Pagina 5 van 73 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1825 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    De hamvraag is: hoe gaan ze de beeldjes van de giftsets in HD uitgeven .

  2. #102

    Standaard

    De extended's uitstellen, grrrrrrrrrrrrrr.
    Ik heb deze mooie triologie expres niet op DVD gekocht, omdat ik ze graag op BD wil.
    Die giftsets kunnen me weinig schelen, ik wil gewoon goed beeld en geluid.
    Als ik de extra's wil zien, leen ik wel van iemand de DVD's.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De extended's uitstellen, grrrrrrrrrrrrrr.
    Ik heb deze mooie triologie expres niet op DVD gekocht, omdat ik ze graag op BD wil.
    Die giftsets kunnen me weinig schelen, ik wil gewoon goed beeld en geluid.
    Als ik de extra's wil zien, leen ik wel van iemand de DVD's.
    Dan wil je ze blijkbaar net kopen, want ze zijn al een héle tijd uit op DVD .........

  4. #104

    Standaard

    Ik ben er pas later mee in aanraking gekomen.
    Ik heb de extended's wel gezien, uiteraard, samen met iemand die de DVD's had meegenomen.

  5. #105

    Standaard

    De extended's zijn ook redelijk perfecte DVD. Die zijn nu alledrie samen voor 25e te koop (R2UK) of ongeveer 50e (R2NL), het duurt nog wel even dus voordat de BR's uitkomen.

    Ik laat de TC's op blu in ieder geval zeker aan me voorbijgaan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #106

    Standaard

    Ach, als fervent LOTR-verzamelaar zal ik waarschijnlijk double dippen, maar hopelijk is de prijs van de theatrical BDs al een stuk verlaagd wanneer de EE uitkomt.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ach, als fervent LOTR-verzamelaar zal ik waarschijnlijk double dippen
    Me too. Heb op DVD al 3 verschillende versies.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Me too. Heb op DVD al 3 verschillende versies.
    Me 3. En ik kan nu wel zeggen ik laat ze liggen, maar als ze dalijk in de rekken staan graai ik ze toch weer mee.

  9. #109

    Standaard

    Laat de theatrical ook aan mij voorbij gaan.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  10. #110

  11. #111

    Standaard

    ik denk dat ik toch wacht op de extended versions.
    Of de anderen moeten voor een mooie prijs te krijgen zijn. dan ga ik waarschijnlijk toch overstag
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #112

    Standaard

    Extended Blu-ray's voor mij. Dat ik en de rest van de wereld ietsje langer moeten wachten. Het zijt zo. Als ze maar verschijnen op Blu-ray.

  13. #113

    Standaard

    Hmm, vind het eigenlijk zonde om mijn extended boxen weg te doen... staan zo mooi naast elkaar ik moet eerst nog zien hoe ze ze uitbrengen, of het een beetje waardig is aan de films. als het gewoon blauwe standaard doosjes worden, zonder een speciaal tintje eraan, dan fu** dat beter beeld en beter geluid (vind sowieso de dvd versies ontiegelijk goed met DTS en een foutloos beeld) maar dan hou ik dus lekker mijn boxen

  14. #114
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Meer info over de release van de extended editions van Lord of the Rings.

    The reason the extende editions are being kept in check is because director Peter Jackson wants to save the extended versions for a super Blu-ray boxset to be released near the theatrical release of The Hobbit, which is aiming to have its first installment in theaters in 2010 with the sequel following in 2011.

    Info:
    http://www.ropeofsilicon.com/article...-toro-yourself

    Conclusie: het duurt nog wel even voor dat de extended uit zal komen. Kunnen we nog even sparen.

    Cheers

  15. #115

    Standaard

    Voor deze maakt het echt niet veel uit of ze hem nu eind volgend jaar uitbrengen of pas bij de release van The Hobbit part 1. Het wachten is nog te lang xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #116

    Standaard

    Sequel Hobbit in 2011 in de bios, kan je er van uitgaan dat de EE pas in 2012 gaat komen. Misschien is Blu-ray dan al weer dood. Ik ga nu zeker de theatrical aanschaffen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Sequel Hobbit in 2011 in de bios, kan je er van uitgaan dat de EE pas in 2012 gaat komen. Misschien is Blu-ray dan al weer dood. Ik ga nu zeker de theatrical aanschaffen.
    We kunnen niet voorspellen hoe lang blu-ray te leven heeft dus reken maar niet te snel op dat blu-ray in 2012 al dood is.Welke media volgt de blu-ray dan...Downloaden?
    Laatst aangepast door Vogeltje29 : 22-11-2008 om 13:10
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  18. #118

    Standaard

    to be released near the theatrical release
    De eerste Hobbit film wordt in 2010 verwacht in de bioscoop. Vlak daarvoor komt dan de EE edition op blu-ray. Dus dat wordt of eind 2009 of ergens in 2010, afhankelijk wanneer de film in de bios komt. Ik gok op december release van de film. Dus mijn gok: release van de EE blu-ray herfst 2010. Hij wordt natuurlijk vlak voor de bioscooprelease van de Hobbit uitgebracht om zodoende de aandacht voor The Hobbit te stimuleren.

    Of course this means that by 2012 there will probably be a super-duper edition including the Lord of the Rings trilogy and The Hobbit and its sequel. So when and where you expect to do your double-dipping is up to you, but you at least are in the know.
    Volgens dit citaat uit het bovengenoemde, aangehaalde bericht, komt er dus in 2012 mogelijk een super, de super box uit met o.a. de trilogie en beide Hobbit films.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 22-11-2008 om 13:31
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #119

    Standaard

    Oh vekeerd gelezen dus, valt dan weer mee
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    2012?

    Kan ondertussen dan wel onder een tram komen te liggen! 2012??
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    2012?

    Kan ondertussen dan wel onder een tram komen te liggen! 2012??
    In 2012 vergaat de wereld toch al
    http://pineut.wordpress.com/2008/08/...rgaat-in-2012/

    on topic:

    op IMDB staat "The Hobbit" gepland voor 2011 en 2012.
    Ik hoop zelf ook dat ze LOTR EE zo snel mogelijk uit brengen maar hou er rekening mee dat dit pas in 2011 zal zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #122

    Standaard

    The Hobbit gaat 2011 zeer waarschijnlijk niet redden. de LOTR films zijn ook voornamelijk in 1999/2000 gefilmd en eind 2001 mochten we pas deel 1 beschouwen. Als ze volgend jaar al beginnen met filmen, dan nog lijkt eind 2010 me nogal snel voor een product dat compleet af is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    The Hobbit gaat 2011 zeer waarschijnlijk niet redden. de LOTR films zijn ook voornamelijk in 1999/2000 gefilmd en eind 2001 mochten we pas deel 1 beschouwen. Als ze volgend jaar al beginnen met filmen, dan nog lijkt eind 2010 me nogal snel voor een product dat compleet af is.
    Ligt er helemaal aan wanneer ze beginnen met filmen. Met de laatste twee potterfilms begint men in Februari en die moeten dan eind 2010 (deel 1) en medio 2011 (deel 2) uitkomen. Als men volgend jaar begint zal de het eerste deel van de hobbit dus makkelijk in 2011 uit kunnen komen. 2010 lijkt mij niet haalbaar tenzij de productie in een stroomversnelling komt...

  24. #124
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Worden er dan weer 3 delen tegelijk gefilmed!

    Overigens wacht ik wel, heb ik bij de dvd's ook gedaan!
    Alleen de EE vervang ik!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #125

    Standaard

    The Hobbit zal bestaan uit twee films heb ik begrepen.

Pagina 5 van 73 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •