Pagina 9 van 33 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 811 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    WB ontkent pertinent geld ontvangen te hebben! Als ze gewild hadden hadden ze die 250 miljoen al eerder op kunnen strijken! Wat overigens 100 miljoen meer zou zijn dan de andere hd-dvd exclusives hebben gehad!
    Ik wil veel geloven, maar niet dat Warner geen vergoeding heeft ontvangen. De omzet die nu door Warner word gemaakt word op HD DVD en Blu-ray schijfjes moet een fractie zijn van die 250 miljoen. Qua productiekosten en distributie kan het ook weinig kosten (dat gaat allemaal via de faciliteiten en kanalen die al aanwezig waren voor DVD) dus feitelijk kan Warner een groot deel van dat bedrag direct bij de winst bijschrijven. Ik wil best geloven dat Warner de verkoopcijfers nauwlettend in de gaten houd, maar niet dat een vergoeding van het Blu-ray-kamp geen deel heeft uitmaakt van de afweging.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dit kan betekenen overigens dat OOK new line cinema overgaat op blu-ray; lotr op blu-ray dus! New Line Cinema is een dochter onderneming van WB!
    Je bent volgens mij de 10e die dit post. Zie de vorige pagina's.

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    niet echt eerlijk als blijkt dat 2 miljoen Amerikanen een X-box add-on hebben;
    Dat is de gok van elektronica, is nooit een erg goede investering geweest!:wink:

  3. #203

    Standaard

    Zou dit de doodsteek zijn voor HD-DVD?

    het is toch vreemd dat zoveel mensen niet weten dat je via internet , BR's en HD-dvd's zoveel goedkoper kan krijgen, vooral als er acties zijn
    Verdomme, wat ben ik dom bezig eigenlijk! Ik kijk even op amazon.com en ik zie dat alles echt een heel stuk goedkoper is dan in de winkel! Kan ik gelijk mijn vader overtuigen om Blu-ray te nemen :P.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik wil veel geloven, maar niet dat Warner geen vergoeding heeft ontvangen. De omzet die nu door Warner word gemaakt word op HD DVD en Blu-ray schijfjes moet een fractie zijn van die 250 miljoen. Qua productiekosten en distributie kan het ook weinig kosten (dat gaat allemaal via de faciliteiten en kanalen die al aanwezig waren voor DVD) dus feitelijk kan Warner een groot deel van dat bedrag direct bij de winst bijschrijven. Ik wil best geloven dat Warner de verkoopcijfers nauwlettend in de gaten houd, maar niet dat een vergoeding van het Blu-ray-kamp geen deel heeft uitmaakt van de afweging.


    Je bent volgens mij de 10e die dit post. Zie de vorige pagina's.
    Denk ik toch niet; WB heeft duidelijk besloten om de verkoopcijfers van de kerst af te wachten om goed te kunnen zien wat nu werkelijk het best verkoopt. Dit blijkt dus uit alle cijfers blu-ray te zijn wereldwijd en daarom heeft WB gekozen voor blu-ray only! De vergoeding had WB OOK gekregen als het voor hd-dvd had gekozen dus dat is een non-issue hier! Als die vergoeding op is moet men toch geld verdienen met verkopen van films op een medium en dat zullen ze veel beter doen op blu-ray dan op hd-dvd. Even verder kijken dan uw neus lang is.:wink:

    250 miljoen is voor WB toch een relatief laag bedrag...dat is slechts 1 of 2 films minder, daar de meeste grote films tegenwoordig zeker 100-150 miljoen per stuk kosten. Het grote geld komt nog steeds binnen van dvd verkopen!!! en dat gaat gewoon door, ondanks hd content.:wink:

    WB is best slim bezig;

    tegen de tijd dat hd-dvd uitgefaseerd is verwachten ze de goedkopere betaalbare versie 2.0 blu-ray spelers op de markt en dan gaat WB meteen exclusief over op blu-ray! Kunnen ze meteen profiteren van de verwachte extra verkopen!
    Laatst aangepast door hstadman : 05-01-2008 om 17:05

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denizz Bekijk bericht
    Zou dit de doodsteek zijn voor HD-DVD?


    Verdomme, wat ben ik dom bezig eigenlijk! Ik kijk even op amazon.com en ik zie dat alles echt een heel stuk goedkoper is dan in de winkel! Kan ik gelijk mijn vader overtuigen om Blu-ray te nemen :P.
    De reden dat veel mensen via ebay kopen of een CC aanschaffen om in het buitenland te kunnen winkelen. Scheelt echt veel, soms.:wink:

    Wat denk je nu zelf? 70-80% van de films komen nu uit op blu-ray!

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wat denk je nu zelf? 70-80% van de films komen nu uit op blu-ray!
    Hier past maar een muziekje bij voor mij: http://www.youtube.com/watch?v=YwEMxYggoKQ

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Hier past maar een muziekje bij voor mij: http://www.youtube.com/watch?v=YwEMxYggoKQ
    :wink:

  8. #208

    Standaard

    Eén ding is zeker, als LotR op BR uitkomt koop ik 'm direct
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #209

    Standaard

    Wat ik eigenlijk nog grappiger vind is dat er nog veel mensen op dit forum het blijkbaar schandalig zouden vinden dat Warner geld zou aangenomen hebben. Waar was die reactie toen het HD-DVD kamp dit deed met Paramount? Toen mocht dit allemaal. Zijn echt grappige dingen allemaal. Mij kan het niet schelen wat Warner gedaan heeft. Ben al blij dat er eindelijk eens duidelijkheid komt in de formatwar.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Eén ding is zeker, als LotR op BR uitkomt koop ik 'm direct
    idem, mits het de extended version wordt en het beeld/geluid substantieel beter is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er word vrij offtopic gediscussieerd momenteel. Voor PS3-aangelegenheden bestaat dacht ik al een apart topic.

    Ontopic:



    Van dat statement dat er geen geld is aangenomen geloof ik dus helemaal niets. Warner heeft vorig jaar nog heel stellig beweerd de komende jaren beide formaten te blijven ondersteunen, en ze waren zelfs bezig met een eigen formaat dat zowel Blu-ray als HD DVD-zijden bevatte. Dat soort dingen doe je niet om aan het begin van het nieuwe jaar "opeens" exclusief BR te gaan ondersteunen. Dat geloof ik net zo min als dat Paramount en Dreamworks zonder vergoeding opeens exclusief overgingen op HD DVD.

    Er gaat trouwens een gerucht dat Warner eind vorig jaar 250 miljoen dollar is geboden om ook exclusief HD DVD te gaan ondersteunen. Als ze dat hadden geaccepteerd dan hadden we hier waarschijnlijk hele andere discussies gehad.

    Kennelijk is Warner met dat aanbod naar Sony gegaan en is het BR-consortium over dat bedrag heen gegaan.
    Dat er geld bij betrokken is geloof ik echt niet. De CEO van warner( was dual format supporter) was vorig jaar al weggegaan bij warner met een interne ruzie. De nieuwe CEO zij al meteen dat warner zich es zou gaan verdiepen in het uitzoeken van 1 format

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Wat ik eigenlijk nog grappiger vind is dat er nog veel mensen op dit forum het blijkbaar schandalig zouden vinden dat Warner geld zou aangenomen hebben. Waar was die reactie toen het HD-DVD kamp dit deed met Paramount? Toen mocht dit allemaal. Zijn echt grappige dingen allemaal. Mij kan het niet schelen wat Warner gedaan heeft. Ben al blij dat er eindelijk eens duidelijkheid komt in de formatwar.
    De mensen die dat verdedigden waren toen voornamelijk hd-dvd bezitters. :wink:

  13. #213

    Standaard

    Daarmee dat ik het nog eens opsmijt. 8)
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Daarmee dat ik het nog eens opsmijt. 8)
    Ze zijn nu wel opmerkelijk weinig aanwezig.

  15. #215

    Standaard

    Idd, valt me ook op. Meestal komen de echt fanatieke HD-DVD liefhebbers altijd met enorm goeie argumenten van.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #216

    Standaard

    Zat er al in ben er blij mee ,
    nu nog wachten op betaalbare spelers

    Muwhahaha Microsoft verloren
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock Bekijk bericht
    Zat er al in ben er blij mee ,
    nu nog wachten op betaalbare spelers

    Muwhahaha Microsoft verloren
    verwachting is 2e kwartaal dit jaar, dus rond de vakantie periode of ervoor.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Idd, valt me ook op. Meestal komen de echt fanatieke HD-DVD liefhebbers altijd met enorm goeie argumenten van.
    Wat kunnen ze nu nog zeggen dan?! 8) :wink: In alle landen en delen van de wereld verkoopt blu-ray beter dan hd-dvd! de cijfers liegen er niet om!

  19. #219

    Standaard

    Michael Bay doet er nog een schepje bovenop:

    Director Michael Bay posted this message on the Official Michael Bay forums:

    "Well another studio down. Maybe I was right? Blu ray is just better. HD will die a slow death. It's what I predicted a year ago. Now with Warner's down for the count with Blu Ray. That makes it easier for Wal-Mart to push Blu Ray. And whatever Wal-Mart pushes - wins. Hd better start giving out those $120 million dollars checks to stay alive. Maybe they can give me some so I can give it to my Make-A-Wish charity, just to shut me up. Have faith people Transformers will come out in Blu-ray one day!"
    http://www.n4g.com/industrynews/News-97178.aspx

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Wat ik eigenlijk nog grappiger vind is dat er nog veel mensen op dit forum het blijkbaar schandalig zouden vinden dat Warner geld zou aangenomen hebben. Waar was die reactie toen het HD-DVD kamp dit deed met Paramount? Toen mocht dit allemaal. Zijn echt grappige dingen allemaal. Mij kan het niet schelen wat Warner gedaan heeft. Ben al blij dat er eindelijk eens duidelijkheid komt in de formatwar.
    Als je mij bedoeld (want volgens mij ben ik de enige die over dat geld heeft gepost) dan moet je maar eens aangeven waar ik gezegd heb dat het schandalig is. Dat heb ik namelijk nergens gedaan. Ik heb alleen gezegd dat het onzin is om te geloven dat een vergoeding geen onderdeel uitmaakte van de redenen voor Warner om exclusief BR te gaan doen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Idd, valt me ook op. Meestal komen de echt fanatieke HD-DVD liefhebbers altijd met enorm goeie argumenten van.
    Wij komen tenminste met argumenten.

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wij komen tenminste met argumenten.
    Wij? Volgens mij benne toch echt alleen hoor. De rest heeft zijn speler net op marktplaats gezet...

  22. #222

    Standaard

    Even terug naar de kern. Warner gaat exclusief blu-ray. Verrassend. Maar betekent dit het einde van de zogenaamde formatstrijd? Er is een staatje in deze thread waaruit blijkt dat een groot deel van de HD releases nog steeds HD-dvd is en blijft. Als je als filmliefhebber alle films op hd wilt kopen ontkomt je niet aan HD-dvd. Dit zal alleen veranderen als Paramount en Universal overstag gaan. Ik ben dus blij met mijn HD-dvd's en Blu-rays. Sterker, mijn HD-dvd collectie zal binnenkort weer worden uitgebreid met films die enkel nog op HD-dvd beschikbaar zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #223

    Standaard

    Jammer dat studio's niet voor 2 formaten kiezen en de mensen laten beslissen.:sad:

    Heb zelf beide systemen, en 3x zoveel HD DVD's dan BRD DVD's, maar dat mag de pret niet drukken.

    De grote massa heeft nog niets besloten, al zal zij makkelijker gaan voor BRD dan voor HD. Toch jammer als er een concurrent volledig weg zou vallen, BRD zou nog steeds een puinbak zijn als er geen HD DVD was geweest. Concurrentie is goed, dat houdt beide kampen scherp. BRD had in een beschermend duur omhulsel gezeten als er geen HD DVD was lijkt mij, concurrentie zorgt voor technische verbeteringen en prijsdalingen.

    Zelf ben ik even klaar met beide systemen, schijfjes zijn beter dan de standaard DVD, maar niet zodanig dat ik daar veel in investeren wil, (heb wel een PS3 60GB en een EP35) op het gebied van de schijfjes, ze moeten hier in de winkel toch helemaal de weg kwijt zijn als zij denken dat de massa 30 tot 40 euro gaat betalen voor een film . Veel bestellen via het net zal ik ook niet, koop nog steeds bergen DVD's voor hele fijne prijsjes en kan het daar niet de extra kosten van 1 van beide HD systemen aan af zien


    Als Toshiba met een verklaring komt dat zij zullen blijven zorgdragen dat er HD DVD spelers geleverd blijven zullen worden, zal ik er geen moeite mee hebben dat ik "zou blijven zitten" met HD DVD schijven. Mocht mijn HD DVD speler op raken, dan wil ik hem kunnen vervangen.

    Ben persoonlijk wel blij met de HD DVD uitvoering van Transformers op HD DVD, in mijn ogen niks mis mee, die paar fanaten die schreeuwen dat het aan audioformaten ontbreekt kan ik alleen maar zeggen dat zij tot een minderhied behoren..... je moet echt heel goede apparatuur hebben om er van te kunnen genieten, meer dan 80% van de mensen zal nooit die apparatuur krijgen om te kunnen horen wat er echt mogelijk zou kunnen zijn, en dan 7.1..... denk niet dat het ooit wat zal worden, 5.1 is al een berg speakers, bijna niemand zit nog eens te wachten op 2 extra, nog moeilijker te plaatsen speakers.

    BRD en HD ..... eigenlijk nog steeds geen succes, ik zie bij mij in de directe omgeving wel mensen investeren in een zeer goede DVD speler die allerlei formaten kan afspelen met daarbij een goede upscaler aan boord.

    Om op de PS3 hele goede HD kwaliteit films te kijken heb ik geen BRD schijven nodig, ik heb bestanden van 4 a 5 GB gezien die een werkelijk schitterend plaatje geven met goed geluid erbij, zijn nog gratis ook, kan wel begrijpen dat de PS3 heel erg populair is:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben persoonlijk wel blij met de HD DVD uitvoering van Transformers op HD DVD, in mijn ogen niks mis mee, die paar fanaten die schreeuwen dat het aan audioformaten ontbreekt kan ik alleen maar zeggen dat zij tot een minderhied behoren..... je moet echt heel goede apparatuur hebben om er van te kunnen genieten, meer dan 80% van de mensen zal nooit die apparatuur krijgen om te kunnen horen wat er echt mogelijk zou kunnen zijn, en dan 7.1..... denk niet dat het ooit wat zal worden, 5.1 is al een berg speakers, bijna niemand zit nog eens te wachten op 2 extra, nog moeilijker te plaatsen speakers.
    Oh je vindt dat Michael Bay een fanaat is? Het is weliswaar zijn film, maar toch...

    BRD en HD ..... eigenlijk nog steeds geen succes, ik zie bij mij in de directe omgeving wel mensen investeren in een zeer goede DVD speler die allerlei formaten kan afspelen met daarbij een goede upscaler aan boord.
    Zoals de PS3...

    Om op de PS3 hele goede HD kwaliteit films te kijken heb ik geen BRD schijven nodig, ik heb bestanden van 4 a 5 GB gezien die een werkelijk schitterend plaatje geven met goed geluid erbij, zijn nog gratis ook, kan wel begrijpen dat de PS3 heel erg populair is:wink:
    Mooi toch? Ik heb ze ook gezien. Sony heeft onlang Divx en Xvid support toegevoegd aan de PS3.

  25. #225

    Standaard Het einde is in zicht, laat iedereen maar beginnen...

    Heb eerst even ALLE voorgaande reacties gelezen voor ik mijn gedacht hier eens opschrijf.

    Als Blu-ray voorstander ben ik uiteraard blij, maar wat ik vooral goed vind is dat er eindelijk een einde aan de tunnel te zien is.
    En het zal pas zijn als Jan Modaal te horen krijgt dat er slechts 1 formaat meer is dat zij massaal zullen instappen. En dat is goed voor het HD formaat (blu-ray blijkt het uiteindelijk te worden).

    Ik ken vele mensen met HD Ready tv's die tijdens deze tweestrijd er helemaal niet aan denken om in te stappen. Zelfs mijn neef met een Pioneer 60 inch Full HD wil nog niet kiezen.... stel je voor.

    Hopelijk kunnen deze mensen binnenkort genieten van echte HD, en niet de geupscalede dvd's of het digitale telenet of Belgacom, waarvan zij denken dat ze al HD hebben....

    --- ps: wat betreft de kleine(re) verschillen tussen HD DVD en Blu-ray in de US... Blijkbaar kopen bijna alle HD DVD-ers hun schijfjes via Amazon, vandaar dat er hier zo weinig verkocht worden en daar zoveel. (mho)
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

Pagina 9 van 33 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •