Pagina 4 van 73 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1825 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Volgens mij was er al een New Line release onder Warner, de titel is mij even ontschoten, en die was wel region locked.
    Waarschijnlijk bedoel je "Dark City"
    http://whv.warnerbros.com/WHVPORTAL/....jsp?OID=49505

    Is door warner uitgebracht, maar regiogecodeerd.
    Misschien is dit een overgangs titel en worden vanaf heden alle New Line titels gewoon regiovrij uitgebracht.
    Op 23 September heeft Warner 2 New Line titels uitgebracht ("Sex And The City" en "Blow") die gewoon regiovrij zijn
    Laatst aangepast door Frenkel : 06-10-2008 om 16:48 Reden: aanvullende info
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #77

    Standaard

    Hey .. hij gaat toch al iets vlotter komen dan dat ik zelf verwacht had.. 2009. Warner schijnt de volgende insert met coming-soons tegenwoordig bij de huidige titels in te voegen:



    Volgens The Digital Bits zijn het zelfs alle 3 die nu gaan komen en niet alleen FOTR.
    (BRON: http://www.thedigitalbits.com/#lotrblu)
    Van de meeste titels op deze insert zijn al data beschikbaar en duurt het ook zeker niet lang meer. Hopelijk dus voor LOTR ook geen lang wachten meer.

    edit: Zoals Jordy terecht opmerkt was LEX me al voor, sorry die had ik net ff gemist! Maar nu dan in ieder geval het plaatje in volle glorie.
    Laatst aangepast door Jurriaan Wittenberg : 07-10-2008 om 08:31

  3. #78

    Standaard

    Dat stond ook al op de vorige pagina

  4. #79
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wacht liever wat langer, want ik wil alleen maar de EE.
    Dus als alleen de originele versies worden uitgebracht, pas ik!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #80

    Standaard

    Mogen ze wel opschieten.... 2008 is nog maar kort...

    Voor mij must haves:

    The Wizard of Oz (Doubledip)
    Woodstock (Doubledip)
    Gone With The Wind
    King Kong (Als het de 1933 versie is)

    misschien nog A Christmas Story!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #81

  7. #82

    Standaard

    Ik denk dat ik me maar in ga houden en de LOTR films niet herkijk tot de blu-ray releases in Q4 2009. Dan is de herkijkbeurt op blu-ray extra leuk!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #83

    Standaard

    Dat duurt mij te lang, ik zal ze zeker nog wel een keer kijken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #84

    Standaard

    Pfff...het vierde kwartaal van volgend jaar? Da's nog lang man!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #85

    Standaard

    Liever wat langer wachten op mooie uitgaves met de TC en EE versies, minstens dezelfde hoeveelheid extra's en natuurlijk betere beeld- en geluidskwaliteit, dan dat er dit jaar al iets uit zou komen wat tegen gaat vallen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #86

    Standaard

    Niemand heeft het hier volgens mij laten vallen, maar mogen we mischien ook hopen op een giftset??

  12. #87

    Standaard

    Van mij hoeven er niet allerlei toeters en bellen bij, die heb ik nog wel van de EE DVD giftsets en al die andere releases. Als de EE maar mooi op BD wordt gezet met de beste beeld en geluidskwaliteit, meer hoef ik niet, misschien een mooie verpakking dan nog.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #88

    Standaard

    De EE's waren mij al prijzig genoeg, via de upscaler zijn deze ook erg goed te doen, dus ik laat de Blu-ray gewoon aan mij voorbij gaan.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    ik laat de Blu-ray gewoon aan mij voorbij gaan.
    Ik zie het over een jaar nog wel, bedenktijd zat

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Liever wat langer wachten op mooie uitgaves met de TC en EE versies, minstens dezelfde hoeveelheid extra's en natuurlijk betere beeld- en geluidskwaliteit, dan dat er dit jaar al iets uit zou komen wat tegen gaat vallen.
    Mijn post was vooral het antwoord op jouw post dat je ze tot die tijd niet wilde kijken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #91
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik zie het over een jaar nog wel, bedenktijd zat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    De EE's waren mij al prijzig genoeg, via de upscaler zijn deze ook erg goed te doen, dus ik laat de Blu-ray gewoon aan mij voorbij gaan.
    Leef even mee!


    Stel,...als hij over een tijdje..., hmm..., laten we zeggen, eh.., ongeveer half februari, opeens heel mooi ligt te wezen in de winkel.
    In z'n mooie glanzende, of als je dat mooier vindt matte doch luxe uitvoering.
    En ook nog eens voor een toch redelijke prijs!
    The Extended Editions


    Wat doe je dan ? :neutral: !!


    En als je antwoord dan nee is....,


    Geloof er niks van!



    ( Eh.., en neem van het bovenstaande..., maar niks serieus)



    Het is natuurlijk wel een ideale trilogy om uit te melken.
    En dat zal ook zeker gebeuren, met en zonder beeldjes
    De eerste releases zullen dan vast niet de mooiste zijn.

    De vraag is dan eerder,
    zijn het zo meteen toch de standard edition, kan ik dan de verleiding weerstaan.
    Dan wordt het hele verhaal toch een beetje anders!
    Dan weet ik het nog zo net nog niet, hoe verleidelijk ze ook zullen zijn
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-10-2008 om 20:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Leef even mee!


    Stel,...als hij over een tijdje..., hmm..., laten we zeggen, eh.., ongeveer half februari, opeens heel mooi ligt te wezen in de winkel.
    In z'n mooie glanzende, of als je dat mooier vindt matte doch luxe uitvoering.
    En ook nog eens voor een toch redelijke prijs!
    The Extended Editions


    Wat doe je dan ? :neutral: !!


    En als je antwoord dan nee is....,


    Geloof er niks van!



    ( Eh.., en neem van het bovenstaande..., maar niks serieus)



    Het is natuurlijk wel een ideale trilogy om uit te melken.
    En dat zal ook zeker gebeuren, met en zonder beeldjes
    De eerste releases zullen dan vast niet de mooiste zijn.

    De vraag is dan eerder,
    zijn het zo meteen toch de standard edition, kan ik dan de verleiding weerstaan.
    Dan wordt het hele verhaal toch een beetje anders!
    Dan weet ik het nog zo net nog niet, hoe verleidelijk ze ook zullen zijn
    De extended editions op Blu-ray, wow, zal ik zeker niet kunnen weerstaan. Daar zal ik zeker een avond / nacht voor uittrekken!

  18. #93

    Standaard

    Ik heb LOTR al gezien op 720p en dat was al een gigantische verbetering t.o.v. de dvds, duis de blu-ray op 1080p komt er absoluut in mijn collectie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #94

    Standaard

    De mensen die blijven beweren dat de blu-ray er niet beter uit zal zien dan de DVD via de upscaler, hebben waarschijnlijk nog nooit een blu-ray gezien, in ieder geval niet een van referentieniveau.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #95

    Standaard

    intresse is daar maar ik wacht op recensies van zowel de beoordelaar en paar klanten
    indien reference beeld en geluid dan kost het gewoon weer pegels amen
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  21. #96

    Standaard

    Bij deze prachtige films vindt ik het absoluut niet erg om te double-dippen, zeker niet met de hoop op (deels) nieuwe extra's.

    Ik wacht ook liever wat langer op een goede release dan een snelle 'afgeraffelde' release. Al heb ik er wel vertrouwen in dat PJ die schijfjes niet zomaar de deur uit laat gaan

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    King Kong (Als het de 1933 versie is)
    Het is inderdaad de '33 versie. De twee remakes zijn van Universal.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Het is inderdaad de '33 versie. De twee remakes zijn van Universal.
    Duidelijk
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #99

    Standaard

    Our good friend Bill Hunt is at it again, and today he has more information regarding the upcoming release of the 'Lord of the Rings' films. This bad news is that when Warner delivers the films sometime late next year, they will be of the theatrical versions of the films. The good news is that this decision was made because director Peter Jackson wants to save the extended versions for a super Blu-ray boxset to be released near the theatrical release of 'The Hobbit'.

    With the original extended cut box sets being of the utmost quality, I have high hopes that Jackson will once again produce a magnificent Blu-ray box set for the extended cuts of the film. Until then (which will be about two years if 'The Hobbit' stays on schedule, enjoy the theatricals cuts on Blu-ray sometime next year.

    Bron: www.blu-ray.com.

  25. #100

    Standaard

    Wel spijtig dat we langer moeten wachten op de extended edities, die mijn voorkeur toch dragen. Bioscoopversie op blu ray laat ik aan me voorbij gaan.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 4 van 73 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •