De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard hoe een dimmer module van klikaanklikuit instaleren in logitech harmony ?

    hallo

    ik heb een logitech harmony maar daar wil ik nu dus mijn dimmodule van klikaanklikuit in instaleren zodat ik de verlichting via de harmony kan dimmen.

    hoe kan ik iets instellen en hoe moet ik het instellen zodat hij de dimmer module ziet en bedient ?

    mvg marco buurlage

  2. #2

    Standaard

    Welke Harmony heb je?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Ervan uitgaande dat je de dimmer wel met een originele klikaan klik uit kunt bedienen (en dus werkend is), zul je de harmony moeten "vertellen" op welke combinatie ie moet reageren (zie de ingestelde combinatie van de dimmer, bv. A3 - N12, of welke combi dan ook die je gekozen hebt)
    Die combinatie zul je mbv de software op je pc dan beslist aan de functie van de dimmer moeten kunnen toewijzen zoals je alle ander functies ook hebt aangepast.

    Zelf heb ik de harmony 525 die de klikaan klikuit functie niet beheerst, maar van de software weet ik wel een en ander af :wink:

    Gr. BillyGates.

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •