Pagina 204 van 218 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.076 tot 5.100 van 5442 worden weergegeven.
  1. #5076

    Standaard

    The Dark Knight (2008 )

    Kom net terug en wow, wow, WOW!!!

    Wat zet Ledger een ongeëvenaarde villain neer, die zo in het rijtje van bijvoorbeeld Hopkins' Hannibal Lecter kan! Zo gestoord, freaky en eng overtuigend! Hij is absoluut de ster van de film, die sowieso de boeken ingaat als met afstand de beste comicverfilming ooit en die die positie waarschijnlijk ook nog wel een hele tijd vast zal houden.
    Maar ook zeker kudo's voor Eckhart's karakter Dent, heel goed uitgediept en ook erg overtuigend. Bale is altijd goed, maar wordt hier toch wel weggespeeld door hen.

    Wat een regisseur, die Nolan. Geweldig! Vraag me af of hij ooit nog een mindere film kan maken...

    Hmmjah...ben bijna zeker van dat van alle films die in 2008 zijn gereleased of nog worden gereleased, dit de beste is. Vanaf minuut één tot aan minuut 150 blijf je op het puntje van je stoel zitten en genieten van de bijna non-stop actie en een aantal acteurs die er een onderlinge competitie op na houden over wie nou het beste kan acteren.
    Nu moet ik helaas toegeven dat Hollywood een groot acteur is kwijtgeraakt in de naam van Heath Ledger. R.I.P. Heath...

    Voor nu een 9.5/10, misschien een volgende kijkbeurt nog wat hoger..?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #5077

    Standaard

    Allemaal mooi en wel die enthousiaste reviews van The Dark Knight, maar ik dacht dat dit het topic was "welke dvd heb je net gekeken?" Wie me kan zeggen waar TDK al op dvd (of op blu-ray, ik ben toegeeflijk vandaag) te krijgen is, krijgt drie kussen en mag een bank vooruit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #5078

    Standaard

    On topic dan maar weer: The Recruit. Vind ik maar een magere thriller, gegeven heeft meer potentieel dan er van gemaakt is
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #5079

    Standaard

    AVP2 (BR) : De aliens zijn weer terug plus een halfling alien/predator, deze komt tot leven op het ruimteschip van the predators en die storten neer op aarde in een klein gehucht. Een andere predator gaat ook naar aarde om wraak te nemen op de aliens, dat gecombineerd met een paar tieners en een paar volwassenen zorgt voor de nodige actie. Wat mij betreft had het mensenras weg mogen blijven en hadden we alleen een gevecht gezien tussen de predator en de aliens zonder enige dialoog, want de dialogen waren nu ook allemaal overbodig en het gaat mij puur om de aktiescenes tussen aliens vs predator en die scenes vond ik wel goed helaas vond ik wel het beeld te donker. Het einde beloofd wel weer een vervolg. 7/10

  5. #5080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Welkom bij de mannen!


    Dank U, dank U
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #5081

    Standaard

    Sangre (Amat Escalante, 2005)



    De mexicaanse film Sangre, wat bloed betekent, is zéker geen film voor iedereen! En dat ligt vooral aan het zeer lage tempo en het ogenschijnlijk ontbreken van een plot. De traagheid van deze film is juist ook z'n kracht, want het laat je in alle rust in de gelegenheid om de beelden in je op te nemen. En die beelden zijn, ondanks hun enorme eenvoud, soms bijna surrealistisch te noemen. Daarnaast ondersteunen ze de inhoud van de film welke namelijk oa gaat over saaiheid en sleur. Ook humor is vertegenwoordigd, maar zeer subtiel. De film doet in meerdere opzichten wat denken aan Whisky, maar is nog wat extremer in zijn uitvoering. Ik vond hem beslist de moeite waard.

    7,5/10
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-07-2008 om 21:45
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #5082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Allemaal mooi en wel die enthousiaste reviews van The Dark Knight, maar ik dacht dat dit het topic was "welke dvd heb je net gekeken?" Wie me kan zeggen waar TDK al op dvd (of op blu-ray, ik ben toegeeflijk vandaag) te krijgen is, krijgt drie kussen en mag een bank vooruit.
    Hoe wil je het topic dan noemen? "wat heb je vandaag op dvd,hd-dvd, blu-ray, tv of in de bioscoop gezien? Of eventueel ergens anders??"

    Dat snap je zelf natuurlijk ook wel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #5083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hoe wil je het topic dan noemen? "wat heb je vandaag op dvd,hd-dvd, blu-ray, tv of in de bioscoop gezien? Of eventueel ergens anders??"

    Dat snap je zelf natuurlijk ook wel

    Welke film heb je vandaag gezien?

  9. #5084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Brasse Bekijk bericht
    Welke film heb je vandaag gezien?
    Bij deze :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #5085

    Standaard

    Dat dat gezeur dan ook uit de wereld mag zijn. Dat iemand daar na zoveel jaar nog over gaat zeuren vind ik nogal kinderachtig...

    -edit- valt me net in: dan gaan er dalijk weer mensen zeuren waneer iemand post over een serie die hij/zij heeft gezien. Want ja, er staat in de topic titel alleen film, dus series mogen niet
    Laatst aangepast door TheGodfather : 25-07-2008 om 22:31
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #5086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Shakespeare in Love staat voor mij gelijk aan Titanic...
    Is dat positief? Titanic is niet zoveel.

  12. #5087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bij deze :razz:
    Dat heb ik al eens gewijzigd, toen werd het weer 'gecorrigeerd'



    MOTEL HELL

    2e x dat ik deze drive-in classic zie nadat ik hem een jaartje of 15 voor het eerst zag op een vhs natuurlijk. Toen vond ik er weinig aan maar misschien dat deze HD uitzending ertoe heeft bijgedragen dat ik deze film nu een stuk leuker vind

    Een boerderij die het gebruikelijke 'geweldig smakende vlees' serveert is niets nieuws in horrorland en daar moet deze film het ook niet van hebben. Wat wel leuk is zijn de hoofdrolspelers die erg geschikt zijn voor hun rol en de 'overall weirdness'

    7.0

    Trailer


  13. #5088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Sangre (Amat Escalante, 2005)
    De mexicaanse film Sangre, wat bloed betekent, is zéker geen film voor iedereen! En dat ligt vooral aan het zeer lage tempo en het ogenschijnlijk ontbreken van een plot. De traagheid van deze film is juist ook z'n kracht, want het laat je in alle rust in de gelegenheid om de beelden in je op te nemen. En die beelden zijn, ondanks hun enorme eenvoud, soms bijna surrealistisch te noemen. Daarnaast ondersteunen ze de inhoud van de film welke namelijk oa gaat over saaiheid en sleur. Ook humor is vertegenwoordigd, maar zeer subtiel. De film doet in meerdere opzichten wat denken aan Whisky, maar is nog wat extremer in zijn uitvoering. Ik vond hem beslist de moeite waard.

    7,5/10
    Whisky en Sangre beiden hier liggen. Het word tijd dat ik ze erin gooi...:razz:

  14. #5089

    Standaard

    Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (Steven Spielberg, 2008) :: 6.5


    Eindelijk dan toch maar gaan kijken in de bios. Indiana Jones is voor mij en zoals voor velen een filmicoon waar ze mee zijn opgegroeid.
    Helaas was de film teleurstellend matig. Natuurlijk is Ford en ook Indy in zijn rol 20 jaar ouder en dat geldt ook voor Marion Ravenwood, maar ik miste totaal de beleving en magie van de eerste drie delen.

    Het verhaal is erg rommelig en ontstijgt elke bovengrens van geloofwaardigheid en dan met name naar het einde toe. Blanchett ziet er in de eerste indruk angstaanwekkend gevaarlijk uit, maar achteraf vond ik haar maar een teleurstellende villain.
    Humor is maar schaars te vinden en meestal erg flauw zoals de cgi-cavia's in het begin wat me heel erg deed denken aan de beestjes die Lucas in zijn Star Wars films heeft gestopt.

    Accuraat is de film ook niet helemaal, de genoemde Nascalijnen liggen helemaal niet nabij Cusco wat beweerd werd en zagen er totaal anders uit dan ze in het echt zijn, ik ben er een half jaar geleden nog overheen gevlogen, dus ik weet hoe ze er uitzien.
    Opzich is voor een film dat niet zo erg, maar gebruik dan ook geen bekende namen!

    De actie/achtervolgingscènes zijn over het algemeen wel geslaagd en doet enigzins denken aan de trilogie en daarom haalt het vierde deel nog wel een voldoende bij mij, maar kan in geen seconde tippen aan de trilogie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #5090

    Standaard

    Day of the Outlaw (1959) : 1 van de beste westerns die ik heb gezien, een klein stadje in een winterse landschap wordt verrast door een groepje outlaws die onverwacht komen binnen vallen. Op de vlucht voor de cavalerie besluiten ze toch te gaan rusten in dit stadje en terroriseren de mensen, maar gelukkig houdt de leider hun nog in bedwang maar voor hoe lang is de vraag.
    Geweldige beelden,acteerwerk en het winterse landschap maakt deze film een must voor western fans. 8/10

  16. #5091

    Standaard

    ONNA-RO HIZU

    DECAPITATION ISLAND / ISLAND OF HORRORS / SECRETS OF WOMEN'S PRISON

    Degelijke Japanse women in prison film waarbij sommige scenes best ver gaan en zeker in deze vroege exploitatiefilm met dit thema.

    Op Decapitation Island worden geen halve maatregelen genomen: poging tot ontsnapping is onthoofding, stelen en vechten betekent een pijnlijk lange marteling maar zoals je al raad waarschijnlijk gaan er toch een aantal dames plannen om het eiland te verlaten

    Het gebrek aan bloot is een teleurstelling ook al hebben die Japanse grietjes nooit veel

    6.5


  17. #5092

    Standaard

    We Are Marshall (2006) 7.4
    Aardige sportdrama met M & M...

    Oesters van Nam Kee (2002) 5.0
    Katja Schuurman... :P

    Caligola (1979) 1.0
    Brrr...

    Dirty Love (2005) 1.0
    Rrr... :x

    Twisted (2004) 5.0
    Ging wel...

    Date Movie (2006) 1.0
    Tja...

  18. #5093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    We Are Marshall (2006) 7.4
    Aardige sportdrama met M & M...

    Oesters van Nam Kee (2002) 5.0
    Katja Schuurman... :P

    Caligola (1979) 1.0
    Brrr...

    Dirty Love (2005) 1.0
    Rrr... :x

    Twisted (2004) 5.0
    Ging wel...

    Date Movie (2006) 1.0
    Tja...
    Met alle respect deze beoordeling, maar toch kan ik een cijfer 1 niet serieus nemen in het geval van "Date Movie".
    Van een film als "Date Movie" weet je wat je voor genre je kunt verwachten en dat je er van moet houden. Ik zie ook liever films met een echte inhoud, maar ik lag bij de openings-scene toch al in een deuk.


    Maar goed, het is jou feestje.

    Grtz BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  19. #5094

    Standaard

    In the Line of Fire (Wolfgang Petersen, 1993) :: 7.5

    Vermakelijke film over de Secret Service die de president van Amerika beschermt tegen aanslagen. Er zit voldoende vaart in het verhaal van de agent die steeds een haartje te laat is in zijn jacht naar de terrorist. Eastwood is wel iets te oud om deze rol geloofwaardig te maken, maar verder zet hij een degelijke rol neer. John Malkovich is geniaal als de doorgedraaide ex-CIA agent die wraak wil nemen op zijn hoogste baas en tegelijkertijd een spel met Eastwood wil spelen.
    De Blu-ray is erg goed, de lange shots van Washington e.o. staan er haarscherp op.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #5095

    Standaard

    Traveling Birds: Mooie natuurdocumentaire over vogels die trekken, met wat mooie muziek erbij en mooie landschappen ,maar ook het industriele en de wolkenkrabbers op de achtergrond maken deze docu erg mooi. Ik werd er zelfs erg ontspannen van, op een gegeven moment schrok ik zelfs toen ik die ganzen zag vliegen, leuk muziekje erbij en ineens Bam worden ze uit de lucht geschoten. 7.5/10

    Inside: Deze franse horror gezien en ik was meteen niet meer ontspannen, erg spannend. De film begint met een auto-ongeluk en 1 zwangere vrouw overleefd het en ook het kind, 4 maanden later klopt er op de avond een vreemde vrouw op de deur en die wil naar binnen, dit blijkt een maniakale vrouw te zijn die het ongeboren kind wil, deze horror is erg bruut en spannend met aan het einde toch een bijzondere onverwachte wending. Ow ja als je niet van de combinatie bloed en scharen houdt kijk dan maar een andere film. 7.5/10
    Laatst aangepast door Wim S. : 27-07-2008 om 12:32

  21. #5096

    Standaard

    THE SKULL

    Eens in de zoveel tijd kom je een film tegen waarin alles maar dan ook alles klopt. De akteurs, aankleding, camerawerk, kleurgebruik en sinds THE BLOODSTAINED BUTTERFLY ben ik niet meer zo in de ban geweest van de soundtrack

    Een opmerkelijke produktie van vakman Freddie Francis

    8.5


  22. #5097

    Standaard

    LA MASCHERA DEL DEMONIO

    BLACK SUNDAY / HOUSE OF FRIGHT / MASK OF THE DEMON / REVENGE OF THE VAMPIRE / THE DEMON'S MASK / THE HOUR WHEN DRACULA COMES / THE MASK OF SATAN

    Nadat ik gisteren het audiocommentaar had zitten luisteren van Mario Bava's KILL BABY, KILL kreeg ik trek in meer Bava en waarom dan niet meteen z'n beste?

    Kastelen, hekserij, mooie dames, kaarsen, verborgen gangen en graftombes... Dit is niet voor niets een klassieker. Schitterende opnames, uitstekend akteren, sfeervolle muziek en boeiend tot en met

    Barbara Steele zet zichzelf hier op de kaart als ultieme scream queen wat zij later alleen nog maar zou bevestigen in andere (gotische) horrors, maar de grote winnaar hier is Mario Bava die zonder kleur te gebruiken en een minimum aan special effects een broeierige sfeer weet te creeren die bijna ongeevenaard is

    Het plot kan op de zijkant van een servetje geschreven worden maar dat is hier maar bijzaak. De remake van zijn zoon Lamberto Bava heb ik me nog niet aan gewaagd

    Voor de nieuwe generatie filmkijkers: het is de favoriete film van Tim Burton

    9.5

    Trailer


  23. #5098

    Standaard

    Cloverfield: 7.7

    Rescue Dawn: 7.6
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #5099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Traveling Birds: Mooie natuurdocumentaire over vogels die trekken, met wat mooie muziek erbij en mooie landschappen ,maar ook het industriele en de wolkenkrabbers op de achtergrond maken deze docu erg mooi. Ik werd er zelfs erg ontspannen van, op een gegeven moment schrok ik zelfs toen ik die ganzen zag vliegen, leuk muziekje erbij en ineens Bam worden ze uit de lucht geschoten. 7.5/10
    Ik moet hem nog zien maar dat is wel een grote spoiler...

  25. #5100

    Standaard

    Te doy mis ojos (Icíar Bollaín, 2003)
    De pantoffels aan haar voeten zijn een stille getuige van de haast waarin Pilar en haar zoon Juan hun huis hebben verlaten. De maat is vol. De grens is bereikt. Jarenlang werd Pilar door haar man geterroriseerd, maar nu niet meer. Ze trekt in bij haar zus en ze fleurt op. Ze krijgt een leuke nieuwe baan en geniet weer van het leven. Dan staat haar man echter voor de deur. Hij gaat naar een psycholoog en zit in therapie. Hij zal veranderen, voor haar. Pilar twijfelt, maar oude liefde kruipt als slechte wijn omhoog. Haar vriendinnen en zus waarschuwen haar, maar Pilar ziet in haar man een nieuw iemand. Terecht of onterecht? De tijd leert het héél snel...
    Take my Eyes is een menselijk portret van geweld en onderdrukking binnen een huwelijk. De acteurs spelen met verve de rol van kat en muis. ****
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 204 van 218 EersteEerste ... 104154194200201202203204205206207208214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •