Pagina 62 van 73 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Voorlopig heb ik hem nog niet binnen van de FRS

  2. #1527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Even een korte bevinding over het beeld en geluid van FOTR,

    Heb gisteravond alleen disk 1 gekeken en wat ik tot nu toe gezien heb mag er absoluut zijn.
    De groene gloed bij sommige scènes waar de laatste tijd zoveel ophef over ontstaan is valt reuze mee. Neem nou het shot van Saruman die ergens in voorgaande post door een forumlid geplaatst is is bij passeren van de betreffende scene helemaal niet zo groen als te zien is op die betreffende bijlage. En zo zijn er meer scènes zoals de sneeuw waar zoveel ophef over was die reuze meevallen en helemaal niet storend zijn zoals de criticasters je willen doen geloven.

    En het geluid dat is gewoonweg subliem, ik heb tijdens bepaalde actie scènes geluiden gehoord die mij nog nooit opgevallen zijn tijdens het kijken van de EE op DVD. Ik ben gisteravond zelfs zover gegaan dat ik de DVD in de DVD-speler heb gestopt om dezelfde scene daar te bekijken maar dan vooral gericht op het geluid. En ……. het is een wereld van verschil zoals gezegd subliem.

    Dus zoals ik al eerder opmerkte ik geloof alleen maar mijn eigenogen op mijn eigen HD set en ga niet af op al die negatieve berichtgeving. Dus deze uitgave is gewoon verplichte kost om in je Blu-ray verzameling te hebben mits je natuurlijk van dit soort films houd.

    Aanschaffen dus.
    +1 Niks te zien van die groene gloed zoals de screenshots of filmpjes weergeven op verschillende forums!

    Verder heeft FRS bij mij vandaag wel geleverd!

  3. #1528
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Twee dingen verzonden bij de frs. Season of the witch binnen, maar nog niet de LOTR box. Morgen dan maar hoop ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1529
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Twee dingen verzonden bij de frs. Season of the witch binnen, maar nog niet de LOTR box. Morgen dan maar hoop ik.
    Wat zul je balen, hoop echt dat je de box morgen zoals je aangeeft binnen krijgt.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  5. #1530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Wat zul je balen, hoop echt dat je de box morgen zoals je aangeeft binnen krijgt.
    bij mij komt de tnt soms om half 8 nog wel aan de deur om een pakje te bezorgen en het is nog niet eens half 7 dus er is nog kans!

  6. #1531

    Standaard

    een bekende duitse LOTR site schrijft ook dat er problemen zijn met de nieuwe release van de films, in dit geval gaat het om de tonen, die nog lager blijken te zijn als bij de bioscoopversie:

    http://www.herr-der-ringe-film.de/v3...news_70912.php

  7. #1532

    Standaard

    Start gemaakt met FOTR. Prachtig beeld, krachtige kleuren. Groen tint, valt niet op of je moet er echt op letten en dan nog .... Geluid is duidelijk verbeterd. In één woord genieten!

    Dan nog even iets over die groene tint op de jpgs. Je kunt eigenlijk niet oordelen via een check op je computerscherm, tenzij deze ook gecalibreerd is. De mijne is dat in elk geval nog niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #1533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    een bekende duitse LOTR site schrijft ook dat er problemen zijn met de nieuwe release van de films, in dit geval gaat het om de tonen, die nog lager blijken te zijn als bij de bioscoopversie:

    http://www.herr-der-ringe-film.de/v3...news_70912.php
    De fout betreft alleen de Duitstalige nasynchronisatie. Dit stond trouwens ook al 1 pagina terug...
    Laatst aangepast door Paul Tilburgs : 29-06-2011 om 18:03 Reden: pagina 61 gelezen... ;-)

  9. #1534

    Standaard

    Misschien is dit al eerder aan bod geweest in dit topic, maar in hoeverre is deze boxset gelimiteerd? Hoelang zal ie ongeveer (normaal) verkrijgbaar zijn?

  10. #1535

    Standaard

    Deze luxe box set is wereldwijd uitgebracht, dus denk ik niet dat deze uitgave gelimiteerd is.

    Want in L.A. stonden de mensen in de rij om deze box aan te kopen.

    Maar het is iig een goed begin voor de straks: The Hobbit Films.

  11. #1536

    Standaard

    Ik heb hem binnen.

    Vluchtig er even door heen gegaan. Ik merk niets van een groene tint. Saruman is wit, de lucht is blauw en het geluid is perfect.

  12. #1537

    Standaard

    Ook hier binnen van wehkamp en moet zeggen de boxx ziet er fantastisch uit, heb hem maar een opvallend plekje naast de tv gegeven ipv in de kast.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  13. #1538

    Standaard

    ook binnen van wehkamp, en is top!

    Ben benieuwd met de Hobbit films of er een grote extended boxset komt
    met alle films of dat ze het gescheiden houden.

    Ik verwacht dat ze net als de LOTR trilogy van de Hobbit ook met extended versies komen!

  14. #1539

    Standaard

    Dat hoop ik ook, en dat dat wel in 1 keer gebeurt, en niet bijv. eerst: twee andere versies uit te gaan brengen.

  15. #1540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    en dat dat wel in 1 keer gebeurt, en niet bijv. eerst: twee andere versies uit te gaan brengen.
    Dat kun je wel vergeten .

    Hier ook de box binnen en de groene tint is niet hinderlijk, al kan ik me wel voorstellen dat het voor sommige wel zou kunnen zijn.
    In het algemeen voegt het zelfs iets toe aan de sfeer van de film maar soms geeft het bijvoorbeeld de luchten een wat vreemde kleur al valt dat aleen op als je er op gaat letten .
    De box is na mijn smaak ook iets te fors en ik had liever ook de US verpakking gezien, maar nu ga ik dus echt mierenneuken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #1541

    Standaard

    Vandaag is Wehkamp ook aan de deur geweest. Net disc 1 bekeken en vind hem fantastisch. Beeld 4,5/5 (sommige stukken wat vlakker dan andere), als je bijvoorbeeld het overzicht-shot van Rivendel bekijkt dat is echt geweldig, Avatar-niveau. Geluid 5/5, de lage tonen geeft de buren die aan het verbouwen zijn het idee dat ze worden teruggepest! Echt top of the bill. Ik was niet bekend met de dvd-extended versie (bestaat die?), wel met de TR-dvd, en dan vind ik dit een essentiele release. Het hele verhaal word inderdaad een stuk duidelijker, nu al, na 1 disc bekeken te hebben en qua beeld en geluid absoluut een verbetering. Ook de box zelf is een plaatje. Te mooi om hem zo tussen de andere BR's te kwakken. Misschien dat ik disc 2 vanavond nog ga bekijken, maar ik weet nu al dat ik deze hele box regelmatig opnieuw zal checken.

  17. #1542

    Standaard

    Hi Ryan,

    gisteren kwam ik de 3 luxe boxen met ieder 4 DVD's, ook in luxe verpakking alleen die online shop had als prijs € 140,99 ( blijf dat vreemd vinden want zijn ook de extended versies alleen op DVD).

  18. #1543

    Standaard

    het zal wel niet in dit topic horen en misschien is het er al
    maar vroeg mij af of er ergens op het forum een topic te vinden is over de verkoop percentages van bluray?!

    Ik denk dat LOTR extended wel weer een boost gaat geven!?

  19. #1544

    Standaard

    Eigenlijk is dat al, want ik zag vandaag op een site, dat men in Los Angeles in de rij stonden voor deze box.

  20. #1545

    Standaard

    Bol heeft als release datum 30 juni staan...

  21. #1546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Bol heeft als release datum 30 juni staan...
    Maar ik had hem gister al in huis...

  22. #1547

    Standaard

    Mooi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Maar ik had hem gister al in huis...

  23. #1548

    Standaard

    Dat fijne Wehkamp heeft gekozen mijn optie om af te leveren bij onze videotheek te negeren en het door selectvracht te laten bezorgen...jippie...
    Vult de desbetreffende in, Bezorgt in de straat, maar geen huisnummer erbij, na een hele zoektocht blijkt dat hij weer mee terug is gegaan en ze vandaag nogmaals komen, maar ook dan ben ik niet thuis...
    Normaal word alles bij diverse buren bezorgt, ook al staat er in koeienletters niet bij buren bezorgen op, maar deze keer niet, ik moet dus nog een paar dagen geduld hebben, valt niet mee...
    Gezien het weer van de komende dagen zou de box erg welkom zijn

  24. #1549

    Standaard

    Toch nog ff 1 ding over kleuren...
    Wat sommigen weten, maar lang niet iedereen....
    Browsers hebben ook verschillende kleuren.
    Dus Firefox, Safari, IE, enz. hebben ieder hun eigen kleuren profiel.
    En iedereen heeft een andere monitor of display, en. enz.
    Dus hoe kan je ooit via internet plaatjes vergelijken en objectief beoordelen?
    Dat is gewoon niet te doen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  25. #1550

    Standaard

    Heeft iedereen een boekje bij elke film? Bij mij is bij the fellowship of the ring geen boekje er bij.

Pagina 62 van 73 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •