld bij cdwow maar werd gecancelled.... Balen, lijkt me zeer de moeite waard. Dit schaduwspel doet me meteen denken aan The Third Man.
    De foto doet inderdaad aan The Third Man denken, maar toch is deze foto eigenlijk niet helemaal representatief voor de film vind ik. Ik zocht daarom eigenlijk nog een ander type foto. Voor mij blijven vooral de bevreemdende camerastandpunten bij. Interessante film is het in elk geval.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 23-03-2008 om 12:59
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #2528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik had de film besteld bij cdwow maar werd gecancelled.... Balen, lijkt me zeer de moeite waard. Dit schaduwspel doet me meteen denken aan The Third Man.
    The Trial (Le Proces) kun je voor onder de 10 euro krijgen bij bol.com
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  4. #2529

    Standaard

    Ik ga The Third Man zo maar eens kijken, laatst gekocht en nog nooit gezien.

  5. #2530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik ga The Third Man zo maar eens kijken, laatst gekocht en nog nooit gezien.
    Gezien de sfeer van dit soort films, laten ze zich het best 's avonds laat bekijken, vind ik tenminste
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #2531

    Standaard

    Haha oke, dan doe ik het andersom. Ga ik nu wat anders kijken en is deze vanavond aan de beurt.

  7. #2532

    Standaard

    Appleseed Ex Machina: Wederom een visueel en geluidsspektakel, alhoewel dit 2e deel me minder kon bekoren dan de 1ste Appleseed, mischien omdat daarvan de verhaallijn beter was dan dit 2e deel. 7/10

  8. #2533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Haha oke, dan doe ik het andersom. Ga ik nu wat anders kijken en is deze vanavond aan de beurt.
    Is een persoonlijke mening natuurlijk hè Maar ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Veel plezier alvast
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #2534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    Geloof wat die erop na hield (of iedergeval delen vanuit gebruikte) was Oosters Orthodox (grootste vorm van Christendom in Rusland enzo). Dat kettingtje wat die bij zich had, heeft die van een gevangene uit een Russische gevangenis gehad. En het kaartje wat die aan de prostituee gaf is een heiligen kaartje ook zeer gebruikelijk in de Oosters Orthodoxe kerk.

    Ik als Katholiek moet dat natuurlijk geweten hebben... :neutral: Dank u

  10. #2535

    Standaard

    Ga je schamen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #2536

    Standaard

    06/05 (2004)
    Mijn allereerste film van de Nederlandse filmmaker Theo van Gogh. Ik was blij dat er op de Nederlandse uitgave van DFW een ondertiteling aanwezig was. Want ik verstond het van tijd tot tijd echt niet. Vooral Thijs Römer was moeilijk te volgen. De film viel me in elk opzicht tegen. Wat probeert van Gogh met deze Nederlandse JFK te zeggen? Een samenzweringstheorie op de moord van Pim fortuin maar dan wel in een amusant jasje gestoken. Ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat deze film geen spanning had. Dat de film veels te lang duurde, leek soms nergens naartoe te lopen. Het eerste halfuur heeft de film niet eens het verhaal waar het uiteindelijk over ging. Het acteerwerk werd nergens boeiend gehouden, een beetje teksten opzeggen, tja dat kan gewoon iedereen. Het gekozen lied dat aan het begin en het einde werd afgespeeld vond ik nogal afgezaagd klinken. En dan het verlossende einde wat kwam dat als een verademing!

    Of dit mijn laatste film wordt van Theo van Gogh weet ik niet. Want ik heb geen enkele behoefte om zo zijn hele oeuvre af te gang. Om te concluderen dat ik weer eens alleen sta in me mening om te kunnen zeggen dat het een regisseur was van niets. Er staan drie films van hem op de planken van Hollywood om te remaken daar ben ik dan wel benieuwd naar. Interview, Blind Date en deze. Eens kijken wat die Amerikanen ermee doen kan niet veel slechter dan deze film. 4.0

    Revolver (2005)
    Ik was op de hoogte dat Guy ritchie’s Revolver slecht was maar niet zo slecht. Heb zelfs getwijfeld om hem naar een half uur uit te zetten zo slecht vond ik hem. Heb tot nu toe in me leven veel slechte drab gezien van romkoms zonder koms tot films met niet eens een verhaallijn. Maar deze film sloeg alles! Het ging geen enkele kant op en dat met een dergelijke cast. Ik heb Jason Statham nog nooit zo slecht zien acteren en die voice-over van hem vind ik de meest vreselijke van al de films die ik to nu toe heb gezien. Inhoud en vorm waren duidelijk niet met elkaar eens in de film en het schuurt dan overal. Daarbij duwt Ritchie ook nog eens naar de helft een psychologisch verhaallijn erbij en bij mij begonnen de stoppen redelijk door te slaan. Dus een film die verstandelijk het vermogen heeft van een kleinkind, zo afstandelijk blijft als een chimpansee en de oppervlakkigheid had als zijn vorige film Swept Away. Guy Ritchie heeft waardig zijn dieptepunt bereikt! Gefeliciteerd. 2.0

  12. #2537

    Standaard

    Wat een laag cijfer voor 06/05, die film viel mij echt alles mee en vond ik zeer vermakelijk!

  13. #2538

    Standaard

    Vandaag in de bios 10,000 BC gezien,

    Prima film vondt ik zelf, (Zeer onderhoudend, leuk verhaal en eigenlijk nergens saai)

    Zal thuis je sub goed aan het werk zetten vermoed ik zo, vanwege de mammoets in de film

    Krijgt van mij een VETTE 8.

    Groet BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  14. #2539

    Standaard

    Grappig.....deze film wordt zo'n beetje unaniem door elke critici de grond ingeboord. Van de mensen die hem in de bios hebben gezien ben je de enige die positief is....een 8 zelfs... De eerste die er een goed woord over heeft.

  15. #2540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Grappig.....deze film wordt zo'n beetje unaniem door elke critici de grond ingeboord. Van de mensen die hem in de bios hebben gezien ben je de enige die positief is....een 8 zelfs... De eerste die er een goed woord over heeft.
    Voorstukjes op tv gaven mij het , pfffffff daar heb je weer zo'n film met nep special effects (mbt de sabeltand tiger, mamoets en de "reuzen kippen") maar ze zijn behoorlijk GOED gemaakt moet ik zeggen ....

    Ik was nog voorzichtig met m'n 8 ! (M'n vrouw kon de film zelfs waarderen, en dat wil heeeeeeeel wat zeggen, zij is meer zo'n 27 Dresses, Enchanted en The devil wears Prada type )

    Van mij mogen die zogenaamde "Critici" dan onderbouwen waarom ie zo de grond in geboord zou moeten worden.
    Zij moeten eens proberen een film door de ogen van een normale filmliefhebber te bekijken. Een film beoordelen op "dingen die niet kunnen, of gebeurd/geweest zijn" is mij iets te makkelijk, een beetje fantasie is niet verkeerd. In welke film gebeuren alleen maar dingen die kunnen ? "Perfume, Story of a murderer" vondt ik ook geweldig maar het kan ook bepaald niet, of toch ?

    Of maken ze een hobby van het vinden van negatief commentaar (want anders ben je wellicht een slechte critici) ? Je hebt immers niet gestudeerd als je niet ziet (of wilt zien) dat een film historisch niet correct is, of het verhaal cliché is, of , of , of ........ Laat het maar aan de kijker over, dan heb je nog meningsverschillen genoeg

    Gisteren iemand gesproken die wist te vertellen dat lcd beter was dan plasma, toen ik zei "Nou , vertel waarom" Uh ja, dat weet ik niet .... Haha geweldig vindt ik dat altijd
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 23-03-2008 om 19:11
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  16. #2541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    06/05 (2004)
    Mijn allereerste film van de Nederlandse filmmaker Theo van Gogh. Ik was blij dat er op de Nederlandse uitgave van DFW een ondertiteling aanwezig was. Want ik verstond het van tijd tot tijd echt niet. Vooral Thijs Römer was moeilijk te volgen. De film viel me in elk opzicht tegen. Wat probeert van Gogh met deze Nederlandse JFK te zeggen? Een samenzweringstheorie op de moord van Pim fortuin maar dan wel in een amusant jasje gestoken. Ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat deze film geen spanning had. Dat de film veels te lang duurde, leek soms nergens naartoe te lopen. Het eerste halfuur heeft de film niet eens het verhaal waar het uiteindelijk over ging. Het acteerwerk werd nergens boeiend gehouden, een beetje teksten opzeggen, tja dat kan gewoon iedereen. Het gekozen lied dat aan het begin en het einde werd afgespeeld vond ik nogal afgezaagd klinken. En dan het verlossende einde wat kwam dat als een verademing!

    Of dit mijn laatste film wordt van Theo van Gogh weet ik niet. Want ik heb geen enkele behoefte om zo zijn hele oeuvre af te gang. Om te concluderen dat ik weer eens alleen sta in me mening om te kunnen zeggen dat het een regisseur was van niets. Er staan drie films van hem op de planken van Hollywood om te remaken daar ben ik dan wel benieuwd naar. Interview, Blind Date en deze. Eens kijken wat die Amerikanen ermee doen kan niet veel slechter dan deze film. 4.0

    Revolver (2005)
    Ik was op de hoogte dat Guy ritchie’s Revolver slecht was maar niet zo slecht. Heb zelfs getwijfeld om hem naar een half uur uit te zetten zo slecht vond ik hem. Heb tot nu toe in me leven veel slechte drab gezien van romkoms zonder koms tot films met niet eens een verhaallijn. Maar deze film sloeg alles! Het ging geen enkele kant op en dat met een dergelijke cast. Ik heb Jason Statham nog nooit zo slecht zien acteren en die voice-over van hem vind ik de meest vreselijke van al de films die ik to nu toe heb gezien. Inhoud en vorm waren duidelijk niet met elkaar eens in de film en het schuurt dan overal. Daarbij duwt Ritchie ook nog eens naar de helft een psychologisch verhaallijn erbij en bij mij begonnen de stoppen redelijk door te slaan. Dus een film die verstandelijk het vermogen heeft van een kleinkind, zo afstandelijk blijft als een chimpansee en de oppervlakkigheid had als zijn vorige film Swept Away. Guy Ritchie heeft waardig zijn dieptepunt bereikt! Gefeliciteerd. 2.0
    Meen je dat nou echt over Revolver? Ik vond die film echt niet slecht, wel minder als ze andere 2, maar toch nog steeds een goede film. Het was gewoon heel anders dan Snatch en Lock Stock.

  17. #2542

    Standaard

    Bruce Lee. Dat meen ik heel erg en zo te zien stond ik niet alleen in mijn mening dit keer. Net nog gezien:

    School for Seduction (2004)

    Een niet al te moeilijke film met een nog altijd heerlijke Kelly Brook. Hoe Steven Seagal haar heeft kunnen verleiden in de jaren ‘’80 weet ik niet. Maar hij had wel eventjes een pracht van een vangst in handen. Ik weet niet goed wat ik over deze film moet schrijven buiten dat het allemaal wel heel erg gericht is voor de dames onder ons. Dus een film die ik puur alleen keek vanwege Madame Brook.

  18. #2543

    Standaard

    The Human Condition - The Road to Eternity (part 2)

    Kaij zal toch het leger inmoeten door zn optreden in de ertsmijn. Hij wordt naar een trainingskamp gestuurd en zal gescheiden zijn van zn vrouw. In het kamp gaat het er niet zachtzinnig aan toe. En ook in het kamp komt Kaij op voor de zwakkeren. Door zn meerdere en de veteranen in het kamp wordt ie wel gezien als een "rooie". Toch krijgt hij de leiding over een aantal recruten die hij zonder lijfstraffen wil klaarstomen voor de oorlog.

    Ik zag zeker overeenkomsten met Kubrick's Full Metal Jacket, dat ook uit twee delen bestaat; het kamp en de echte oorlog. Ook in The Road to Eternity wordt een recruut zo vernederd en afgemat dat het leidt tot zelfmoord. Kaij overweegt zelfs te deserteren om uit de hel dat het leger heet te ontsnappen. Kaij, gespeeld door Tatsuya Nakadai (oa van Harakiri) krijgt in dit deel nog meer karakterontwikkeling. Zeer sterk acteerspel.

    Het laatste gedeelte van de film speelt zich af aan de frontlinie, als de russen Mantsjoerije willen binnen vallen. Bij vlagen deed dit gedeelte me denken aan Fires on the Plain met zn desolate oorlogslandschappen. Met recht een prachtig epos. Eenmaal in deze filmreeks en je kan niet anders doen dan meegezogen worden met het verhaal. Een rijke aanvulling aan mn collectie. Het beeld lijkt minder te "flikkeren" en oogt erg strak. Een klein minpuntje is dat er een paar keer in de film de ondertiteling wegvalt. Dit gaat hooguit om een paar zinnen maar toch jammer. Nog een deel te gaan dat het sluitstuk zal vormen van The Human Condition. Prachtige filmreeks!!

  19. #2544

    Standaard

    Volgens mij werd de box een tijdje geleden massaal ingeslagen. Ik zie er weinig van voorbij komen hier. Laat de lange speelduur je niet weerhouden aan de filmserie te beginnen!! Ik ben namelijk wel benieuwd hoe anderen The Human Condition ervaren....

  20. #2545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    06/05 (2004)
    Ik vond dit ook een oninteressante film, maar ik was wel heel erg onder de indruk van de mini serie Najib en Julia. Hoewel daar dezelfde kritiek voor geldt als jij bij 06/05 opnoemde (dialogen, acteerwerk) vond ik het verhaal sterk genoeg om op te blijven letten, hoewel de afwijkingen van het hoofdplot af en toe een beetje ongeloofwaardig worden.
    De rest van zijn oeuvre doet me niks, het lijkt overigens ook erg op elkaar.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #2546

    Standaard

    Gion Bayashi
    Mooi en meeslepend relaas over een jong meisje dat na de dood van haar moeder op zoek gaat naar werk en onderdak in een geisha huis.
    Mizoguchi geeft ons een kijkje in de wereld van de geisha`s en laat zien dat hun leven zeker niet over rozen gaat. Ze worden prachtig neer gezet door met name Ayako Wakao, die geweldig is in de hoofdrol als Eiko. Het verhaal is meeslepend met een paar mooie emotionele momenten, vooral als Eiko`s vader in het stuk voorkomt.
    Helaas vond ik het einde een beetje tweeslachtig. Aan de ene kant een beetje abrupt en afgeraffeld overkomen, aan de andere kant was het wel "toepasselijk".
    Van de 3 Mizoguchi`s die ik tot nu toe heb gezien was dit niet de beste maar hij smaakt zeker naar meer.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #2547

    Standaard

    Robinson Crusoe, Rob Hardy (1997)
    Ik vond vroeger het boek erg goed, en was dus benieuwd naar deze verfilming. Wat een teleurstelling! De film is werkelijk lachwekkend slecht. Bovendien is er vrijwel niets van het boek overgebleven, en dan toch de de film de titel geven: Daniel Defoe's: Robinson Crusoe. De DVD-release is dan wel weer consistent met de film, namelijk een lelijke hoes, geen menu noch extra's en een matige beeldkwaliteit. Blijf hier ver van weg! 4,0

    Shattered Glass
    , Billy Ray (2003)
    Hayden Christensen heeft me eindelijk eens weten de overtuigen als journalist die het overgrote deel van zijn artikelen voor The New Republic heeft verzonnen. Hoewel het al bekend is hoe het af gaat lopen, is de film toch spannend. De echte meerwaarde zit 'm echter in het unieke inkijkje in de wereld van het journalisme, en het proces van het schrijven van een stuk tot de plaatsing. De moeite waard. 7,3

    The Hudsucker Proxy
    , Joel Coen (1994)
    De absurde humor van de Coens, je moet ervan houden. The Big Lebowski vind ik geweldig, maar deze komedie wist me helaas minder te bekoren. De film heeft zijn momenten en de cast doet haar werk behoorlijk. Voornamelijk Jeniffer Jason Leigh is goed op dreef als reporter. Het concept (eigenaar pleegt zelfmoord, aandeelhouders stellen nietsnut aan om aandelenkoersen te laten dalen en het de aandelen goedkoop op te kopen), is in het begin leuk, maar gaat op den duur vervelen. Leuk voor een keertje. 6,8

    Raging Bull
    , Martin Scorsese (1980)
    Volgens velen de beste film van Scorsese. Bijzonder is de film zeker, maar op emotioneel vlak wist die me niet te raken. De keuze voor zwart/wit begrijp ik ook niet zo goed, zou iemand me hier misschien meer over kunnen vertellen? Wel is het camerawerk briljant als vanouds en verdient ook de editing een vermelding. De boksmatches zijn ongeëvenaard. DeNiro overtuigt als een van de meest onsympathieke hoofdrolspelers ooit en Pesci doet zijn standaard rol nog eens overtuigend over. Een zeer sterke film, maar voor mij geen meesterwerk. 8,2

    The Spiderwick Chronicles
    , Mark Waters (2008 )
    Sinds LOTR is fantasy weer helemaal in, en deze film weet zich redelijk te onderscheiden. De SFX zijn zéér overtuigend en Freddie Highmore speelt een onwijs knappe dubbelrol, waarbij hij twee totaal verschillende karakters (tweelingbroertjes), overtuigend neerzet. Helaas is de film toch wat meer een kinderfilm dan ik vooraf verwacht had, waardoor het nergens spannend wordt en het verhaal suikerzoet is met een cliché einde. De moeite waard om met de hele familie heen te gaan en daarnaast voor die hard fantasy fans, maar je de film wel zien voor wat het is: een familiefilm. 7,0

    Numb
    , Harris Goldberg (2007)
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit: Matthew Perry kan acteren! Hij speelt overtuigend een man met een personality disorder. De film is lekker minimalistisch gebracht, waardoor de focus op het acteerwerp en het verhaal ligt. Met name de ontoereikende psychiaters zijn vermakelijk. Lynn Collins zorgt tevens voor een van de interessantste verhaallijnen, doordat ze een relatie begint met Perry's personage. Helaas kruipt de film niet onder de huid en durft het niet dieper te graven of een duidelijk statement te maken, waardoor het snel weer vergeten is. 6,5

    The Virgin Suicides
    , Sofia Coppola (1999)
    Lost in Translation behoort tot mijn favoriete films, en ik was dan ook benieuwd naar dit gelauwerde debuut van Sofia Coppola. Ze bevestigt weer eens dat ze een filmmaakster is die de nadruk legt op sfeer, en ook hier wordt dit weer sterk neergezet. Ook de cast is overtuigend, waarbij vooral James Woods en Kathleen Turner verrassen als de ouders van de dochters met zelfmoordneigingen. Als geheel overtuigt de film toch niet helemaal. Het is niet helemaal duidelijk wat nu precies de boodschap is en het wat interessanter geweest als er meer ruimte was gereserveerd om diepgang aan de personages te geven. Waarschijnlijk een gevolg van teveel personages en te weinig tijd. 6,8

    The Corporation
    , Mark Achbar (2003)
    Deze documentaire van bijna 2,5 uur reflecteert op de macht die organisaties hebben in onze gemeenschap. De medische diagnose van de onderneming als persoon is doeltreffend, deze blijkt zich te gedragen als een psychopaat. De hoeveelheid informatie is overweldigend en sommige case studies zijn erg interessant. Is het bijvoorbeeld juist om marketing rechtstreeks te richten op kinderen die vervolgens gaan zeuren bij hun ouders? Is het juist dat een bedrijf patent legt op drinkwater of zelfs op levende organismen zoals een gemodificeerde rat? Jammer genoeg kon men de schaar niet vinden en duurt het allemaal te lang. Het grootste manco is echter de enorme eenzijdigheid. Als ik deze docu mag geloven zijn bedrijven door en door slecht en wordt het tijd dat we met zijn allen het kapitalisme afzweren en het communisme omarmen. Maar als je daar doorheen kunt kijken, is het geheel nog steeds de moeite waard. 7,3
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 24-03-2008 om 09:17
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #2548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Volgens mij werd de box een tijdje geleden massaal ingeslagen. Ik zie er weinig van voorbij komen hier. Laat de lange speelduur je niet weerhouden aan de filmserie te beginnen!! Ik ben namelijk wel benieuwd hoe anderen The Human Condition ervaren....
    Heb hem ook gekocht toen (maar pas na drie maanden ontvangen), en hoewel de speelduur me nogal tegenstaat nodigen jouw stukjes wel uit tot het kijken van de reeks. Zal eens kijken of ik hem binnenkort eens ergens tussen kan proppen. Ben in ieder geval benieuwd.

  24. #2549

    Standaard

    Daredevil DC
    Ik heb de gewone versie niet gezien maar daar deden behoorlijk matige verhalen over de ronde. Met een half uur aan extra's scènes (waaronder een heel nieuw subplot) was de DC van Daredevil voor mij een toffe film.
    De vechtscènes zijn snel, hard en worden goed in beeld gebracht en hoewel Ben Affleck niet mijn favoriete acteur is voor dit soort rollen doet hij zijn werk als gekwelde superheld goed. De rest van de acteurs, op Michael Clark Duncan na, zijn redelijk maar worden nergens echt bijzonder.
    Voor het verhaal hoef je deze film uiteraard niet te bekijken, maar bij mij gaat deze versie de kast in als uitstekende superheldenverfilming.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #2550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Daredevil DC
    Ik heb de gewone versie niet gezien maar daar deden behoorlijk matige verhalen over de ronde. Met een half uur aan extra's scènes (waaronder een heel nieuw subplot) was de DC van Daredevil voor mij een toffe film.
    De vechtscènes zijn snel, hard en worden goed in beeld gebracht en hoewel Ben Affleck niet mijn favoriete acteur is voor dit soort rollen doet hij zijn werk als gekwelde superheld goed. De rest van de acteurs, op Michael Clark Duncan na, zijn redelijk maar worden nergens echt bijzonder.
    Voor het verhaal hoef je deze film uiteraard niet te bekijken, maar bij mij gaat deze versie de kast in als uitstekende superheldenverfilming.
    Vond Michael Clark Duncan goed, maar vlak Collin Farrell ook zeker niet uit. Vond hem ook goed bezig in deze film.

Pagina 102 van 218 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •