Pagina 214 van 218 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218 LaatsteLaatste
De resultaten 5.326 tot 5.350 van 5442 worden weergegeven.
  1. #5326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    The Dark Knight (8.5)

    Heel goed met als zwaarste minpunt de overdreven halfschore rokersstem van Batman wat vooral bij de enkele langere zinnen echt tenenkrommend overkwam

    Maar dan nog altijd 10x beter dan al die helden die precies dezelfde stem hebben als wanneer ze zonder pyjama aan over straat gaan
    Het is altijd zo'n drama als de vriendin, moeder, vrouw, vader, broer of hond van de superheld de stem van de held niet herkend...wat mij betreft hét minpunt in bijna elke superhelden film.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #5327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McReal Bekijk bericht

    : The big Lebowski 3/10 wat een flauwe film toch maar afgekeken
    misschien heb ik in de film wel een keer gelachen
    maar komisch is ie absoluut niet

    Ik snap het ook niet. Ernstig overgewaardeerde film in mijn ogen, maar ja, dat vinden anderen weer van Pulp Fiction of Reservoir Dogs en die vind ik weer fantastisch
    Wansmaken verschillen!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #5328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht

    Ik snap het ook niet. Ernstig overgewaardeerde film in mijn ogen, maar ja, dat vinden anderen weer van Pulp Fiction of Reservoir Dogs en die vind ik weer fantastisch
    Wansmaken verschillen!
    Haal overgewaardeerd en geen humor hebben aub niet door elkaar...:wink:

    Voor alle niet Big Lebowski fans.....welke films vinden jullie dan WEL grappig? Helpt misschien om dit bizarre mysterie op te lossen.

  4. #5329

    Standaard

    Out of Time (2003)

    Ach, lekker als tussendoortje, niets hoogdravend, geen spetterende actie, geen al te gecompliceerd plot, en Eva Mendes is wederom bijzonder plezierig om naar te kijken.
    dat kun je ook gelijk de grootste plothole noemen, welke vent, met meer dan drie hersencellen, gaat ooit van een dame als haar scheiden

    Right, en dan nu maar eens Le Cercle Rouge uit die ongeorganiseerde puinhoop bij mij thuis zoeken, heb wel weer zin in dit meesterwerkje n.a.v. de hier voorgaande berichten.

  5. #5330

    Standaard

    Wat mij betreft is de humor overgewaardeerd
    Zo leuk zijn de grappen niet, vandaar.

    Wel leuk ? Uhhhh...ik kijk nooit naar humoristische films, bezit er ook weinig tot geen.
    Echt leuk, uhm, daar moet ik even over nadenken
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #5331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Wel leuk ? Uhhhh...ik kijk nooit naar humoristische films, bezit er ook weinig tot geen.
    Blijkbaar dus geen gevoel voor humor. :razz:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #5332

    Standaard

    Ik vind de herkijkwaarde van lachfilms erg laag, vandaar. Als ik bij de tweede keer kijken de grap al van kilometers ver zie aankomen is het leuke er een beetje vanaf voor mij. Eén keertje kijken is voor mij genoeg in veel gevallen.
    Even gekeken. Ik bezit The Big Lebowski en Clerks en Dogma.
    Wat mij betreft is een goede film met humor Flickering Lights, de rest moet ik nog gaan zien.
    Ik kijk dan wel weer veel humor series op TV.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #5333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik vind de herkijkwaarde van lachfilms erg laag, vandaar. Als ik bij de tweede keer kijken de grap al van kilometers ver zie aankomen is het leuke er een beetje vanaf voor mij.
    Grappig, dat vind ik juist fantastisch.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #5334

    Standaard

    The Grizzly Man: Ik zie 'm nu voor de 2e maal deze docu van Werner Herzog, waarbij ik moet zeggen dat toen ik deze film voor het 1st zag ik waarschijnlijk oogkleppen op had want ik maakte toen de opmerking dat ik vond dat deze docu gespeeld was. Wat kan een mens (vooral ik) dan de plank mis slaan, het is gewoon een hele mooie docu en echt. Treadwell kan de maatschappij niet aan en besluit op basis daarvan samen te leven met de Grizzly's en ze te willen beschermen. Wat eigenlijks een beetje gek en onnodig blijkt te zijn volgens deskundigen, maar de man is gelukkig en doet wat hij graag wil en dat is alleen maar bewonderingswaardig. Ik sta trouwens wel een beetje versteld van mezelf dat iik deze docu de 1ste keer zo verkeerd heb gezien,begrepen. 7.5/10

  10. #5335

    Standaard

    Ben vanmiddag begonnen aan Funny Game US, ben er maar mee gestopt, niets voor mij.

  11. #5336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ben vanmiddag begonnen aan Funny Game US, ben er maar mee gestopt, niets voor mij.

    Waarom dat dan, Marcel?

  12. #5337

    Standaard

    The Roost (2005)

    Dit was mijn eerste prent van het dvd label Mr. Horror Presents van horrorgoeroe Jan Doense. Je zou zeggen dat ‘numero uno’ verteerbaar is voor iedereen. Niets is minder waar. Hoewel de film aardig begint met zijn duistere, grofkorrelige beelden van vijf vrienden die op weg zijn naar een huwelijksfeest vervalt de film helaas in de clichés van het genre. De vrienden stranden in een afgelegen boerderij waarbij ze één voor één geslacht worden door het monster. Het script stelt dus niet veel voor en ik heb het gevoel dat debutant Ti West dat ook in de gaten had vandaar dat hij er meer een komische horror gemaakt van heeft dan een serieus bedoelde prent. Dit is tevens een low budget B-film dat bedoeld is als hommage aan de horrorfilms van de jaren ‘’70. 4.0

    Lurking Fear (1994)

    Dit was mijn tweede film van het dvd label Mr. Horror Present. Waarbij de eerste nogal tegenviel werd ik hier toch echt teleurgesteld. Geen moment dat ik in de film zat dat vooral kwam door het erbarmelijke gegeven, de slechte acteerpresentatie en de matige special effects. Dit alles moet ook nog grappig voorstellen?! Bah, wat een misbaksel was dit en ik begin me stilaan af te vragen of Jan Doense wel naar kwaliteit kijkt in plaats van z'n eigen favorieten te promoten. 1.0

    Als iemand interrese heeft in de twee titels dan kun je me een Pm sturen!

    Van God Los (2003)

    Mijn tweede aanraking met regisseur Pieter Kuijpers. Hoewel de film niet zo geslaagd is als TBS is hij best te pruimen. Vooral visueel zag het er weer sterk uit. Er hangt een grimmige sfeer in de film. De acteurs spelen het vrij aardig alleen had ik in het begin wat moeite met het dialect. Verstond dan ook niet alles. De enige minpuntjes die ik heb is de lengte van de film en de vioce-over. De film is veels te kort en dat komt het verhaal en uitverdiepen van de personages niet ten goede. Met zeker nog twintig tot een half uur extra had Kuijpers meer uit de film gehaald. Het andere kritiekpuntje is het komen en gaan van de voice-over van Egbert Jan Weeber. Als het gewoon beperkt was gebleven tot de intro van de film was er niets aan de hand maar nu was het behoorlijk uitleggerig. Ben nu wel heel erg benieuwd geworden naar de andere films van Kuijpers vooral Dennis P. en Off Screen lijken me wel wat. 6.5

    L' Ours (1988 )

    The Bear van Jean-Jacques Annaud geeft ons een beeld over twee beren. Een klein moederloze beer die gedwongen wordt te overleven waarbij hij een wat oudere, eenzame beer tegenkomt op zijn zoektocht naar voedsel. Tussendoor krijgen we ook nog een verhaal van twee jagers in het bos te zien die de beren voor vermaak afschieten en opzetten. Totdat één jager tot bezinking komt door de aanvaring met de oudere beer die hem spaart.

    Vijftien jaar later doet Jean-Jacques Annaud het onderwerp nog eens dunnetje over. De beren werden vervangen door tijgers. Jammer, maar waar. Toch zijn beiden films de moeite waard alleen al vanwege de natuurbeelden en de dieren die erin zitten. Alleen jammer dat het geen documentaire is want dan komen de beelden meer tot hun recht. Juist, door de jagers in de film te zetten had ik het gevoel dat Annaud te veel leunt op de boodschap. Wat juist niet hoeft als je het puur houd bij een documentaire. 7.0





    3:10 to Yuma (2007)

    Het vreemde aan deze film is het feit dat alles in de soep loopt bij de karakterverandering van Russel Crowe. Dat kwam nogal geforceerd over daarentegen is de rol van Russel Crowe sowieso maar matig uitgewerkt. Je beschouwt hem niet echt als een bad-guy zoals we dat gewend zijn in het westerngenre. Ik vraag me alleen af komt dat door de acteur of door het script. Dat is eigenlijk mijn enige minpunt aan de film want voor de rest krijgen we een sterk staaltje acteerwerk te zien van Christian Bale en Ben foster. Waarbij vooral Foster overtuigt als schurk. Verder is de muziek meer dan in orde en zorgt in de finale voor de nodige dosis spanning. Dus geen onaardige western maar ik blijf het jammer vinden dat het personage van Crowe zo vreemde karakterontwikkeling doormaakt. 7.2

  13. #5338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Wat mij betreft is de humor overgewaardeerd
    Zo leuk zijn de grappen niet, vandaar.

    Wel leuk ? Uhhhh...ik kijk nooit naar humoristische films, bezit er ook weinig tot geen.
    Echt leuk, uhm, daar moet ik even over nadenken
    Het woord ´overgewaardeerd´ wordt hier ook weer zo lekker makkelijk gebruikt en is beslist niet op z'n plaats vind ik. Zodra een film niet goed gevonden wordt of niet wordt begrepen, kun je erop wachten dat die term een keer valt.

    Objectief gezien zit The Big Lebowski - zéker voor een komedie - intelligent in elkaar met goed geschreven dialogen en sterke personages. De humor zit hem dan ook niet alleen in de grappen per se. Als die humor je niet ligt so be it, maar 'overwaardering' my ass! Zolang sommige mensen hem nog een 3 geven, denk ik eerder het tegenovergestelde

    Misschien wordt de F*cking short version beter gewaardeerd? 8)
    Laatst aangepast door BigLebowski : 09-08-2008 om 16:45
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #5339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Maar dan nog altijd 10x beter dan al die helden die precies dezelfde stem hebben als wanneer ze zonder pyjama aan over straat gaan
    Het is altijd zo'n drama als de vriendin, moeder, vrouw, vader, broer of hond van de superheld de stem van de held niet herkend...wat mij betreft hét minpunt in bijna elke superhelden film.
    True natuurlijk, maar Batman had nog altijd een keus met z'n stem
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #5340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het woord ´overgewaardeerd´ wordt hier ook weer zo lekker makkelijk gebruikt en is beslist niet op z'n plaats vind ik. Zodra een film niet goed gevonden wordt of niet wordt begrepen, kun je erop wachten dat die term een keer valt.
    Vandaar dit draadje: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...dergewaardeerd :razz:

  16. #5341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    True natuurlijk, maar Batman had nog altijd een keus met z'n stem
    Eigenlijk niet. Bruce Wayne is een bekende Amerikaan/rijkaard die ongetwijfeld herkent zou worden. Bovendien past het ook in zijn ontwikkeling om als alter ego (Batman) een 'stoerdere' (iig andere) stem te gebruiken dan in het dagelijks leven.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #5342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Eigenlijk niet. Bruce Wayne is een bekende Amerikaan/rijkaard die ongetwijfeld herkent zou worden. Bovendien past het ook in zijn ontwikkeling om als alter ego (Batman) een 'stoerdere' (iig andere) stem te gebruiken dan in het dagelijks leven.
    Met 'keus' bedoelde ik ook niet de keus om uberhaupt een andere stem te gebruiken, dat hij dat doet is logisch natuurlijk, maar meer de keus in wat voor alternatieve stem hij dan zou gaan gebruiken Ik wijs ook even op het verschil tussen Batman Begins en dit vervolg waarin hij zijn stem weer anders (hij klinkt zwaarder) gebruikt.

    Maar wellicht genoeg over de stem van Batman
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #5343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Met 'keus' bedoelde ik ook niet de keus om uberhaupt een andere stem te gebruiken, dat hij dat doet is logisch natuurlijk, maar meer de keus in wat voor alternatieve stem hij dan zou gaan gebruiken Ik wijs ook even op het verschil tussen Batman Begins en dit vervolg waarin hij zijn stem weer anders (hij klinkt zwaarder) gebruikt.

    Maar wellicht genoeg over de stem van Batman
    Hij had ook een castraatzanger achtige high pitched stem kunnen kiezen, maar dat maakt als superheld niet echt indruk op de slechterikken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #5344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hij had ook een castraatzanger achtige high pitched stem kunnen kiezen, maar dat maakt als superheld niet echt indruk op de slechterikken
    Ik snap wel wat Martin bedoeld en ben het ook wel met hem eens. De keuze voor een andere stem is volstrekt logisch, maar de uitwerking is gewoon een stuk minder. Het is een wat te zwarte stem die weinig natuurlijk overkomt. Het is moeilijk te geloven dat hij dat met zijn eigen stembanden produceert. Het was beter geweest wanneer ze gewoon de stem van deel hadden overgenomen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #5345

    Standaard

    Het is toch ook gewoon de stem van Bale? Hij had volgens mij wel na Batman Begins zijn stembanden verrekt oid...ik vind het iig een geweldige duistere toevoeging aan het karakter van Batman...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #5346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het is toch ook gewoon de stem van Bale? Hij had volgens mij wel na Batman Begins zijn stembanden verrekt oid...ik vind het iig een geweldige duistere toevoeging aan het karakter van Batman...
    Als daar geen digitale nabewerking op heeft plaatsgevonden dan eet ik mijn schoen op...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #5347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Als daar geen digitale nabewerking op heeft plaatsgevonden dan eet ik mijn schoen op...
    Though much of the voice effect is Bale's own doing, under the guidance of director Christopher Nolan and supervising sound editor Richard King, the frequency of his Batman voice was modulated to exaggerate the effect.
    Je hoeft je schoen dus niet op te eten, maar het leeuwendeel is de stem van C. Bale zelf

    Leuke spoof op Batman's stem: http://www.youtube.com/watch?v=w2yv8aT0UFc
    Laatst aangepast door Coen P. : 09-08-2008 om 18:48
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #5348

  24. #5349

    Standaard

    Pelle the Conqueror: Een vader en zoon komen aan met een boot vanuit Zweden naar Denemarken, omdat ze in Zweden geen werk kunnen vinden. Ze krijgen in Denemarken werk op een boerderij voor weinig geld, onderdak in een stal dus echte armoe, ook gebeurd er van alles op die boerderij, een vrouw die s'nachts vreselijk huilt, een bastaardzoon etc. Heb deze voor zo'n 4,99 € gekocht bij Play.com en was zijn geld meer dan waard, het geluid is zelfs erg goed (DTS) wat betreft het beeld was dat niet zo goed, soms wat korrelig,wazig maar dat past erg goed bij de sfeer van dit soort films. 7.9/10

    Laatst aangepast door Wim S. : 10-08-2008 om 09:11

  25. #5350

    Standaard

    Spiderman 3

    Ik vond hem beter dan de eerste keer in de bios. Misschien ook omdat ik 2.1 ook heb gekeken en dan loopt de verhaallijn wat beter door.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 214 van 218 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •