Pagina 52 van 73 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hier een clip dat het verschil aan geeft. Links is de EE met groene gloed......vraag mij af of dit echt zo is en wij niet voor de gek gehouden worden.......of toch??? oordeel zelf...

    Clip EE vs TC
    Zo'n clipje kan iedereen maken met eender welke videobewerkingsprogramma, even de kleurverzadiging richting groen trekken kan best iedereen.

  2. #1277

    Standaard

    Klopt
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #1278

    Standaard

    Goede comment daar: It's a green-ray!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zo'n clipje kan iedereen maken met eender welke videobewerkingsprogramma, even de kleurverzadiging richting groen trekken kan best iedereen.
    Dit is wat Robert Harris van hometheaterforum.com er van zegt:

    To my eye, there may be a point or two toward cyan-blue, but nothing like what I'm seeing in the youtube example. Skies are generally a pleasant blue, flesh tones, even for non-humans are normal, greens are strong. I presume they're not in Kansas anymore .

    Robert Harris en het hometheaterforum zijn in mijn ogen één van de meest betrouwbare sites voor BD en DVD recenties.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #1280

    Standaard

    is de UK versie uitgesteld? Je kunt hem iig niet meer bestellen via amazon.co.uk

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    is de UK versie uitgesteld? Je kunt hem iig niet meer bestellen via amazon.co.uk
    Misschien door hun voorraad heen? Bij play.com is hij nog gewoon te bestellen en op voorraad ("in stock").

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    is de UK versie uitgesteld? Je kunt hem iig niet meer bestellen via amazon.co.uk
    Ja ze zijn door hun voorraad heen en weten gewoon niet wanneer hij weer instock is. drm staat er van meld je aan via email en we houden je op de hoogte

  8. #1283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ja ze zijn door hun voorraad heen en weten gewoon niet wanneer hij weer instock is. drm staat er van meld je aan via email en we houden je op de hoogte
    op de hoogte houden doen ze ook wanneer er iets mis is met een item, maar laten we maar hopen dat ze gewoon out of stock zijn.

  9. #1284
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dit is wat Robert Harris van hometheaterforum.com er van zegt:

    To my eye, there may be a point or two toward cyan-blue, but nothing like what I'm seeing in the youtube example. Skies are generally a pleasant blue, flesh tones, even for non-humans are normal, greens are strong. I presume they're not in Kansas anymore .

    Robert Harris en het hometheaterforum zijn in mijn ogen één van de meest betrouwbare sites voor BD en DVD recenties.
    Mee eens, tevens voegt Robert Harris er het volgende commentaar aan toe.


    A few words about...™ The Lord of the Rings Trilogy - Extended Edition -- in Blu-ray

    How many films truly endure decades and the test of time?
    Casablanca, Lawrence of Arabia, The Godfather, The Wizard of Oz, Raiders of the Lost Ark, Gone with the Wind…
    Think about it.


    How many films are purposefully passed down from parent to child, generation to generation, as something that has attained a sense of wonderment, and endures that passage of time.


    From the masterworks of J.R.R Tolkien, filmmaker Peter Jackson has created a motion picture trilogy that not only has that quality to endure, but now Warner Home Video has brought Mr. Jackson’s work to Blu-ray as he wishes them to be seen.


    The imagery and audio of these new editions are not only problem free, but have a very special majesty and exultation about them-- perfect in every frame.


    Make no mistake. The new Blu-rays of Peter Jackson’s Lord of the Rings trilogy on Blu-ray are a ceaseless wonder that will survive the generations. They demand your attention.


    Colin McKenzie would be pleased.


    Very Highly Recommended.


    RAH

    http://www.hometheaterforum.com/foru...ion-in-blu-ray

    Zie ook; http://www.youtube.com/watch?v=M4zRMLbZZxw

    En; http://www.youtube.com/watch?v=J71Vp...eature=related


    Laatst aangepast door AntS : 25-06-2011 om 10:03 Reden: Extra toevoeging
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  10. #1285

    Standaard

    Het wordt steeds meer duidelijker dat er geen fout is gemaakt, maar dat hercodering een keuze is van Peter Jackson. Als ook geschreven op The Digital Bits.
    Het wordt nu een soort 'Star Wars-discussie'; mag de maker van een film een film technisch veranderen door het toevoegen van nieuwe elementen? Die discussie is endeloos, zoals de discussie over de Star Wars films ook eindeloos is.
    De kleur groen heeft voor Peter Jackson een symbolische betekenis, blijkt ook uit de filmpjes. Het duidt op de aanwezigheid van een 'ugly world'.
    Het komt mij voor dat bij bepaalde scenes - die om technische, geld-redenen nog niet eerder bewerkt zijn, nu de kleur groen is toegevoegd om die symboliek consequent door de film heen te benadrukken. En dat in samenhang met de kleurcodering van The Hobbit, zoals dacht ik ook al bij The Digital Bits is geschreven, die vermoedelijk een 'positievere' kleurcodering zal krijgen.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 25-06-2011 om 11:20
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1286

    Standaard

    Gelukkig is het subtiel gedaan en is dat youtube filmpje niet representatief...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #1287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Gelukkig is het subtiel gedaan en is dat youtube filmpje niet representatief...
    Correct. Plus de helft van de forumleden die moord en brand roepen hebben al tig malen aangegeven te wachten tot de extended editions voor 9,95 in de grabbelbakken liggen dus waar hebben we het over?

  13. #1288

    Standaard

    55 euro + voor deze liefhebber hoor, met groene look...gnagna
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    55 euro + voor deze liefhebber hoor, met groene look...gnagna
    Inderdaad. Als de box 100,- was had ik hem nog gekocht. Veel leuker, beter en mooier dan dit gaat het niet worden hoor.

    Dat gemiep over die prijs de hele tijd. En als we ons hier al gek laten maken door een of andere filmpje op Youtube kunnen we de tent beter meteen sluiten.

    Ontopic dan maar weer:

    Zijn er nog meer mensen voornemens om een 1080p Extended Edition Lord of the Rings Marathon te houden binnenkort?

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hier een clip dat het verschil aan geeft. Links is de EE met groene gloed......vraag mij af of dit echt zo is en wij niet voor de gek gehouden worden.......of toch??? oordeel zelf...

    Clip EE vs TC
    Klopt dat is ook zo, heb ze zelf bekeken zoals ik eerder heb vermeld, ik heb de 3 films gedownload om te kijken hoe de kwaliteit is, maar die groene gloed klopt. Maar ik heb hem toch besteld, bij wekamp voor 53€. Ik kreeg alleen geen aankoop bewijs toegestuurd. Ik had met IDEAL betaald.
    Ik ging na betaling automatisch weer terug naar de webshop waar de de box nog in het winkelwagentje stond.Ik belde op maar was niks bekend dat ik hem had besteld en ook zo met betaling. Ze hadden hem maar toch in het systeem gezet dat ik hem had besteld, maar heb nog steeds geen aankoop en aanbetaling bewijs van hun kant.Er staat dat het de 30ste pas geleverd kan worden op hun site, maar aan de telefoon melde ze dat dit nog niet zeker is en dat de datum van levering nog niet bekend is.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-06-2011 om 12:06

  16. #1291

    Standaard

    Wat een gedoe zeg, ik ga gewoon naar een MM en zoek zelf de mooiste box uit.. (die zonder ingedeukte hoekjes...) .
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Klopt dat is ook zo, heb ze zelf bekeken zoals ik eerder heb vermeld, ik heb de 3 films gedownload om te kijken hoe de kwaliteit is, maar die groene gloed klopt. Maar ik heb hem toch besteld, bij wekamp voor 53€. Ik kreeg alleen geen aankoop bewijs toegestuurd. Ik had met IDEAL betaald.
    Ik ging na betaling automatisch weer terug naar de webshop waar de de box nog in het winkelwagentje stond.Ik belde op maar was niks bekend dat ik hem had besteld en ook zo met betaling. Ze hadden hem maar toch in het systeem gezet dat ik hem had besteld, maar heb nog steeds geen aankoop en aanbetaling bewijs van hun kant.Er staat dat het de 30ste pas geleverd kan worden op hun site, maar aan de telefoon melde ze dat dit nog niet zeker is en dat de datum van levering nog niet bekend is.
    Heb dit ook eens gehad bij Wehkamp, ook handmatig door Wehkamp zelf toegevoegd als bestelling, en geen bewijs verder ... maar wel netjes geleverd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #1293

    Standaard

    10 minuten geleden de Amerikaanse set ontvangen en even vlug door disc 1 van Fellowship geskipt: wat ik gezien heb ziet er geweldig mooi uit.

  19. #1294

    Standaard

    Kun je screenshots maken Paul?

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kun je screenshots maken Paul?
    Helaas, nee: ik heb (nog) geen blu-ray drive in mijn pc.

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb dit ook eens gehad bij Wehkamp, ook handmatig door Wehkamp zelf toegevoegd als bestelling, en geen bewijs verder ... maar wel netjes geleverd.
    Oppassen met Wehkamp.
    Laats had ik iets besteld waar 4 weken levertijd op stond.
    Na een week of vijf vond ik het wel lang duren en keek ik op mijn orderoverzicht en zag tot mijn grote verbazing dat ze de bestelling hadden geanuleerd terwijl die inmiddels gewoon op voorraad was.
    de volgende dag kreeg ik een brief van Wehkamp dat de bertreffende bestelling binnen was en dat ik via mijn account moest aangeven waneer en hoe ik de bestelling geleverd wilden hebben. Als ik echter niet binnen 7 dagen zou reageren gaan ze er van uit dat ik niet meer geintreseerd ben in de bestelling en wordt deze geannuleerd.

    De brief was 6 dagen daarvoor verzonden en was, in verband met feestdagen, erg lang onderweg geweest en waarschijnlijk was dat de rede van annulerning (hoewel de 7 dagen nog niet voorbij waren).
    Het ging echter wel om een bedombouw dus van iets andere orde dan een BD box en het probleem is ook netjes opgelost door wehkamp, maar ik houd mijn orderoverzicht nu toch beter in de gaten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb dit ook eens gehad bij Wehkamp, ook handmatig door Wehkamp zelf toegevoegd als bestelling, en geen bewijs verder ... maar wel netjes geleverd.
    Ow oke dan is het te hopen dat het goed komt. Bedankt voor de reactie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Oppassen met Wehkamp.
    Laats had ik iets besteld waar 4 weken levertijd op stond.
    Na een week of vijf vond ik het wel lang duren en keek ik op mijn orderoverzicht en zag tot mijn grote verbazing dat ze de bestelling hadden geanuleerd terwijl die inmiddels gewoon op voorraad was.
    de volgende dag kreeg ik een brief van Wehkamp dat de bertreffende bestelling binnen was en dat ik via mijn account moest aangeven waneer en hoe ik de bestelling geleverd wilden hebben. Als ik echter niet binnen 7 dagen zou reageren gaan ze er van uit dat ik niet meer geintreseerd ben in de bestelling en wordt deze geannuleerd.

    De brief was 6 dagen daarvoor verzonden en was, in verband met feestdagen, erg lang onderweg geweest en waarschijnlijk was dat de rede van annulerning (hoewel de 7 dagen nog niet voorbij waren).
    Het ging echter wel om een bedombouw dus van iets andere orde dan een BD box en het probleem is ook netjes opgelost door wehkamp, maar ik houd mijn orderoverzicht nu toch beter in de gaten.
    Ja ik heb nooit eerder besteld bij wekamp, maar hier is de box best goedkoop dus ik dacht ik sla mijn slag hier.
    Bedankt voor je bericht.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-06-2011 om 16:59

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja ik heb nooit eerder besteld bij wekamp, maar hier is de box best goedkoop dus ik dacht ik sla mijn slag hier.
    Bedankt voor je bericht.
    Ik heb hem daar ook besteld maar hou mijn orderoverzicht dus nu zelf wat beter in de gaten, verder niets negatiefs over Wehkamp hoor.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #1299

    Standaard

    Het staat er nu wel in het overzicht mijn bestellingen, maar er staat niks op de wekamp website bij mijn rekening of mijn administratie.Dat vindt ik dan wel vreemd.

  25. #1300

    Standaard

    De reviewer op Blu-ray.com schrijft het volgende:

    Nothing you probably haven't already gathered from my various posts. Jackson's silence is a big sign, and Warner's current "no comment" stance is another. If the tint was intentional, it seems both parties would be racing to make that point clear.

    Then there's the domestic price drops and international listing oddities/delays/cancellations that have cropped up in the last few days, the fact that the tinting isn't scene-specific or indicative of a selective application, the fact that Bill Hunt suddenly isn't reporting any more confirmations or comments from Lesnie (in the beginning of all this, Mr. Hunt was the most adamant that Lesnie had approved the transfer exactly as it appears; since then, he's been as quiet as Jackson, all due respect), the fact that Jackson has posted on his Facebook page about other topics but avoided the tint question altogether, the fact that as-yet-irrefuted screenshot comparisons and photoshop color analyses continue to stack up by the hour, the fact that a single pixel of pure white doesn't seem to appear anywhere in the course of the film, the fact that identical shots in FOTR and TTT display subtle and not-so-subtle differences in the specific hues that appear, the fact that white title letters and fade-to-whites exhibit a slight green tint (the same tint that graces every frame of the film), the fact that no screenshots have been posted which exhibit any measure of pure white in the image (I can find pure white in TTT and ROTK in seconds), the fact that similar tints haven't been applied to TTT and ROTK (even though Jackson's theatrical introductions confirm they were remastered), and the fact that many of the specific color palettes Jackson mentions in his commentaries and documentaries have been altered. If it's intentional, he didn't just adjust the hues of a scene or two, he adjusted the hue of the entire film. And those are just off the top of my head. I'm sure I left out quite a few.

    I honestly started this whole process leaning toward the notion that the tint must be intentional. But it seems every day there have been new pieces of mounting evidence that point to an error. Not one piece of evidence has emerged in the last few weeks -- well, other than subjective opinions -- that suggest the tint is intentional. Not one. In fact, every time I've written "not one," no one has corrected me. (That's a genuine invitation to offer up objective evidence of the tint being intentional or non-existent on some pressing of the disc, not some defiant challenge of a someone refusing to consider all angles. I'd be happy to have something to mull over other than another sign that points toward a problem.)

    Anywho, hope that helps clarify. The evidence is overwhelming, in my humble opinion. Considering everything that has come to light in the last few weeks, it's hard to deny the evidence is very, very one-sided. The only objective evidence that hints at the possibility that the tint may be intentional is a months-old statement from Jackson and Lesnie indicating intentional color-grading changes would grace the new transfer. Seriously gents, that's the only objective evidence that counters the suggestion that it's an error. A vague months-old statement.
    Het ziet er dus behoorlijk naar uit dat er inderdaad een fout is gemaakt met FOTR qua kleur grading.

Pagina 52 van 73 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •