Pagina 35 van 101 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 2525 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Waar blijven de insiders met de escape clausule nu?

    Denk overigens dat ze dan voorlopig alleen DVD doen, dus ook geen HD DVD.
    Het is wel typisch dat Paramount kennelijk wel en Dreamworks kennelijk niet onder het contract uitkan. Maar misschien dat ze verschillende contracten hebben. Of verschillende escape clausules.

  2. #852

    Standaard

    Zoals elders al vermeld gaat dit specifiek over Dreamworks animation en niet Dreamworks SKG. Zijn twee van elkaar losstaande bedrijven. Paramount Dreamworks heeft nog niets laten weten over nieuwe releases, alleen Dreamworks Animation laat nu weten dat ze problemen ondervinden met de deal met Toshiba. Wellicht dat Paramount Dreamworks deze problemen ook ondervinden, maar dit niet naar buiten brengen. Ze hebben immers nog niets naar buiten gebracht over releases.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #853

    Standaard

    Pff, las het ja. "Gewoon toch blurays uitbrengen en we zien elkaar wel in de rechtzaal", zou ik zeggen...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  4. #854
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Pff, las het ja. "Gewoon toch blurays uitbrengen en we zien elkaar wel in de rechtzaal", zou ik zeggen...
    Al zonder conflict, brengen de overige studio's veels te weinig blu-ray's uit.
    De releaselijst vindt ik momenteel maar matig.
    Ik zit echt te wachten tot het losbarst.
    Al ben ik waarschijnlijk wel erg ongeduldig, vrees ik.
    Maar uit de releases kan ik nog niet herleiden dat blu-ray heeft gewonnen.
    En dat zou van mij best mogen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Pff, las het ja. "Gewoon toch blurays uitbrengen en we zien elkaar wel in de rechtzaal", zou ik zeggen...
    ... met het grote risico dat het ze door boetes en schadevergoedingen meer kost dan het mogelijke inkomstenverlies dat ze nu lijden. En ik zeg "mogelijke inkomstenverlies" want het is maar de vraag of ze dit jaar geld zouden verdienen op Blu-ray-releases. Op de HD DVD's verliezen ze vast ook geld maar dat wordt weer gecompenseerd door het door Toshiba betaalde geld. Voor Blu-ray kan Dreamworks geen aanspraak maken op een vergelijkbare "subsidie".

    Dreamworks kan dat jaartje beter gewoon "uitzitten". Dit jaar brengen ze nog een miniem aantal HD DVD's uit waarvoor ze geld van Toshiba vangen, en volgend jaar kunnen ze hun spullen alsnog op Blu-ray uitbrengen. De markt voor HDM is toch nog maar klein en in 2009 verdienen ze waarschijnlijk meer omdat dan de installed base groter is dan dat ie nu is.

    edit: met Dreamworks bedoel ik hier dus Dreamworks animation.
    Laatst aangepast door Richard B. : 28-02-2008 om 13:18

  6. #856

    Standaard

    Ach... we merken het wel. En die paar releases van Dreamworks Animation worden volgens mij niet eens gemist.

    Hopelijk zitten Dreamworks en Paramount dus niet met hetzelfde probleem. Het is moeilijk te zeggen wie wat waar?!?! Daarvoor hebben we simpelweg te weinig gegevens. Afwachten dus maar... we merken het snel genoeg.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    ... met het grote risico dat het ze door boetes en schadevergoedingen meer kost dan het mogelijke inkomstenverlies dat ze nu lijden. En ik zeg "mogelijke inkomstenverlies" want het is maar de vraag of ze dit jaar geld zouden verdienen op Blu-ray-releases. Op de HD DVD's verliezen ze vast ook geld maar dat wordt weer gecompenseerd door het door Toshiba betaalde geld. Voor Blu-ray kan Dreamworks geen aanspraak maken op een vergelijkbare "subsidie".

    Dreamworks kan dat jaartje beter gewoon "uitzitten". Dit jaar brengen ze nog een miniem aantal HD DVD's uit waarvoor ze geld van Toshiba vangen, en volgend jaar kunnen ze hun spullen alsnog op Blu-ray uitbrengen. De markt voor HDM is toch nog maar klein en in 2009 verdienen ze waarschijnlijk meer omdat dan de installed base groter is dan dat ie nu is.

    edit: met Dreamworks bedoel ik hier dus Dreamworks animation.
    Is een risico idd. Ah, we zien het wel he. Dit is nou een wurgcontract: hddvd is dood en ze mogen niet op bluray uitbrengen tot het contract afloopt en we weten niet hoeveel ze kregen van hddvd en ook niet hoeveel ze mislopen bij bluray.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Al zonder conflict, brengen de overige studio's veels te weinig blu-ray's uit.
    De releaselijst vindt ik momenteel maar matig.
    Ik zit echt te wachten tot het losbarst.
    Al ben ik waarschijnlijk wel erg ongeduldig, vrees ik.
    Maar uit de releases kan ik nog niet herleiden dat blu-ray heeft gewonnen.
    En dat zou van mij best mogen.
    Ik vind 't ook maar erg matig. En dat terwijl het blu-ray kamp enorm zou gaan promoten na de stap van Warner. Hoe kun je dat beter doen door veel titels op de markt te brengen.
    Maar ja, blu-ray heeft nu gewonnen en dan hoeft 't misschien niet meer zonodig snel en met extra investeringen nog te worden gepromoot.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #859
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ik vind 't ook maar erg matig. En dat terwijl het blu-ray kamp enorm zou gaan promoten na de stap van Warner. Hoe kun je dat beter doen door veel titels op de markt te brengen.
    Maar ja, blu-ray heeft nu gewonnen en dan hoeft 't misschien niet meer zonodig snel en met extra investeringen nog te worden gepromoot.
    Tja, dus achteraf was die formatwar (He, back on topic) nog niet zo slecht, en waren ze veel scherper in hun acties.
    Laten we hopen dat ze niet laks worden, nu de prestige strijd is afgelopen.
    Zo iets van Blu-ray is erdoor, dus daar is geen haast meer bij, en laten we eerst nog even de DVD uitmelken.
    Ach dat Blu-ray, dat gaan we eens heel voorzichtig aankijken.
    We hoeven niet meer te concureren dus geen haast. laten we eerst aan de winst denken.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-02-2008 om 15:29
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #860

    Standaard

    Medelijden hoeft niemand te hebben met Dreamworks; eerst hebben ze een sloot geld gevangen, en blijkbaar is dit dan één van de nadelen geweest.
    Lijkt me een tussenoplossing om een (groot) deel terug te betalen als ze eerder naar BR willen overstappen, maar wat Richard B. al aangeeft; de kosten zullen dan waarschijnlijk hoger zijn dan de baten.

    Hoewel ik zelf ook een BR-speler heb (en dus wel graag meer films op BR wil zien), is het eigenlijk wel ergens grappig.

  11. #861
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Medelijden heb ik niet, alleen de wens snel mijn favourite films in HD te kunnen kopen!
    En misschien was die sloot geld wel heel slim van ze, gegarandeerde inkomsten zonder daar al te veel voor te hoeven uitbrengen.
    Vervolgens over een jaar alles gewoon uitbrengen.
    Ik bedoel de andere studio's lopen dit jaar ook niet echt hard van stapel, dit in tegenstelling tot verleden jaar, toen er toch aardige dingen gebeurde.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-02-2008 om 15:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ik vind 't ook maar erg matig. En dat terwijl het blu-ray kamp enorm zou gaan promoten na de stap van Warner. Hoe kun je dat beter doen door veel titels op de markt te brengen.
    Maar ja, blu-ray heeft nu gewonnen en dan hoeft 't misschien niet meer zonodig snel en met extra investeringen nog te worden gepromoot.
    Wie zegt dat dat niet gaat gebeuren? Zolang is het nog niet geleden dat WB is overgestapt en zeker niet als er dan nog een campagne/hernieuwde strategie dient te worden opgezet. Bovendien zijn januari en februari erg zwakke maanden voor de retail.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #863
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Wie zegt dat dat niet gaat gebeuren? Zolang is het nog niet geleden dat WB is overgestapt en zeker niet als er dan nog een campagne/hernieuwde strategie dient te worden opgezet. Bovendien zijn januari en februari erg zwakke maanden voor de retail.
    Daar hopen we met z'n alle dan maar op.
    Overigens worden er genoeg dvd's uitgebracht deze maand.
    En de stap van Warner zou andere studio's ook dat extra zetje moeten geven.
    Juist om duidelijk te maken dat Blu-ray de toekomst is.

    Zometeen zijn de argumenten weer, dat mensen weer afwachten, totdat de goede films worden uitgebracht.
    Terwijl juist het sterke punt van Blu-ray was, dat meer studio er achter stonden.

    Beetje kip en het ei verhaal.
    Maar een beetje voorbarig zijn we wel.
    En net zo als de consoles, is het product net zo goed of slecht als het aanbod.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #864

    Standaard

    We moeten ook niet vergeten dat er nu wel heel erg veel is gebeurd de afgelopen tijd. Het is een roerige tijd geweest en dit heeft waarschijnlijk ook betrekking gehad op de momenten waarop men aankondigen voor films gaat doen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #865

    Standaard

    Nog een laatste HD-DVD stuiptrekkng. American Gangster is de meest verkochte HD disc in week 8. En maarliefst bijna 61% meer dan de meest verkochte Blu-ray (Michael Clayton)! Al slaat dit puur op de VS, dat is wel DE markt op HD gebied. Dus toch nog even wel netjes, al blijft het denk ik hierbij.

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...les_Chart/1526
    The future is Blu

  16. #866

    Standaard

    Toch nog een positieve afsluting voor HD-DVD dus, ondergang van een mooi formaat zal den maar zeggen, misschien wordt HD-DVD wel het huidige Betamax , ik heb op mijn werk (bioscoop) namelijk nog regelmatig films op Betamax in mijn handen en wij hebben hier o.a. nog steeds een HD-DVD speler staan, hoogstwaarschijnlijk evenals andere bioscopen die het Star Trek event hadden.
    Laatst aangepast door Joris Springer : 29-02-2008 om 23:32
    Ikran is not horse!

  17. #867
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zolang ik mijn HD DVD speler nog niet weg gooi, is er wat mij betreft nog geen sprake van een "ondergang".


    De XE1 is een prima spelertje, en ik kan mijn huidige titels naast mijn blu-ray titels, gewoon blijven kijken.
    Het heeft mischien, tegen beter weten in, uiteindelijk toch aan het korste eind getrokken.....................maar,

    Het is niet dood.




    Gelukkig is er " Blu-Ray ". En het schijnt gelijkwaardig, indien niet, nog beter te zijn!
    "Dank de maker", anders hadden we pas echt een probleem!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #868

    Standaard

    Eerlijkheid gebied mij wel te vermelden dat het is dat Blu-Ray en HD-DVD in verhouding met normale dvd's redelijk prijzig is anders kocht ik al mijn films al in die formaten (okay, voortaan alleen nog maar Blu-Ray bij nieuwe films maar toch).
    Ikran is not horse!

  19. #869
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Eerlijkheid gebied mij wel te vermelden dat het is dat Blu-Ray en HD-DVD in verhouding met normale dvd's redelijk prijzig is anders kocht ik al mijn films al in die formaten (okay, voortaan alleen nog maar Blu-Ray bij nieuwe films maar toch).
    "Time will cure your pain"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Eerlijkheid gebied mij wel te vermelden dat het is dat Blu-Ray en HD-DVD in verhouding met normale dvd's redelijk prijzig is anders kocht ik al mijn films al in die formaten (okay, voortaan alleen nog maar Blu-Ray bij nieuwe films maar toch).
    Klopt en dat zal ook wel even zo blijven. Zeker met het feit dat oudere DVDs steeds goedkoper worden gedumpt: dan is de vergelijking altijd: DVD €3 zelfde film op HD €20. Ik zie de prijs van nieuwe releases wel gelijk komen met die op DVD. Maar zoals ik van de week een 20 DVD films in een winkel (!) heb gekocht voor €50 (echt goede releases zoals The Matador, Aviator, Two for the Money, Hero, Equilibrium etc), dat zal een hele tijd duren voordat HD films op dat niveau zitten.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  21. #871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    (echt goede releases zoals The Matador, Aviator, Two for the Money, Hero, Equilibrium etc), dat zal een hele tijd duren voordat HD films op dat niveau zitten.
    Mmm.. echt goede releases? ... Paradiso film / RCV / DFW ?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Mmm.. echt goede releases? ... Paradiso film / RCV / DFW ?
    Yep, zelfde versies als in de recensies op de website. Het zijn ook goede transfers - dat je de films ruk zou kunnen vinden is persoonlijk. Is daar wat mis mee dan?

    Moest trouwens wel lachen bij Lord of War. Daar zat gewoon een trailer van een film bij die leek wel real media kwaliteit - het geluid klonk ook helemaal 32kbs robot. Hebben ze gewoon van internet getrokken - kan niet anders.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    "Time will cure your pain"
    But time will take a little longer because of lack of competition and bribe money has to be earned back too!

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters Bekijk bericht
    But time will take a little longer because of lack of competition and bribe money has to be earned back too!
    But HDDVD is already dead: why describe its buisness proposition then?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  25. #875

    Standaard

    Hahaha, HD-DVD goes out in style

    http://hddvd.highdefdigest.com/news/...les_Chart/1526

    Helaas te laat, maar wel grappig.

Pagina 35 van 101 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •