Pagina 201 van 218 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.001 tot 5.025 van 5442 worden weergegeven.
  1. #5001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vampyr
    Wat een film. Dreyer wilt blijkbaar niets te maken hebben met de geldende regels van cinema. Een verhaal dat niet op een "normale" manier verteld wordt, een prachtige, frisse en vernieuwende camera voering. Maar het beste aan de film vond ik de creepy, spookachtige, benauwende sfeer die de film oproept.

    8,5/10
    Heb deze 15 jaar geleden gezien (tering ik wordt echt een ouwe zak) en hij staat mij nog steeds bij, bv de scene met die man die bezig is met zijn schop... brrrr...

    DEMONOID: MESSENGER OF DEATH

    Do you believe there's a Hand?

    Niet erg noemenswaardige entree in het 'severed hand on the loose' subgenre waarin Satan zichzelf continu manifesteerd in een persoon die zijn hand verliest, zo verplaatst de prins der duisternis zichzelf. In die hand.

    Als ik hem was zou ik gewoon in de persoon blijven zitten

    6.0

    Trailer


  2. #5002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Hij is onderweg(al een tijdje trouwens) maar nu ben ik toch nog meer benieuwd naar deze film. Hoewel hij me meer iets voor een donkere winteravond lijkt als ik je recensie zo lees
    Goed bezig. Ik vond `m vandaag ook wel geschikt met dit bar slechte weer :razz:
    Als je `m binnen hebt en hebt bekeken, laat dan ff weten wat je er van vindt,ok? ben benieuwd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Heb deze 15 jaar geleden gezien (tering ik wordt echt een ouwe zak) en hij staat mij nog steeds bij, bv de scene met die man die bezig is met zijn schop... brrrr...
    Ook zo`n geweldige scene idd. En freaky as hell...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #5003

    Standaard

    ASSASSINIO AL CIMITERO ETRUSCO

    SCORPION WITH TWO TALES / MURDER IN AN ETRUSCAN CEMETERY

    Je zou zeggen, je zit geramt met Sergio Martino aan het roer van een door Ernesto Gastaldi geschreven plot en John Saxon en Paolo Malco op cellulloid en de score van Lucio Fulci's CITY OF THE LIVING DEAD en Dario Argento's SUSPIRIA

    Maar niets is minder waar

    Tis een rommelige giallo met bovennatuurlijke trekjes die idioot moeilijk te vinden is, misschien dat een dvdrelease de film nog wat kan opknappen maar hij is maar sporadisch boeiend

    Hij is gelukkig wel beter dan THE ETRUSCAN KILLS AGAIN

    6.5

    Trailer


  4. #5004

    Standaard

    Vandaag



    It Happened at the World's Fair (1963) - 6 / 10

    Mijn moeder heeft bijna een hele kast vol zitten met oude Elvis films op dvd, en toen ze vanavond eentje oplegde wou ik wel eens één ervan meezien. Het is zoals ik dacht, dun vrolijk verhaaltje die ondersteund wordt door prachtige nummers van Elvis en die natuurlijk zoals te verwachten een zoete happy ending heeft. Het stoorde me allemaal niet erg en vond het leuk om eens een Elvis film te zien, de andere ga ik zeker ook kijken al denk ik dat Elvis in zijn films niet veel nieuwe dingen te bieden heeft en waarschijnlijk altijd op zelfde routine werkt. Ahja, als de liedjes maar mooi zijn hé...
    BD (1243) What i Watch

  5. #5005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waarom geef je hem dan een cijfer?
    Nou heel simpel lijkt mij ,aangezien 1 voor mij het laagste cijfer is en deze film mij totaal niet kon boeien. Mischien had ik de film uit moeten zien om 'm goed te kunnen beoordelen maar ik had er na die 45 min. op zijn jolings geen kracht meer voor.

  6. #5006

    Standaard

    Filmzondag met TJ en Dennis:

    Poseidon (Wolfgang Petersen, 2006)
    Na Das Boot en The Perfect Storm is dit de derde big budget 'waterfilm' van de Duitser Petersen. Zijn remake van The Poseidon Adventure uit de jaren '70 is echter een onevenwichtige film. Het flinterdunne plot over het kapseizen van de plezierboot 'Poseidon' wordt niet geholpen door de ééndimensionale karakters. Waar het origineel nog met echte sets en macquettes werkte wordt er in deze film erg veel CGI gebruikt. Het ironische is echter dat de scenes die wél in een set zijn opgenomen veruit de beste en spannendste zijn. Als popcorn film is Poseidon nog wel enigszins genietbaar, maar als je enige vorm van diepgang verwacht in een film dan kan je deze film beter ver links laten liggen. ***


    Big Fish (Tim Burton, 2003)
    Het sprookje van Burton over het leven van Edward Bloom is alweer 5 jaar oud. In deze film hebben vader en zoon een slechte band, omdat vader alleen maar 'fantastische' verhalen vertelt en zoonlief zijn vader zo nooit echt leert kennen. Wanneer senior echter dodelijk ziek geraakt zijn de twee gedwongen om zich te verzoenen. Burton laat heden en verleden, fantasie en werkelijkheid naadloos in elkaar overlopen in een karakteristieke Burton film vol fantasie en kleur. Ook op het emotionele vlak weet deze film de juiste snaar te raken. ****


    Bullitt (Peter Yates. 1968 )
    Steve McQueen doet zijn bijnaam (the King of Cool) eer aan in zijn rol als ubercoole politieagent Frank Bullitt. Bullitt krijgt de opdracht om een kroongetuige te bewaken, maar als de beste man bij een aanslag om het leven komt gaat Bullitt op onderzoek uit. Puzzelstukje voor puzzelstukje komt hij achter de waarheid. Bullitt kent een weinig vernieuwd politieverhaal, maar de realistische portretering van het politiewerk alsmede dat van mensen in een ziekenhuis en mortuarium geven de film een waargebeurde look. Dit zie ik graag en als we dan ook nog eens een autoachtervolging hebben van een Dodge Charger door de heuvelachtige straten van San Fransisco dan ben ik verkocht! ****
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #5007

    Standaard

    Zelf gezien:

    Atonement (Joe Wright, 2007)
    Het is altijd fijn om een film die zien die op meerdere vlakken de middelmaat ontstijgt waardoor het totaalpakket het aanzien waard is. Het verhaal van een liefde die door een aantal catastrofale gebeurtenissen bruut uit elkaar wordt gerukt wordt op een non-lineaire wijze vertelt waardoor ik het beter kon waarderen. De beelden zijn werkelijk een lust voor het oog. Lange shots, veelal tracking shots, spatten (in 1080P) van het scherm af met als uitschieter het 6 minuten durende shot in Duinkerken. Ook de soundtrack mag er wezen en ik geloof zelfs dat de score een oscar won. Dit alles bij elkaar maakt Atonement een erg fijne film. Ik ben benieuwd geworden naar Pride and Prejuidice, kijken of die film van Wright ook (zo) goed is! ****½
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #5008

    Standaard

    The Happening

    Had een leuke film kunnen zijn. Het begon redelijk goed, maar toen de vriendin van Mark in beeld kwam zakte het hele niveau van de film in elkaar. Wat een wanprestatie van dat mens zeg, belachelijk! Ik zag laatst een grappige foto van alle emoties van Steven Segal, zoiets moeten ze ook van haar maken.
    Toen Mark met een plant ging praten zakte mijn broek zowat af, wat een ongelooflijk dom stukje film zeg.

    Ik heb Mark nog nooit zien spelen, dus dit was de eerste keer, maar echt warm werd ik er niet van.

    Hier had veel meer in gezeten, maar helaas heeft Night dit project goed verneukt door verkeerde mensen te casten en een slap verhaal te schrijven.

    3.0
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #5009

    Standaard

    The Ruins

    Een groepje vrienden besluiten tijdens een vakantie om met een Duitser een dagje mee te gaan. Deze weet nog wel een paar Mayatempels "off the beaten path". Eenmaal daar aangkomen worden ze niet vriendelijk ontvangen door de plaatselijke bevolking. Ze worden gedwongen om op de tempel te blijven. Wat blijkt......de tempel is vergeven van de vleesetende planten....bleeerghhhhh.

    Leuk tussendoortje. En weer eens wat anders. Nu wordt het jonge spul eens niet belaagd door seriemoordenaars of inteeltfreaks....nee.....dit maal nemen de planten en takken en bladeren en bloemen de horror voor hun rekening.

    Big Fish - Tim Burton - 2003

    Ik had weer eens iemand op bezoek en de speurtocht naar een geschikte film kon weer beginnen. De volgende eisen moesten van kracht zijn; wel Nederlandse ondertiteling, wel Engels gesproken, niet te oud....dus absoluut geen zwartwit en niet al te zwaar op de hand. Dus dit moderne sprookje er weer eens ingeflikkert.

    Burton vermengt het heden met het verleden en fantasie met werkelijkheid op een prachtige manier. Een zoon vind zijn vader maar nep omdat hij altijd van die fantastische verhalen vertelt en nooit eens de waarheid. Nu de man op zn sterfbed ligt is het zn laatste kans om zich met zn vader te verzoenen. Hij leert zn vader te accepteren voor wie hij is en ontdekt dat de essentie van zn verhalen altijd de waarheid bevatte. Ze werden alleen wat mooier verpakt.

    Ditmaal wist de film me wat meer te ontroeren, met neme door het prachtige acteerspel van Albert Finney. Billy Crudup vind ik ook een zeer prettig acteur. Die man mag van mij wel wat meer erkenning en grotere rollen krijgen. Zn film Jesus' Son is bv ook een topper.

    Af en toe vond ik de film een tikkeltje te zoet. Uiteraard past dat geheel in de sfeer van de film dus een echt terechte kanttekening is het niet.

  10. #5010

    Standaard

    Never Back Down - Jeff Wadlow - 2008

    Neem de cliches uit films als Rocky, Kickboxer, The Karate Kid..doe er een mespuntje Fight Club bij..trek een blik acteurs en actrices (Amber "Mandy Lane" Heard...rrrrrr) open, die het vooral van het uiterlijk moeten hebben en je krijgt dit prul...knokken is cool man!!

  11. #5011

    Standaard

    The Strangers (2008)
    Onontkoombaar om niet de raakpunten te zien tussen The Strangers en Ils. Waarbij Funny Games zelfs ook nog even om de hoek komt kijken. Maar Haneke versie is juist bedoeld tegen dit soort films. Vandaar dat de vergelijking dan ook weer in het niet raakt.

    Over de film zelf kan ik snel klaar zijn omdat de film op één schrikmoment na geen moment het gevoel had dat ik naar een serieus project zat te kijken. Daarvoor zat ik met teveel vragen in me achterhoofd die gewoonweg niet beantwoord werden. Vooral het koppel dat met problemen thuis komen vond ik nogal vreemd overkomen. Wat is er gebeurt op het feest dat ze in die stemming thuis komen? Tijdens dat ik dat afvroeg begonnen de vreemde mensen uit de titel van de film aan te kloppen. Vanuit daar raakt de regisseur helemaal de bedoeling kwijt want het wordt letterlijk een ‘dertien in een dozijn’ Slasher met een nogal geforceerd depressief einde. De regisseur heeft duidelijk niet goed genoeg gekeken naar de hier bovengenoemde voorbeelden. 5.0

    Alien³ (1992)
    De hele Alien reeks is niet voor mij weggelegd. Ik heb ze allemaal al eens gezien maar nog niet de DC die Fincer bedoeld had. Ook hier zat ik geen moment in de film omdat ik veels te nuchter ben voor dit soort horror in de ruimte. Daarbij heb je het beest dat alleen maar kwijlt waarbij ik meerdere malen dacht of die een zakdoekje nodig had. Als ik daar al geen schrik voor heb dan is het eigenlijk al gedaan met een horrorfilm.

    Hoewel de DC met zijn 140 minuten misschien stukken evenwichtiger is dan Theatrical Cut had ik het gevoel dat Fincher het allemaal net te lang rekt waarbij ik zelfs gewoon in slaap viel. Terwijl ik genoeg slaap achter de rug had. Enige positieve is het feit dat het eerste uur grotendeels besteed wordt voor de karakterontwikkeling. Ik vraag me af of Fincher ‘echt gelukkig’ is met zijn DC?! 5.0

  12. #5012

    Standaard

    Maschera del demonio, La (1960) a.k.a. Black Sunday a.k.a. The Mask of Satan - Mario Bava

    Tjongejonge.....dit is er weer eentje. Zo'n film die je bijna een cinematisch orgasme bezorgd. Van Mario Bava had ik alleen nog Blood and Black Lace en Danger; Diabolik gezien. Nu de prachtige box binnen is gekomen, wordt het tijd wat meer films van Bava te verslinden. Deze smaakt in ieder geval naar veel meer.

    De zwartwit beelden zijn adembenemend mooi. Prachtige kaders, de camera die meesluimerd met de onderwerpen, de zoom-ins.....heel mooi. De beeldkwaliteit vind ik echt uitmuntend. Zwart is echt pikzwart en geen krasje of andere storende elementen te ontdekken. De film is een echt Ghotisch verhaal met mist, begraafplaatsen, kastelen en landschappen met sinistere en dichtbegroeide takken.

    Het is al veel vaker gezegd maar deze film ademt zoveel sfeer uit en is een lust voor het oog. Veel memorabele scenes en als je goed kijkt zie dat ze zeer slim zijn opgebouwd. Er wordt zeer veel gesuggereerd (zoals het bereiden van een koets met hoge snelheid) zonder dat het nep overkomt. Dit is een film waarvan ik het audiocommentaar van Tim Lucas zeker eens ga beluisteren. Moet eerlijk zeggen dat ik me meer zat te vergapen aan de prachtige scenes dan dat ik het verhaal zat te volgen. Er worden in ieder geval twee verketterde figuren tot leven geroepen die op beestachtige wijze ter dood zijn gebracht. Uiteraard zinnen ze op wraak.

    Prachtige film die niets dan lof verdiend! Bava heeft met weinig middelen een prachtfilm afgeleverd, zeer bewonderswaardig. Ik kan niet wachten om de andere films uit de box te zien. Bij mn volgende bestelling bij Pacific zal ik de 2e box voegen. Hatchet for the Honeymoon zit in geen enkele box. Deze film lijkt me ook wel wat. Staat er nog een derde box in de planning? Anders deze titel wellicht eens los aanschaffen.

  13. #5013

    Standaard

    The Fly (David Cronenberg, 1986)
    Seth Brundle, een briljante maar excentrieke wetenschapper, geeft de journaliste Veronica Quaife de primeur voor zijn laatste uitvinden: een teleporter, waarmee materie verplaatst kan worden van de ene naar de andere plaats. Als hij zichzelf teleporteert vliegt er echter net een vlieg zijn capsule binnen. Hierna is Brundle niet langer dezelfde, en krijgt hij steeds meer eigenschappen van de vlieg. The Fly is na Videodrome de tweede horror classic van Cronenberg die ik zie en al vond ik persoonlijk The Fly al een stuk beter dan Videodrome ik ben er nu wel achtergekomen dat de oude films van Cronenberg niet echt iets voor mij zijn. Geef mij maar zijn nieuwe films als A History of Violence en Eastern Promises. The Fly heeft wel een sterke opbouw en een gezonde dosis humor, het einde werd mij echter allemaal wat erg over-the-top en ranzig. Acteerwerk van Jeff Goldblum en Geena Davis is trouwens wel erg goed. 7.0

    Heat (Michael Mann, 1995)
    Ter voorbereiding van The Dark Knigt heb ik Batman Begins en Heat nog eens herkeken. Nolan gaf namelijk aan voor zijn nieuwste film veel inspiratie te hebben gehaald uit dit meesterwerk van Michael Mann. Over Heat kan ik eingelijk verder kort zijn, deze film heeft alles wat een goede misdaad film in zich moet hebben. Een goed verhaal, sterke acteerprestaties, prachtig geschoten beelden en een lekkere soundtrack. Alle films van Mann vind ik goed te pruimen, maar Heat blijft toch nog een uitschieter. 9.0

    Batman Begins (Christopher Nolan, 2005)
    Ook deze film nog maar even herkeken voordat ik naar The Dark Knight ga. Nolan zet Batman weer terug op de kaart nadat Joel Schumacher deze franchise vakkundig om zeep had geholpen. Ditmaal een donkere, meer realistische aanpak. Visueel dik in orde, goede score, goede acteurs kortom heerlijke film! 8.3

    Hancock (Peter Berg, 2008 )
    Concept was aardig (een dronken superheld) evenals het begin van de film, maar dan slaat de film om en ook volledig de plank mis. Net als de trailer begint het allemaal als een aardige aktie-komedie, maar dan volgen er teveel tenenkrommende momenten waarin het drama de overhand krijgt. Voeg daar nog een paar hele onlogische en ongeloofwaardige momenten aan toe en er blijft maar een weinig van over. Net leuk genoeg om een keertje te zien en dat komt dan door het eerste half uur, echter zitten alle leuke momenten uit dat stuk ook in de trailer. 5.5

    Arrested Development S1 (Mitchell Hurwitz, 2003)
    Eindelijk weer een echt leuke serie gevonden. Je moet de flauwe humor kunnen waarderen, maar als dat het geval is dan zit je ook wel goed met Arrested Development. Enkele scenes zijn ronduit briljant te noemen. Helaas zijn er maar drie seizoenen gemaakt van deze serie, weet nu eigenlijk al dat ik er graag meer had gezien. Op naar het tweede seizoen! 8.0

  14. #5014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heat (Michael Mann, 1995)
    Ter voorbereiding van The Dark Knigt heb ik Batman Begins en Heat nog eens herkeken. Nolan gaf namelijk aan voor zijn nieuwste film veel inspiratie te hebben gehaald uit dit meesterwerk van Michael Mann. Over Heat kan ik eingelijk verder kort zijn, deze film heeft alles wat een goede misdaad film in zich moet hebben. Een goed verhaal, sterke acteerprestaties, prachtig geschoten beelden en een lekkere soundtrack. Alle films van Mann vind ik goed te pruimen, maar Heat blijft toch nog een uitschieter. 9.0
    Ow wist ik niet van dat inspiratieverhaal, ben wel benieuwd wat we daar terug van kunnen zien.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #5015

    Standaard

    THE HEADLESS EYES

    Niet spannend, niet onbedoeld grappig met gore die alleen voor de die hard splatterfans te pruimen is

    3.0


  16. #5016

    Standaard

    Vandaag een John Carpenter middagje gehouden, had ze allebei nog niet eerder gezien ( )

    The Thing
    Heerlijke splatter film met een Kurt Russel die ook hier weer net zo cool is als altijd. De effecten zijn geweldig en lekker goor uitgewerkt.
    Carpenter maakt van het verlaten Antartica goed gebruik van locatie om de spanning op de bouwen naar een spannende en enerverende climax.
    Ik heb genoten!

    8,0/10

    Halloween
    Dat ik deze nog nooit had gezien mag op zich nogal een schande genoemd worden, maar nu is daar eindelijk verandering in gekomen.
    Doordat ik deze nog nooit heb gezien maar wel zo ongeveer alle films die oa. door Halloween zijn geinspireerd (de Scream trilogie bv.) weet je precies wat je kunt verwachten en wanneer. Toch blijft de film de hele tijd ontzettend spannend, wat vooral door twee dingen komt: het feit dat je Michael Myers tot heel laat in de film niet volledig in beeld ziet en dus nogal wat aan de verbeelding van de kijker wordt over gelaten. Daarnaast zit je in bijna (behalve in een paar scenes op het einde) altijd in of op de huid van Myers in alle scenes dat hij een beeld is. In de openingsscene is dat natuurlijk briljant uitgevoerd, maar ook in de rest van de film werkt het goed en voel je je een soort voyeur die toekijkt bij het begaan van de moorden. Iets dat een geweldige spanning en een raar soort kick met zich meebrengt.
    Kortom: een geweldige film, en ongeloofelijk dat ik `m niet eerder heb gezien. Met recht één van de grootste horror klassiekers.

    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #5017

    Standaard

    Sarajevo my love

    Goede film, met goed spel van de acteurs. Je weet al snel welke richting de film op zal gaan. Toch weet de film te boeien.

    8/10
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #5018

    Standaard

    Ik kom net uit de bios en even gezien:

    Hancock: Leuke film, met de nodige humor, maar ook niet meer dan dat. Will Smith en Charlize Theron spelen hun rol goed, leuke feelgood movie. 7/10

    The Strangers: Deed me erg denken aan de film Them, maar een stuk minder spannend. In het gbegin zie je hun op een feestje en lijken vrolijk weg te gaan maar eenmaal thuis is de stemming een beetje bedrukt, wat is er gebeurd? Dat kom je dus gewoon niet te weten, want de film verandert dan naar een Thriller(horror wil ik het niet noemen) zonder enige verhaal enige duidelijkheid van waarom, wat zit er achter. Wat ik ook vreemd vond is dat op een gegeven moment de strangers hun masker afzetten maar dan worden de gezichten niet gefilmd waarom niet? Liv Tyler kon heel goed gillen verders maar een slechte thriller, waar er de laatste tijd al heel veel van zijn. 5.5/10
    Laatst aangepast door Wim S. : 22-07-2008 om 20:54

  19. #5019

    Standaard

    Shakespeare in Love

    Prachtige film, dat ik deze nog nooit eerder gezien had!

    8 / 10
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #5020

    Standaard

    Shakespeare in Love staat voor mij gelijk aan Titanic...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #5021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    The Thing

    8,0/10

    Halloween

    8,5/10
    Welkom bij de mannen!


    LOST BOYS: THE TRIBE

    THE LOST BOYS II

    Who ordered the stake!?

    Lichtelijk verbaasd toch wel dat dit een hele leuke film is die wat verwijzingen naar THE LOST BOYS heeft en niet zo aangenaam is als die film, maar ik heb me prima vermaakt. Simpel verhaaltje, jammer van de cgi (ze leren het nooit) en wat aardige oneliners van Feldman

    Leuk dat beide Corey's van de partij zijn voor deze sequel

    7.5

    Trailer


  22. #5022

    Standaard

    Psycho 2

    Deel een heb ik een tijdje geleden gekeken, en beviel me verassend goed! Dus vanavond deel 2 maar even opgezet! Hij word vaak een stuk slechter beoordeeld als deel 1, maar of dit terecht is? Oke het is geen hitchcock, het is geen orgineel verhaal meer.. maar ik vind hem niet minder spannend of slechter als deel 1!

    Hij blijft je net als deel 1 verassen, en je blijft je afvragen hoe het nu in elkaar zit!
    Daarbij komt nog dat Meg Tilly een leuke rol speelt, en er ook nog eens goed uitziet!
    Als je psycho goed vond, mag je deel 2 zeker niet missen!

    7.8
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  23. #5023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Shakespeare in Love staat voor mij gelijk aan Titanic...
    Voor mij ook, Titanic zou ik ook een 8 geven

    Maar even serieus, waar erger je je aan in de film trouwens? Ik vond het visueel en qua muziek echt prachtig en het acteerwerk van de indrukwekkende cast was ook niet verkeerd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #5024

    Standaard

    Grizzly: Een Grizzly valt mensen aan, dit blijkt een erg grote en slimme grizzly te zijn. Een beetje het Jaws concept maar dan met een beer en op zich wel geslaag maar weer met een einde waar ik me bij afvroeg wat is dat voor een wapen waar ie die grizzly compleet tot stof schiet er blijft werkelijk niets meer van over, jammer. Een beetje ongeloofwaardig. 6/10

  25. #5025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Grizzly: Een Grizzly valt mensen aan, dit blijkt een erg grote en slimme grizzly te zijn. Een beetje het Jaws concept maar dan met een beer en op zich wel geslaag maar weer met een einde waar ik me bij afvroeg wat is dat voor een wapen waar ie die grizzly compleet tot stof schiet er blijft werkelijk niets meer van over, jammer. Een beetje ongeloofwaardig. 6/10
    The Edge met o.a. Anthony Hopkings en Alec Baldwin heeft ongeveer hetzelfde thema en is best leuk voor een keer :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 201 van 218 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •