De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard I, Robot [Blu-ray Disc]

    I, Robot

    Goede sciencefiction actiefilm met Will Smith in prima HD kwaliteit.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De ondertiteling staat geheel in het zichtbare filmvlak geplaatst.
    Volgens de screenshots is dit niet het geval. Welke constantering is nu juist?

  3. #3

    Standaard

    Dit is echt een guilty pleasure van mij! Snel eens kijken, want heb de blu ray in huis
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    De Blu Ray is subliem. De film zelf, mwoah....
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    De Blu Ray is subliem. De film zelf, mwoah....
    Misschien denk je daar anders over wanneer je weet wat het moraal van dit verhaal is. :smile:
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Een schitterende film perfect kwa audio en video
    Een van will smith beste films
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  7. #7

    Standaard

    ik heb hem al op dvd, maar wil hem toch ook wel op BD hebben. eigenlijk wil ik ook spiderman 1 2 en 3 op BD hebben vanwege de niet al te beste beeldkwaliteit van de dvd versie.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Misschien denk je daar anders over wanneer je weet wat het moraal van dit verhaal is. :smile:
    Nee hoor, daar denk ik niet anders over. Zo bijzonder vind ik dat verhaal niet, en zeker niet orgineel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Aardige film qua looks en actie, maar verhaaltechnisch veel te zwak en zeker teveel Hollywood-overkill van Alex Proyas. Hoop dat zijn volgende meer zoals Dark City is. De BD is wel erg god, zeker referentie-materiaal.

  10. #10

    Standaard

    Sorry, maar de film was alleen genomineerd voor een Oscar voor beste Effecten. De prijs zelf ging dat jaar naar Spiderman 2.

    Verder vind ik dit een behoorlijk goede sci-fi film, maar waarschijnlijk bevat-ie teveel actie om de sci-fi puristen tevreden te houden
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  11. #11

    Standaard

    Een aardige film met geen al te interessant verhaal. En de special effects ervan zouden tegenwoordig toch geen indruk meer moeten maken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •