Pagina 7 van 33 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 811 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Haha Geen LOTR op HDDVD
    Nu zullen er zeker veel mensen overstappen naar blu

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Da's een paar pagina's eerder al gemeld. En toen was het al eigenlijk geen nieuws want New Line is onderdeel van Time Warner, dus is dit een logisch gevolg.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hoeveel BR's heb je als ik vragen mag?
    Twee: The Fountain en The 5th Element... beiden via eBay €14 p/st incl. verzending. Heb er nu twee in de pijplijn zitten via amazon: hadden een 2 voor de prijs van 1 aanbieding. Dan pruim ik het nog wel, anders niet hoor. Ik zie soms niet eens het verschillen tussen een DVD en een HD film...

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Haha Geen LOTR op HDDVD
    Nu zullen er zeker veel mensen overstappen naar blu
    Tja, lol ja. En reken maar dat de Maatrix nou wel naar BD komt. Nu hoeven er ook weer minder mensen naar HD-DVD over te stappen.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik zie soms niet eens het verschillen tussen een DVD en een HD film...
    Dan misschien tijd voor 'n brilletje?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dan misschien tijd voor 'n brilletje?
    Super goede ogen, maar mijn TV is geen 100" en vanaf 3-4 meter zie ik dat echt niet, sorry. Ik weet wel dat het er van dichtbij beter uitziet, dat is voldoende. De PS3 upscaled mijn DVDs ook erg netjes moet ik zeggen hoor.

  7. #157

    Standaard

    Je zag dit al van mijlen ver aankomen dat er toch een beslissing aan zou komen dit jaar.
    De grotere blu-ray verkopen zijn ook bij de filmmaatschappijen duidelijk de reden om dit format te gaan steunen. Voor de consument beter dat er 1 format is!:wink:

    regiocodering zal toch wel weer vrij gemakkelijk omzeild kunnen worden denk ik of met een software update eruit gehaald worden.:wink: Ik dacht ergens gelezen te hebben dat sony de regiocodering eruit wilde halen.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Je zag dit al van mijlen ver aankomen dat er toch een beslissing aan zou komen dit jaar.
    De grotere blu-ray verkopen zijn ook bij de filmmaatschappijen duidelijk de reden om dit format te gaan steunen. Voor de consument beter dat er 1 format is!:wink:
    Zeker beter. En voor de HD-DVD fans ook; filmpjes kosten straks niks meer.

    regiocodering zal toch wel weer vrij gemakkelijk omzeild kunnen worden denk ik of met een software update eruit gehaald worden.:wink: Ik dacht ergens gelezen te hebben dat sony de regiocodering eruit wilde halen.
    Volgens mij hoefde dat al vanaf het begin niet voor Sony, is ook bij de PS3 spellen: allemaal regiovrij. Mogen de producenten van de films / games zelf bepalen dacht ik.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86 Bekijk bericht
    Blu-ray is nog steeds te duur en incompleet om echt de mainstream markt op te gaan. Ik ben echter bang dat men dit toch zal doen met als gevolg dat Consumenten straks gewoon worden belazerd met spotgoedkope 1.0 spelers. De playstation 3 blijft voorlopig de beste speler en dit nieuws zou wel eens Sony wel eens een boost kunnen opleveren in de console-war.
    te duur? playstation 3 waar je echt alles mee kan doen voor 400 euro?! Een goede hd-dvd speler kost OOK minimaal 350-700 euro!
    Laatst aangepast door hstadman : 05-01-2008 om 15:05

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Twee: The Fountain en The 5th Element... beiden via eBay €14 p/st incl. verzending. Heb er nu twee in de pijplijn zitten via amazon: hadden een 2 voor de prijs van 1 aanbieding. Dan pruim ik het nog wel, anders niet hoor. Ik zie soms niet eens het verschillen tussen een DVD en een HD film...
    Hmm.. dat klinkt niet echt als overtuigende support voor Blu-ray. Als Warner grotere Blu-ray-verkopen verwacht door hun stap dan valt het te hopen dat anderen kooplustiger zijn. Ik heb al 15 Warner HD DVD's (met nog 2 in bestelling) en Warner zal dus op dat punt wat gemiste inkomsten goed moeten maken.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht

    Volgens mij hoefde dat al vanaf het begin niet voor Sony, is ook bij de PS3 spellen: allemaal regiovrij. Mogen de producenten van de films / games zelf bepalen dacht ik.

    Zou inderdaad ook kunnen. Ik weet wel dat er veel blu-ray schijven zijn met regiocodering en ook een redelijk aantal zonder, inderdaad. Als je de regiocodering uit de speler haalt, overigens, kunnen die regio gecodeerde ook op een regiovrije speler afgespeeld worden. Er zal vast wel een crack of bios update komen die het mogelijk maakt om ook alle regio gecodeerde schijfjes af te kunnen spelen.:wink:

    regio codering is iets uit de prehistorie, je weet van te voren dat via het web veel mensen internationaal shoppen!:wink:

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hmm.. dat klinkt niet echt als overtuigende support voor Blu-ray. Als Warner grotere Blu-ray-verkopen verwacht door hun stap dan valt het te hopen dat anderen kooplustiger zijn. Ik heb al 15 Warner HD DVD's (met nog 2 in bestelling) en Warner zal dus op dat punt wat gemiste inkomsten goed moeten maken.
    dvd; verkoopt nog steeds het meest en die paar hd-dvd's zullen ze echt niet zo hard missen. let wel dat in europa de HD verkopen nauwelijks meetellen, in Amerika zijn de verkopen wat groter maar ook nog steeds ver onder de maat van dvd verkopen.:wink:

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hmm.. dat klinkt niet echt als overtuigende support voor Blu-ray. Als Warner grotere Blu-ray-verkopen verwacht door hun stap dan valt het te hopen dat anderen kooplustiger zijn. Ik heb al 15 Warner HD DVD's (met nog 2 in bestelling) en Warner zal dus op dat punt wat gemiste inkomsten goed moeten maken.
    Tja, maar blijkbaar maken die 17 HD-DVDs van jou geen verschil... kijk maar naar de verkopen. Kijk, in de VS zijn films sowieso ook goedkoper (DVDs ook trouwens) als ze hier €20 zijn ga ik wat er vast vaker een kopen. Net trouwens Lord of War gekocht bij de gratis platen zaak: €15, kon ik hem niet voor laten liggen dacht ik zo. Ik heb er nog weinig ja, maar mijn support voor BD is altijd groter dan die voor HD-DVD. Ik heb immers een PS3 en geen HD-DVD speler...

    Ik wacht ook nog op de Matrix en LOTRs... Voor mijn vriendin komt (wanneer de cyclus voltooid is) er 100% zeker de Henkie Putter verzamelbox. Prijs maakt daar niet zo voor uit. Helaas zul je die niet meer vinden op HD-DVD (dunkt mij).
    Laatst aangepast door Trat : 05-01-2008 om 15:15

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zou inderdaad ook kunnen. Ik weet wel dat er veel blu-ray schijven zijn met regiocodering en ook een redelijk aantal zonder, inderdaad. Als je de regiocodering uit de speler haalt, overigens, kunnen die regio gecodeerde ook op een regiovrije speler afgespeeld worden. Er zal vast wel een crack of bios update komen die het mogelijk maakt om ook alle regio gecodeerde schijfjes af te kunnen spelen.:wink:

    regio codering is iets uit de prehistorie, je weet van te voren dat via het web veel mensen internationaal shoppen!:wink:
    Sterker nog, ik denk dat Sony via een FW update die regiocodering er zo uit kan flikkeren. Dan wel software matig...

  15. #165

    Standaard

    Maar even een andere vraag: zou het echt zo slecht zijn dan als BD wint (wat ze aan het doen zijn)? Ik bedoel, er is toch niks echt mis mee?

  16. #166

    Standaard

    Als ik naar mijn eigen collectie kijk, heb ik toch een probleem. Bijna allemaal Warner's op Bourne trilogie en transformers na. Dus overstap naar blu ray is zo gemaakt. Heb nooit begrepen waarom hd dvd en blu ray elkaar zo afmaken. Er komen nog leuke exclusieve titels uit voor hd dvd (Hulk, Ironman, Sweeney todd). Tegen kerst, hopelijk eerder een betaalbare 1.1 speler en ik ga vrolijk verder met wat iedereen hier leuk vindt, films kijken.

    Alleen jammer dat ik minder van de goedkope dollar kan profiteren i.v.m. regiocodering. Ik dacht dat Warner regiovrij was/is? Heb nu bijvoorbeeld Bourne Ultimatum 2 maanden voor de Nederlandse release dat soort voordeeltjes wil ik graag behouden.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Als ik naar mijn eigen collectie kijk, heb ik toch een probleem. Bijna allemaal Warner's op Bourne trilogie en transformers na. Dus overstap naar blu ray is zo gemaakt. Heb nooit begrepen waarom hd dvd en blu ray elkaar zo afmaken. Er komen nog leuke exclusieve titels uit voor hd dvd (Hulk, Ironman, Sweeney todd). Tegen kerst, hopelijk eerder een betaalbare 1.1 speler en ik ga vrolijk verder met wat iedereen hier leuk vindt, films kijken.

    Alleen jammer dat ik minder van de goedkope dollar kan profiteren i.v.m. regiocodering. Ik dacht dat Warner regiovrij was/is? Heb nu bijvoorbeeld Bourne Ultimatum 2 maanden voor de Nederlandse release dat soort voordeeltjes wil ik graag behouden.
    Meestal staat het op de Amerikaanse sites er wel bij...ofwel regiocodering ofwel regio vrij. Er zijn een aantal regiovrij in ieder geval.

    Voordeel van 1 formaat is dat ze zich nu eindelijk kunnen richten op 1 formaat en het goed erop zetten van de films om het max. van het formaat eruit te halen. Geen kosten meer voor 2 schijfjes!

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Volgens mij heb je de discussie niet gevolgd. Zomaar reageren is dan gevaar.

    De andere poster had het over een €300 HD-DVD player. Ik stelde dat voor nog geen €100 MEER (dus extra, bovenop de €300) je een PS3 hebt. Meer niet. Lezen...
    verkeerd gelezen (was net wakker):

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wederom heb je de discussie niet goed gevolgd anders had je een paar posts hiervoor gelezen dat het mij geen zak interesseert of HD-DVD / BD de oorlog wint. Ik koop morgen een HD-DVD speler (als de films goedkoper zijn) wanneer blijkt dat HD-DVD de winnaar is. Wederom: lezen...
    had die post nog niet gelezen toen ik mijn post tikte (m'n oordeel was gebasseerd op je eerste posts)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik denk dat voor het eind van dit jaar (lees: 2008) de PS3 onder de €250 zal zijn. Het is maar een voorspelling...
    hoop dat je gelijk krijgt

    Het is dus duidelijk voor de mensen die nog geen HD/BR speler hebben (en ook geen HD-dvd's); kies BR

    Hadden ze jaar eerder mee moeten komen, dan had geen HD-dvd's gekocht en dus ook geen Toshiba EP35

    Heb op zich nog wel ruimte, alleen verbindingen gaat lastig worden daar ik m'n regiovrije dvd-speler zeker niet weg doe....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #169

    Standaard

    eventjes de echte reden van de switch (zoals ik al eerder aangaf)
    WB zegt in zijn statement absoluut geen geld aangenomen te hebben. Kerstmis sales hebben de doorslag gegeven. (Blu ray versus HD DVD ; VS 2:1 Europa 3:1 Australie 5:1 en Japan 9:1).

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Meestal staat het op de Amerikaanse sites er wel bij...ofwel regiocodering ofwel regio vrij. Er zijn een aantal regiovrij in ieder geval.

    Voordeel van 1 formaat is dat ze zich nu eindelijk kunnen richten op 1 formaat en het goed erop zetten van de films om het max. van het formaat eruit te halen. Geen kosten meer voor 2 schijfjes!
    Klopt en de voordelen mogen duidelijk zijn. Echter, het is en blijft voor veel mensen terra incognita dat importeren voor films. Dus vooral voor de echte liefhebber is het een aardigheidje.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    eventjes de echte reden van de switch (zoals ik al eerder aangaf)
    WB zegt in zijn statement absoluut geen geld aangenomen te hebben. Kerstmis sales hebben de doorslag gegeven. (Blu ray versus HD DVD ; VS 2:1 Europa 3:1 Australie 5:1 en Japan 9:1).
    Zegt genoeg lijkt mij. Een van de redenen dat ik HD nog afgehouden heb maar nu lijkt blu-ray toch echt door te gaan breken is het redelijk safe om een goede blu-ray speler aan te schaffen...:wink: Ook is er nu meer keuze aan films dan bij het begin van een hardware release.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Klopt en de voordelen mogen duidelijk zijn. Echter, het is en blijft voor veel mensen terra incognita dat importeren voor films. Dus vooral voor de echte liefhebber is het een aardigheidje.
    Heb je gelijk in; het grote gros koopt gewoon NL discs die in de winkel voor het grijpen liggen, denk dan aan een frs, een MM of enkele grootgrutters die films verkopen. Ik den dat met name de frs en MM veel meer blu-ray verkopen dan andere outlets...

    Vooralsnog is de dvd nog steeds het meest sterke medium.

  23. #173

    Standaard

    Exclusives is ook maar relatief. Sweeney Todd komt in de US uit op HD DVD en hier op BR (Warner). Hetzelfde geldt voor Almost Famous (HD DVD US, BR in EUR). Ook andere exclusives zijn met een beetje shoppen gewoon te krijgen. Eternal Sunshine is aangekondigd voor release in Japan, 12 Monkeys, Tomb Raider 1 en 2 zijn in Duitsland uit. Sommige Fox titels zouden in het oostblok te krijgen zijn op HD DVD. Zeker voor iemand die niet gebonden is aan NL subs, is shoppen in het buitenland erg handig. Ook zijn veel titels uit de Paramount BR/HD DVD tijd nog gewoon verkrijgbaar via diverse webshops (onlangs Sleepy Hollow aangeschaft).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Als ik naar mijn eigen collectie kijk, heb ik toch een probleem. Bijna allemaal Warner's op Bourne trilogie en transformers na. Dus overstap naar blu ray is zo gemaakt. Heb nooit begrepen waarom hd dvd en blu ray elkaar zo afmaken. Er komen nog leuke exclusieve titels uit voor hd dvd (Hulk, Ironman, Sweeney todd). Tegen kerst, hopelijk eerder een betaalbare 1.1 speler en ik ga vrolijk verder met wat iedereen hier leuk vindt, films kijken.

    Alleen jammer dat ik minder van de goedkope dollar kan profiteren i.v.m. regiocodering. Ik dacht dat Warner regiovrij was/is? Heb nu bijvoorbeeld Bourne Ultimatum 2 maanden voor de Nederlandse release dat soort voordeeltjes wil ik graag behouden.
    Import toch gewoon een REGION A ps3 ofzo

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    eventjes de echte reden van de switch (zoals ik al eerder aangaf)
    WB zegt in zijn statement absoluut geen geld aangenomen te hebben. Kerstmis sales hebben de doorslag gegeven. (Blu ray versus HD DVD ; VS 2:1 Europa 3:1 Australie 5:1 en Japan 9:1).
    met name die 9:1 in japan is erg opmerkelijk. bewijst toch weer dat in japan sony erg groot is.

Pagina 7 van 33 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •