Pagina 6 van 73 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1825 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    The Hobbit zal bestaan uit twee films heb ik begrepen.
    Dat is nog maar de vraag, afhankelijk van hoe het schrijfproces verloopt. Er is inderdaad de intentie om twee films te maken, maar als het niet lukt om voor de 2e film een goed script op papier te krijgen, dan wordt het gewoon 1 film.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is nog maar de vraag, afhankelijk van hoe het schrijfproces verloopt. Er is inderdaad de intentie om twee films te maken, maar als het niet lukt om voor de 2e film een goed script op papier te krijgen, dan wordt het gewoon 1 film.
    Ik kan het totaal verkeerd hebben, maar dat dacht ik niet. De deal met MGM is rond, er is een budget voorzien voor twee films en het ziet er niet naar uit dat men daar nog onderuit zal kunnen. Nu, ach, het is ook al gebeurd dat er drastische veranderingen gebeurden toen films al aan het draaien waren, dus alles kan nog. Denk maar aan cruciale cast switches: Fellowship was al enkele weken aan het draaien toen Stuart Townsend (Aragorn) werd vervangen door Mortensen. Contracten betekenen weinig als er genoeg geld tegenaan gegooid wordt om ze te annuleren
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #128

    Standaard

    Ik heb het ook maar van een pietluttig persoontje: de regisseur en schrijver
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #129

    Standaard

    dan wacht ik nog maar een paar jaar.
    de EE zijn de beste versies. ik ga ze binnenkort wel weer eens kijken nu ik een blu-player heb.
    o nee, ik heb de R1 natuurlijk, want het geluid is verkl..t op de R2.
    (zie hele oude threads hierover, mijn posting vindt je bij mijn commentaren als één van mijn 1e reacties hier, 6 dec. 2004)
    ( http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=125 en het vervolg van de commentaren bij deze topic, oud nieuws voor de meesten)

    weet je? ik gooi ze wel door de upscaler van mn AV-receiver. en over n paar jaar ben ik wel klaar voor de blu-ray.

    en wat downloaden betreft.... er blijft altijd een markt bestaan voor de collectors. en dat zijn wij. dat blijft. er is altijd een grote groep mensen die dit gewoon fysiek in de kast wil hebben........ "just....knowing that it's there. "
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  5. #130

    Standaard

    hallo,

    weet iemand al of ze nou werkelijk uitkomen op blue ray en wanneer??

  6. #131

    Standaard

    Ze komen tegen het einde van het jaar uit.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ze komen tegen het einde van het jaar uit.
    Hmm .. ik dacht eigenlijk tegen het einde van VOLGEND jaar (2010) pas... kan ff geen bron vinden.

  8. #133

    Standaard

    Dit jaar zou Warner (dankzij de fusie Warner en New Line) al de bioscoopversies uitbrengen op Blu-ray.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #134
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Het zal tijd worden met die films zeg.

  11. #136

    Angry

    Voor de Extended Editions zullen we nog zekers tot 2012 moeten wachten. Dus zo goed nieuws is het ook niet.:sad:

  12. #137

    Standaard

    Tja, kale BR versies zullen het dan worden, ook een beetje jammer inderdaad maar financieel gezien natuurlijk begrijpelijk. PJ wil gewoon graag Ultimate Editions uit gaan brengen dus daar wil ik best nog wat jaartjes op wachten

  13. #138

    Standaard

    2012 is wel heel erg ver weg, dan maar voor de theatricals inderdaad.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  14. #139

    Standaard

    2012 is idd nog veel te lang wachten, maar er zit niets anders op. De bioscoopversies laat ik aan me voorbijgaan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #140

    Standaard

    Same here! De koe wordt weer goed gemolken...

  16. #141

    Standaard

    Damn wat is dat nog lang wachten. Tot 2012!! En als we de Maya's mogen geloven staat ons op de wereld iets groots te gebeuren in december 2012. Zou het de release van LotR:EE op BR zijn? Laten we hopen dat de wereld iig niet vergaat, anders zien we ze nooit op BR...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    2012 is idd nog veel te lang wachten, maar er zit niets anders op. De bioscoopversies laat ik aan me voorbijgaan.
    Dat ga ik ook doen. Één plusplunt, de blu-ray's zullen ondertussen goedkoper zijn.

  18. #143
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dat ga ik ook doen. Één plusplunt, de blu-ray's zullen ondertussen goedkoper zijn.
    Ja of we zijn dan al bij een ander soort medium aanbeland

  19. #144
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou ook niet slim zijn als ze nu zouden zeggen Maart 2010
    De gewone versies moeten ook nog over de toonbank!

    Dan maar 2012 dan is de verleiding groter, zien we straks wel verder!

    Kan ook zijn dat de Maya's toch gelijk hebben!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #145

    Standaard

    Zit wat in Claudio, maar 2012 is wel absurd ver weg, het is serieus niet ontdenkbaar dat tegen die tijd de opvolger van BD alweer is aangekondigd.
    Bovendien, financieel is het ook niet alleen maar interessant voor de studio, BD's zullen ook goedkoper zijn over 3 jaar.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 20-03-2009 om 08:31
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #146

    Standaard

    Lijkt me erg stug, werd Blu-Ray al in 2003 aangekondigd? Ik ga gewoon voor de Theatrical Editions. Die heb ik nooit op dvd gehad.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #147

    Standaard

    Ik koop ze beiden, de TE's zijn al geweldige films op zich en verzacht de pijn van het wachten !


  23. #148
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga nu heel hard zeggen dat ik alleen voor de EE ga.
    En zometeen waarschijnlijk gewoon de verleiding niet kunnen weerstaan!
    Noem het zelfspot of kennis.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik ga nu heel hard zeggen dat ik alleen voor de EE ga.
    En zometeen waarschijnlijk gewoon de verleiding niet kunnen weerstaan!
    Noem het zelfspot of kennis.
    Inderdaad, my thoughts exactly...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #150

    Standaard

    Ik geef anders gewoon toe dat ik ga double-dippen hoor
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 6 van 73 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •